-
Καλησπερα σε ολους!
Τελειωνοντας το μεταπτυχιακο εδω στην Αγγλια, ολοι σχεδον οι συμφοιτητες μου προβαινουν σε αγορα αυτοκινητου. Φιλος και συμφοιτητης λοιπον, εχει το εξης διλειμμα:
Jaguar XJ6 3.200 κυβικα του 1996 (γυρω στις 2000 λιρες) ή Mercedes 300S W129 του 1992 (γυρω στις 5000 λιρες) ????? Και τα 2 εχουν γυρω στα 150-180.000 κμ.
Οι τιμες στις παρενθεσεις ειναι οι μεσες τιμες εδω στην Αγγλια για τα αυτοκινητα αυτα. Ποιο απο τα 2 θεωρειτε οτι εχει
- φθηνοτερο κοστος συντηρησης και χρησης
- ειναι πιο fun to drive
- εχει καλυτερο value for money
- και γενικοτερα μπορει ανετα να το κρατησει ο φιλος μου για τα επομενα 3-4 χρονια χωρις προβληματα
και χωρις να δινει μεγαλα ποσα σε συνεργεια
Επισης, οποιος-α τα εχουν οδηγησει,ας πουν την γνωμη τους παρακαλω! Ευχαριστω πολυ!
-
Καλησπερα σε ολους!
Τελειωνοντας το μεταπτυχιακο εδω στην Αγγλια, ολοι σχεδον οι συμφοιτητες μου προβαινουν σε αγορα αυτοκινητου. Φιλος και συμφοιτητης λοιπον, εχει το εξης διλειμμα:
Jaguar XJ6 3.200 κυβικα του 1996 (γυρω στις 2000 λιρες) ή Mercedes 300S W129 του 1992 (γυρω στις 5000 λιρες) ????? Και τα 2 εχουν γυρω στα 150-180.000 κμ.
Οι τιμες στις παρενθεσεις ειναι οι μεσες τιμες εδω στην Αγγλια για τα αυτοκινητα αυτα. Ποιο απο τα 2 θεωρειτε οτι εχει
- φθηνοτερο κοστος συντηρησης και χρησης
- ειναι πιο fun to drive
- εχει καλυτερο value for money
- και γενικοτερα μπορει ανετα να το κρατησει ο φιλος μου για τα επομενα 3-4 χρονια χωρις προβληματα
και χωρις να δινει μεγαλα ποσα σε συνεργεια
Επισης, οποιος-α τα εχουν οδηγησει,ας πουν την γνωμη τους παρακαλω! Ευχαριστω πολυ!
-
Καλησπερα σε ολους!
Τελειωνοντας το μεταπτυχιακο εδω στην Αγγλια, ολοι σχεδον οι συμφοιτητες μου προβαινουν σε αγορα αυτοκινητου. Φιλος και συμφοιτητης λοιπον, εχει το εξης διλειμμα:
Jaguar XJ6 3.200 κυβικα του 1996 (γυρω στις 2000 λιρες) ή Mercedes 300S W129 του 1992 (γυρω στις 5000 λιρες) ????? Και τα 2 εχουν γυρω στα 150-180.000 κμ.
Οι τιμες στις παρενθεσεις ειναι οι μεσες τιμες εδω στην Αγγλια για τα αυτοκινητα αυτα. Ποιο απο τα 2 θεωρειτε οτι εχει
- φθηνοτερο κοστος συντηρησης και χρησης
- ειναι πιο fun to drive
- εχει καλυτερο value for money
- και γενικοτερα μπορει ανετα να το κρατησει ο φιλος μου για τα επομενα 3-4 χρονια χωρις προβληματα
και χωρις να δινει μεγαλα ποσα σε συνεργεια
Επισης, οποιος-α τα εχουν οδηγησει,ας πουν την γνωμη τους παρακαλω! Ευχαριστω πολυ!
-
Είναι σα να συγκρίνεις λεμόνια με καρπούζια.
Ρε παιδιά, καλμάρετε λιγάκι να πούμε, τη μισή Αγγλία θα κουβαλήσετε εδώ;
Επί της ουσίας τι να σου πω... έχω οδηγήσει την R129 και σε 24βάλβιδο (που μάλλον εννοείς) και έχω συνοδηγήσει (συνταξιδέψει...πίσω καθόμουν) σε Χ300 (τι μοντέλο ήταν δε θυμάμαι).
Ωραία είναι και τα δύο. Αν ήμουν εγώ θα έπαιρνα την ΜΒ, αλλα αν ηθελα χώρους τη jag, τόσο απλα (αν και θυμάμαι οτι η 3.2 δεν μπορεί να πάρει τα πόδια της).
Είναι και τα δύο πανακριβα (το jag πιο φτηνό αλλά χαλάει πιο εύκολα το ΜΒ τσουρουφλάει αλλά δε χαλάει και πολύ...)
Σαν αξία το ΜΒ είναι bluechip αυτή τη στιγμή, όπως όλα τα SL λίγο πριν την αρχή της 'κλασσικής' τους καριέρας.
Τα Χ300 τα έχουν για πέταμα στην Αγγλία που είσαι.
Από την άλλη, είναι εντελώς λάθος εποχή για 'επενδύσεις' στο αυτοκίνητο...Τέλος, κανένα από τα δύο δεν είναι κλασσικό ακόμα και κανένα από τα δύο δεν ταιριάζει σε ύφος και στυλ με έναν πιτσιρικά που μόλις τελειώσε μεταπτυχιακό.
Εκτός και αν δεν τον πειράζει το pimp-look, οπότε πάσο...Πες του να πάρει ένα ωραίο spitfireάκι ή ένα mgb, να έχει και λίγο νόημα πέρα από μούρη...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
.........κανένα από τα δύο δεν ταιριάζει σε ύφος και στυλ με έναν πιτσιρικά που μόλις τελειώσε μεταπτυχιακό.
Εκτός και αν δεν τον πειράζει το pimp-look, οπότε πάσο...Παλιά οι φοιτητές αγόραζαν (εφόσον μπορούσαν) αυτοκίνητα τύπου GTI ή cabrio, σήμερα βλέπω ότι αγοράζουν αυτοκίνητα για γάμους ή πρώτη μούρη σε παραλιακό 'μαγαζί'. Δεν νομίζω ότι μπορεί κανένας να μιλήσει για fun to drive με αυτές τις επιλογές, αλλά για fun to be seen.
Πράγματι, η απάντηση (αφού είναι forum κλασικών) είναι να φέρετε ένα Triumph (αν πω MG δεν θα μου ξαναμιλήσει ο Πρόεδρος). Αν, πάλι, φέρετε κάτι πιο σύγχρονο, πάρτε μία Integrale - έχουν πολλές στην Αγγλία.
Έπειτα, αυτός που διαθέτει 3.000€ για να πάρει μία jag (που σημαίνει ότι δεν διαθέτει περισσότερα για κάτι πιο αξιόπιστο-ενδιαφέρον), θα μπορέσει να τη συντηρήσει, ων φαντάρος - νέος εργαζόμενος ή θα προσφύγει σε άμεσες τραβηχτικές παρά τω πατρί του (οπότε και πάλι πάσο); -
Συνυπογράφω τις παραπάνω απαντήσεις και να προσθέσω μόνο ότι...
Ας διαβάσει και τίποτα ο φίλος σου μπας και καταλάβει που πάει να μπλέξει.
Και τα δύο είναι φθηνά (ειδικά η Jag) για κάποιους λόγους.
Επειδή πλέον είναι ασύμφορη η συντήρησή τους, και όχι γιατί δεν αρέσει στον κόσμο η χλιδή.
Ακόμα και αν θεωρεί ότι μπορεί να ασχοληθεί μόνος με τη συντήρηση δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι εφικτό σε ένα τόσο νέο αυτοκίνητο φορτωμένο ηλεκτρονικά. Τι θα κάνει, θα αγοράσει και διαγνωστικό εξοπλισμό; -
Ο χρήστης Μιχαήλ Δημάκης έγραψε:
Έπειτα, αυτός που διαθέτει 3.000€ για να πάρει μία jag (που σημαίνει ότι δεν διαθέτει περισσότερα για κάτι πιο αξιόπιστο-ενδιαφέρον), θα μπορέσει να τη συντηρήσει, ων φαντάρος - νέος εργαζόμενος ή θα προσφύγει σε άμεσες τραβηχτικές παρά τω πατρί του (οπότε και πάλι πάσο);Σωστό και αυτό...
Καλά, τη βενζίνη πες δεν τη σκέφτεται (καίνε τον άμπακο και τα δύο). Έχει περάσει, άραγε, από το μυαλό του ότι μια απλή αλλαγή σινεμπλόκ (silent blocks, Πρόεδρε) και βάσεων για να μην κουδουνίζει το sl του πεντοχίλιαρου είναι άλλα 2χιλιάρικα κολλαριστά στο νερό (και δε νομίζω να του πέρασε από το μυαλό να κάνει roadside repairs σε αυτά τα αυτοκίνητα; ) ;
Κύριε Δημάκη, προσωπικά δε βρίσκω τίποτα κακό στο να αρέσουν σε έναν πιτσιρικά 'μεγαλίστικα' αυτοκίνητα. Υπο συνθήκες είναι τόσο φθηνή όσο και στυλάτη επιλογή, εν προκειμένω, όμως, μιλάμε για κράχτες που άφησαν εποχή ως pimp-cars. Και έπειτα, είναι άλλο πράγμα ένα, έστω μαούνα, ιστορικό αυτοκίνητο, το οποίο θα απαιτεί ενεργό συμμετοχή στη συντήρησή του (και θα μπορεί να γίνει σε ένα βαθμό από τον ιδιοκτήτη του ή σε ένα συνοικιακό συνεργείο με μικρότερο κόστος - να, αυτό του Προδρομου είναι ένα τυπικό παράδειγμα-μη μου πείτε ότι δε στρώνεις χαρακτήρα; ), από ένα σχεδόν σύγχρονο με μπόλικη μούρη αλλά ουσία μηδέν (για ένα νέο, πάντα... αν σε πονάει η πλάτη και έχεις να κάνεις 500 χιλιόμετρα τη βδομάδα καλή είναι η αυτόματη sl) ...Όλα αυτά, ασφαλώς, επειδή ο κύριος Χριστοφόρου απευθύνθηκε στους 'ιστορικούς', οπότε αναμενόμενο είναι να λάβει και την ανάλογη απάντηση. Αν απαντούσα στο ίδιο θέμα που δημοσίευσε αυτούσιο στην διπλανή υποενότητα με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, θα του συνιστούσα να δει την καινούργια ΜιΤο φίατ άουτο σπα ή το Γκόλφτσι και να αφήσει τα σαράβαλά βενζινοβόρα αυτοκίνητα γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.
Διαφορετικά η ζωή είναι ωραία, κύριε Δημάκη μου, μακάρι να ήμουν και εγώ 22 στην Αγγλία με μεταπτυχιακό και ένα πεντοχίλιαρο στην τσέπη για sl, κακά τα ψέματα...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Διαφορετικά η ζωή είναι ωραία, κύριε Δημάκη μου, μακάρι να ήμουν και εγώ 22 στην Αγγλία με μεταπτυχιακό και ένα πεντοχίλιαρο στην τσέπη για sl, κακά τα ψέματα...Η ζωή είναι ωραία ΠΑΝΤΑ.
Θυμάμαι και εγώ ότι, όταν τέλειωσα το μεταπτυχιακό, ένιωσα μία μοναδική αίσθηση ελευθερίας. Η ζωή ανοιγόταν μπροστά μου (μόνο μελανό σημείο ο αποχωρισμός από τη Delta). Να 'ναι καλά και ο john και τα άλλα παιδιά και ας πάρουν Corniche - ποιός είμαι εγώ που θα τους πω τι να κάνουν από κοινωνικοοικονομικής πλευράς; Αυτοκινητιστικά το θέτω μόνον.ΥΓ: Αγαπητέ μου κύριε Αλ, τώρα που είστε λίγο πάνω από τα 22 και έχετε και ένα πεντοχίλιαρο στην τσέπη, γιατί δεν παίρνετε μία SL;
-
Ο χρήστης Μιχαήλ Δημάκης έγραψε:
ΥΓ: Αγαπητέ μου κύριε Αλ, τώρα που είστε λίγο πάνω από τα 22 και έχετε και ένα πεντοχίλιαρο στην τσέπη, γιατί δεν παίρνετε μία SL;Δεν έχω που να τη βάλω, κύριε Δημάκη μου... (μην το πείτε!!!! )
Επιπλέον, μόλις πέρασα την ηλικία του καμπριολέ και σκέφτομαι σοβαρά πλέον την αγορά λευκών ειδών και επίπλων... στα 45 πάλι!
-
Όπως έχουμε αναφέρει και παλιότερα, αφού παντρευτείς, η ηλικία του cabriolet δεν ξανάρχεται. Χθες είχε πάει στο κομμωτήριο...
Όσο για σένα, ετοίμασε μία λίστα γάμου με ανταλλακτικά.
[Φαντάζομαι τον φίλο του John πόσο θα ενδιαφέρεται για τα υπαρξιακά προβλήματά μας...] -
Ο χρήστης Μιχαήλ Δημάκης έγραψε:
Όσο για σένα, ετοίμασε μία λίστα γάμου με ανταλλακτικά.
[Φαντάζομαι τον φίλο του John πόσο θα ενδιαφέρεται για τα υπαρξιακά προβλήματά μας...] -
Η 308 που συζητούσαμε ήταν για άλλο φίλο συμφοιτητή?
-
Ο χρήστης Μιχαήλ Δημάκης έγραψε:
[Φαντάζομαι τον φίλο του John πόσο θα ενδιαφέρεται για τα υπαρξιακά προβλήματά μας...]
Και γιατί να μην ενδιαφέρεται; Αυτός δηλαδή θα μείνει για πάντα 22; Δεν θα μεγαλώσει;
Ίσα ίσα θα πρέπει να εκτιμήσει και τις υπηρεσίες που προσφέρει αυτό το forum. Ρωτάς για 2 αυτοκίνητα και χωρίς καμία επιβάρυνση παίρνεις και συμβουλές για τον μελλοντικό σου έγγαμο βίο.
-
' Ίσα ίσα θα πρέπει να εκτιμήσει και τις υπηρεσίες που προσφέρει αυτό το forum. Ρωτάς για 2 αυτοκίνητα και χωρίς καμία επιβάρυνση παίρνεις και συμβουλές για τον μελλοντικό σου έγγαμο βίο.'
Τι να πω και εγώ που παντρεύτηκα το Σεπτέμβρη και στα πλαίσια της προετοιμασίας από τα όνειρα για παλιά Alfa ή HF Integrale προσγειώθηκα ανώμαλα σε Clio 1.4.
Καλό θα είναι στα 22 του να κοιτάξει να κάνει τη πλάκα του έστω και αν δε μπορεί να αντέξει τη κατοχή/συντήρηση αυτών των αυτοκινήτων για αρκετό καιρό.Εγώ πάντως αναπολώ τα φοιτητικά μου χρόνια με τα Abarthakia και τη Sprint μου.
-
Σιδεροκέφαλος!!!
-
Συγνωμη ρε σεις αλλα αφου τα παιδια κοιτανε για βαρκες των αρχων του ΄90 με 3λιτρους κινητηρες γιατι να ην τους προτεινουμε και ενα υπεροχο αυτοκινητο?
LOTUS OMEGA
Εχουν κατασκευαστει 950 αν θυμαμαι καλα, πολλα γινανε τροπετο. Ειναι αν οχι πανεμορφο σιγουρα ξεχωριστο. Ξεφτιλιζει τα περισσοτερα συγχρονα γρηγορα αυτοκινητα. Και οταν βγηκε στην παραγωγη ειχε στειλει FERRARI και LAMBORGHINI για εντατικα φροντιστηρια αφου τα ξεφτιλιζε σε πολυ χαμηλοτερη τιμη!!!Α και ειναι δυσκολο να βρεις μετατροπη που δε φαινεται γιατι απο τη LOTUS κανανε πολλες μετατροπες στο σασι!!!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Και οταν βγηκε στην παραγωγη ειχε στειλει FERRARI και LAMBORGHINI για εντατικα φροντιστηρια αφου τα ξεφτιλιζε σε πολυ χαμηλοτερη τιμη!!!Μη λες τέτοιες κουβέντες!
Κατ' αρχήν συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα.
Κάθε αυτοκίνητο (ακόμα και τα πιο ταπεινά) είναι ένα σύνολο από πολύ περισσότερα πράγματα από το 0-100 Km/h οπότε είναι και άτοπο να κάνουμε συγκρίσεις αναφερόμενοι μόνο στην ιπποδύναμη ή στην επιτάχυνση.
Τώρα στην περίπτωση που αναφέρεσαι σε ονόματα όπως Ferrari και Lamborghini με όλη την ιστορία που κουβαλάνε, το να λες ότι ξεφτιλίζονται από ένα Opel αγγίζει τα όρια της ιεροσυλίας.Συγνώμη για το αυστηρό και δασκαλίστικο του ύφους μου αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.
Όσο για το αυτοκίνητο στο οποίο αναφέρεσαι δεν είναι κάτι άλλο από ένα γρήγορο Opel. Μπορεί να ήταν καλό αυτοκίνητο αλλά μέχρις εκεί.
Και η σχέση του με την Lotus είναι όσο του φάντη με το ρετσινόλαδο.
Ο μακαρίτης ο Colin Chapman επέμενε ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρές κατασκευές για να επωφελούνται τα μέγιστα με αυτό τον τρόπο τόσο οι επιδόσεις όσο και η οδική συμπεριφορά. Και με βάση αυτή τη φιλοσοφία δημιούργησε τις Lotus 7, Elan κλπ.
Η ιστορία δεν στάθηκε δυνατό να καταγράψει τι θα σκεφτόταν για την τοποθέτηση του σήματος σε ένα μεγάλο 4θυρο. Αλλά δεν νομίζω να του άρεσε...Αυτά, και πάλι συγνώμη για το έντονο ύφος...
-
[quote='pro_crossaro']Συγνωμη ρε σεις αλλα αφου τα παιδια κοιτανε για βαρκες των αρχων του ΄90 με 3λιτρους κινητηρες...
Εδω ειναι το παραξενο.. Η μια ειναι limo και το αλλο roadster -
Φιλε Ρ6Β δεν υπαρχει καμια παρεξηγηση!
Και δεν ηθελα να φανω ''ιεροσυλος'' απλα ηθελα να πω οτι το 1990 που βγηκε απλα ειχε αφησει τον ανταγωνισμο πισω στις επιδοσεις και στην συμπεριφορα και οτι ηταν πιο γρηγορο απο αυτοκινητα με πολλαπλασια αξια (μεσα σε αυτα και η FERRARI 348) και οτι γενικοτερα ηταν ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο!Οντως φανηκα υποτιμητικος απεναντι στα υπολοιπα αυτοκινητα της συζητησης απλα θεωρησα οτι εφοσον προκειται για νεαρο και εφοσον συζηταμε για τριλιτρα ειναι λογικο να νοιαζομαστε για τις επιδοσεις τους!Τωρα οσο αναφορα τον μακαριτη τον chapman συμφωνω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ταιριαζει με τη φιλοσοφια της LOTUS ομως ουσιαστικα απο OPEL εχει μονο το πλαισιο με το αμαξωμα(και σε αυτο εχουν γινει αλλαγες), το σαλονι(εσωτερικα ειναι ολο OPEL) και το μπλοκ του κινητηρα!Τα υπολοιπα ειναι αλλαγμενα απο τη LOTUS οποτε δικαιουτε να το λεμε LOTUS!Εξαλλου δεν ηταν το πρωτο τετραπορτο LOTUS αφου υπηρχε και το CORTINA!Σιγουρα παντως ηταν το βαρυτερο!
Παντως στο EVO (ελληνικη εκδοση τευχος 2 ή 3) ειχαν δοκιμασει το Μ5, το RS6(νομιζω) και μια JAGUAR και τα ειχαν αντιπαραθεσει με το OMEGA που ηταν 10 χρονια παλαιοτερο!Απο οτι θυμαμαι οχι μονο δεν το περασαν ευκολα τα νεωτερα μοντελα αλλα δυσκολευτικαν πολυ και μονο το audi ειχε περασει μπροστα του!
Ομολογουμενος ειναι μια ενδιαφερουσα προταση για αγορα και νομιζω οτι το παλικαρι καλο θα ηταν να το σκεφτει και αυτο!
-
Ο φίλος μας βαρέθηκε τη μπουρδολογία μας και δεν ξανάγραψε.
Ρε john, μπας και είσαι agent provocateur; Ρίχνεις μία φυτιλιά και φεύγεις;
Mercedes 300SL W129 1992' ή Jaguar XJ6 3.2 1995?????