Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγάλο αμάξι
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεγάλο αμάξι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    24
    112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).

      Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).

      Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).

        Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).

        Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Σκέφτομαι να πάρω μεγάλο αμάξι, καλό το μικρό σιβίκ και θα το κρατήσω για μέσα στη πόλη (αυτόματο, δεν ζεσταίνεται σε μποτιλιάρισμα, παρκάρισμα, γρατζουνιές) αλλά θέλω κάτι μεγάλο που να χωράει πολλά πράγματα. Με μικρό κινητήρα, αν πιάνει 190 στην εθνική είναι αποδεκτό. Δεν θέλω να πληρώνω (κι άλλο) πεντακοσάρικο για τέλη, μεγάλη ασφάλεια και τεκμήριο (όπως μερικοί με τις δυομισάρες και τρίλιτρες μπενβέ).

          Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο. Έτσι κοίταξα το Passat Variant, 1.4 TSI DSG. Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά είναι πιο γρήγορο, έχει αυτόματο σασμάν και το κυριότερο μπορεί να τραβήξει 1.500 κιλά (έτσι νομίζω, μήπως το 7άρι DSG δεν τραβάει τόσα κιλά όσο το παλιό;).

          Πρέπει να τα κοίταξα όλα και βρήκα μόνο αυτά τα δύο. Υπάρχουν άλλες επιλογές, έστω και μελλοντικές; (θέλω να το πάρω την άνοιξη).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rafi last edited by

            mondeo SW
            laguna SW (πανεμορφη)
            s-max με τον TDCi αφου κοιτάς και για diesel
            407 SW (πανεμορφο και ιδιαίτερο σχήμα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Μου αρέσει η Σιτροέν, C5 Tourer με τον 1.6D. Θα ήθελα να έχει την υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δεν προσφέρεται. Το κακό είναι ότι έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.000 κιλά - πολύ λίγο.

              Θες να ρυμουλκείς το Civic σε περίπτωση που μείνει η Citroen ε;

              Με μεγαλύτερα μοτέρ, ανεβαίνει μήπως το μέγιστο βάρος;
              Εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα κυρίως, ή την ανάρτηση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                samatistas last edited by

                H Renault Laguna SW που αναφέρει παραπάνω ο χρήστης rafi δεν κυκλοφορεί ακόμη στην Ελλάδα. Συμφωνώ ότι είναι πανέμορφη. Σε Renault μπορείς επίσης να κοιτάξεις το Renault Grand Scenic αν όχι και το απλό Scenic. Στα 1.6 με εξατάχυτο κιβώτιο. Αν και κυκλοφορούν χρόνια παραμένουν τοπ στην κατηγορία τους και λογικά θα μπορείς να πετύχεις πολύ καλές τιμές.

                Επίσης τα Citroen C4 Picasso και Grand C4 Picasso, που είναι πιο φρέσκα από τα scenic και είναι κ αυτά από τα κορυφαία στα MPV. Στα 1.8 εδώ.

                To Ford Focus S-MAX είναι μια πολύ καλή επιλογή αλλά πας σε δίλιτρο.

                Το Nissan Qashqai ίσως(?)!

                Με το νέο 308 SW δεν ξέρω τι λέει από χώρους αλλά εμφανισιακά είναι πολύ καλό και έχεις πάνω του τους τουρμπάτους 1.6 της Peugeot.

                To Volvo V50 στα 1.6 ή 1.8 που και όμορφο είναι και σε πολύ καλή τιμή μπορείς να το βρεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Citroen Berlingo 1.6 hdi με 90 ή 110 αλόγατα... Χωράει τα πάντα, πρέπει να έχει μεγάλο βάρος ρυμούλκησης (δεν παίρνω όρκο γι΄αυτό), έχει λογικό κινητήρα (με τα επερχόμενα τεκμήρια ας φυλαγόμαστε), με καλή ροπή, ζυγίζει περίπου 300 κιλά λιγότερο από τη C5 (άρα το βανάκι είναι πιο γρήγορο από τη λίμο... ) και κάτι μου λέει προσωπικά .

                  Η C5 1,6d είναι λίγο πιο αργή από τη νεκροφόρα στην κηδεία, ενώ δεν πιστεύω να είναι ιδιαίτερα οικονομική με τέτοιο βάρος (κάπου στα 1600 κιλά θα πρέπει να είναι η SW)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ένα 308SW με το τουρμπάκι και το 6αρι είναι πολύ καλή επιλογή... Το αυτόματο είναι must;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Κωσταντίνε, δεν έχει το 308 (ακόμα) αλλά είδα το 407 που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Θα υπολογίσω ποιο συμφέρει μέχρι τα 200.000 χλμ και μετά θα πάω να τα δω από κοντά. Το αυτόματο δεν είναι απαραίτητο αλλά αν υπάρχει είναι μεγάλο ατού. Μόνο η ΠΟΛΥ καλύτερη κατανάλωση νικάει στα μάτια μου το αυτόματο.

                      Μάρκο, ΜΕΓΑΛΟ έγραψα. Ρε, το Βερλίνγκο είναι 4,14 - σχεδόν όσο το σιβίκ μου. Βγαίνει μόνο επαγγελματικό σε ντίζελ με 75 άλογα και πιάνει 150 χαω - ακόμα και η Σ5 το ξεσκίζει σε επιτάχυνση.

