Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Opel Astra OPC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Opel Astra OPC
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    74
    94
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos7 last edited by

      To 2010 με κινητηρα 1,8 και κατι παραπανω απο 240 αλογα


      http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... a-vxr.html'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panos7 last edited by

        To 2010 με κινητηρα 1,8 και κατι παραπανω απο 240 αλογα


        http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... a-vxr.html'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          exelliution last edited by

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Φοβερό!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kapami last edited by

              Δόξα το Θεό που έχουμε οικονομική κρίση και δεν έχουν πολλοί τη δυνατότητα να το αγοράσουν. Δε θα άντεχα να βλέπω συχνά αυτή τη σαβουροκαγκουριά στο δρόμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                exelliution last edited by

                Ο χρήστης kapami έγραψε:

                Δόξα το Θεό που έχουμε οικονομική κρίση και δεν έχουν πολλοί τη δυνατότητα να το αγοράσουν. Δε θα άντεχα να βλέπω συχνά αυτή τη σαβουροκαγκουριά στο δρόμο.

                Είσαι ολίγον υπερβολικός φιλέ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kapami last edited by

                  Είμαι. ναι.
                  Αλλά όχι όσο είναι αυτοί που θέλουν αεροτομές, 20άρες ζάντες και 1002 αεροδυναμικές και καλά γωνίες για να πηγαίνουν Μαρκόπουλο - Μπουρνάζι και πίσω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Εμενα μου φαινεται το πιο ομορφο hot hatch αυτη τη στιγμη στη πιατσα.. Το προβλημα ειναι οτι δε διορθωθηκαν οι αδυναμιες του απ οτι διαβαζουμε.. Πιστευω οτι ενα megane Rs ειναι πολυ πιο απολαυστικο και καλο πανω στο δρομο και ειναι και ομορφο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      +1 Για το ομορφότερο HotHach , με το Megane να ακολουθεί από κοντά .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        exelliution last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                          +1 Για το ομορφότερο HotHach , με το Megane να ακολουθεί από κοντά .

                          Kαι οι δύο εταιρίες ανέβασαν αρκετά τον πήχη τουλάχιστον στο θέμα εμφάνησης και νομίζω είναι τα καλύτερα που κυκλοφορούν, Προσωπικά μου αρέσει λίγο περισσότερο το OPC.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hallucinogiannizz last edited by

                            το πιο ομορφο ισως ναι αλλα 1500 κιλα βαρος??? και τα 280 αλογα του να ειναι ανικανα να φτασουν το megane RS σε ευθεια ποσο μαλλον σε στροφες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης hallucinoGiannizZ έγραψε:
                              το πιο ομορφο ισως ναι αλλα 1500 κιλα βαρος??? και τα 280 αλογα του να ειναι ανικανα να φτασουν το megane RS σε ευθεια ποσο μαλλον σε στροφες...

                              +1

                              Aυτο το γ@μημενο βαρος στα συγχρονα hot-hatchs εχει πλεον ξεφυγει...Τα 280αλογα στο νεο Astra OPC, με αυτο το βαρος, δεν ειναι κατι πιο συναρπαστικο σε επιπεδο αδρεναλινης, απο ενα ελαφρως γαργαλημενο Golf GTI ΜΚV...

                              To Μegane RS αυτη την στιγμη με τα 265, και το καπως πιο περιορισμενο -σε σχεση με το Astra- βαρος, δειχνει προς το παρον
                              τον σωστο δρομο γενικοτερα...Το πιο σωστο βεβαια ειναι ολα αυτα τα...γουρουνοποιημενα hatch να πλακωθουν σε καμμια διαιτα της προκοπης, εστω στην επομενη γενια (ηδη το νεο Golf GTI λεγεται οτι θα ειναι πιο ελαφρυ απο τον προκατοχο) γιατι το εχουν ξεφτιλισει το θεμα... Ακου εκει 1500κιλα σε γρηγορο hatch...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                swift-b-p-m last edited by

                                Ωπ! Άλλο ένα πολλά υποσχόμενο οπισί που θα φάει φάπες από τον ανταγωνισμό.

                                Με τέτοια (καγκουρο)εμφάνιση και βάρος/ισχύς στους εμπρόσθιους μόνο, ελπίζουν οι ιθύνοντες και φαν της Οπελ για δυναμική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου.

                                Άπατο θα (ξανά)πάει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eeg74 last edited by

                                  Τα εξελιγμένα γόνατα και το μπλοκέ μην τα υποτιμάς, κάνουν δουλειά..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hallucinogiannizz last edited by

                                    Ας πιασει το 8.08 στο ring
                                    https://www.youtube.com/watch?v=gWgwzhiltXs
                                    ..τοτε ναι θα πουμε οτι το μπλοκε κανει δουλεια!

                                    παντος τα 280 αλογα φανταζουν πολυ αδυναμα μπροστα στα 260 του megane RS

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Aυτό λόγω βάρους υποθέτω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                        Aυτό λόγω βάρους υποθέτω.

                                        Ναι, αλλα το video δειχνει την μιση αληθεια...Εν κινησει (οπου το βαρος 'κρυβεται') τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο 'μαζεμενα' υπερ του OPC φυσικα...

                                        Σιγουρα βεβαια τα 1550κιλα ακομα και για ενα super-duper σε ιπποδυναμη hot-hatch, ειναι παρα πολλα...
                                        Τα εχουν 'γουρουνοποιησει' τοσο πολυ που ακομα και τα 300ps πλεον φανταζουν στραγγαλια, και σχεδον ειναι, τουλαχιστον σε επιπεδο αδρεναλινης...Η ευκολη λυση για 'ανετα' (ηχομονωση, ανεκτη αναρτηση ακομα και με 20αρες ) και ευμεγεθη -για καλους εσωτερικους χωρους- γρηγορα hatch...

                                        Kατα την ταπεινη μου αποψη, μικρομεσαιο Hot-hatch πανω απο 1300κιλα ΔΕΝ θα επρεπε να υπαρχει στην αγορα...
                                        Η αυξηση μηκους σε καθε κατηγορια, σε επομενη γενια των περισσοτερων αυτοκινητων, με προφανες οφελος τους χωρους, και την παθητικη ασφαλεια, γενικοτερη ανεση, δεν αποτελει σοβαρη δικαιολογια για τους κατασκευαστες, ουτε και αλλοθι φυσικα.
                                        Οτιδηποτε παραπανω απο τα 1300κιλα περιπου, σε μικρομεσαιο hot-hatch για τα γουστα μου τουλαχιστον, αλλα και για να νιωθεις ενα ανεκτο επιπεδο αδρεναλινης και αντιδρασεων της μαζας που σε περιβαλλει σε σχεση με το φυσικο περιβαλλον, περναει σε κατηγορια 'μπαουλοντίβανου', κατι που δυστυχως ισχυει σχεδον -αν οχι- για ολα τα σημερινα μοντελα της αγορας στην συγκεκριμενη κατηγορια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Δίκιο έχεις φυσικά αλλά αν το Evo έχει πάει 1600 κιλά και η Μ3 1800 γιατί να μην πηγαίνει ένα hot hatch 1500 ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Δίκιο έχεις φυσικά αλλά αν το Evo έχει πάει 1600 κιλά και η Μ3 1800 γιατί να μην πηγαίνει ένα hot hatch 1500 ?

                                            Καλα σιγουρα, αλλα καποια στιγμη, -και νομιζω εχει ερθει αυτη-, πρεπει να μπει ενα φρενο και ταυτοχρονα μια 'διαιτα'
                                            στις κατασκευες τουλαχιστον που προοριζονται για σπορ χρηση...

                                            Η Ε92 Μ3 παντως, για την ιστορια, οχι οτι ειναι και ελαφρια, (απο την αλλη 4,5μετρα coupe με V8 και κλασσικη διαταξη, δεν ειναι και 'αρκουδα', οπως πχ το S5 και RS5 που ξεπερνουν τα 1700κιλα, αλλα εχουν και 4κινηση )
                                            συμφωνα με την ζυγαρια των 4τροχων, ειναι 1633κιλα.
                                            Το δικο σου αντιστοιχα, οπως λες, ακριβως στα 1600κιλα το ζυγισαν οι 4τροχοι, αλλα επισης δικαιολογειται σε μεγαλο βαθμο, απο τα τρια διαφορικα, συν το διπλοσυμπλεκτο, 'καλουδια' που δεν εχει πχ το νεο ASTRA OPC...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr