-
To 2010 με κινητηρα 1,8 και κατι παραπανω απο 240 αλογα
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... a-vxr.html' -
To 2010 με κινητηρα 1,8 και κατι παραπανω απο 240 αλογα
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... a-vxr.html' -
-
Φοβερό!!!
-
Δόξα το Θεό που έχουμε οικονομική κρίση και δεν έχουν πολλοί τη δυνατότητα να το αγοράσουν. Δε θα άντεχα να βλέπω συχνά αυτή τη σαβουροκαγκουριά στο δρόμο.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Δόξα το Θεό που έχουμε οικονομική κρίση και δεν έχουν πολλοί τη δυνατότητα να το αγοράσουν. Δε θα άντεχα να βλέπω συχνά αυτή τη σαβουροκαγκουριά στο δρόμο.
Είσαι ολίγον υπερβολικός φιλέ.
-
Είμαι. ναι.
Αλλά όχι όσο είναι αυτοί που θέλουν αεροτομές, 20άρες ζάντες και 1002 αεροδυναμικές και καλά γωνίες για να πηγαίνουν Μαρκόπουλο - Μπουρνάζι και πίσω -
Εμενα μου φαινεται το πιο ομορφο hot hatch αυτη τη στιγμη στη πιατσα.. Το προβλημα ειναι οτι δε διορθωθηκαν οι αδυναμιες του απ οτι διαβαζουμε.. Πιστευω οτι ενα megane Rs ειναι πολυ πιο απολαυστικο και καλο πανω στο δρομο και ειναι και ομορφο.
-
+1 Για το ομορφότερο HotHach , με το Megane να ακολουθεί από κοντά .
-
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
+1 Για το ομορφότερο HotHach , με το Megane να ακολουθεί από κοντά .Kαι οι δύο εταιρίες ανέβασαν αρκετά τον πήχη τουλάχιστον στο θέμα εμφάνησης και νομίζω είναι τα καλύτερα που κυκλοφορούν, Προσωπικά μου αρέσει λίγο περισσότερο το OPC.
-
το πιο ομορφο ισως ναι αλλα 1500 κιλα βαρος??? και τα 280 αλογα του να ειναι ανικανα να φτασουν το megane RS σε ευθεια ποσο μαλλον σε στροφες...
-
Ο χρήστης hallucinoGiannizZ έγραψε:
το πιο ομορφο ισως ναι αλλα 1500 κιλα βαρος??? και τα 280 αλογα του να ειναι ανικανα να φτασουν το megane RS σε ευθεια ποσο μαλλον σε στροφες...+1
Aυτο το γ@μημενο βαρος στα συγχρονα hot-hatchs εχει πλεον ξεφυγει...Τα 280αλογα στο νεο Astra OPC, με αυτο το βαρος, δεν ειναι κατι πιο συναρπαστικο σε επιπεδο αδρεναλινης, απο ενα ελαφρως γαργαλημενο Golf GTI ΜΚV...
To Μegane RS αυτη την στιγμη με τα 265, και το καπως πιο περιορισμενο -σε σχεση με το Astra- βαρος, δειχνει προς το παρον
τον σωστο δρομο γενικοτερα...Το πιο σωστο βεβαια ειναι ολα αυτα τα...γουρουνοποιημενα hatch να πλακωθουν σε καμμια διαιτα της προκοπης, εστω στην επομενη γενια (ηδη το νεο Golf GTI λεγεται οτι θα ειναι πιο ελαφρυ απο τον προκατοχο) γιατι το εχουν ξεφτιλισει το θεμα... Ακου εκει 1500κιλα σε γρηγορο hatch... -
Ωπ! Άλλο ένα πολλά υποσχόμενο οπισί που θα φάει φάπες από τον ανταγωνισμό.
Με τέτοια (καγκουρο)εμφάνιση και βάρος/ισχύς στους εμπρόσθιους μόνο, ελπίζουν οι ιθύνοντες και φαν της Οπελ για δυναμική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου.
Άπατο θα (ξανά)πάει.
-
Τα εξελιγμένα γόνατα και το μπλοκέ μην τα υποτιμάς, κάνουν δουλειά..
-
Ας πιασει το 8.08 στο ring
https://www.youtube.com/watch?v=gWgwzhiltXs
..τοτε ναι θα πουμε οτι το μπλοκε κανει δουλεια!παντος τα 280 αλογα φανταζουν πολυ αδυναμα μπροστα στα 260 του megane RS
-
Aυτό λόγω βάρους υποθέτω.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aυτό λόγω βάρους υποθέτω.Ναι, αλλα το video δειχνει την μιση αληθεια...Εν κινησει (οπου το βαρος 'κρυβεται') τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο 'μαζεμενα' υπερ του OPC φυσικα...
Σιγουρα βεβαια τα 1550κιλα ακομα και για ενα super-duper σε ιπποδυναμη hot-hatch, ειναι παρα πολλα...
Τα εχουν 'γουρουνοποιησει' τοσο πολυ που ακομα και τα 300ps πλεον φανταζουν στραγγαλια, και σχεδον ειναι, τουλαχιστον σε επιπεδο αδρεναλινης...Η ευκολη λυση για 'ανετα' (ηχομονωση, ανεκτη αναρτηση ακομα και με 20αρες ) και ευμεγεθη -για καλους εσωτερικους χωρους- γρηγορα hatch...Kατα την ταπεινη μου αποψη, μικρομεσαιο Hot-hatch πανω απο 1300κιλα ΔΕΝ θα επρεπε να υπαρχει στην αγορα...
Η αυξηση μηκους σε καθε κατηγορια, σε επομενη γενια των περισσοτερων αυτοκινητων, με προφανες οφελος τους χωρους, και την παθητικη ασφαλεια, γενικοτερη ανεση, δεν αποτελει σοβαρη δικαιολογια για τους κατασκευαστες, ουτε και αλλοθι φυσικα.
Οτιδηποτε παραπανω απο τα 1300κιλα περιπου, σε μικρομεσαιο hot-hatch για τα γουστα μου τουλαχιστον, αλλα και για να νιωθεις ενα ανεκτο επιπεδο αδρεναλινης και αντιδρασεων της μαζας που σε περιβαλλει σε σχεση με το φυσικο περιβαλλον, περναει σε κατηγορια 'μπαουλοντίβανου', κατι που δυστυχως ισχυει σχεδον -αν οχι- για ολα τα σημερινα μοντελα της αγορας στην συγκεκριμενη κατηγορια... -
Δίκιο έχεις φυσικά αλλά αν το Evo έχει πάει 1600 κιλά και η Μ3 1800 γιατί να μην πηγαίνει ένα hot hatch 1500 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δίκιο έχεις φυσικά αλλά αν το Evo έχει πάει 1600 κιλά και η Μ3 1800 γιατί να μην πηγαίνει ένα hot hatch 1500 ?Καλα σιγουρα, αλλα καποια στιγμη, -και νομιζω εχει ερθει αυτη-, πρεπει να μπει ενα φρενο και ταυτοχρονα μια 'διαιτα'
στις κατασκευες τουλαχιστον που προοριζονται για σπορ χρηση...Η Ε92 Μ3 παντως, για την ιστορια, οχι οτι ειναι και ελαφρια, (απο την αλλη 4,5μετρα coupe με V8 και κλασσικη διαταξη, δεν ειναι και 'αρκουδα', οπως πχ το S5 και RS5 που ξεπερνουν τα 1700κιλα, αλλα εχουν και 4κινηση )
συμφωνα με την ζυγαρια των 4τροχων, ειναι 1633κιλα.
Το δικο σου αντιστοιχα, οπως λες, ακριβως στα 1600κιλα το ζυγισαν οι 4τροχοι, αλλα επισης δικαιολογειται σε μεγαλο βαθμο, απο τα τρια διαφορικα, συν το διπλοσυμπλεκτο, 'καλουδια' που δεν εχει πχ το νεο ASTRA OPC...
Νεο Opel Astra OPC