Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ένδειξη προβλήματος μηχανής... τι κάνω?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ένδειξη προβλήματος μηχανής... τι κάνω?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimclark last edited by

      Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...

      Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.

      Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?

      Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )

      Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimclark last edited by

        Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...

        Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.

        Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?

        Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )

        Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimclark last edited by

          Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...

          Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.

          Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?

          Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )

          Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikosvolou last edited by

            Ο χρήστης JimClark έγραψε:
            Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος....

            λεω εγω...μηπως ειναι κανενα προβλημα με τον αισθητηρα λ?Για τι αυτοκινητο προκειται?

            Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.

            αυτο μαλλον σαν πισω ρουλεμαν ακουγεται..Ποσα χλμ εχεις?Το ειχα κ εγω τα αλλαξα και ολα οκ απο τοτε.

            Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς ).

            κοιτα για τα ρουλεμαν εγω εκανα και δυο ταξιδακια..Αν δεν σε ενοχλει ο θορυβος δεν νομιζω να ειναι κατι...Το αλλο καλυτερα να το κοιτάξεις..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimclark last edited by

              Σωστά.. Για Fiesta ST πρόκειται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                charmak66 last edited by

                Το λαδάκι το κοίταξες; Αν και μάλλον υπάρχει ξεχωριστό λαμπάκι γι αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimclark last edited by

                  δεν το κοίταξα, γιατί σκέφτηκα και αυτό που είπες, το χώρια λαμπάκι... θα κοιτάξω τώρα που έχει φως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    To λαμπάκι μπορεί να ανάψει και με απίστευτα κουφούς τρόπους. Πχ όχι καλά βιδωμένο καπάκι τάπας λαδιού. Αν δεν έχεις διαγνωστικό, περιμένεις μέχρι την δευτέρα μάλλον...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Καλό θα ήταν να ρίξεις και μια ματιά στο εγχειρίδιο.... για αυτό μας το δίνουν για να το διαβάζουμε... RTFM (read the fucking manual).
                      Οι επιδόσεις λες ότι μάλλον δεν έχουν επηρεαστεί, η κατανάλωση μήπως άλλαξε; (αυτό ίσως να δείχνει αλλαγή προγραμματισμού για τις νέες προβληματικές συνθήκες αλλά μάλλον κι εσύ θα είσαι πιο φρόνιμος οπότε μόνο αν έχει ανέβει είναι αξιόλογο)
                      Πιο συχνά το λαμπάκι του κινητήρα ανάβει όταν υπάρχει θέμα με τον αισθητήρα λάμδα και τον καταλύτη ή βενζίνη όχι της αρεσκείας του κινητήρα (είτε νοθευμένη είτε 100άρα που σε κάποια αυτοκίνητα τους ανάβει λαμπάκι)! (υπάρχουν βέβαια και άλλοι λόγοι καμιά φορά πολύ χειρότεροι...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimclark last edited by

                        λοιπόν. Τα έχω πάρει. Είδα ότι το λάδι ήταν σε λίγο χαμηλή στάθμη. Σταμάτησα στην πλησιέστερη φόρντ να πάρω ένα μπετόνι και πριν το γεμίσω σε λογικό επίπεδο το λαμπάκι εξαφανίζεται!! Τέλος πάντων συμπληρώνω λάδι μέχρι ενός καλύτερου επιπέδου αλλά πάλι τα ίδια. μετά από άλλα 120 χμ πολύ ήρεμης οδήγησης το λαμπάκι παραμένει σβηστό και ο θόρυβος παραμένει.

                        Τη δευτέρα θα καταφύγω στη Φόρντ για να δώ τι θα μου πούνε (προφανώς θα κλείσω ραντεβού για μια άλλη μέρα. ... )

                        Επίσης δεν πιστεύω να είναι η βενζίνη αφού βάζω από σχεδόν σταθερά ένα πρατήριο που ώς τώρα δεν μου έχει... φταίξει σε τιποτα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Καλό θα ήταν να ρίξεις και μια ματιά στο εγχειρίδιο.... για αυτό μας το δίνουν για να το διαβάζουμε... RTFM (read the fucking manual) ...

                          Σε τρία αυτοκίνητα που είδα στο manual για την συγκεκριμένη ένδειξη βλάβης γράφουν 'επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο ή με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο'.
                          Δεν δίνει ούτε αιτία βλάβης ούτε και λύση πέρα απο το αυτονόητο ... το συνεργείο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ντροπή τους, θα έπρεπε τουλάχιστον να αναφέρει τα πιο συνηθισμένα θέματα πχ καταλύτης, ανάφλεξη κλπ... Γενικά τα εγχειρίδια αυτοκινήτων πια είναι αρκετά της πλάκας. Τα παλιά χρόνια, που προφανώς απευθύνονταν σε οδηγούς και επαγγελματίες και όχι κοινούς χρήστες είχαν πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Θυμάμαι σε εγχειρίδιο για αυτοκίνητο του 1950 είχα δει μέχρι και καμπύλες ροπής και κατανάλωσης...!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Μόνο που στα παλιά εκείνα χρόνια τα αυτοκίνητα ΔΕΝ είχαν ένα σωρό λαμπάκια και στις περισσότερες κοινές βλάβες μπορούσε ο οδηγός να κάνει κάτι, έστω μια μικρή, τοπική επιδιόρθωση και να συνεχίσει.
                              (ας θυμηθούμε το λουκούμι στο ταξί του Μίμη Φωτόπουλου )

                              Σήμερα πού ακριβώς να επέμβεις με τόσους αισθητήρες και ηλεκτρονικά, που μόλις ανάψει κάτι το κάνεις δεξιά και καλείς την οδική βοήθεια αναγκαστικά ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lord_rutherford last edited by

                                Δεν κάνεις τίποτα. Ειδικά σε group vag και λαμπάκι μηχανής πηγαίνεις με αναμένο το λαμπάκι μηχανής!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jimclark last edited by

                                  2 ήταν οι φταίχτες τελικά. Για το λαμπάκι ήταν η βρώμικη πεταλούδα η οποία καθαρίστηκε επιτυχώς και για το βουητό ήταν πίσω δεξί ρουλεμάν (όχι τροχού, μετάδοσης αν το λέω καλά/κατάλαβα καλά). Με λίγο δοκιμαστικό τρέξιμο θα δείξει αν το φιεστα ακούγεται πάλι όπως πρέπει 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                                    2 ήταν οι φταίχτες τελικά. Για το λαμπάκι ήταν η βρώμικη πεταλούδα η οποία καθαρίστηκε επιτυχώς και για το βουητό ήταν πίσω δεξί ρουλεμάν (όχι τροχού, μετάδοσης αν το λέω καλά/κατάλαβα καλά). Με λίγο δοκιμαστικό τρέξιμο θα δείξει αν το φιεστα ακούγεται πάλι όπως πρέπει 😉

                                    Μπροστινη κινηση δεν ειναι το Φιεστα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Τελικά υπάρχουν και κάποιοι που ξέρουν τι τους γίνεται.... εκτός αν ξέρουν και οι άλλοι αλλά βαριούνται να ασχοληθούν....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimclark last edited by

                                        Δικο μου λάθος, είχα δύσκολη εβδομάδα παίδες... Πίσω απλό ρουλεμάν είναι..Flame me...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr