-
'Fiat and BMW officially confirm agreement
posted: Wednesday 09 July 2008 by Alison in: BMW Fiatproduzione fiat It’s official: the agreement between Fiat Autombiles and BMW AG does not regard however, as first thought, the Mini and Fiat brands, but rather Mini and Alfa Romeo. A letter of intent (precluding the official contract), has been signed by Friedrich Eichner, member of BMW board of directors and brand development manager, and Alfredo Altavilla, head of business development at Fiat Automobiles and Fiat Powertrain Technologies.
The agreement includes engines and transmission as these are the principal technologies of the Powertrain division. The two sides have said “the possibilities of reaching a common use of components and systems on Alfa Romeo and Mini vehicles is being examined to create economies of scale and cost reduction”. If these initial contacts turn out well, Fiat and BMW should sign the definitive undertaking by the end of the year.
Via | Quattroruote '
http://www.eurocarblog.com/post/975/fia ... -agreement
-
'Fiat and BMW officially confirm agreement
posted: Wednesday 09 July 2008 by Alison in: BMW Fiatproduzione fiat It’s official: the agreement between Fiat Autombiles and BMW AG does not regard however, as first thought, the Mini and Fiat brands, but rather Mini and Alfa Romeo. A letter of intent (precluding the official contract), has been signed by Friedrich Eichner, member of BMW board of directors and brand development manager, and Alfredo Altavilla, head of business development at Fiat Automobiles and Fiat Powertrain Technologies.
The agreement includes engines and transmission as these are the principal technologies of the Powertrain division. The two sides have said “the possibilities of reaching a common use of components and systems on Alfa Romeo and Mini vehicles is being examined to create economies of scale and cost reduction”. If these initial contacts turn out well, Fiat and BMW should sign the definitive undertaking by the end of the year.
Via | Quattroruote '
http://www.eurocarblog.com/post/975/fia ... -agreement
-
'Fiat and BMW officially confirm agreement
posted: Wednesday 09 July 2008 by Alison in: BMW Fiatproduzione fiat It’s official: the agreement between Fiat Autombiles and BMW AG does not regard however, as first thought, the Mini and Fiat brands, but rather Mini and Alfa Romeo. A letter of intent (precluding the official contract), has been signed by Friedrich Eichner, member of BMW board of directors and brand development manager, and Alfredo Altavilla, head of business development at Fiat Automobiles and Fiat Powertrain Technologies.
The agreement includes engines and transmission as these are the principal technologies of the Powertrain division. The two sides have said “the possibilities of reaching a common use of components and systems on Alfa Romeo and Mini vehicles is being examined to create economies of scale and cost reduction”. If these initial contacts turn out well, Fiat and BMW should sign the definitive undertaking by the end of the year.
Via | Quattroruote '
http://www.eurocarblog.com/post/975/fia ... -agreement
-
2008-07-08 13:25 Fiat: stampa, alleanza e' con Bmw Titolo riduce calo in Borsa dopo annuncio Marchionne (ANSA) - BALOCCO (VERCELLI), 8 LUG - Il partner con cui la Fiat domani siglera' un'alleanza industriale e' la Bmw. Lo anticipa la rivista Automotive News Europe. L'accordo -precisa la rivista nella sua edizione online- riguardera' la piattaforma comune per la realizzazione della terza generazione della Mini e per la nuova Grande Punto. L'intesa riguarderebbe anche l'utilizzo dei propulsori. Dopo l'annuncio dell'alleanza da parte di Marchionne, il titolo Fiat riduce le perdite in Borsa e cede ora il 4,6% a 9,85 euro.
Για να ακριβολογούμε σε πρώτη φάση η συμφωνία προβλέπει μόνο ότι:
το Mini III θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του Punto 4,δηλαδή μια εξέλιξη της πλατφόρμας small που χρησιμοποιεί τώρα η MiTo και η Alfa Romeo θα υποστηριχθεί από το εμπορικό δίκτυο της BMW (όχι της Mini) στη βορειοαμερικανική αγορά.
Δεν είναι τυχαίο ότι κυκλοφορούσαν ψίθυροι εδώ και καιρό ότι η BMW, που λόγω της γκάμας των προϊόντων της, δεν μπορούσε να εντάξει το Mini σε διαδικασία οικονομιών κλίμακας,αναζητούσε εναγωνίως συνεργάτη.Μάλιστα είχαν ακουστεί φήμες (πολύ πριν το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων Fiat και MB σχετικά με τις μελλοντικές Α και Β Klass)ότι το Μini III θα χρησιμοποιεί το 1300 multijet του gruppo και θα βασίζεται στο πάτωμα της επερχόμενης Lancia 846.
Οι συζητήσεις για περαιτέρω συμφωνίες συνεχίζονται και αν αυτές επιτευχθούν θα ανακοινωθούν στο τέλος του χρόνου.
Ανάμεσα στις εικασίες που κυκλοφόρησαν μεταξύ άλλων και στην Reppublica:
Το Μini III ίσως να είναι 'outsourced' για τη BMW,δηλαδή την εξέλιξη και την κατασκευή να την αναλάβει η Fiat (όπως έκανε για τη Ford με το νέο Ka)
H επόμενη σειρά 1 να βασιστεί στο πάτωμα Xover της 940 και να κατασκευάζεται στην Ιταλία,αν και οι βαυαροί λένε ότι έχουν επιλέξει ήδη πάτωμα και θα εξακολουθήσει να είναι πισωκίνητη
Η 947 να βασιστεί στο πάτωμα της νέας Ζ4 και να συναρμολογείται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg/USA. -
Ευτυχώς που ξεκαθαρίστηκε πως η Fiat θα σώσει με την τεχνογνωσία της την παραπαίουσα τεχνολογικά και οικονομικά BMW με το αποτυχημένο MINI.
Για να μην τα πολυλογούμε, ότι καλό προκύψει από την συνεργασία αυτή θα οφείλεται στην Fiat και οτιδήποτε κακό στην BMW, όπως έγινε και με την συνεργασία της Fiat με την GM. Επίσης η τεχνογνωσία είναι 100% ιταλική όπως και οι κινητήρες της Alfa που χρησιμοποιεί η GM, το πλαίσιο του Corsa που βασίζεται στο Punto (και όχι το ανάποδο ή έστω κάτι ενδιάμεσο) κλπ.
-
Aπο περιεργεια:το πατωμα του Corsa και του Punto κατασκευαστηκαν απο την Opel?Η το αντιθετο?Η απο καμια απο τις δυο?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H επόμενη σειρά 1 να βασιστεί στο πάτωμα Xover της 940 και να κατασκευάζεται στην Ιταλία,αν και οι βαυαροί λένε ότι έχουν επιλέξει ήδη πάτωμα και θα εξακολουθήσει να είναι πισωκίνητη
Η 947 να βασιστεί στο πάτωμα της νέας Ζ4 και να συναρμολογείται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg/USA.Για όλα τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη, αλλά αυτό έχει πολύ πλάκα!
Μπροστοκίνητη Σειρά 1 που κατασκευάζεται στην Ιταλία!
Η νέα σειρά 1 έχει ήδη αρχίσει να εξελίσσεται:
Μάλιστα το παραπάνω πάτωμα είναι όχι μόνο το νέο πάτωμα της 1, αλλά και το νέο πάτωμα της (νέας) Ζ2.
Εγώ πάντως καταλαβαίνω από όλο αυτό ότι επειδή η Άλφα έχει άσχημο όνομα στην Αμερική, πάει να πλασαριστεί μέσω του Μίνι που πουλάει σαν τρελό.
-
Καταρχήν θα χρησιμοποιηθεί το δίκτυο της BMW.Όχι τoυ Mini.Κατά δεύτερον, όλα αυτά είναι ψίθυροι,αλλά οι συνομιλίες διεξάγονται σε κορυφαίο επίπεδο.Συνεπώς τα πράγματα ίσως και να μην έχουν τόση πλάκα.
Η πλάκα βέβαια δεν είναι μια μελλοντική προσθιοκίνητη σειρά 1 (σιγά τα ωά δηλαδή,λες και ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αποτελεί και το landmark του τεχνολογικού υπόβαθρου της BMW).H πλάκα είναι ότι η ίδια η BMW,που αναγκάστηκε να παραμείνει ο μοναδικός κατασκευαστής παγκοσμίως που υιοθετεί τη λύση της πίσω κίνησης στης μικρομεσαία κατηγορία,επιθυμούσε η ίδια να είναι η σειρά 1 προσθιοκίνητη.Αλλά ούτε η πλατφόρμα του Mini μπορούσε να φτάσει τις απαιτούμενες διαστάσεις ώστε να φιλοξενήσει αυτοκίνητο του C segment,ούτε χώρος στη γραμμή παραγωγής της Αγγλίας υπήρχε.Από την άλλη ήταν οικονομικά ανέφικτο να δημιουργήσει μια γραμμή παραγωγής προσθιοκίνητου στη Γερμανία,από τη στιγμή που θα εξυπηρετούσε ένα μοντέλο μόνο,χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο carryover για τα υπόλοιπα μοντέλα της.Αναγκάστηκε λοιπόν να επιλέξει την πλατφόρμα της σειράς 3 για την 1,που και οικονομικότερο ήταν και carryover από τα οπισθοκίνητα μοντέλα εξασφάλιζε για την 1.Η καριέρα της 1 κάθε άλλο παρά οικονομικά λαμπρή είναι και γι αυτό δημιουργήθηκαν και 3 παραλλαγές της.Με δεδομένο λοιπόν ότι για την εξέλιξη ενός μοντέλου αρκούν σήμερα το πολύ δυό χρόνια,υπάρχει άφθονος χρόνος να αλλάξουν σχέδια,επιλέγοντας τελικά το πάτωμα Xover της 940,το οποίο είναι και το ελαφρότερο της κατηγορίας του.Στην περίπτωση δε που το μοντέλο είναι outsourced για την BMW,τα περιθώρια κέρδους για τους βαυαρούς είναι ακόμα μεγαλύτερα.Για το λόγο αυτό,όσο απίθανα και αν ακούγονται τα σενάρια,κρατάτε και καμιά πισινή.Δεν βλάπτει.
Και επιτέλους μάθετε να εμβαθύνετε και λίγο,προχωρώντας και ελάχιστα κάτω από τους τίτλους των εφημερίδων και των blogs.Tη στιγμή αυτή η BMW καίγεται να φέρει το επίπεδο των ρύπων της εντός των ορίων του 2012.Για το λόγο αυτό πρέπει να ανοιχτεί σε μικρές κατηγορίες (City,izetta),έχοντας ανάγκη από την τεχνογνωσία ενός κορυφαίου συνεργάτη.Υπάρχει ιδανικότερος από τη Fiat; Η Fiat από την άλλη καίγεται για την εξεύρεση ενός δικτύου που θα αναλάβει το λανσάρισμα της AR στην Αμερική,καθώς και για τη δημιουργία μεταδόσεων και κιβωτίων για μεσαίας δυναμικότητας αυτοκίνητα όπως η AR,αφού θέλει να παρουσιάσει πισωκίνητη Alfa ευρείας παραγωγής ως το 2010.Υπάρχει καταλληλότερος συνεργάτης από τη BMW;Ναι μεν είναι δυνατό για τη Fiat να εξελίσσει τέτοιες μεταδόσεις και κιβώτια για τις Ferrari και Maserati,επωμιζόμενη μόνη της το κόστος εξέλιξης,που σε αυτοκίνητα των 100.000+ ευρώ δεν είναι και σπουδαίο πράγμα.Δεν είναι όμως το ίδιο και για φτηνότερα αυτοκίνητα,ιδιαίτερα με το σημερινό όγκο πωλήσεων της Alfa.Ο ίδιος ο Marchionne εξάλλου δήλωσε για την 941 ότι και μπορούν να την εξελίξουν μόνοι τους και πατώματα,αρχιτεκτονικές και σχέδια έχουν.Θα ήταν όμως ευχής έργο να βρεθεί μια άλλη αρχιτεκτονική κοινή με κάποιον συνεργάτη,η οποία και θα περιόριζε δραματικά το κόστος.Tέλος για κάθε ομιλούσα κεφαλή πού απορεί ποιό ήταν το ποσοστό τεχνολογικής συμμετοχής της Fiat κατά τη διάρκεια του ειδυλλίου με την GM,ας ελέγξει μόνη της πού λειτούργησαν και τί παρήγαν,η Fiat Powerτrain του Torino και η GMPT του Torino.
Μασημένη τροφή είναι ανώφελη σε άσχετους που μπορεί να αμφιβάλουν ότι το πλεόν πολυβραβευμένο κένρο ερευνών της Ευρώπης,το Centro Ricerche Fiat,που χρησιμοποιεί ως βιτρίνα των επιτευγμάτων του τη Ferrari,είχε ανάγκη την τεχνογνωσία ενός ομίλου όπως η GM,για να παρουσιάσει δάπεδα και κινητήρες της μεσαίας κατηγορίας.Τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, καταλήγουν στην πρόωρη συνταξιοδότηση μετά τη διακοπή της μνηστείας. -
Η BMW δηλαδή εξ'αρχής ήθελε προσθιοκίνητη τη σειρά 1, απλώς δεν μπορούσε...
Ευτηχώς τώρα άνοιξε ο δρόμος και η επόμενη σειρά 5 μπορεί να βασιστεί στην 166
Ποιός είναι άραγε η ομιλούσα κεφαλή εδώ..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η BMW δηλαδή εξ'αρχής ήθελε προσθιοκίνητη τη σειρά 1, απλώς δεν μπορούσε...Ευτηχώς τώρα άνοιξε ο δρόμος και η επόμενη σειρά 5 μπορεί να βασιστεί στην 166
Ποιός είναι άραγε η ομιλούσα κεφαλή εδώ..
Ρητορικό υποθέτω το ερώτημα.
Βλέπω μάλιστα σπεύδεις να διευκρινίσεις ότι η άνω κεφαλή σου είναι απλώς ομιλούσα,ενώ η κάτω......αυτοικανοποιούμενη (sic).Ενίοτε ή στο διηνεκές;
Στο σχολείο εκτός από ανάγνωση σου μάθανε να διαβάζεις ή όχι -
Το κακό είναι πως εσένα είναι και η κάτω αλλά και η επάνω κεφαλή αυτοϊκανοποιούμενες.
Μετά την ανταλλαγή φιλοφρονήσεων, μπορείτε παρακαλώ να επιστρέψετε στο θέμα ?
(Moderator nass)
-
To παρακάτω είναι από το press release της ΦΙΑΤ:
In Milan, Fiat said in a statement the talks will include co-operation on how BMW can support the reintroduction of Fiat's Alfa Romeo brand in North America.
In US market the two companies are looking at BMW providing access to its commercial network for Alfa, they said. BMW's U.S. sales operation includes a dedicated Mini network, they said, adding Alfa could use the common back office.Άρα ουσιαστικά μιλάμε για κινήσεις στην Αμερική για να μπει η ΑΡ εκεί μέσω του dealer network. Αυτή είναι η πρώτη κίνηση. Τώρα θα είναι BMW dealership, θα είναι Μίνι? Θα δούμε.
Εμένα πάντως όλο αυτό μου κάνει ίσως και πρόταση εξαγοράς της ΑΡ από τη BMW. Λέτε να δούμε τίποτα τέτοιο?
Στη δε 1 πάντως, όπως έγραψα, ήδη εξελίσσεται το νέο της πάτωμα, όπως και ετοιμάζεται Ζ2 και Χ1. Το 2011 προβλέπεται να βγαίνει η νέα 1 η οποία, σύμφωνα με insiders, θα είναι μεγαλύτερη και φαρδύτερη και επάνω σε νέα πλατφόρμα που εξελίσσεται παραπάνω (και πισωκίνητη). Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Του χρόνου θα δούμε κι άλλα μουλάρια. Τώρα λες να αλλάξουν 100% τακτική? Δύσκολο...
Απ'οτι διαβάζω, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι που να επηρεάζει τη BMW απευθείας...μόνο για Mini, FIAT & AR διαβάζουμε, τώρα όλα τα άλλα είναι δικά μας speculations. H BMW εμπλέκεται σαν BMW Group.
Ίσως από την άλλη η ΑΡ πάρει τη πλατφόρμα αυτή (της νέας 1) για την 940, αυτό θα είναι πραγματικά πολύ καλή έκπληξη, μιας και θα είναι πισωκίνητη. Επίσης διαβάζουμε για κιβώτια από τη BMW, επίσης καλό σημάδι. Το αντίστροφο, δύσκολο το βλέπω να γίνεται. Έχει ολόκληρο test center στο Ring...δε νομίζω η BMW να έχει οικονομικό πρόβλημα να εξελίξει νέα πλατφόρμα, μάλλον το αντίθετο ίσως να ισχύσει.
Μη ξεχνάτε ότι έρχεται και η 169...την οποία θέλουν να κάνουν πισωκίνητη, αλλά το πάτωμα της Maserati είναι κάπως ακριβό.
Από την άλλη...ίσως φτιάξει η Μίνι ένα μικρό citycar μέσω της ΦΙΑΤ...κι αυτό παίζει.
Οι συζήσεις πάντως λένε και για re-positioning της BMW brand worldwide κάπως πιο ψηλά από ότι είναι τώρα για να ξεχωρίσει από όλο αυτό το project.
Τέλος, η BMW (και γενικότερα όλο το Group) έχουν επενδύσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στο EfficientDynamics concept, ετοιμάζουν νέα υβριδικά μοτέρ (για Χ6 πχ) και ετοιμάζουν την επόμενη γενιά του Hydrogen7...κάτι που θα βοηθούσε τη FIAT να πάρει. Θέλω να πω ότι η BMW είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα όσον αφορά την μείωση των ρύπων από κάποιες άλλες εταιρίες. 'Πρόβλημα' παρουσιάζουν μόνο τα μοντέλα Μ.
Πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά πάντως...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το κακό είναι πως εσένα είναι και η κάτω αλλά και η επάνω κεφαλή αυτοϊκανοποιούμενες.Επειδή βλέπω ότι το πορτέλλο σου δεν το κλείνεις.....σε συμβουλεύω ότι καλό θα ήταν να περιορίσεις τους αστεϊσμούς και τις εξυπναδούλες εντός των ορίων της συνομοταξίας σου,ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι ποινικά κολάσιμοι.
Από εμένα -αν και θα μου ήταν και πανεύκολο και ανέξοδο-δεν κινδυνεύεις,αλλά πρόσεξε μην πέσεις πάνω σε κανένα στραβόξυλο και σε κάνει και τρέχεις χωρίς να φτάνεις φουκαρά μου.Μετά την ανταλλαγή φιλοφρονήσεων, μπορείτε παρακαλώ να επιστρέψετε στο θέμα ?
(Moderator nass)
-
Αμερικαν μπαρ το κανατε !
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Aπο περιεργεια:το πατωμα του Corsa και του Punto κατασκευαστηκαν απο την Opel?Η το αντιθετο?Η απο καμια απο τις δυο?Θα μου απαντησει κανεις τελικα?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To παρακάτω είναι από το press release της ΦΙΑΤ:In Milan, Fiat said in a statement the talks will include co-operation on how BMW can support the reintroduction of Fiat's Alfa Romeo brand in North America.
In US market the two companies are looking at BMW providing access to its commercial network for Alfa, they said. BMW's U.S. sales operation includes a dedicated Mini network, they said, adding Alfa could use the common back office.Άρα ουσιαστικά μιλάμε για κινήσεις στην Αμερική για να μπει η ΑΡ εκεί μέσω του dealer network. Αυτή είναι η πρώτη κίνηση. Τώρα θα είναι BMW dealership, θα είναι Μίνι? Θα δούμε.
Εμένα πάντως όλο αυτό μου κάνει ίσως και πρόταση εξαγοράς της ΑΡ από τη BMW. Λέτε να δούμε τίποτα τέτοιο?
Στη δε 1 πάντως, όπως έγραψα, ήδη εξελίσσεται το νέο της πάτωμα, όπως και ετοιμάζεται Ζ2 και Χ1. Το 2011 προβλέπεται να βγαίνει η νέα 1 η οποία, σύμφωνα με insiders, θα είναι μεγαλύτερη και φαρδύτερη και επάνω σε νέα πλατφόρμα που εξελίσσεται παραπάνω (και πισωκίνητη). Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Του χρόνου θα δούμε κι άλλα μουλάρια. Τώρα λες να αλλάξουν 100% τακτική? Δύσκολο...
Απ'οτι διαβάζω, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι που να επηρεάζει τη BMW απευθείας...μόνο για Mini, FIAT & AR διαβάζουμε, τώρα όλα τα άλλα είναι δικά μας speculations. H BMW εμπλέκεται σαν BMW Group.
Ίσως από την άλλη η ΑΡ πάρει τη πλατφόρμα αυτή (της νέας 1) για την 940, αυτό θα είναι πραγματικά πολύ καλή έκπληξη, μιας και θα είναι πισωκίνητη. Επίσης διαβάζουμε για κιβώτια από τη BMW, επίσης καλό σημάδι. Το αντίστροφο, δύσκολο το βλέπω να γίνεται. Έχει ολόκληρο test center στο Ring...δε νομίζω η BMW να έχει οικονομικό πρόβλημα να εξελίξει νέα πλατφόρμα, μάλλον το αντίθετο ίσως να ισχύσει.
Μη ξεχνάτε ότι έρχεται και η 169...την οποία θέλουν να κάνουν πισωκίνητη, αλλά το πάτωμα της Maserati είναι κάπως ακριβό.
Από την άλλη...ίσως φτιάξει η Μίνι ένα μικρό citycar μέσω της ΦΙΑΤ...κι αυτό παίζει.
Οι συζήσεις πάντως λένε και για re-positioning της BMW brand worldwide κάπως πιο ψηλά από ότι είναι τώρα για να ξεχωρίσει από όλο αυτό το project.
Τέλος, η BMW (και γενικότερα όλο το Group) έχουν επενδύσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στο EfficientDynamics concept, ετοιμάζουν νέα υβριδικά μοτέρ (για Χ6 πχ) και ετοιμάζουν την επόμενη γενιά του Hydrogen7...κάτι που θα βοηθούσε τη FIAT να πάρει. Θέλω να πω ότι η BMW είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα όσον αφορά την μείωση των ρύπων από κάποιες άλλες εταιρίες. 'Πρόβλημα' παρουσιάζουν μόνο τα μοντέλα Μ.
Πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά πάντως...
΄Της 940 η προπαραγωγή θα ξεκινήσει στο τέλος του έτους πάνω στην πλατφόρμα Xover,την οποία θα χρησιμοποιήσουν και στα μελλοντκά C και D του ομίλου.Ήδη σχεδιάζουν να τη χρησιμοποιήσουν στην 944.Πίσω κίνηση στη μικρομεσαία κατηγορία επιβατικών είναι αναχρονισμός και δεν θα καταφύγει σε κάτι τέτοιο το Gruppo.
Tο πιθανότερο θα ήταν η 947 να έχει πάτωμα της επερχόμενης Ζ4,αλλά δική της αρχιτεκτονική αναρτήσεων και κινητήρες V6.
H 941 είναι πολύ πιθανόν πάλι να έχει πάτωνμα που σχετίζεται με τη BMW. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το κακό είναι πως εσένα είναι και η κάτω αλλά και η επάνω κεφαλή αυτοϊκανοποιούμενες.
Επειδή βλέπω ότι το πορτέλλο σου δεν το κλείνεις.....σε συμβουλεύω ότι καλό θα ήταν να περιορίσεις τους αστεϊσμούς και τις εξυπναδούλες εντός των ορίων της συνομοταξίας σου,ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι ποινικά κολάσιμοι.
Από εμένα -αν και θα μου ήταν και πανεύκολο και ανέξοδο-δεν κινδυνεύεις,αλλά πρόσεξε μην πέσεις πάνω σε κανένα στραβόξυλο και σε κάνει και τρέχεις χωρίς να φτάνεις φουκαρά μου.Απειλή είναι αυτό?
Για πρόσεξε τι λες.
-
Υπαρχει κανας mod εδω??
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
΄Της 940 η προπαραγωγή θα ξεκινήσει στο τέλος του έτους πάνω στην πλατφόρμα Xover,την οποία θα χρησιμοποιήσουν και στα μελλοντκά C και D του ομίλου.Ήδη σχεδιάζουν να τη χρησιμοποιήσουν στην 944.Πίσω κίνηση στη μικρομεσαία κατηγορία επιβατικών είναι αναχρονισμός και δεν θα καταφύγει σε κάτι τέτοιο το Gruppo.Tο πιθανότερο θα ήταν η 947 να έχει πάτωμα της επερχόμενης Ζ4,αλλά δική της αρχιτεκτονική αναρτήσεων και κινητήρες V6.
H 941 είναι πολύ πιθανόν πάλι να έχει πάτωνμα που σχετίζεται με τη BMW.Άρα κι εσύ ο ίδιος αποκλείεις Άλφα με πάτωμα BMW ή vise versa. Κι εγώ νομίζω ότι δεν είναι αυτό το case.
Περισσότερες λεπτομέρειες βγήκαν πάντως:
'BMW Announce Platform Sharing Agreement with Fiat Group
Today BMW announced they have signed a Memorandum of Understanding to share future platforms with the Fiat group. If you are about to go head over heels at a prospect of seeing a BMW 3-series carrying the Fiat label, you need not worry, the cooperation agreement proposes that the Mini and Alfa Romeo brands will share future platforms.
'We are currently examining with the Fiat Group possibilities for the joint use of components and systems in MINI and Alfa Romeo vehicles in order to achieve economies of scale and thus cost reductions within the framework of our Strategy Number ONE',said Friedrich Eichiner, member of the Board of Management of BMW AG.
