Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche 911 (997 phase 2)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche 911 (997 phase 2)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    10
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by


      Someone has just let out the first official images and details on the 2009 Porsche 911 that bears the codename Phase 2. Changes on the outside are relatively subtle and they include the Maserati GranTurismo inspired tail-lamps, redesigned front and rear bumpers, newly styled 18 and 19-inch alloy wheels and a set of LED daylights up front.

      In typical Porsche style, the 997 Phase 2 features a series of mechanical upgrades, the most notable being the revised engine line-up and the addition of an all-new 7-speed dual-clutch sequential-manual transmission with launch control that Porsche calls “PDK. -Continued

      In the 911 Carrera, the 3.6-liter 6-cylinder engine gets an extra 20Hp rising output to 345Hp while the Carrera S gets a 30Hp bump to 385Hp. In terms of performance, the Carrera goes from naught to 100 km/h (62mph) in 4.7 sec and on to a top speed of 289 km/h (180 mph) while the Carrera S needs 4.5 sec for the 0 to 100 km/h sprint featuring a top speed of 302 km/h (188 mph).

      http://carscoop.blogspot.com/2008/06/20 ... first.html

      Moυ αρέσει πολύ

      σημ. υπάρχει ανοικτό thread για την 998 αλλά μιας και μιλάμε ακόμα για την 997 δεν το χρησιμοποίησα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mika_hakkinen last edited by


        Someone has just let out the first official images and details on the 2009 Porsche 911 that bears the codename Phase 2. Changes on the outside are relatively subtle and they include the Maserati GranTurismo inspired tail-lamps, redesigned front and rear bumpers, newly styled 18 and 19-inch alloy wheels and a set of LED daylights up front.

        In typical Porsche style, the 997 Phase 2 features a series of mechanical upgrades, the most notable being the revised engine line-up and the addition of an all-new 7-speed dual-clutch sequential-manual transmission with launch control that Porsche calls “PDK. -Continued

        In the 911 Carrera, the 3.6-liter 6-cylinder engine gets an extra 20Hp rising output to 345Hp while the Carrera S gets a 30Hp bump to 385Hp. In terms of performance, the Carrera goes from naught to 100 km/h (62mph) in 4.7 sec and on to a top speed of 289 km/h (180 mph) while the Carrera S needs 4.5 sec for the 0 to 100 km/h sprint featuring a top speed of 302 km/h (188 mph).

        http://carscoop.blogspot.com/2008/06/20 ... first.html

        Moυ αρέσει πολύ

        σημ. υπάρχει ανοικτό thread για την 998 αλλά μιας και μιλάμε ακόμα για την 997 δεν το χρησιμοποίησα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Μεταφερόμαστε στους «Κατασκευαστές»

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tibet last edited by

            την είδα εχτες στο δρόμο...
            πολύ όμορφη...
            /g

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              την ειδα το σαββατο στο traction.Τα πισω φωτα δεν μου αρεσαν αλλα αν θελετε να μου την κανετε δωερο δεν εχω κανενα προβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Τα πίσω φώτα είναι λίγο χάλι αλλά οι τεχνικές βελτιώσεις δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ουσιώδεις...

                Το κιβώτιο πρέπει να είναι φοβερό αλλά άποψη μου όταν μιλάμε για ντράιβερς κάρ όπως η 911 θα το προτιμούσα στην τελείως βασική έκδοση με χειροκίνητο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pathos last edited by

                  Και'γω χειροκίνητη την προτιμώ και πισωκίνητη μόνο. Απο την άλλη όμως το PDK είναι αρκετά δελεαστικό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Το ιδανικο ειναι πισω κινηση και κιβωτιο PDK αν θες να λεγεσαι supercar που σεβεσαι τον εαυτο σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      opterios last edited by

                      Τα πίσω φώτα είναι ακριβώς όπως είπε ο Νίκος: γλυκά.

                      Δε θέλω όμως μια 911 επειδή είναι γλυκιά. Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει το νέο πίσω μέρος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Κούκλα...ειδικά στο λευκό με το καφέ δέρμα. Τυλίχτε μου μια παρακαλώ με PDK...αν ειναι και η S ακόμα καλύτερα. Πάντα πισωκίνητη!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nomikosas last edited by


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr