Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT Topolino
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. FIAT Topolino
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    18
    32
    259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
      Οργασμός !!

      (worldcarfans)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        govus last edited by

        Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
        Οργασμός !!

        (worldcarfans)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
          Οργασμός !!

          (worldcarfans)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            montecarlo last edited by

            Και μάλλον κινητήρα 2κύλινδρο τοποθετημένο πίσω.... και κατασκευή στην Σερβία

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Κατασκευή στο Kragujevac μέσα στο 2009
              Κινητήρας δικύλινδρος SGE με διάφορες ιπποδυνάμεις και υβριδικό
              Στόχος του το Smart,από το οποίο θα είναι 40 εκατοστά μεγαλύτερο,αλλά θα μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα (ή 2 με αποσκευές)
              Φτηνό δεν πρόκειται να είναι πάντως,καθώς θα έχει κάποια στοιχεία vintage (αλα 500)και τεχνικές λύσεις που συναντώνται σε ανώτερες κατηγορίες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Topolino inside?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                    Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!

                    Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
                    Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      govus last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!

                      Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
                      Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά.

                      Η 'photoshopιά' είναι (τις περισσότερες φορές) κολακευτική...
                      Πάντως το 'μουλάρι' έχει μπροστινό από 500, πισινό από Panda και πόρτες, που δεν μοιάζουν με κάτι σημερινό (ή μήπως είναι του 500αριού; Ξέρω 'γω, μπερδεύτηκα...) .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Σαν συμπιεσμενο Panda ειναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanix last edited by

                          Ο χρήστης Govus έγραψε:

                          Ισως όμως και η 3θυρη εκδοση του Panda. Παλιότερα η Fiat σκεφτόταν να φτιάξει 3θυρη έκδοση!

                          Oxι. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντό από του Panda, άρα προορίζεται για κατι μικρότερο. Φαντάζομαι πάντως πως η Photoshopιά παραπάνω, δεν θα έχει καμία σχέση με το τελικό προϊόν, αφού μοιάζει πολύ στο 500 κι αυτό δεν το θέλει η Fiat.
                          Κάτι πιο κοντά στο Panda υποθέτω θα δούμε σχεδιαστικά.

                          Η 'photoshopιά' είναι (τις περισσότερες φορές) κολακευτική...
                          Πάντως το 'μουλάρι' έχει μπροστινό από 500, πισινό από Panda και πόρτες, που δεν μοιάζουν με κάτι σημερινό (ή μήπως είναι του 500αριού; Ξέρω 'γω, μπερδεύτηκα...) .

                          Tι εννοεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            govus last edited by

                            Ο χρήστης Thanix έγραψε:

                            Πάντως το 'μουλάρι' κλπ, κλπ...

                            Tι εννοεις?

                            Development mule ή test mule ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanix last edited by

                              Ο χρήστης Govus έγραψε:

                              Πάντως το 'μουλάρι' κλπ, κλπ...

                              Tι εννοεις?

                              Development mule ή test mule ...

                              οκ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Κάτω από το υβρίδιο panda-500 κρύβεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Topolino.Το photoshop είναι της πλάκας πολύ μακριά από οποιαδήποτε πραγματικότητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                  Με βάση το Panda και το 500, θα είναι 'μόλις' 3,20 μέτρα, θα έχει 4 θέσεις και θ' ανταγωνίζεται τα επερχόμενα iQ της Toyota και Up! της VW ...
                                  Οργασμός !!

                                  (worldcarfans)

                                  4θεσιο;

                                  2 τινά θα συμβαίνουν....ή δεν θα έχει καθόλου χώρο αποσκευών ή θα έχει 2+μισή θέση πίσω.
                                  έτσι όπως το βλέπω στην φωτοσοπιά δεν φαίνεται να χωράει άτομο ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stavrosg last edited by

                                    Είπαμε θα έχει ή πίσω θέσεις ή αποσκευές.
                                    Κοινώς, δε θα μπορεί ο νεαρός να φορτώσει μάνα και γιαγιά για να πάνε στο s/m

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      paokkerkir last edited by

                                      Λογικά θα πρέπει να φέρνει έστω και λίγο στο παλιο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cptbill last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Βρίσκονται περίπου ένα χρόνο μακριά από την παραγωγή, αν όλα εξελιχθούν καλά. Ο λόγος της καθυστέρησης είναι o προβληματισμός γύρω από τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, γεγονός που επηρεάζει και το τελικό σχέδιο. Για το λόγο αυτό υπάρχουν διαφορετικές σχεδιαστικές προτάσεις….με επικρατούσες 2.

                                          Ο προβληματισμός συνοψίζεται ως εξής:
                                          Πολύ μικρός χώρος μηχανής και μόνο βενζινοκίνητη έκδοση, με τον δικύλινδρο 900αρη SGE multiair (ατμοσφαιρικό και turbo) ,διαθέτοντας ταυτόχρονα δίπλα σε αυτόν και μια υβριδική έκδοσή του (συνδυασμός του compact 0,9 SGE turbo multiair με έναν ηλεκτροκινητήρα με αυτόματο κιβώτιο DDC).
                                          Μεγάλος χώρος μηχανής ώστε να τοποθετείται και ο τετρακύλινδρος 1,3Mjet
                                          Μικρός χώρος μηχανής ώστε να μπορεί να δεχθεί και έναν τρικύλινδρο diesel που θα προκύψει από τον 1,3 Mjet.
                                          Ταυτόχρονα εργάζονται εδώ και καιρό πάνω στη δημιουργία ενός δικύλινδρου diesel με περιορισμένες διαστάσεις αλλά βρίσκονται μακριά από την παραγωγή του.
                                          Mάλλον θα προτιμηθεί η πρώτη λύση, καθώς η δημιουργία ενός πολύ μικρού diesel μεγαλώνει το κόστος και εξανεμίζει το ούτως ή άλλως μικρό όφελος στην κατανάλωση που θα είχε ο αγοραστής σε σχέση με ένα μικρό βενζινοκινητήρα (ιδιαίτερα υβριδικό).

                                          Κατά τα άλλα και προκειμένου το κόστος να διατηρηθεί χαμηλά (τιμή εκκίνησης γύρω στις 8.000 ευρώ) στην Fiat επέλεξαν την πεπατημένη και ασφαλή οδό ( κοινό πάτωμα, αναρτήσεις και κινητήριες μονάδες με το A segment),σε αντίθεση με το iQ της Toyota, το οποίο δημιουργήθηκε σχεδόν από το μηδέν, υιοθετώντας σοφιστικέ και πανάκριβες τεχνικές λύσεις, που προς το παρόν δεν μοιράζεται με κανένα άλλο μοντέλο…. με τελικό αντίκτυπο βέβαια στην υψηλή τιμή του. Και εκεί είναι και το ρίσκο της Toyota.Αν δηλ. δεν μπορέσει να το διαθέσει σε πολύ μεγάλο όγκο και να δημιουργήσει όπως θέλει, μια ολόκληρη οικογένεια αυτοκινήτων-αμαξωμάτων που θα στηρίζονται στο iQ, το όλο project θα είναι ένα οικονομικό φιάσκο αντίστοιχων διαστάσεων με αυτές του Smart.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            http://www.blogcdn.com/green.autoblog.com/media/2009/04/181978_5684_big_230409_ibridino_b1.jpg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr