-
Απορία: έριξα μια ματιά στις νέες άδειες κυκλοφορίας. Δεν αναγράφεται πουθενά πόσες θύρες έχει το όχημα, ενώ έχει πρόβλεψη μέχρι και για το ποιος θα είναι ο μέγιστος αριθμός ορθίων.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το σημείο (6). Αναφέρεται ως κωδικός τύπου κι αποτελείται από έναν τριψήφιο αριθμό. Ξέρει κανείς σε τι αντιστοιχεί αυτό; Δηλαδή π.χ. το 322 αφορά Polo GTi 3θ, το 324 GTi 5θ, το 321 1.2 TSi 5θ και πάει λέγοντας; -
-
Επιστροφή στο θέμα: παρέλαβα σήμερα τη νέα μου άδεια!
Θεωρώ την προσθήκη νέων στοιχείων ως πολύ καλή κίνηση. Σε κάποιους μπορεί μερικά να φαίνονται υπερβολικά, τελικά όμως είναι θέμα νοοτροπίας. Για παράδειγμα, στην Γερμανία οι καθρέφτες ενός οχήματος πρέπει να έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη επιφάνεια (ή λχ. κάθε όχημα ομολογκάρεται με συγκεκριμένες διαστάσεις και τύπους! ελαστικών) ενώ εδώ ο ΚΟΚ απλώς απαιτεί 1 ή 2 καθρέφτες αναλόγως της κατηγορίας.
Ένα από τα σημεία που υπάρχει βελτίωση είναι τα πεδία Ρ2 και Q (ισχύς, λόγος ισχύος/βάρος). Στη κατηγορία διπλώματος Α1, ο περιορισμός είναι έστω ένας από τους 2, στις παλιές άδειες όμως δεν υπήρχε πρόβλεψη γι αυτά τα δεδομένα οπότε έπρεπε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τώρα διορθώθηκε αυτό το νομικό κενό.Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι ότι η νέα άδεια μου έχει **λιγότερα **στοιχεία από την παλιά! Πιο συγκεκριμένα, ενώ στην παλιά αναφερόταν η επιτρεπόμενη στάθμη θορύβου, στη νέα το πεδίο αυτό είναι κενό!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ένα από τα σημεία που υπάρχει βελτίωση είναι τα πεδία Ρ2 και Q (ισχύς, λόγος ισχύος/βάρος). Στη κατηγορία διπλώματος Α1, ο περιορισμός είναι έστω ένας από τους 2, στις παλιές άδειες όμως δεν υπήρχε πρόβλεψη γι αυτά τα δεδομένα οπότε έπρεπε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τώρα διορθώθηκε αυτό το νομικό κενό.Ντόινγκ. Εχω ένα 250άρι που μπορεί να οδηγηθεί και από Α1. Αυτά τα δύο στοιχεία στην άδεια κυκλοφορίας είναι όμως κενά.
-
Απορία: έριξα μια ματιά στις νέες άδειες κυκλοφορίας. Δεν αναγράφεται πουθενά πόσες θύρες έχει το όχημα, ενώ έχει πρόβλεψη μέχρι και για το ποιος θα είναι ο μέγιστος αριθμός ορθίων.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το σημείο (6). Αναφέρεται ως κωδικός τύπου κι αποτελείται από έναν τριψήφιο αριθμό. Ξέρει κανείς σε τι αντιστοιχεί αυτό; Δηλαδή π.χ. το 322 αφορά Polo GTi 3θ, το 324 GTi 5θ, το 321 1.2 TSi 5θ και πάει λέγοντας; -
Ξεθάβω και ερωτώ...
Μια 'νέα' άδεια κυκλοφορίας (αυτή στο Α4 δηλαδή ...), όταν αναφέρει ημερομηνία στο πεδίο (πάνω αριστερά) '1η άδεια (διεθνώς)', σημαίνει πως το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί απ' έξω ;
Επίσης, όταν στο πεδίο 'ΚΑΙΝ/ΜΕΤ' (κάτω δεξιά) αναφέρεται 'Μ' είναι δεύτερο χέρι ή όχι...; -
Κανένας δεν έχει πάρει 'καινούριο' με τη 'νέα' άδεια βρε παιδιά ;
-
Λογικά άμα είχε Κ θα ήταν καινούργιο, όπως και στις παλιές
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Μια 'νέα' άδεια κυκλοφορίας (αυτή στο Α4 δηλαδή ...), όταν αναφέρει ημερομηνία στο πεδίο (πάνω αριστερά) '1η άδεια (διεθνώς)', σημαίνει πως το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί απ' έξω ;
Ναι. Αν είναι ελληνικό έχει μηδενικά αυτή η ημερομηνία
Επίσης, όταν στο πεδίο 'ΚΑΙΝ/ΜΕΤ' (κάτω δεξιά) αναφέρεται 'Μ' είναι δεύτερο χέρι ή όχι...;
Δεν έχω δει καινούργια άδεια να το γράφει αυτό που λες. Σίγουρος είσαι;
Μόνο οι παλιές έγραφαν 'ΕΜ' για μετ/νο και 'ΕΚ' για καινούργιο.Αν είναι μετ/νο το βλέπεις επειδή η ημερομηνία έκδοσης της άδειας δεν θα είναι ίδια με αυτήν της 1ης κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Αν είναι εισαγωγής, σίγουρα θα είναι και μετ/νο
Νέες άδειες κυκλοφορίας