-
Η Skoda συνεχίζει την παράδοση στα αυτοκίνητα της με σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά και την εμπορική επιτυχία της Octavia5 1.8TSI, επεκτείνοντάς την με την νέα Octavia5 GT 1.8 TSI των 200 hp. Η νέα και δυνατή Octavia5 ξεχωρίζει από την πίσω αεροτομή, τις 17άρες ζάντες αλουμινίου Pegasus, και τις σπορ αναρτήσεις. Στο εσωτερικό, τα μπάκετ μπροστινά καθίσματα με ιδανική πλευρική υποστήριξη, οι δερμάτινες επενδύσεις στο τριάκτινο σπορ τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων και το χειρόφρενο, τονίζουν τον αθλητικό και πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η νέα Skoda Octavia5 GT όμως υπόσχεται και υψηλές δόσεις... αδρεναλίνης σε όσους την επιλέξουν, και όχι άδικα αφού ο 16-βάλβιδος κινητήρας turbo τεχνολογίας TSI αποδίδει 200 ίππους στις 5.900 rpm και 300 Nm ροπής στις 3.160 rpm. Για τα 0-100 θα χρειαστεί 7,3 sec, ενώ η τελική του ξεπερνά τα 230 km/h.
Η δυνατή Octavia5 διατίθεται σε δυο τύπους αμαξώματος, sedan και station wagon (combi) και σε τέσσερις συνδυασμούς χρωμάτων, μαύρο, ασημί, κόκκινο και λευκό. Οι τιμές πώλησης ανέρχονται στα 23.790€ για το sedan και 25.290€ για το station wagon, τιμές πρόκληση για ενθουσιώδεις οδηγούς.
Τέλος, στον στανταρ εξοπλισμό της Octavia5 GT συγκαταλέγονται - πέρα από τα προαναφερθέντα - ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, radioCD με τέσσερα ηχεία, φιμέ τζάμια, immobilizer τελευταίας γενιάς, εμπρός υποβραχιόνιο, υπολογιστή ταξιδιού, εξωτερικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος και άλλα. -
Η Skoda συνεχίζει την παράδοση στα αυτοκίνητα της με σπορτίφ χαρακτήρα, αλλά και την εμπορική επιτυχία της Octavia5 1.8TSI, επεκτείνοντάς την με την νέα Octavia5 GT 1.8 TSI των 200 hp. Η νέα και δυνατή Octavia5 ξεχωρίζει από την πίσω αεροτομή, τις 17άρες ζάντες αλουμινίου Pegasus, και τις σπορ αναρτήσεις. Στο εσωτερικό, τα μπάκετ μπροστινά καθίσματα με ιδανική πλευρική υποστήριξη, οι δερμάτινες επενδύσεις στο τριάκτινο σπορ τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων και το χειρόφρενο, τονίζουν τον αθλητικό και πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η νέα Skoda Octavia5 GT όμως υπόσχεται και υψηλές δόσεις... αδρεναλίνης σε όσους την επιλέξουν, και όχι άδικα αφού ο 16-βάλβιδος κινητήρας turbo τεχνολογίας TSI αποδίδει 200 ίππους στις 5.900 rpm και 300 Nm ροπής στις 3.160 rpm. Για τα 0-100 θα χρειαστεί 7,3 sec, ενώ η τελική του ξεπερνά τα 230 km/h.
Η δυνατή Octavia5 διατίθεται σε δυο τύπους αμαξώματος, sedan και station wagon (combi) και σε τέσσερις συνδυασμούς χρωμάτων, μαύρο, ασημί, κόκκινο και λευκό. Οι τιμές πώλησης ανέρχονται στα 23.790€ για το sedan και 25.290€ για το station wagon, τιμές πρόκληση για ενθουσιώδεις οδηγούς.
Τέλος, στον στανταρ εξοπλισμό της Octavia5 GT συγκαταλέγονται - πέρα από τα προαναφερθέντα - ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, radioCD με τέσσερα ηχεία, φιμέ τζάμια, immobilizer τελευταίας γενιάς, εμπρός υποβραχιόνιο, υπολογιστή ταξιδιού, εξωτερικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος και άλλα. -
ΘΕΛΟ ΝΑ ΡΟΤΙΣΟ ΚΑΤΙ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 1.8 tsi 160hp. Η ΟΧΙ ΤΗ ΛΕΤΕ?
