-
Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
Οργασμός !! -
Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
Οργασμός !! -
Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
Οργασμός !! -
Και μάλλον κινητήρα 2κύλινδρο τοποθετημένο πίσω.... και κατασκευή στην Σερβία
-
Κατασκευή στο Kragujevac μέσα στο 2009
Κινητήρας δικύλινδρος SGE με διάφορες ιπποδυνάμεις και υβριδικό
Στόχος του το Smart,από το οποίο θα είναι 40 εκατοστά μεγαλύτερο,αλλά θα μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα (ή 2 με αποσκευές)
Φτηνό δεν πρόκειται να είναι πάντως,καθώς θα έχει κάποια στοιχεία vintage (αλα 500)και τεχνικές λύσεις που συναντώνται σε ανώτερες κατηγορίες. -
Topolino inside?
-
Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!
Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά.Η 'photoshopιά' είναι (τις περισσότερες φορές) κολακευτική...
Πάντως το 'μουλάρι' έχει μπροστινό από 500, πισινό από Panda και πόρτες, που δεν μοιάζουν με κάτι σημερινό (ή μήπως είναι του 500αριού; Ξέρω 'γω, μπερδεύτηκα...) . -
Σαν συμπιεσμενο Panda ειναι
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!
Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά.Η 'photoshopιά' είναι (τις περισσότερες φορές) κολακευτική...
Πάντως το 'μουλάρι' έχει μπροστινό από 500, πισινό από Panda και πόρτες, που δεν μοιάζουν με κάτι σημερινό (ή μήπως είναι του 500αριού; Ξέρω 'γω, μπερδεύτηκα...) .Tι εννοεις?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Πάντως το 'μουλάρι' κλπ, κλπ...
Tι εννοεις?
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πάντως το 'μουλάρι' κλπ, κλπ...
Tι εννοεις?
οκ
-
Κάτω από το υβρίδιο panda-500 κρύβεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Topolino.Το photoshop είναι της πλάκας πολύ μακριά από οποιαδήποτε πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
Οργασμός !!4θεσιο;
2 τινά θα συμβαίνουν....ή δεν θα έχει καθόλου χώρο αποσκευών ή θα έχει 2+μισή θέση πίσω.
έτσι όπως το βλέπω στην φωτοσοπιά δεν φαίνεται να χωράει άτομο .... -
Είπαμε θα έχει ή πίσω θέσεις ή αποσκευές.
Κοινώς, δε θα μπορεί ο νεαρός να φορτώσει μάνα και γιαγιά για να πάνε στο s/m -
Λογικά θα πρέπει να φέρνει έστω και λίγο στο παλιο...
-
-
Βρίσκονται περίπου ένα χρόνο μακριά από την παραγωγή, αν όλα εξελιχθούν καλά. Ο λόγος της καθυστέρησης είναι o προβληματισμός γύρω από τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, γεγονός που επηρεάζει και το τελικό σχέδιο. Για το λόγο αυτό υπάρχουν διαφορετικές σχεδιαστικές προτάσεις….με επικρατούσες 2.
Ο προβληματισμός συνοψίζεται ως εξής:
Πολύ μικρός χώρος μηχανής και μόνο βενζινοκίνητη έκδοση, με τον δικύλινδρο 900αρη SGE multiair (ατμοσφαιρικό και turbo) ,διαθέτοντας ταυτόχρονα δίπλα σε αυτόν και μια υβριδική έκδοσή του (συνδυασμός του compact 0,9 SGE turbo multiair με έναν ηλεκτροκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο DDC).
Μεγάλος χώρος μηχανής ώστε να τοποθετείται και ο τετρακύλινδρος 1,3Mjet
Μικρός χώρος μηχανής ώστε να μπορεί να δεχθεί και έναν τρικύλινδρο diesel που θα προκύψει από τον 1,3 Mjet.
Ταυτόχρονα εργάζονται εδώ και καιρό πάνω στη δημιουργία ενός δικύλινδρου diesel με περιορισμένες διαστάσεις αλλά βρίσκονται μακριά από την παραγωγή του.
Mάλλον θα προτιμηθεί η πρώτη λύση, καθώς η δημιουργία ενός πολύ μικρού diesel μεγαλώνει το κόστος και εξανεμίζει το ούτως ή άλλως μικρό όφελος στην κατανάλωση που θα είχε ο αγοραστής σε σχέση με ένα μικρό βενζινοκινητήρα (ιδιαίτερα υβριδικό).Κατά τα άλλα και προκειμένου το κόστος να διατηρηθεί χαμηλά (τιμή εκκίνησης γύρω στις 8.000 ευρώ) στην Fiat επέλεξαν την πεπατημένη και ασφαλή οδό ( κοινό πάτωμα, αναρτήσεις και κινητήριες μονάδες με το A segment),σε αντίθεση με το iQ της Toyota, το οποίο δημιουργήθηκε σχεδόν από το μηδέν, υιοθετώντας σοφιστικέ και πανάκριβες τεχνικές λύσεις, που προς το παρόν δεν μοιράζεται με κανένα άλλο μοντέλο…. με τελικό αντίκτυπο βέβαια στην υψηλή τιμή του. Και εκεί είναι και το ρίσκο της Toyota.Αν δηλ. δεν μπορέσει να το διαθέσει σε πολύ μεγάλο όγκο και να δημιουργήσει όπως θέλει, μια ολόκληρη οικογένεια αυτοκινήτων-αμαξωμάτων που θα στηρίζονται στο iQ, το όλο project θα είναι ένα οικονομικό φιάσκο αντίστοιχων διαστάσεων με αυτές του Smart.
-
FIAT Topolino