-
Για να το ανοίξουμε.... και αυτό το topic...
Θεωρώ το χειρότερο νέο ως την καρατόμηση του SPA. Και όλα αυτά για χάριν της τηλεθέασης και του μικρότερου κόστους κάλυψης του αγώνα....
Αεί και στο διάολ.....
Κατά τα άλλα κατά LH στο SPA τα σκληρότερα ελαστικά θα ταιριάξουν καλύτερα στις McLaren
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1332.shtml
-
Για να το ανοίξουμε.... και αυτό το topic...
Θεωρώ το χειρότερο νέο ως την καρατόμηση του SPA. Και όλα αυτά για χάριν της τηλεθέασης και του μικρότερου κόστους κάλυψης του αγώνα....
Αεί και στο διάολ.....
Κατά τα άλλα κατά LH στο SPA τα σκληρότερα ελαστικά θα ταιριάξουν καλύτερα στις McLaren
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1332.shtml
-
Για να το ανοίξουμε.... και αυτό το topic...
Θεωρώ το χειρότερο νέο ως την καρατόμηση του SPA. Και όλα αυτά για χάριν της τηλεθέασης και του μικρότερου κόστους κάλυψης του αγώνα....
Αεί και στο διάολ.....
Κατά τα άλλα κατά LH στο SPA τα σκληρότερα ελαστικά θα ταιριάξουν καλύτερα στις McLaren
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1332.shtml
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Θεωρώ το χειρότερο νέο ....
δεν ειναι official
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Θεωρώ το χειρότερο νέο ....
δεν ειναι official
δυστυχώς ταιριάζει στο στυλάκι των Bernie & Max......
-
Η μοναδική πίστα στο καλεντάρι που όπως έχει και ο Villeneuve 'σου δίνει την αίσθηση ότι πας κάπου', ακολουθώντας το ανάγλυφο του εδάφους, μέσα από πανέμορφα μέρη.
Οκ, και η Τουρκία είναι καλοσχεδιασμένη, καινούρια, αλλά δεν παύει να είναι μια τετράφαρδη κατασκευή με κακό 'φόντο', τεράστια run-off και κανένα χαρακτήρα.
Spa, Suzuka, Silverstone, Monza, παλιό Hock, ακόμα και το Interlagos με το χαρακτήρα του, κλπ ήταν πίστες μια διαφορετικότητα και 'χρώμα'.
-
Το παλιο Χοκενχάιμ ηταν αισχος με μετριους αγωνες (εξαιρεση το 2000), ενω και η Σουζουκα ηταν ωραια ως πιστα. Ως φοντο τι να δουμε τη ροδα ή την αλλη μιση πιστα;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το παλιο Χοκενχάιμ ηταν αισχος με μετριους αγωνες (εξαιρεση το 2000),Είχε εκπληκτικό τοπίο, ήταν μεγάλη δοκιμασία κινητήρων, και εν πάσει επριπτώσει μια 'ξεχωριστή' πίστα. Δε θα διαφωνήσω πάντως για τους βαρετούς αγώνες.
ενω και η Σουζουκα ηταν ωραια ως πιστα. Ως φοντο τι να δουμε τη ροδα ή την αλλη μιση πιστα
Εντάξει, δεν έχει φόντο αλλά είναι πιστάρα! Τα διαδοχικά 'S' είναι κομμάτια με πολύ 'flow', μετά είναι μια ωραία καμπη μέχρι τη Spoon, και ύστερα η 130R που ήθελε @@ για να στρίψεις τέζα. Ε, νομίζω ότι το κακό φόντο 'ισοφαρίζεται'
-
http://www.donington-park.co.uk
*Donington Ventures Leisure Ltd submitted plans for the first phase of the re-development of Donington Park with North West Leicestershire District Council on Friday 5th September.
The Parkland circuit faces massive re-development in preparation for the British Formula One Grand Prix that will be staged at the circuit in 2010. An agreement was signed between Donington Park Leisure and the FIA in July to stage the British Grand Prix for ten years, starting in 2010.
“The submission of these plans heralds the start of a massive re-development project and a new era for Donington Park. It’s an incredibly exciting time for everybody involved,” explained the circuit’s Chief Executive Officer Simon Gillett. “We are delighted with the plans and when the work is completed we will have a facility that will be the pride of World Championship motorsport.”
The 2009 programme of major events at Donington including the British Motorcycle Grand Prix and the World Superbike Championship will be unaffected by the re-development.
Donington Park will not be issuing any more releases or making any comment about the re-development until the North West Leicestershire District Council announces their decision on planning in early November. *
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ---> http://www.f1fanatic.co.uk
-
Περίμενα χειρότερα. Καλό το πλάνο. Θα προτιμούσα (οι περισσότεροι πιστεύω) να κρατηθεί η Redgate σαν πρώτη στροφή, αλλά τουλάχιστον δεν τη χάνουμε, ούτε αυτή ούτε τη γούβα πιό χάμω. Το καινούριο κομμάτι έχει επίσης ενδιαφέρον.
-
... και εμενα να σου πω μου αρεσε . Το κομματι που αντικατέστησε εμοιαζε 'φυτευτό' στην χαραξη. Τωρα τουλαχιστον δινει 1-2 heavy φρεναρισματα .
Βεβαια - οπως εδειξε και η Βαλενθια - ... υπάρχει μεγαλη διαφόρά αναμεσα στα θεωρητικά σημεια προσπεράσματος ( ή challenging points ) και τι βγαιν ει τελικα στον αγωνα
-
Ayto to eide kaneis?
http://formula-1.updatesport.com/news/a ... /view.html
-
Αντε! Να ξέρουμε τι να υποστηρίζουμε!
-
Μάλλον ο καθένας από τα ειδησεογραφικά λέει το δικό του προσπαθώντας να 'κατοχυρώσει' λαβράκι... Όταν ανακοινωθεί η τελική συμφωνία με την οποιαδήποτε ομάδα, κάποιοι θα κοκορεύονται ότι το είχαν μεταδόσει πρώτοι και άλλοι θα σφυρίζουν αδιάφορα...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Μάλλον ο καθένας από τα ειδησεογραφικά λέει το δικό του προσπαθώντας να 'κατοχυρώσει' λαβράκι... Όταν ανακοινωθεί η τελική συμφωνία με την οποιαδήποτε ομάδα, κάποιοι θα κοκορεύονται ότι το είχαν μεταδόσει πρώτοι και άλλοι θα σφυρίζουν αδιάφορα...Ναι, μάλλον αυτό ισχύει. Πάντως πολύ θα μου άρεσε να πάει ο Αλόνσο bmw, η οποία έιναι και μια από τις 3 ομάδες που είναι υπέρ του KERS άρα λογικά θα είναι ανταγωνιστική με τους νέους κανονισμούς.
-
Eγω θα ηθελα να παει στη Χοντα βεβαια, για να ειμαι σιγουρος οτι θα ανοιξει το παιχνιδι της κορυφης για τα καλα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eγω θα ηθελα να παει στη Χοντα βεβαια, για να ειμαι σιγουρος οτι θα ανοιξει το παιχνιδι της κορυφης για τα καλα.Μα η Χοντα σερνεται απιστευτα!!Με τι προοπτικες να παει εκει??Ειδικα αν μιλαμε για μια χρονια συμβολαιο!!
-
@greo
...σιγά μην περιμένει ο Alonso να... 35αρίσει (και άν δλδ), για να ξαναδεί πρωτάθλημα!.. -
Ο Kimi Raikonnen αγόρασε μία θαλαμηγό Sunseeker Predator 108, μήκους 33 μέτρων! Το κόστος αγοράς ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια ευρώ ενώ στο «βασικό εξοπλισμό» περιλαμβάνονται 4 πολυτελείς καμπίνες καθώς και τζακούζι στο κατάστρωμα!
-
Έτοιμος για τη σύνταξη ο παίχτης!
Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2008