-
Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του prius και του civic hybrid? Αφορμή έλαβα από ένα ταξί civic hybrid που είχα μπει και όταν ξεκινούσε άναβε πάντα ο βενζινοκινητήρας. Το ίδιο συμβαίνει και στο prius? δλδ λειτουργεί πάντα ο βενζινοκινητήρας ή μόνο όταν κρίνει η κεντρική μονάδα ότι δεν αρκεί ο ηλεκτροκινητήρας?
-
Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του prius και του civic hybrid? Αφορμή έλαβα από ένα ταξί civic hybrid που είχα μπει και όταν ξεκινούσε άναβε πάντα ο βενζινοκινητήρας. Το ίδιο συμβαίνει και στο prius? δλδ λειτουργεί πάντα ο βενζινοκινητήρας ή μόνο όταν κρίνει η κεντρική μονάδα ότι δεν αρκεί ο ηλεκτροκινητήρας?
-
Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.Από ότι έχω διαβάσει οι μπαταρίες του Prius πάντα βρίσκονται σε επίπεδα 30% έως 70% φόρτισης μιας και έτσι εξασφαλίζεται η μακροβιότητα της μπαταρίας (και η απαίτηση για 10ετία ζωής).
Το να βάλεις φωτοβολταικά στην οροφή θα κοστίσει αρκετά και θα προσφέρει ίσως 20χλμ. αυτονομία μια ηλιόλουστη μέρα (πολύ αδρά το νούμερο αυτό). Μόνο που οι υπάρχουσες μπαταρίες του Prius αντέχουν 2-3 χιλιόμετρα νομίζω (οπωσδήποτε πολύ λιγότερο από 20χλμ.).
Στο μέλλον, όταν τα κοινά φωτοβολταικά πάνελ από 10% απόδοση (100W στο m2) πάνε στο 30% και εφοδιαστούν τα αυτοκίνητα με μπαταρίες που να αντέχουν 20χλμ. μάλλον θα δούμε τέτοιες οροφές.
Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την τεχνολογία thin film που υπόσχεται υποτριπλασιασμό του κόστους και πολύ μικρότερο πάχος (άρα και βάρος) μάλλον τα φωτοβολταικά στην οροφή ειδικά στην Ελλάδα θα γίνουν κοινός τόπος και πιθανώς τα καλοκαίρια να μας εξασφαλίζουν δωρεάν μετακινήσεις!
Έως τότε, υπομονή! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Άραγε οι μπαταρίες των εν λόγω αυτοκινήτων είναι ποτέ σχεδόν πλήρως φορτισμένες? Γιατί δεν βάζουν στην οροφή φοτοβολταϊκό σύστημα ώστε να φορτίζουν όση ώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάση? Έτσι που πάει το θεμα με την βενζίνη όλοι σε αυτά τα αυτοκίνητα θα καταλήξουμε.
Από ότι έχω διαβάσει οι μπαταρίες του Prius πάντα βρίσκονται σε επίπεδα 30% έως 70% φόρτισης μιας και έτσι εξασφαλίζεται η μακροβιότητα της μπαταρίας (και η απαίτηση για 10ετία ζωής).
Το να βάλεις φωτοβολταικά στην οροφή θα κοστίσει αρκετά και θα προσφέρει ίσως 20χλμ. αυτονομία μια ηλιόλουστη μέρα (πολύ αδρά το νούμερο αυτό). Μόνο που οι υπάρχουσες μπαταρίες του Prius αντέχουν 2-3 χιλιόμετρα νομίζω (οπωσδήποτε πολύ λιγότερο από 20χλμ.).
Στο μέλλον, όταν τα κοινά φωτοβολταικά πάνελ από 10% απόδοση (100W στο m2) πάνε στο 30% και εφοδιαστούν τα αυτοκίνητα με μπαταρίες που να αντέχουν 20χλμ. μάλλον θα δούμε τέτοιες οροφές.
Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την τεχνολογία thin film που υπόσχεται υποτριπλασιασμό του κόστους και πολύ μικρότερο πάχος (άρα και βάρος) μάλλον τα φωτοβολταικά στην οροφή ειδικά στην Ελλάδα θα γίνουν κοινός τόπος και πιθανώς τα καλοκαίρια να μας εξασφαλίζουν δωρεάν μετακινήσεις!
Έως τότε, υπομονή!με κόστος 6 ευρώ το W, 100W (δηλαδή τόσο όσο η κατανάλωση ενός απλού λαμπτήρα ή όσο καίνε οι δύο προβολείς) θα στοίχηζε περί τα 600 E + το κόστος των παρελκόμενων. Δεν είναι ακόμα εφικτό αν και κάποιοι μιλάνε για νέους συλλέκτες με κόστος περί τα 65 cent /W (1 $) (nanosolar)
Ναι οι μπαταρίες φορτίζουν πλήρως. Στο πρώτο stop όμως με κλιματισμό και μουσική αδειάζουν όμως αντίστοιχα γρήγορα.
-
Κατατοπιστικότατοι και οι δύο. Ευχαριστούμε. Να κάνω και μια ακόμα ερώτηση. Τελικά πόση περίπου διαφορά στην κατανάλωση έχει το υβριδικό civic από το κανονικό. Είναι δλδ συμφέρουσα η αγορά του για κάποιον που κάνει περίπου 15 με 20.000 χλμ το χρόνο?
-
Υπάρχει κι αυτό:
http://medgreece.gr/2008/thnk-oxτ% ... F#more-944 -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Κατατοπιστικότατοι και οι δύο. Ευχαριστούμε. Να κάνω και μια ακόμα ερώτηση. Τελικά πόση περίπου διαφορά στην κατανάλωση έχει το υβριδικό civic από το κανονικό. Είναι δλδ συμφέρουσα η αγορά του για κάποιον που κάνει περίπου 15 με 20.000 χλμ το χρόνο?Για το 4θύρο δεν υπήρχε μέχρι εχθές καμία σύγκριση καθώς το 1.8 στοίχιζε πιο ακριβά. Σήμερα με -1500 ευρώ στη τιμή θέλει κάποιους μήνες η απόσβεση της επένδυσης.
Αν κινείσαι Αθήνα ή Θεσσαλονική ok. Προσωπικά αν ήμουν στην Επαρχία και ήθελα HONDA θα έπερνα το 2.2 CDTi.
-
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
Υπάρχει κι αυτό:
...Χωρίς να θέλω να γίνομαι απαισιόδοξος NO WAY. Με τέτοια προσόντα όχι 16000 ούτε 30000 ευρώ δεν φτάνουν. Το Oχ όπως και το TESLA υπόσχονται πολλά αλλά ως σήμερα δεν έχω δει ούτε ένα να κυκλοφορεί. Ας περιμένουμε πρώτα καθώς η τεχνολογία κάνει άλματα ναι αλλά αυτά που υπόσχονται είναι λίγο επιστημονική φαντασία ακόμα.
-
Η τρίτη γενιά του υβριδικού αυτοκινήτου Prius που αναμένεται του χρόνου από την Toyota θα είναι εξοπλισμένη με ηλιακούς συλλέκτες οι οποίοι θα παράγουν μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας για τη λειτουργία του κλιματιστικού.
Περισσότερα εδώ http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252 -
Παιδια αυτο που κερδιζει το υβριδικο αυτοκινητο εναντι του απλου ειναι στην ουσια οι απωλιες ετσι δεν ειναι?Γιατι οπως και να εχει ο ηλεκτροκινητηρας καταναλωνει ενεργεια απο την μπαταρια και αυτη φορτιζεται απο τον κινητηρα
-
Είναι πολύ ασαφές αυτό που λες με τις απώλειες, Ουσιαστικά αυτό που κάνουν στην ουσία τα υβριδικά είναι να χρησιμοποιούν (όσο γίνεται) τον κάθε κινητήρα στις συνθήκες που ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά απόδοσής τους.
-
Γενικα ο ηλεκτροκινητηρας εχει καλυτερο συντελεστη αποδοσης απο τον βενζινοκινητηρα?(στην ουσια αυτο ρωταω )
-
Ενας τυπιος ηλεκτροκινητηρας εχει βαθμο αποδοσης 0,8 με 0,9 τη στιγμη που ενας τυικος βενζινοκινητηρας κυμενεται μεταξυ 0,3 και 0,35 ενω ενας πετρελαιοκινητηρας μεταξυ 0,35 και 0,4...
-
Δεν είναι άμμεσα συγκρίσιμοι όμως επειδή το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες και κυρίως ο χρόνος επαναφόρτισης.
-
Σιγουρα, καθως και επειδη διαφερουν παααααααααρα πολυ στο πως αποδιδουν την ισχυ τους. Ο βαθμος αποδοσης δινει ομως μια ταξη μεγεθους της διαφορας καθως ειναι ο λογος αποδιδομενη ισχυς / καταναλισκομενη ισχυς.
-
Εχθές το βράδυ που έψαχνα στο Internet βρήκα αυτό
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=108445
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είναι άμμεσα συγκρίσιμοι όμως επειδή το πρόβλημα είναι οι μπαταρίες και κυρίως ο χρόνος επαναφόρτισης.Λάθος! Το πρόβλημα είναι το κόστος των μπαταριών και η διάρκεια ζωής τους (δηλαδή το κόστος και πάλι).
Αν για αυτονομία 250χλμ. το κόστος των μπαταριών ήταν 3000€ με διάρκεια ζωής 150.000χλμ. η πλειοψηφία των αυτοκινήτων θα ήταν υβριδικά με ένα σημαντικό ποσοστό πλήρως ηλεκτρικά.
Αλλά δυστυχώς το κόστος αυτό σήμερα πλησιάζει τα 60.000€.Παρ'ολα αυτά, με μια μείωση στο μισό του κόστους των μπαταριών (ή ένα νέο διπλασιασμό του κόστους των καυσίμων...) μαζί πάντα με τα σχετικά κίνητρα, τα ηλεκτροκίνητα μπορούν να σταθούν οικονομοτεχνικά με αξιώσεις απέναντι στα εσωτερικής καύσης αυτοκίνητα. Αν το κόστος των μπαταριών μειωθεί στο 1/3, τότε σε βάθος χρόνου και με τις σημερινές τιμές βενζίνης, είναι πιο οικονομικά!
-
Εκτός των όσων έχουν αναφερθεί, το Prius είναι επίσης περισσότερο ασφαλές και ευρύχωρο από το Honda. Όπως και νά 'χει όμως, θεωρώ πως η αρχική τιμή των 26 χιλιάδων είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας κι ότι θα έπρεπε να είναι το πολύ 24.
Επίσης, ένα ψευτοδιλημματάκι που βάζουν κάποιοι τεχνηέντως, με ενοχλεί : 'Ενδιαφέρομαι για το περιβάλλον άρα αγοράζω Prius'. Άρα δλδ εγώ που δεν τα σκάω δεν ενδιαφέρομαι? Βεβαίως κι ενδιαφέρομαι, και τα σκουπίδια κρατάω στο σπίτι όταν κάνουν απεργία τα λαμόγι.....ε.....υπάλληλοι του Δήμου, και τα σκουπιδάκια δεν πετάω απ' τ' αμάξι, αλλά αν δώκω 26 χιλιάρικα ενώ αντίστοιχο συμβατικό μπορώ να αγοράσω και με 20, θα μπορέσω να ζήσω λίγο καλύτερα απ' ότι με το ψωμοτύρι που θα μ' αφήσει η Toyota.....
Σοβαρά τώρα, πραγματικά θα ήθελα να το πάρω. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποια επιδότηση ρε γμτ. Να μου πεις 'εδώ δε δώκανε στους ταρίφες όταν έπρεπε, δλδ το 2004, θα δώκουν σ' εσένα ρε κακομοίρογλου?' Είναι ορθό το point.....δε λέω......
Prius - Civic Hybrid (διαφορές/καταναλώσεις).