-
Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...
Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.
Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?
Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )
Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...
-
Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...
Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.
Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?
Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )
Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...
-
Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος...
Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.
Αν και έκλεισα ραντεβού να το δούνε στη Φόρντ τη δευτέρα έχετε παραμικρή ιδέα τι είναι, σας έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο? να πανικοβληθώ ή όχι ?
Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς )
Επίσης θέλω να σκέφτομαι ότι η ενθουσιώδης οδήγηση στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα το προηγούμενο πρωί δεν επηρέασε (Σκρα - Αρχάγγελος πολύ καλή και όμορφη διαδρομή) αφού το λαμπάκι άναψε μετά από 7 ώρες ακινησίας...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Χαιρετώ. Χθες στα καλά καθήμενα μετά από μια βόλτα σε ένα φίλο ξεκινώντας για να φύγω παρατήρησα ότι το κίτρινο ενδεικτικό της μηχανής άναψε, ή μάλλον, δεν έσβησε ποτέ (ανάβει όταν βάλεις την 2η σκάλα στο κλειδί στη μίζα και γίνεται ο τυπικός έλεγχος). Το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα στη μηχανή απο τη δική μου πλευρά εννοείται, αφού δεν μπήκε σε φάση περιορισμένης ισχύος....λεω εγω...μηπως ειναι κανενα προβλημα με τον αισθητηρα λ?Για τι αυτοκινητο προκειται?
Το θέμα είναι ότι εδώ και 2-3 μέρες (100-200) χλμ ακούω ένα θόρυβο που αρχικά νόμιζα ότι ήταν θόρυβος κύλισης, αλλά γίνεται όλο κ πιο έντονος. Αρχίζει να ακούγεται από τα 40 χ.α.ω. και δεν εξαρτάται από τις ΣΑΛ, αφού πατώντας συμπλέκτη ή κατεβάζοντας/ανεβάζοντας ταχύτητα η χροιά του ήχου (σαν μουγκρητό ακούγεται) παραμένει η ίδια. Αυτό βέβαια γινόταν πριν ανάψει το λαμπάκι και συνεχίζει και τώρα.
αυτο μαλλον σαν πισω ρουλεμαν ακουγεται..Ποσα χλμ εχεις?Το ειχα κ εγω τα αλλαξα και ολα οκ απο τοτε.
Χθές ήμουν στη Σκύδρα και γύρισα με 80 χ.α.ω. και 5η. Μπορώ? να το χρησιμοποιήσω για κανα 2 μπάνια (σύνολο 200 χλμ διανυόμενη απόσταση) με χαλαρούς ρυθμούς? (καφρίλα ακούγεται αλλα η κοπέλα τώρα τελείωσε εξεταστική και περίμενα πώς και πώς ).
κοιτα για τα ρουλεμαν εγω εκανα και δυο ταξιδακια..Αν δεν σε ενοχλει ο θορυβος δεν νομιζω να ειναι κατι...Το αλλο καλυτερα να το κοιτάξεις..
-
Σωστά.. Για Fiesta ST πρόκειται...
-
Το λαδάκι το κοίταξες; Αν και μάλλον υπάρχει ξεχωριστό λαμπάκι γι αυτό.
-
δεν το κοίταξα, γιατί σκέφτηκα και αυτό που είπες, το χώρια λαμπάκι... θα κοιτάξω τώρα που έχει φως...
-
To λαμπάκι μπορεί να ανάψει και με απίστευτα κουφούς τρόπους. Πχ όχι καλά βιδωμένο καπάκι τάπας λαδιού. Αν δεν έχεις διαγνωστικό, περιμένεις μέχρι την δευτέρα μάλλον...
-
Καλό θα ήταν να ρίξεις και μια ματιά στο εγχειρίδιο.... για αυτό μας το δίνουν για να το διαβάζουμε... RTFM (read the fucking manual).
Οι επιδόσεις λες ότι μάλλον δεν έχουν επηρεαστεί, η κατανάλωση μήπως άλλαξε; (αυτό ίσως να δείχνει αλλαγή προγραμματισμού για τις νέες προβληματικές συνθήκες αλλά μάλλον κι εσύ θα είσαι πιο φρόνιμος οπότε μόνο αν έχει ανέβει είναι αξιόλογο)
Πιο συχνά το λαμπάκι του κινητήρα ανάβει όταν υπάρχει θέμα με τον αισθητήρα λάμδα και τον καταλύτη ή βενζίνη όχι της αρεσκείας του κινητήρα (είτε νοθευμένη είτε 100άρα που σε κάποια αυτοκίνητα τους ανάβει λαμπάκι)! (υπάρχουν βέβαια και άλλοι λόγοι καμιά φορά πολύ χειρότεροι...) -
λοιπόν. Τα έχω πάρει. Είδα ότι το λάδι ήταν σε λίγο χαμηλή στάθμη. Σταμάτησα στην πλησιέστερη φόρντ να πάρω ένα μπετόνι και πριν το γεμίσω σε λογικό επίπεδο το λαμπάκι εξαφανίζεται!! Τέλος πάντων συμπληρώνω λάδι μέχρι ενός καλύτερου επιπέδου αλλά πάλι τα ίδια. μετά από άλλα 120 χμ πολύ ήρεμης οδήγησης το λαμπάκι παραμένει σβηστό και ο θόρυβος παραμένει.
Τη δευτέρα θα καταφύγω στη Φόρντ για να δώ τι θα μου πούνε (προφανώς θα κλείσω ραντεβού για μια άλλη μέρα. ... )
Επίσης δεν πιστεύω να είναι η βενζίνη αφού βάζω από σχεδόν σταθερά ένα πρατήριο που ώς τώρα δεν μου έχει... φταίξει σε τιποτα..
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καλό θα ήταν να ρίξεις και μια ματιά στο εγχειρίδιο.... για αυτό μας το δίνουν για να το διαβάζουμε... RTFM (read the fucking manual) ...Σε τρία αυτοκίνητα που είδα στο manual για την συγκεκριμένη ένδειξη βλάβης γράφουν 'επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο ή με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο'.
Δεν δίνει ούτε αιτία βλάβης ούτε και λύση πέρα απο το αυτονόητο ... το συνεργείο. -
Ντροπή τους, θα έπρεπε τουλάχιστον να αναφέρει τα πιο συνηθισμένα θέματα πχ καταλύτης, ανάφλεξη κλπ... Γενικά τα εγχειρίδια αυτοκινήτων πια είναι αρκετά της πλάκας. Τα παλιά χρόνια, που προφανώς απευθύνονταν σε οδηγούς και επαγγελματίες και όχι κοινούς χρήστες είχαν πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Θυμάμαι σε εγχειρίδιο για αυτοκίνητο του 1950 είχα δει μέχρι και καμπύλες ροπής και κατανάλωσης...!!
-
Μόνο που στα παλιά εκείνα χρόνια τα αυτοκίνητα ΔΕΝ είχαν ένα σωρό λαμπάκια και στις περισσότερες κοινές βλάβες μπορούσε ο οδηγός να κάνει κάτι, έστω μια μικρή, τοπική επιδιόρθωση και να συνεχίσει.
(ας θυμηθούμε το λουκούμι στο ταξί του Μίμη Φωτόπουλου )Σήμερα πού ακριβώς να επέμβεις με τόσους αισθητήρες και ηλεκτρονικά, που μόλις ανάψει κάτι το κάνεις δεξιά και καλείς την οδική βοήθεια αναγκαστικά ;;;
-
Δεν κάνεις τίποτα. Ειδικά σε group vag και λαμπάκι μηχανής πηγαίνεις με αναμένο το λαμπάκι μηχανής!
-
2 ήταν οι φταίχτες τελικά. Για το λαμπάκι ήταν η βρώμικη πεταλούδα η οποία καθαρίστηκε επιτυχώς και για το βουητό ήταν πίσω δεξί ρουλεμάν (όχι τροχού, μετάδοσης αν το λέω καλά/κατάλαβα καλά). Με λίγο δοκιμαστικό τρέξιμο θα δείξει αν το φιεστα ακούγεται πάλι όπως πρέπει
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
2 ήταν οι φταίχτες τελικά. Για το λαμπάκι ήταν η βρώμικη πεταλούδα η οποία καθαρίστηκε επιτυχώς και για το βουητό ήταν πίσω δεξί ρουλεμάν (όχι τροχού, μετάδοσης αν το λέω καλά/κατάλαβα καλά). Με λίγο δοκιμαστικό τρέξιμο θα δείξει αν το φιεστα ακούγεται πάλι όπως πρέπειΜπροστινη κινηση δεν ειναι το Φιεστα;
-
Τελικά υπάρχουν και κάποιοι που ξέρουν τι τους γίνεται.... εκτός αν ξέρουν και οι άλλοι αλλά βαριούνται να ασχοληθούν....
-
Δικο μου λάθος, είχα δύσκολη εβδομάδα παίδες... Πίσω απλό ρουλεμάν είναι..Flame me...
Ένδειξη προβλήματος μηχανής... τι κάνω?