Full details of how the collaboration will work are yet to be revealed, but it is likely the agreement will not be seen in production form until the third generation Mini Cooper which is still some five years away.
Source: BMW AG 'http://www.worldcarfans.com/9080709.008 ... fiat-group
Άρα ουσιαστικά μιλάμε για Μίνι & Αλφα Ρομέο.
-
Eίναι πολύ νωρίς ακόμα να ανακοινώσουν συνεργασία που θα αφορά άμεσα την BMW και τη Fiat,γι αυτό επιλέγουν να μιλήσουν μόνο για το Mini που το συνδέουν τεχνηέντως και επιλεκτικά με την σπορτ Alfa Romeo.Το Mini δεν θα χρησιμοποεί όμως μια αποκλειστική πλατφόρμα Alfa Romeo,αλλά την πλατφόρμα του Gruppo που ονομάζεται SCCS,που παρεμπιπτόντως πρωτοχρησιμοποίησε η MiTo,αλλά θα χρησιμοποιήσουν ακόμα το Uno και το νέο Punto.Aυτό βέβαια η BMW θα πρέπει να το ανταποδώσει και για το λόγο αυτό θα συνδράμει το δίκτυο της την AR στην αμερικανική αγορά.Δεν πρόκειται φυσικά να χρησιμοποιηθεί το δίκτυο του Mini,καθώς η ΑR δεν θα εμφανιστεί στην αμερική με την MiTo και thn 940,αλλά με τις 947,941 και 944.Μπορούν αυτές οι κατηγορίες οχημάτων να πλασαριστούν από το δίκτυο του Mini;
Προσωπικά δεν αποκλείω τίποτα σε επίπεδο συνεργασίας.Σίγουρα είναι άλλο πράγμα να φτιάχνεις μια γραμμή παραγωγής 100.000 οχημάτων ετησίως και να πουλάς 40.000,έχοντας επωμιστεί το κόστος της μόνος και άλλο αν το έχεις μοιραστεί με έναν ακόμα.Η γραμμή παραγωγής της 1 δεν έχει ακόμα καρποφορήσει και τα ίδια θα συνέβαιναν και με μια ενδεχόμενη γραμμή παραγωγής της πισωκίνητης 947.Για το λόγο αυτό δεν βρίσκω εντελώς ανεφάρμοστες αυτές τις εικασίες.Σε ότι αφορά την διείσδυση της AR στην αμερικανική αγορά,πέρα από το δίκτυο διανομής,απαιτείται και εργοστάσιο κατασκευής εκεί,καθώς με την ισοτιμία δολαρίου-ευρώ είναι πρακτικά ανεφάρμοστο να είσαι δυνατός στη NAFTA αν δεν παράγεις εκεί και εισάγεις τα αυτοκίνητα από την Ευρώπη.Έτσι η περίπτωση του Spartanburg μου φαίνειται εξαιρετικά δελεαστική,ιδίως καθώς η 947 θα μπορούσε να έχει δικές της αναρτήσεις και κινητήρες V6 και όχι straight six.Όλα αυτά μάλιστα τη στιγμή που φήμες ήθελαν τη Fiat να έχει έρθει σε προχωρημένες επαφές με το group Cerberus (ιδιοκτήτρια της Chrysler),για να αγοράσει εργοστάσιο στην πολιτεία Ontario του Καναδά.
Πρόσεξε επίσης ότι η συμφωνία με την BMW,για την οποία λεπτομέρειες (και μάλιστα όχι όλες)δεν θα διαρρέυσουν πριν το τέλος του χρόνου,γίνεται αμέσως μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων με την ΜΒ,η οποία αυτή τη στιγμή θα βρεθεί στη δυσχερή θέση να ψάχνει συνεργασίες για πατώματα των Α και Β klass.
Αποκλείω η 940 η οποία θα παρουσιαστεί όπως και να έχει μέσα στο 2009 να μην βασίζεται στην πλατφόρμα X over.Μια πλατφόρμα εξαιρετική,η ελαφρύτερη της κατηγορίας της,που μολονότι σχεδιάστηκε για τα off road (C-Xover) και progetto 944 της Alfa Romeo,θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελοντικά D και C segments του Gruppo.Τέλος πάντων Κυριακή κοντή γιορτή.
Fiat and BMW officially confirm agreement