-
Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
(http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...
-
Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
(http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...
-
Με αφορμή τις παρατηρήσεις του κ. Morrie Chandler στο σχετικό άρθρο του rally.gr
(http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&article_id=15102&race_id=0),
θα ήθελα να δώ τις απόψεις σας για το θέμα της σειράς εκκίνησης των (15 πρώτων σύφωνα με τους παρόντες κανονισμούς) αυτοκινήτων για το 2ο και 3ο σκέλος της διοργάνωσης.Προσωπικά νομίζω οτι η σειρά πρέπει να είναι η αντίστοιχη της τελευταίας κατάταξης, αφού εν'τέλει είναι και ο ίδιος αγώνας. Πρίν απο 20 χρόνια θα ήταν όλα αυτά τα χιλιόμετρα σε μία μέρα άλλωστε...
-
Ούτε το σημερινό σύστημα είναι δίκαιο, αλλά και αυτό με την αντιστροφή των 15 πρώτων είχε πολλά μειονεκτήματα...
Να εφαρμοστεί λοιπόν κάτι ενδιάμεσο...Τί μπορεί να είναι αυτό; Να καθαρίζουν το δρόμο οι οδηγοί με wrc που έχουν επανεκκινήσει με superrally (οπότε δεν θα κυνηγάνε άμεσα αποτέλεσμα και βαθμούς) και μετά από αυτούς να εκκινούν κανονικά οι υπόλοιποι με τη σειρά που έχουν τερματίσει... Βέβαια και αυτό το σύστημα θα έχει μειονεκτήματα αφού υπάρχει και η περίπτωση να μην έχει επανεκκινήσει κανένας με superrally... -
Σημασια εχει το πως το βλεπουν οι καρεκλοκενταυροι της FIA και οχι ολοι εμεις,εδω δεν υπολογιζουν τους κατασκευαστες και δε μιλω για οδηγους, αυτους ουτε που ασχολουνται καν μαζι τους! Αληθεια μπορει καποιος απο τους σημερινους να σηκωσει αναστημα μπροστα τους? Για οποιους απο εμας το επιτρεπει η ηλικια μας ας παμε λιγο πισω και η διαφορα του κυρους των οδηγων θα μας βγαλει το ματι!
ΧΡ.ΚΟΥΤΡΑΣ -
Tο λογικότερο θα είναι να ξεκινάνε με την κατάταξη της προηγούμενης μέρας.
Ακόμη και σε αγώνες πίστας στους γρηγορότερους βάζουν έρμα για να μικρύνουν οι διαφορές. Μόνο στο WRC κοιτάζουν πως θα κάνουν την ζωή του πρώτου ευκολότερη.
Γιατί θα πρέπει να του 'καθαρίζουν' τον δρόμο και να ωφελείται βλέποντας τις γραμμές και τα πατήματα των άλλων ?
Αυτά είναι δική του 'δουλειά'. -
Ο χρήστης GF έγραψε:
Tο λογικότερο θα είναι να ξεκινάνε με την κατάταξη της προηγούμενης μέρας.Ακόμη και σε αγώνες πίστας στους γρηγορότερους βάζουν έρμα για να μικρύνουν οι διαφορές. Μόνο στο WRC κοιτάζουν πως θα κάνουν την ζωή του πρώτου ευκολότερη.
Γιατί θα πρέπει να του 'καθαρίζουν' τον δρόμο και να ωφελείται βλέποντας τις γραμμές και τα πατήματα των άλλων ?
Αυτά είναι δική του 'δουλειά'.Αυτό γίνεται τώρα και έχουμε όλα τα παρατράγουδα, νόμιμα πάντα, να αφήνουν την πρώτη θέση σε....άλλον να καθαρίζει για να επιτεθούν την επόμενη μέρα.
Συμφωνώ ότι πρέπει ο πρώτος να ξεκινάει μπροστά την επόμενη, αλλά πρέπει να βρεθεί μία μέση λύση με κάποια επιβράβευση (χρόνου, ή βαθμολογική) σε αυτόν που είναι πρώτος στο σκέλος.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Συμφωνώ ότι πρέπει ο πρώτος να ξεκινάει μπροστά την επόμενη, αλλά πρέπει να βρεθεί μία μέση λύση με κάποια επιβράβευση (χρόνου, ή βαθμολογική) σε αυτόν που είναι πρώτος στο σκέλος.Και γω δεν μπορω να σκεφτω καλυτερη λυση, απο το να υπαρχει βαθμολογηση ξεχωριστα για καθε ενα σκελος.
Σειρά εκκίνησης