-
Ο χρήστης john-tsi έγραψε:
Θέλω να ρωτήσω κάτι. Αξίζει να πάρεις το 1.8 tsi 160hp. Ή όχι τι λέτε?Αξίζει και με το παραπάνω. Διάβασε και το post του 'Krusenstern' πιο πάνω.
Υ.Γ. Δεν είναι πιο 'ωραίο' τώρα το post σου;
-
Ο χρήστης john-tsi έγραψε:
ΘΕΛΟ ΝΑ ΡΟΤΙΣΟ ΚΑΤΙ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 1.8 tsi 160hp. Η ΟΧΙ ΤΗ ΛΕΤΕ?Eίναι η έκδοση του Octavia5 που αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο cent. ΜΗΝ πάρεις ειδικά το GT και μπλέξεις χωρίς λόγο (πειραγμένα μοτέρ από την αντιπροσωπεία).
Ή το 1.8 TSI ή το RS. Εξαιρετικά αυτοκίνητα, με μόνο κακό την εικόνα της μάρκας και την κακή μεταπώληση. Αν δεν σε ενοχλούν αυτά, προχώρα άφοβα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΘΕΛΟ ΝΑ ΡΟΤΙΣΟ ΚΑΤΙ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 1.8 tsi 160hp. Η ΟΧΙ ΤΗ ΛΕΤΕ?
Eίναι η έκδοση του Octavia5 που αξίζει τα λεφτά της μέχρι το τελευταίο cent. ΜΗΝ πάρεις ειδικά το GT και μπλέξεις χωρίς λόγο (πειραγμένα μοτέρ από την αντιπροσωπεία).
Ή το 1.8 TSI ή το RS. Εξαιρετικά αυτοκίνητα, με μόνο κακό την εικόνα της μάρκας και την κακή μεταπώληση. Αν δεν σε ενοχλούν αυτά, προχώρα άφοβα.+1
-
Συγκεντρώσουυυυυυ!!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:lol:Συγκεντρώσουυυυυυ!!!!!
Who me?
Που είναι ρε ο φίλος μου ο Petran να μου ρίξει κάνα βρισίδι, να γουστάρουμε;
-
Οχι εσύ! Ο άσχετος εγκάθετος Τογιοτάκιας με το +1!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οχι εσύ! Ο άσχετος εγκάθετος Τογιοτάκιας με το +1!!Α πάσχει από την γνωστή πάθηση 'Τoyotofilos' που στην χώρα μας ήρθε λόγω της ναυτικής παράδοσης και των λιμανιων! Πληροφορίες αναφέρουν πως τα πρώτα κρούσματα εκδηλώθηκαν σε οικογενειάρχες είτε καυκάσιους με την παρακάτω μορφή (σε MWB για να γουστάρει ο Κούκος! ) :
είτε Roma, όπου συνήθως είχε την παρακάτω (δεν βρήκα σε MWB
Σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή ο ιός είναι πολύ ισχυρός, καλό είναι ο ασθενής να μένει πιστός πελάτης της φίρμας, καθότι εάν παρ' ελπίδα αγοράσει κάτι άλλο, θα του φταίνε τα πάντα, από την θέση του αναπτήρα, μέχρι το κόστος του φίλτρου αέρα (αφού στην Toyota ήταν 0.156€ φθηνότερο και καλύτερο, επειδή οι Ιάπωνες κάνουν τα καλύτερα φίλτρα στο κόσμο-σαν το σούσι ένα πράμα...ναι ναι... ).
Επιπλέον, αν χαλάσει ένα Toyota, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, μια ατυχία συμβαίνει και στους καλύτερους.
Αν χαλάσει αυτοκίνητο οποιασδήποτε άλλης μάρκας, προφανώς συνέβει επειδή δεν τα φτιάχνουν καλά όπως η Toyota.Λόγω πάλι του ιού αυτού, έχουν εξαιρετική μεταπώληση τα Toyota. Αυτοί που τα πουλάνε θέλουν λεφτά για να πάρουν άλλο Toyota, ενώ οι προσβεβλημένοι με τον ιό, αλλά χωρίς Toyota, δεν βλέπουν την ώρα ν'αποκτήσουν ένα, οπότε αγοράζουν όσο όσο. Το παράξενο είναι πως ο ιός τελευταία προσβάλει κι αυτούς που δεν είχαν ποτέ Toyota. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει πως τα περισσότερα κρούσματα έχουν παρατηρηθεί σε φορείς ήδη του ιού 'Exo-oikogeneia','Thelo-oikogeneia','Egw-pote-tha-ginw-mana', 'Egw-den-kanw-agwnes','Pira-to-ef'apaks' και άλλων αρκετά συνηθισμένων ιών που συναντώνται στον Ελλαδικό χώρο.
