-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους/ες που συνεισφέρετε σε αυτό το φόρουμ!
Σκέφτεται ο πατέρας μου πολύ σοβαρά να αγοράσει Porsche 944 του 1982-84, με πινακίδες ιστορικού. Δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και οι γνώμες στο ιντερνετ ποικιλουν.
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας, όσοι ξέρουν, οσοι εχουν επαφη, ή οσοι εχουν οδηγησει μια 944:
Αξίζει το συγκεκριμένο αυτοκινητο ως ιστορικό?
Είναι γρήγορο?
Ειναι πισωκινητο fun to drive??
Θεωρειται αξιοπιστο?
Εχει πολυ ακριβη συντηρηση?
Τι θα πρεπει να προσεξουμε?Και οτι αλλο νομιιζετε, παρακαλω!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, ξερω οτι εδω μεσα θα βρω σιγουρα απαντησεις
-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους/ες που συνεισφέρετε σε αυτό το φόρουμ!
Σκέφτεται ο πατέρας μου πολύ σοβαρά να αγοράσει Porsche 944 του 1982-84, με πινακίδες ιστορικού. Δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και οι γνώμες στο ιντερνετ ποικιλουν.
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας, όσοι ξέρουν, οσοι εχουν επαφη, ή οσοι εχουν οδηγησει μια 944:
Αξίζει το συγκεκριμένο αυτοκινητο ως ιστορικό?
Είναι γρήγορο?
Ειναι πισωκινητο fun to drive??
Θεωρειται αξιοπιστο?
Εχει πολυ ακριβη συντηρηση?
Τι θα πρεπει να προσεξουμε?Και οτι αλλο νομιιζετε, παρακαλω!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, ξερω οτι εδω μεσα θα βρω σιγουρα απαντησεις
-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους/ες που συνεισφέρετε σε αυτό το φόρουμ!
Σκέφτεται ο πατέρας μου πολύ σοβαρά να αγοράσει Porsche 944 του 1982-84, με πινακίδες ιστορικού. Δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και οι γνώμες στο ιντερνετ ποικιλουν.
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας, όσοι ξέρουν, οσοι εχουν επαφη, ή οσοι εχουν οδηγησει μια 944:
Αξίζει το συγκεκριμένο αυτοκινητο ως ιστορικό?
Είναι γρήγορο?
Ειναι πισωκινητο fun to drive??
Θεωρειται αξιοπιστο?
Εχει πολυ ακριβη συντηρηση?
Τι θα πρεπει να προσεξουμε?Και οτι αλλο νομιιζετε, παρακαλω!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, ξερω οτι εδω μεσα θα βρω σιγουρα απαντησεις
-
Ο ειδικός των Πόρσε λείπει σε διακοπές.Οπότε κάνε υπομονή αυτή την εβδομάδα,εάν δεν βιάζεσαι.Το μόνο σίγουρο που πρέπει να προσέξεις είναι υπό ποιό καθεστώς έχει πινακίδες ιστορικού.Επειδή είναι νεότερο των τριάντα ετών,δεν μπορεί να έχει εκτελωνιστεί ατελώς.
Το πιθανότερο είναι να είχε κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας που κατατέθηκαν.Εάν είναι έτσι αγόρασέ το,αλλιώς χρειάζεται πολλή σκέψη. -
Το διορθωσα το τοπικ! Εννοουσα 944, 1982 χρονια, δικο μου λαθος! Περιμενω τις απαντησεις σας!
-
Ο χρήστης kakwskeimena έγραψε:
Το διορθωσα το τοπικ! Εννοουσα 944, 1982 χρονια, δικο μου λαθος! Περιμενω τις απαντησεις σας!αν και δεν ειμαι ειδικος στης porche πολλες 924 ειχαν γινει 944 οποτε δεν θα προτιμουσα καποια τετοια μετατροπη νομιζω κιολας οτι 944 δεν εβγαινε μεχρι τοτε
-
Απο οτι ξερω και πολλες μετατροπες παιζουν απο 924 σε 944!Τωρα για τη χρονολογια πουλες 1982 δεν ξερω αν εβγαινε καν η 944!Αλλα απο αυτα δεν ξερω και πολλα!Το μονο που μπορω να σου ειναι οτι ειχε καποια ανταλλακτικα απο VW (οπως χειρολαβες) και οτι γενικα ειναι λιγο απαξιωμενη στην Ελλαδα!Στο πρωτο τευχος του CLASSIC CAR & SUPERCARS του κ.Δ..Παπανδρεου εχει ενα πολυ εκτενες αθρο σε αυτο το μοντελο (944) και ειχε ολες τις βελτιωσεις που εγιναν απο την εταιρεια και ολα τα προβληματα που αντιμετωπισε!Μπορεις ακομα να το βρεις στα περιπτερα αφου βγηκαν μονο τρια τευχη(τουλαχιστον στα περιπτερα) και κυκλοφορει ακομα ξεχασμενο σε αρκετα περιπτερα!Εδω στη Κοζανη το εχω δει σε τουλαχιστον δυο-τρια! Ασε που τα δυο πρωτα τευχει εχουν κυκλοφορησει και σε τομο!
-
Eβγαινε το '82 η 944. Απο το 82 ως το 91 ηταν η παραγωγή της.
-
Ο χρήστης kakwskeimena έγραψε:
Αξίζει το συγκεκριμένο αυτοκινητο ως ιστορικό?, εξαρτάται πως θα το δεις... οι 'απλές' 944 δεν είναι και κάτι ιδιαίτερα σπάνιο αλλά δεν τις βλέπεις και κάθε μέρα πλέον. Τεχνολογικά είναι σαφέστατα ανώτερες των 911 (transaxle) και πιστεύω οτι θα θεωρηθούν καποια στιγμή κλασσικές, όταν έρθει ο καιρός τους, αλλά μην περιμενεις και τις τρελές αξίες... σε νορμαλ πλαίσια για ένα αυτοκίνητο που έχει όλα τα καλά χωρίς ομως να έχει το κάτι που θα το κάνει να ξεχωρίσει πραγματικά. Στην Ελλάδα, βέβαια, το σημα και μόνο αρκεί...
Είναι γρήγορο?
Με τα δεδομενα της εποχής ναι, και μαλιστα πολύ.
163 ίππους στην ευρωπαϊκή και 143 στην αμερικάνικη, σε πρπ 1200 κιλα...
τώρα με τα σημερινά δεδομένα μπορεί να μην ακούγεται κάτι ιδιαίτερο (υπολόγιζε 8' για το 0-100 και 215-220χ.α.ω πραγματικής τελικής), αλλά τα γέρικα άλογα είναι παντοτε πιο άγρια και θα νομίζεις ότι οδηγείς θηρίο.Ειναι πισωκινητο fun to drive??
Όπως το πάρεις... αν θελεις να γυρίζεις πλατείες καλύτερα να προτιμησεις κάτι άλλο. Κοίτα το περισσότερο σαν ένα καλό κουπέ GT με αρκετή δυναμη για να ευχαριστηθείς οδήγηση και λιγότερο σαν το καθαρόαιμο που θα σου βγάλει τα σφραγίσματα. LSD και τέτοια υπάρχουν ενα σωρό αν θέλεις παντως...
Για εμένα δεν είναι ιδιαίτερα fun to drive επειδή παραείναι καινούργιο και δε σου αφήνει την αίσθηση της παλιατζουρίας.
Oδηγικα είναι πολυ ζυγισμενο αυτοκίνητο και δεν κρύβει εκπληξεις.Θεωρειται αξιοπιστο?
Ναι, 300Κ χιλιόμετρα είναι άνετα χωρίς καμμία σοβαρή επισκευή αν συντηρηθεί σωστα.
Οπωσδήποτε αλλαγη ιμαντα εκκεντροφόρου και γλύστρας αμέσως μετά την αγορά, όμως.Εχει πολυ ακριβη συντηρηση?
Αν πας στα συνεργείά πόρσε με υφάκι 'πελάτη' θα φύγεις χωρίς εσωρουχο. Αν βρεις εναν ανεξαρτητο φολξβαγκενά με μερακι και πας με αγαπη και ηρεμία θα εκπλαγείς από το πόσο φτηνό είναι... η συμβατότητα σε ανταλλακτικα με τα VW είναι ενα γεγονός που σε βοηθά σε αυτό αλλα υπάρχουν πολλά΄μαγαζια εξω που την υποστηρίζουν με ποιοτικα κια φτηνά προϊόντα.
Κοίταζε και για μτχ ανταλλακτικα (η καλύτερη λύση είναι να σπέρνεις που και που κανένα σαπακι στο κτημα σου/στη χ-ε βγαίνουν κατα καιρους πολλα με ξενα νούμερα τζάμπα).Τι θα πρεπει να προσεξουμε?
