-
Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).
Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).
Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).
-
Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).
Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).
Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).
-
Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).
Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).
Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).
-
mondeo SW
laguna SW (πανεμορφη)
s-max με τον TDCi αφου κοιτάς και για diesel
407 SW (πανεμορφο και ιδιαίτερο σχήμα) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο.
Θες να ρυμουλκείς το Civic σε περίπτωση που μείνει η Citroen ε;
Με μεγαλύτερα μοτέρ, ανεβαίνει μήπως το μέγιστο βάρος;
Εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα κυρίως, ή την ανάρτηση; -
H Renault Laguna SW που αναφέρει παραπάνω ο χρήστης rafi δεν κυκλοφορεί ακόμη στην Ελλάδα. Συμφωνώ ότι είναι πανέμορφη. Σε Renault μπορείς επίσης να κοιτάξεις το Renault Grand Scenic αν όχι και το απλό Scenic. Στα 1.6 με εξατάχυτο κιβώτιο. Αν και κυκλοφορούν χρόνια παραμένουν τοπ στην κατηγορία τους και λογικά θα μπορείς να πετύχεις πολύ καλές τιμές.
Επίσης τα Citroen C4 Picasso και Grand C4 Picasso, που είναι πιο φρέσκα από τα scenic και είναι κ αυτά από τα κορυφαία στα MPV. Στα 1.8 εδώ.
To Ford Focus S-MAX είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλά πας σε δίλιτρο.
Το Nissan Qashqai ίσως(?)!
Με το νέο 308 SW δεν ξέρω τι λέει από χώρους αλλά εμφανισιακά είναι πολύ καλό και έχεις πάνω του τους τουρμπάτους 1.6 της Peugeot.
To Volvo V50 στα 1.6 ή 1.8 που και όμορφο είναι και σε πολύ καλή τιμή μπορείς να το βρεις.
-
Citroen Berlingo 1.6 hdi με 90 ή 110 αλόγατα... Χωράει τα πάντα, πρέπει να έχει μεγάλο βάρος ρυμούλκησης (δεν παίρνω όρκο γι΄αυτό), έχει λογικό κινητήρα (με τα επερχόμενα τεκμήρια ας φυλαγόμαστε), με καλή ροπή, ζυγίζει περίπου 300 κιλά λιγότερο από τη C5 (άρα το βανάκι είναι πιο γρήγορο από τη λίμο... ) και κάτι μου λέει προσωπικά .
Η C5 1,6d είναι λίγο πιο αργή από τη νεκροφόρα στην κηδεία, ενώ δεν πιστεύω να είναι ιδιαίτερα οικονομική με τέτοιο βάρος (κάπου στα 1600 κιλά θα πρέπει να είναι η SW)...
-
Ένα 308SW με το τουρμπάκι και το 6αρι είναι πολύ καλή επιλογή... Το αυτόματο είναι must;
-
Κωσταντίνε, δεν έχει το 308 (ακόμα) αλλά είδα το 407 που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Θα υπολογίσω ποιο συμφέρει μέχρι τα 200.000 χλμ και μετά θα πάω να τα δω από κοντά. Το αυτόματο δεν είναι απαραίτητο αλλά αν υπάρχει είναι μεγάλο ατού. Μόνο η ΠΟΛΥ καλύτερη κατανάλωση νικάει στα μάτια μου το αυτόματο.
Μάρκο, ΜΕΓΑΛΟ έγραψα. Ρε, το Βερλίνγκο είναι 4,14 - σχεδόν όσο το σιβίκ μου. Βγαίνει μόνο επαγγελματικό σε ντίζελ με 75 άλογα και πιάνει 150 χαω - ακόμα και η Σ5 το ξεσκίζει σε επιτάχυνση.
Το Βόλβο με το μικρό κινητήρα είναι ενδιαφέρον. Δεν λέει όμως πόσο βάρος ρυμουλκεί.
Χάι-Φάι το μικρό σιβίκ μου τραβάει 900 κιλά, δεν είμαι ευχαριστημένος που η μαούνα η Σιτροέν τραβάει μόνο 1.000 κιλά (με τον μικρό ντίζελ).
-
Δεν σου άρεσε το 407SW;;;;;;;
-
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο μεγάλο από ένα skoda superb
Αντε και καμιά octavia5 που είναι και συμπαθέστατη, ειδικά σε station Αλλά δε νομίζω να βγαίνει με μικρούς κινητήρες... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν σου άρεσε το 407SW;;;;;;;Στη φωτογραφία είναι ωραίο, δεν μου λέει τίποτε ιδιαίτερο. Ίσως όταν το δω από κοντά. Κι η Σιτροέν είναι ωραία όμως. Αυτή τη στιγμή το αντιπαθητικό Πασάτ κερδίζει - τιμή, εξοπλισμός, κατανάλωση, επιδόσεις, ρυμούλκηση.
Το superb (και όλα τα σεντάν) δεν τα θέλω. Βγαίνει σε 5θυρο;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Με μεγαλύτερα μοτέρ, ανεβαίνει μήπως το μέγιστο βάρος;
Εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα κυρίως, ή την ανάρτηση;αν κρινουμε απο φορτηγα και λεωφορεια, εξαρταται παρα πολυ απο τη ροπη
-
Δες και την Delta... Αυτό μου το πρότεινε ο κορσαίρ.
-
FIAT Bravo 1.9JTD -> 1300 Kg (Towing weight)
Alfa 159 1.9JTD / 2.4 JTD -> 1500 Kg
Alfa 159 3.2 -> 1800 Kg
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δες και την Delta... Αυτό μου το πρότεινε ο κορσαίρ.να μπει να το γραψει ο ιδιος..αν και θα πρεπε να παει ανεκδοτα...
-
λεωνιδα πολυ φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις... επειδη εισαι μεγας σκιστης το κοβω να μην αντεξουν τα αμαξακια γιατι δεν ειναι σιβικ του περασμενου αιωνα...
θα λεγα κανα 2 αλλα ξεφευγουν και σε κυβικα και σε τιμες...αρα το πασατ μαλλον ειναι ολραιτ...θα εντρυφησεις και στα γερμανικα προβληματα...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κωσταντίνε, δεν έχει το 308 (ακόμα) αλλά είδα το 407 που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Θα υπολογίσω ποιο συμφέρει μέχρι τα 200.000 χλμ και μετά θα πάω να τα δω από κοντά. Το αυτόματο δεν είναι απαραίτητο αλλά αν υπάρχει είναι μεγάλο ατού. Μόνο η ΠΟΛΥ καλύτερη κατανάλωση νικάει στα μάτια μου το αυτόματο.Μάρκο, ΜΕΓΑΛΟ έγραψα. Ρε, το Βερλίνγκο είναι 4,14 - σχεδόν όσο το σιβίκ μου. Βγαίνει μόνο επαγγελματικό σε ντίζελ με 75 άλογα και πιάνει 150 χαω - ακόμα και η Σ5 το ξεσκίζει σε επιτάχυνση.
Το Βόλβο με το μικρό κινητήρα είναι ενδιαφέρον. Δεν λέει όμως πόσο βάρος ρυμουλκεί.
Χάι-Φάι το μικρό σιβίκ μου τραβάει 900 κιλά, δεν είμαι ευχαριστημένος που η μαούνα η Σιτροέν τραβάει μόνο 1.000 κιλά (με τον μικρό ντίζελ).
Για C5 διλιτρο πετρελαιο? ένας από τους ελαχιστους που το εχουν αγορασει εδω στην ελλαδα λέει πολυ καλα λογια ως στιγμης (ναι ΔΕΝ παραπονιεται για τον κινητηρα) και το βαρος ρυμουλκησης είναι στα 1600/1500 κιλα (sedan/tourer).Και οσο για το βαρος ρυμουλκησης για το 1,6 φυσικο ειναι να λέει μόνο 1 τόνο καθώς το ίδιο έχει απόβαρο 1537 κιλα (περίπου ακόμα μίσο σιβικ)!!!
-
Στην κατηγορία τιμής που μοιάζει να ψάχνεις το Passat είναι ένα πολύ καλό πακέτο χώρων, με μικρό κινητήρα και με εξαιρετικό κιβώτιο.
Σε πετρέλαιο στα ίδια λεφτά δύσκολα τα πράματα, όπως βλέπεις πέφτεις σε λίγα άλογα και επιδόσεις ενώ και το βάρος είναι αυξημένο.
Δεν μοιάζει όμως να καίγεσαι για πετρέλαιο οπότε το Passat μάλλον σου κάνει. Στα λεφτά του δεν πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο τόσο μεγάλο, με αξιοπρεπείς επιδόσεις χωρίς να είναι 1800 ή 2000 κυβικά. -
Η c-klasse με τον 1600αρη τουρμπο δεν θα βγει σε station; Δεν είδα πουθενά περιορισμό τιμής.
Μεγάλο αμάξι