Γι'αυτό, αν έχεις Toyota, μείνε με Toyota. To συμβουλεύουν και οι γιατροί, ειδικά οι νευρολόγοι-ψυχίατροι, καθότι με αυτόν τον τρόπο, όλων τα νεύρα είναι καλύτερα! -
Οι Ρομά έπαιρναν Toyota φορτηγάκια; Νόμιζα ότι αυτά τα προτιμούσαν κυρίως οι Κρητικοί. Από την άλλη τα Datsun ήταν τα πλέον αγαπημένα των γύφτων (μη πολιτικώς ορθή ονομασία γιατί έτσι μας αρέσει).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι Ρομά έπαιρναν Toyota φορτηγάκια; Νόμιζα ότι αυτά τα προτιμούσαν κυρίως οι Κρητικοί. Από την άλλη τα Datsun ήταν τα πλέον αγαπημένα των γύφτων (μη πολιτικώς ορθή ονομασία γιατί έτσι μας αρέσει).Το συγκεκριμένο που βλέπεις στην φωτό, το είχαν και Ρομά, αν και σαφώς το Datsun ήταν πιο μοσχοπουλημένο.
-
Ρομά = γύφτοι;
Ο Django Reinharδt δε νομίζω να είχε πρόβλημα αν τον αποκαλούσες gupsy -
Κάτι τέτοια (όπως τα τραγικά 'African American' ή 'Afro American' ή το 'Έγχρωμοι' που λέμε εδώ για τους νέγρους/μαύρους) υποτίθεται ότι κάνουν καλό σε κάποιους; Αν πας και ρωτήσεις ένα γύφτο για την καταγωγή του, θα σου πει 'Είμαι Ρομά'; Ρομά πάντως ονομάζονται και οι Τσιγγάνοι (ή Αθίγγανοι) και οι Γύφτοι.
http://lyk-varth.ilei.sch.gr/rom/rom1/index.htm -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Οχι εσύ! Ο άσχετος εγκάθετος Τογιοτάκιας με το +1!!
Α πάσχει από την γνωστή πάθηση 'Τoyotofilos' που στην χώρα μας ήρθε λόγω της ναυτικής παράδοσης και των λιμανιων! Πληροφορίες αναφέρουν πως τα πρώτα κρούσματα εκδηλώθηκαν σε οικογενειάρχες είτε καυκάσιους με την παρακάτω μορφή (σε MWB για να γουστάρει ο Κούκος!
Κάθε άλλο!!! Έχω Toyota αλλά το νέο αυτοκίνητο θα είναι Skoda Octavia 5 RS όταν έρθει εκείνη η στιγμή.... Και αυτό γιατί είναι αμαξάρα και δεν είμαι κολημένος με με το γεγονός ότι είναι skoda..... όπως άλλοι εδώ μέσα..... που όταν τους ρωτάς να το πάρω σου απαντούν όχι επειδή είναι ....skoda.....
Ωραία η ανάλυση για τους Toyotakides αλλά τα πράγματα είναι πολύ χειρίτερα αν δεις άλλους 'υστερικούς' και κολημένους όπως π.χ. bmwfilous..... οτιδήποτε μη Bmw απλά δεν υπάρχει.... Εσύ που τα γράφεις ωραία κάνε και μια ανάλυση για το είδος.....
Και δεν χρειάζεται να ψάξεις ....ρώτα τον kouk..... -
To combi θα το έπαιρνα κι εγώ χωρίς προκαταλήψεις!
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Κάθε άλλο!!! Έχω Toyota αλλά το νέο αυτοκίνητο θα είναι Skoda Octavia 5 RS όταν έρθει εκείνη η στιγμή.... Και αυτό γιατί είναι αμαξάρα και δεν είμαι κολημένος με με το γεγονός ότι είναι skoda..... όπως άλλοι εδώ μέσα..... που όταν τους ρωτάς να το πάρω σου απαντούν όχι επειδή είναι ....skoda.....
Ωραία η ανάλυση για τους Toyotakides αλλά τα πράγματα είναι πολύ χειρίτερα αν δεις άλλους 'υστερικούς' και κολημένους όπως π.χ. bmwfilous..... οτιδήποτε μη Bmw απλά δεν υπάρχει.... Εσύ που τα γράφεις ωραία κάνε και μια ανάλυση για το είδος.....
Και δεν χρειάζεται να ψάξεις ....ρώτα τον kouk.....Eγω παντως ειμουνα αρρωστος τογιοτακιας(starlet,2X corolla,celica) και μου την καρφωσε μια καλη πρωια (επειτα απο ενα acropolis που ημουν) και πηρα την γενναια αποφαση.Octavia station 4X4 ABT.
Πλεον μετα απο 5,5 γεματα χρονια και με 170.000 χιλιομετρα με το μωρο μου,και ειμαι ακομα ερωτευμενος οπως την πρωτη μερα
Να διευκρινησω οτι απο ζημιες δεν εχει βγαλει τιποτα.Μολις πριν απο 3 μηνες εκαψε 1 πολλαπλασιαστη,50 ολοκληρα ευρω δηλαδη μετα απο 5,5 χρονια. -
εδω κολλαει το γνωστο ανεκδοτο.. 'Αμα σε παει...!'
οσο για τον νιλαfzr, εχω να πω οτι το συγκεκριμενο ειναι αμαξαρα.. Πετυχα το scout στο δρομο και εμεινα να το χαζευω! Αν γινω οικογενειαρχης και δεν εχω λεφτα για μιτριολια, θα χτυπησω σκοντα suvλακι τυπου, με απ' ολα! (εχει και σε φετες.. να βαλω? ΝΑ ΒΑΛΕΙ!)
Τιμιοτατα αμαξια.. Ο κολλητος ειχε felicia, του ειχε πιει το αιμα ο δρακουλας κανονικα, το πουλησε, πηρε το τρικυλινδρο fabia και εχει βρει την υγεια του!
τον στεναχωρησε, ομως, η μαρκα γιατι το οκταβια δεν τον βολεψε, ενω το superb δεν ειχε τα καινουρια μοτερ... (γυρω στο 1,90 ειναι και αυτος και η γυναικα του.. εκει γυρω περιμενουμε να φτασουν και τα 2 παιδια τους! ) -
Ο χρήστης tm έγραψε:
γυρω στο 1,90 ειναι και αυτος και η γυναικα του.. εκει γυρω περιμενουμε να φτασουν και τα 2 παιδια τους! )1.90 γυναίκα??!
Ούτε μπασκετμπολίστρια να ήταν!
Αν πάντως οι 2 τους είναι από 1,90 τα παιδιά θα φτάσουν 2 και βάλε. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι Ρομά έπαιρναν Toyota φορτηγάκια; Νόμιζα ότι αυτά τα προτιμούσαν κυρίως οι Κρητικοί. Από την άλλη τα Datsun ήταν τα πλέον αγαπημένα των γύφτων (μη πολιτικώς ορθή ονομασία γιατί έτσι μας αρέσει).Σωστά νομίζεις. Εμείς είχαμε αυτό (χωρίς τα κέρατα-flash -- εμάς εκεί είχε καθρέφτες) και κυκλοφορούσε κανονικά, στο χωριό τουλάχιστον, μέχρι και πριν από 3-4 χρόνια.
Ακόμα το έχουμε στο κήπο παροπλισμένο... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάτι τέτοια (όπως τα τραγικά 'African American' ή 'Afro American' ή το 'Έγχρωμοι' που λέμε εδώ για τους νέγρους/μαύρους) υποτίθεται ότι κάνουν καλό σε κάποιους; Αν πας και ρωτήσεις ένα γύφτο για την καταγωγή του, θα σου πει 'Είμαι Ρομά'; Ρομά πάντως ονομάζονται και οι Τσιγγάνοι (ή Αθίγγανοι) και οι Γύφτοι.
http://lyk-varth.ilei.sch.gr/rom/rom1/index.htm' target='_blank' target='_blankβασικα αν θυμαμαι καλα το 'γυφτος' ειναι απλα λαθος σαν ονομασια, καθως προεκυψε απο την εντυπωση οτι οι γυφτοι εχουν ως πατριδα την αιγυπτο (πραγμα που δεν ισχυει φυσικα), ειναι δηλαδη αντιστοιχο με τους 'ινδιανους'..
Skoda Octavia5 GT 1.8tsi 200Hp