Καταρχήν να έχει ελληνικά νούμερα εκτός των ιστορικών γιατί ειναι καινούργια για να έρθει ατελώς.
Επίσης τα πλαίσιά της γιατί γίνεται της ζούγκλας με τις μαϊμουδες.
Πλαίσιο '82: WPOZZZ94ZCN400001-3921 ΑΜΕΡΙΚΗ WPOAA094_CN450001-
('83 οπου C βάλε D... για περισσότερα στείλε πμ )
Μ24 η Ελληνικήκατά τα αλλα...
Πολλή προσοχή στη συντηρηση του αυτοκινήτου:
Να κοιτάξεις τα λάδια της μην έχει περασει νερό και εχει κάνει μαργαρίνη απο καμμίά ανατιναγμενη φλάτζα ($$$$$). Να έχει αλλαχτεί συμπλεκτης ή να ειναι σε καλή κατάσταση (προσπαθησε να το πατινάρεις με το χειρόφρενο/βουτυρενιες αλλαγές πάντα) γιατί αλλαγή=$$$$, δεν πρέπει να έχει ίχνος σκουριάς (γαλβανιζέ), τις βάσεις στα πίσω αμορτισέρ μην τις έχει κόψει (πήγαινε το στο φολκσβαγκενά που λέγαμε-αν ακους γκαπ-γκουπ μπορεί να είναι και από το χατς, πίσω), να κοιτάξεις τις βάσεις του μοτέρ μπροστά (αδυνατο σημείο στις πρωτες και δείχνουν πως του συμπεριφερόταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) και όλα τα κλασσικά΄που κοιτάς σε ενα πανάκριβο παλιό αυτοκίνητο (τσιμουχάκια φλατζάκια χρωμιάκια ηλιοροφές κλπ κλπ που είναι πολλά $$$$ ενώ κοίτα και για μυστηρια φθορά στα μπροστινά λάστιχα ). Το γκραν κάνυον με τα φαράγγια στο ταμπλώ είναι αναμενoμενο αλλα κοστίζει ένα σκασμό λεφτά να το φτιάξεις (υπάρχει ψέμα-καπάκι με 100ευρώ όμως)
Είναι τυπικό να ψιλοτρέμει το τιμόνι της όταν την ανοίγεις αλλά δεν πρεπει να είναι και χάρχαλο, έτσι;
Κοιτα και μη βγαζει τιποτα ντουχνες από την εξάτμιση...Φυσικά και ο ιμαντας που λέγαμε (κάθε 60Κ χλμ).
Και οτι αλλο νομιιζετε, παρακαλω!!
Μεγείες και καλή τύχη στη συναρμολόγηση!
-
[/quote]
Καταρχήν να έχει ελληνικά νούμερα εκτός των ιστορικών γιατί ειναι καινούργια για να έρθει ατελώς.
Επίσης τα πλαίσιά της γιατί γίνεται της ζούγκλας με τις μαϊμουδες.
Πλαίσιο '82: WPOZZZ94ZCN400001-3921 ΑΜΕΡΙΚΗ WPOAA094_CN450001-('83 οπου C βάλε D... για περισσότερα στείλε πμ )
Μ24 η Ελληνική
[quote]
Τα υπογραμισμένα 94 και 4 = 944 ,δείχνουν ότι είναι γνήσια 944 αν ήταν 924 μετατροπή θα έλεγε 92 και 4 = 924 -
Μην παίρνεις και όρκο... έχω δει καραμαϊμου του κερατά με ό.τι νούμερα θέλεις...
Αυτό το στύλ αριθμών πλαισίου είναι από το '80 και μετά, μέχρι τότε (άρα και σε πάρα πολλά μετατροπιασμένα 924) ήταν δεκαψήφιο αρχίζοντας απο *924 και οι χρονιές στο τέταρτο ψηφίο εκτός από το '80 που είναι ανωμαλία και είναι 92ΑΟ και τους δυσκολεύει να το πειράξουν...
Οι αμερικάνικες έχουν τα νούμερα και στην κολώνα του οδηγού (και κάποιες ευρωπαϊκές) να κοιτάξω να σου πω ακριβώς ποιες.Αν βρεις γνήσια 924 πριν το '79 σε άριστη κατάσταση αυθεντική έχει καλύτερη αξία από την 944 αυτή, πάντως!
Porsche 944 του 1982...!! Τι λετε????