                      Το Βόλβο με το μικρό κινητήρα είναι ενδιαφέρον. Δεν λέει όμως πόσο βάρος ρυμουλκεί.

                      Χάι-Φάι το μικρό σιβίκ μου τραβάει 900 κιλά, δεν είμαι ευχαριστημένος που η μαούνα η Σιτροέν τραβάει μόνο 1.000 κιλά (με τον μικρό ντίζελ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        drdino last edited by

                        Δεν σου άρεσε το 407SW;;;;;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο μεγάλο από ένα skoda superb
                          Αντε και καμιά octavia5 που είναι και συμπαθέστατη, ειδικά σε station Αλλά δε νομίζω να βγαίνει με μικρούς κινητήρες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Δεν σου άρεσε το 407SW;;;;;;;

                            Στη φωτογραφία είναι ωραίο, δεν μου λέει τίποτε ιδιαίτερο. Ίσως όταν το δω από κοντά. Κι η Σιτροέν είναι ωραία όμως. Αυτή τη στιγμή το αντιπαθητικό Πασάτ κερδίζει - τιμή, εξοπλισμός, κατανάλωση, επιδόσεις, ρυμούλκηση.

                            Το superb (και όλα τα σεντάν) δεν τα θέλω. Βγαίνει σε 5θυρο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                              Με μεγαλύτερα μοτέρ, ανεβαίνει μήπως το μέγιστο βάρος;
                              Εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα κυρίως, ή την ανάρτηση;

                              αν κρινουμε απο φορτηγα και λεωφορεια, εξαρταται παρα πολυ απο τη ροπη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Δες και την Delta... Αυτό μου το πρότεινε ο κορσαίρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  FIAT Bravo 1.9JTD -> 1300 Kg (Towing weight)

                                  Alfa 159 1.9JTD / 2.4 JTD -> 1500 Kg

                                  Alfa 159 3.2 -> 1800 Kg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Δες και την Delta... Αυτό μου το πρότεινε ο κορσαίρ.

                                    να μπει να το γραψει ο ιδιος..αν και θα πρεπε να παει ανεκδοτα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      λεωνιδα πολυ φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις... επειδη εισαι μεγας σκιστης το κοβω να μην αντεξουν τα αμαξακια γιατι δεν ειναι σιβικ του περασμενου αιωνα...

                                      θα λεγα κανα 2 αλλα ξεφευγουν και σε κυβικα και σε τιμες...αρα το πασατ μαλλον ειναι ολραιτ...θα εντρυφησεις και στα γερμανικα προβληματα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gez last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Κωσταντίνε, δεν έχει το 308 (ακόμα) αλλά είδα το 407 που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Θα υπολογίσω ποιο συμφέρει μέχρι τα 200.000 χλμ και μετά θα πάω να τα δω από κοντά. Το αυτόματο δεν είναι απαραίτητο αλλά αν υπάρχει είναι μεγάλο ατού. Μόνο η ΠΟΛΥ καλύτερη κατανάλωση νικάει στα μάτια μου το αυτόματο.

                                        Μάρκο, ΜΕΓΑΛΟ έγραψα. Ρε, το Βερλίνγκο είναι 4,14 - σχεδόν όσο το σιβίκ μου. Βγαίνει μόνο επαγγελματικό σε ντίζελ με 75 άλογα και πιάνει 150 χαω - ακόμα και η Σ5 το ξεσκίζει σε επιτάχυνση.

                                        Το Βόλβο με το μικρό κινητήρα είναι ενδιαφέρον. Δεν λέει όμως πόσο βάρος ρυμουλκεί.

                                        Χάι-Φάι το μικρό σιβίκ μου τραβάει 900 κιλά, δεν είμαι ευχαριστημένος που η μαούνα η Σιτροέν τραβάει μόνο 1.000 κιλά (με τον μικρό ντίζελ).

                                        Για C5 διλιτρο πετρελαιο? ένας από τους ελαχιστους που το εχουν αγορασει εδω στην ελλαδα λέει πολυ καλα λογια ως στιγμης (ναι ΔΕΝ παραπονιεται για τον κινητηρα) και το βαρος ρυμουλκησης είναι στα 1600/1500 κιλα (sedan/tourer).Και οσο για το βαρος ρυμουλκησης για το 1,6 φυσικο ειναι να λέει μόνο 1 τόνο καθώς το ίδιο έχει απόβαρο 1537 κιλα (περίπου ακόμα μίσο σιβικ)!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Στην κατηγορία τιμής που μοιάζει να ψάχνεις το Passat είναι ένα πολύ καλό πακέτο χώρων, με μικρό κινητήρα και με εξαιρετικό κιβώτιο.
                                          Σε πετρέλαιο στα ίδια λεφτά δύσκολα τα πράματα, όπως βλέπεις πέφτεις σε λίγα άλογα και επιδόσεις ενώ και το βάρος είναι αυξημένο.
                                          Δεν μοιάζει όμως να καίγεσαι για πετρέλαιο οπότε το Passat μάλλον σου κάνει. Στα λεφτά του δεν πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο τόσο μεγάλο, με αξιοπρεπείς επιδόσεις χωρίς να είναι 1800 ή 2000 κυβικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Η c-klasse με τον 1600αρη τουρμπο δεν θα βγει σε station; Δεν είδα πουθενά περιορισμό τιμής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr