-
Πρώτη φορά γράφω σε αυτό το forum και ούτε ο ίδιος δεν θα το περίμενα παλιότερα.
Αλλάζουν όμως οι καιροί και οι ανάγκες
Το Golf καλό, χρυσό αλλά... too much για καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο ή σε προάστια που περιλαμβάνουν διέλευση από πηγμένους δρόμους.
Δεν έχω καμία επαφή με μηχανές αλλά από ότι φαίνεται είναι η μόνη λύση γιατί αυτή τη στιγμή καίω 10 λίτρα στα 100χλμ και δεν φτάνω και ποτέ στην ώρα μου
Εξετάζω λοιπόν το ενδεχόμενο να πάω για δίπλωμα και να αγοράσω μάλλον μια ελαφρώς μεταχειρισμένη μηχανή με κόστος περί τις 6000 ευρώ (αλλαγή πλεύσης, όριο τα 3000 τώρα) max.
Το θέμα είναι:- τι κυβικά 250 ή 600;
- τι τύπος μηχανής; Τα Scooter τα αποκλείω όλα εκτός ίσως του Piaggio MP3 που έχει το βασικό πλεονέκτημα των δύο τροχών μπροστά άρα και τρελή σταθερότητα λογικά.
- πόσο καίει μια μηχανή τέτοιου κυβισμού σε αστικό περιβάλλον;
- η ασφάλεια που προσφέρει η μηχανή είναι όντως τραγικά μικρή όσο λένε όλοι; μπορείς να κάνεις ελιγμό απελπισίας για να αποφύγεις τυχόν ζώα ή βρίσκεσαι εύκολα σωριασμένος;
Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα ενδιαφέρουσα την νέα Hornet 600 όπως και τη CBF600 (ή μήπως 250; έχουν και τρελή διαφορά τιμής )
Οποιαδήποτε γνώμη, πρόταση, βοήθεια, άποψη, προσωπική εμπειρία/εκτίμηση, πρόβλεψη, αντίρρηση κλπ κλπ είναι δεκτή
-
Πρώτη φορά γράφω σε αυτό το forum και ούτε ο ίδιος δεν θα το περίμενα παλιότερα.
Αλλάζουν όμως οι καιροί και οι ανάγκες
Το Golf καλό, χρυσό αλλά... too much για καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο ή σε προάστια που περιλαμβάνουν διέλευση από πηγμένους δρόμους.
Δεν έχω καμία επαφή με μηχανές αλλά από ότι φαίνεται είναι η μόνη λύση γιατί αυτή τη στιγμή καίω 10 λίτρα στα 100χλμ και δεν φτάνω και ποτέ στην ώρα μου
Εξετάζω λοιπόν το ενδεχόμενο να πάω για δίπλωμα και να αγοράσω μάλλον μια ελαφρώς μεταχειρισμένη μηχανή με κόστος περί τις 6000 ευρώ (αλλαγή πλεύσης, όριο τα 3000 τώρα) max.
Το θέμα είναι:- τι κυβικά 250 ή 600;
- τι τύπος μηχανής; Τα Scooter τα αποκλείω όλα εκτός ίσως του Piaggio MP3 που έχει το βασικό πλεονέκτημα των δύο τροχών μπροστά άρα και τρελή σταθερότητα λογικά.
- πόσο καίει μια μηχανή τέτοιου κυβισμού σε αστικό περιβάλλον;
- η ασφάλεια που προσφέρει η μηχανή είναι όντως τραγικά μικρή όσο λένε όλοι; μπορείς να κάνεις ελιγμό απελπισίας για να αποφύγεις τυχόν ζώα ή βρίσκεσαι εύκολα σωριασμένος;
Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα ενδιαφέρουσα την νέα Hornet 600 όπως και τη CBF600 (ή μήπως 250; έχουν και τρελή διαφορά τιμής )
Οποιαδήποτε γνώμη, πρόταση, βοήθεια, άποψη, προσωπική εμπειρία/εκτίμηση, πρόβλεψη, αντίρρηση κλπ κλπ είναι δεκτή
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Γιατι οχι κατι τετοιο???
Τα κανει ολα και συμφερει και το βασικο εισαι νεος αναβατης και θα μαθεις σε αυτο...
Το 125 είναι ψοφίμι τελείως. Θα το βαρεθεί στο δίμηνο.
μπορει να μοιαζει με μεγαλη μοτο αλλα οντως ειναι πεθαμενο και ακριβο για αυτα που προσφερει
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Είχε ένα BMW F650... ρε σεις είναι τρέλα! ΠΟΛΥ πιο άνετη θέση οδήγησης από το XT, πολύ όμορφο, πιο δυνατό από το XT και με κατανάλωση ίδια. Και το καλύτερο από όλα είναι ότι η τιμή του είναι απίστευτη. Ένα πολύ καλό του 2000 έχει ~2.500-3.000 ευρώ max.
Ψήθηκα ακαριαία?
καλλιτερα την φοτο Νο2 (χωρις τον εμετικο λασπωτηρα )
-
Τις 3 τελευταίες μέρες είχα στα χέρια μου ένα Piaggio Beverly 250 φίλου που προσπαθεί να με πείσει ότι είναι 1000 φορές καλύτερα τα scooter για την Αθήνα. Το οδήγησα βέβαια προσεκτικά και σε μικρές διαδρομές αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως ήταν απίστευτα βολικό. Δεν είχες να σκέφτεσαι τίποτα εκτός από γκάζι-φρένο, μέχρι και η ισορροπία του είναι πανεύκολη σαν να κάθεσαι σε πολυθρόνα. Κατανάλωση τσιμπημένη στα 5 λίτρα βέβαια. Είναι τόσο άνετο αλλά και τόσο ξενέρωτο ταυτόχρονα (ούτε ελάχιστη σμπορ αίσθηση ) που με βάζει σε διχασμένες σκέψεις.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τις 3 τελευταίες μέρες είχα στα χέρια μου ένα Piaggio Beverly 250 φίλου που προσπαθεί να με πείσει ότι είναι 1000 φορές καλύτερα τα scooter για την Αθήνα. Το οδήγησα βέβαια προσεκτικά και σε μικρές διαδρομές αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως ήταν απίστευτα βολικό. Δεν είχες να σκέφτεσαι τίποτα εκτός από γκάζι-φρένο, μέχρι και η ισορροπία του είναι πανεύκολη σαν να κάθεσαι σε πολυθρόνα. Κατανάλωση τσιμπημένη στα 5 λίτρα βέβαια. Είναι τόσο άνετο αλλά και τόσο ξενέρωτο ταυτόχρονα (ούτε ελάχιστη σμπορ αίσθηση ) που με βάζει σε διχασμένες σκέψεις.το θεμα ειναι για τι δουλεια προοριζεις το δικυκλο
για αστικη μετακινηση ειναι οτι καλλιτερο -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κατανάλωση τσιμπημένη στα 5 λίτρα βέβαια.Πολλά καίει! Τόσο σχεδόν καταναλώνει το CB μου που έχει το διπλάσιο κινητήρα, υπερδιπλάσια ισχύ και καμιά 15ριά κιλά παραπάνω...
-
6-6.5 max καίει η bonnie που είναι 230κιλα γομάρι (και κουβαλάει και άλλο ένα γομάρι στη σέλα της) και 865κ.εκ.
Η κατανάλωση με είχε εκνευρίσει απίστευτα όταν ήμουν για να επιλέξω σκούτερ και (φυσικά) γλυκοκοίταζα τη vespa!Γενικά με χαλάει αυτό, όχι μόνο επειδή είμαι τσιγκούνης και καβουράκιας αλλά διότι δε μπορεί όλοι να πασχίζουν για λίγη οικονομία και οι Ιταλοί το χαβά τους προσβλέποντας σε πωλήσεις λόγω του στυλ τους και μόνο!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
6-6.5 max καίει η bonnie που είναι 230κιλα γομάρι (και κουβαλάει και άλλο ένα γομάρι στη σέλα της) και 865κ.εκ.
Η κατανάλωση με είχε εκνευρίσει απίστευτα όταν ήμουν για να επιλέξω σκούτερ και (φυσικά) γλυκοκοίταζα τη vespa!Γενικά με χαλάει αυτό, όχι μόνο επειδή είμαι τσιγκούνης και καβουράκιας αλλά διότι δε μπορεί όλοι να πασχίζουν για λίγη οικονομία και οι Ιταλοί το χαβά τους προσβλέποντας σε πωλήσεις λόγω του στυλ τους και μόνο!
Ίδιον των μηχανικών άραγε;
Οντως είναι πολλά τα 5λτ για σκούτερ, όταν τόσο καταναλώνει ένα...Cuore! Ήμαρτον δηλαδή! Η Bonnie σου είναι κούκλα πάντως Αλέξανδρε, πολύ θα γούσταρα κι εγώ μία, αλλά εγώ εκτός από τσιγκούνης (δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά... ), είμαι και...φοβιτσιάρης! -
Επειδη ψηνομαι μελλοντικα να παρω ενα fazer 600, γνωριζει κανενας τι συχνοτητα σερβις θελει και ποσο κοστιζουν, καταναλωση, ποσο κανουν περιπου τα λαστιχα και αν θα καταφερω να την κουμανταρω? (λογω υψους ~1.70 )
Μου αρεσει πολυ και το Ζ αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο και 750 και κλπ.
υγ. σορρυ που δεν ανοιγω αλλο τοπικ
-
Ίσως η υψηλή κατανάλωση στα σούτερ να οφείλεται σοτ γεγονός ότι όλοι τα πάνε τέζα ώστε να πιάσουν κάποια λογικά χιλιόμετρα..
Και ίσως για αυτό να καίνε πολλά, εφόσον ζορίζεται αρκετά ο κινητήρας -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Επειδη ψηνομαι μελλοντικα να παρω ενα fazer 600, γνωριζει κανενας τι συχνοτητα σερβις θελει και ποσο κοστιζουν, καταναλωση, ποσο κανουν περιπου τα λαστιχα και αν θα καταφερω να την κουμανταρω? (λογω υψους ~1.70 )Μου αρεσει πολυ και το Ζ αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο και 750 και κλπ.
υγ. σορρυ που δεν ανοιγω αλλο τοπικ
το υψος σου ειναι μια χαρα
για λαστιχα υπολογιζε απο 200ε ως 300 αλλα δεν τιθεται θεμα συχνης αντικαταστασης
το πισω μια φορα στη διετια και το μπροστα μια στην τριετιαλαδια καθε 5000 και σερβις καθε δεκα
κοστος γυρω στα 50 για λαδια-φιλτρο
και γυρω στα 200 max για σερβις
τα μεταχειρισμενα παιζουν απο 4300 ως 5200 για μοντελα διετιας και κατω, αναλογα φυσικα με την κατασταση τους
καινουργιο εχει -το απλο- 7410 -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Επειδη ψηνομαι μελλοντικα να παρω ενα fazer 600, γνωριζει κανενας τι συχνοτητα σερβις θελει και ποσο κοστιζουν, καταναλωση, ποσο κανουν περιπου τα λαστιχα και αν θα καταφερω να την κουμανταρω? (λογω υψους ~1.70 )Μου αρεσει πολυ και το Ζ αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο και 750 και κλπ.
υγ. σορρυ που δεν ανοιγω αλλο τοπικ
Γιατί δεν κοιτάς και το Kawasaki Er-6f; (κοίτα που δίνω και συμβουλές τώρα ) Φαίνεται να έχει πολύ τίμια τιμή, δυνατό κινητήρα και 'ικανό' φέρινγκ ενώ καίει πολύ λίγο για την κατηγορία του
Πάντως με το ύψος ούτε εγώ νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα, εδώ έχω δει άνθρωπο 1.65 σε Varadero και την ψιλοπάλευε -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
εδώ έχω δει άνθρωπο 1.65 σε Varadero και την ψιλοπάλευεΈνα φιλαράκι μου κυριολεκτικά τάπας, οδηγούσε καθαρό και όταν σταματουσε στα φανάρια άνοιγε το σταντ για να στηθει όρθιο το μηχανάκι!
Τα πόδια του δεν έφταναν στο δρόμο! -
Ο χρήστης madox έγραψε:
............ευχαριστω...
Γιατί δεν κοιτάς και το Kawasaki Er-6f; (κοίτα που δίνω και συμβουλές τώρα ) Φαίνεται να έχει πολύ τίμια τιμή, δυνατό κινητήρα και 'ικανό' φέρινγκ ενώ καίει πολύ λίγο για την κατηγορία του
Εχω φαει κολλημα με αυτη τη μηχανη. (και το Ζ)
Πάντως με το ύψος ούτε εγώ νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα, εδώ έχω δει άνθρωπο 1.65 σε Varadero και την ψιλοπάλευε
Εμ, αυτο το 'ψιλο-' ειναι που κανει τη διαφορα!
Ένα φιλαράκι μου κυριολεκτικά τάπας, οδηγούσε καθαρό και όταν σταματουσε στα φανάρια άνοιγε το σταντ για να στηθει όρθιο το μηχανάκι!
Τα πόδια του δεν έφταναν στο δρόμο!εμ αυτα λεω...
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Ίσως η υψηλή κατανάλωση στα σούτερ να οφείλεται σοτ γεγονός ότι όλοι τα πάνε τέζα ώστε να πιάσουν κάποια λογικά χιλιόμετρα..
Και ίσως για αυτό να καίνε πολλά, εφόσον ζορίζεται αρκετά ο κινητήραςΣωτήρη, κυρίως φταίνε οι μεγαλύτερες απώλειες στη μετάδοση και το σχετικά (έως αστεία πολύ) μεγάλο βάρος τους.
Μου αρεσει πολυ και το Ζ αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο και 750 και κλπ.
Μην το κάνεις. Το Ζ είναι περισσότερο καγκουρομηχάνημα, έχει έναν δυνατό κινητήρα αλλά ούτε το πλαίσιο, ούτε οι αναρτήσεις, ούτε τα φρένα συμβαδίζουν.
Το FZ6 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Το μόνο που μπορώ να του προσάψω προσωπικά είναι ότι η καμπύλη απόδοσης του κινητήρα του είναι για τα πανηγύρια. Είναι πολύ δυνατός, χωρίς αμφιβολία, αλλά για να πας πρέπει να οδηγείς σε στυλ Honda S2000 και χειρότερα. Σε ψηλές στροφές αφηνιάζει αλλά χαμηλά απλά τσουλάει ενώ ενδιάμεσα έχει μια τρύπα νααα. Προσωπικά δεν το κρύβω ότι προτιμώ την ελαστική λειτουργία ενός ροπάτου δικύλινδρου που σε οποιαδήποτε ρυθμό περιστροφής, με οποιαδήποτε σχέση μέσα, απλά ανοίγεις το γκάζι και φεύγεις μπροστά.
Την ίδια άποψη όμως έχουν και πολλά ξένα περιοδικά, όπως το αγγλικό Bike που το θάβει απροκάλυπτα. Εν τέλει είναι πολύ γρήγορο, πρέπει να είσαι διατεθειμένος να το πας με ρυθμούς πίστας όμως (με ευλάβεια μην τυχόν βγεις από το powerband) που είναι πολύ κουραστικό και εκνευριστικό όταν βλέπεις ότι δεν ξεφεύγεις όσο θα 'έπρεπε' από μηχανές με ακόμα και 30 άλογα λιγότερα...για λαστιχα υπολογιζε απο 200ε ως 300 αλλα δεν τιθεται θεμα συχνης αντικαταστασης
το πισω μια φορα στη διετια και το μπροστα μια στην τριετιαΓια μηχανές όπως το FZ6 το κόστος είναι πιο κοντά στα 300 παρά στα 200, συχνά και >300€. Τα ελαστικά είναι από τα ακριβά αναλώσιμα της μηχανής.
-
αμα ψαξεις λιγο βρισκεις και πολυ καλες προσφορες
εγω βρηκα τα supercorsa pro με 300ε περασμεναγενικα στα λαστιχα τελευταια παιζουν μεγαλες διακυμανσεις τιμων γιαυτο συνιστω καλο ψαξιμο πριν την αγορα
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τις 3 τελευταίες μέρες είχα στα χέρια μου ένα Piaggio Beverly 250 φίλου που προσπαθεί να με πείσει ότι είναι 1000 φορές καλύτερα τα scooter για την Αθήνα. Το οδήγησα βέβαια προσεκτικά και σε μικρές διαδρομές αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως ήταν απίστευτα βολικό. Δεν είχες να σκέφτεσαι τίποτα εκτός από γκάζι-φρένο, μέχρι και η ισορροπία του είναι πανεύκολη σαν να κάθεσαι σε πολυθρόνα. Κατανάλωση τσιμπημένη στα 5 λίτρα βέβαια. Είναι τόσο άνετο αλλά και τόσο ξενέρωτο ταυτόχρονα (ούτε ελάχιστη σμπορ αίσθηση ) που με βάζει σε διχασμένες σκέψεις.Tώρα το είδα.
Γιατί είναι καλύτερο το σκούτερ στην Αθήνα? Επειδή οι αναρτήσεις τους δουλέυουν σαφώς χειρότερα από μιας κανονικής μηχανής? Επειδή κάθεσαι ΠΑΝΩ και όχι ΚΑΒΑΛΑ στη μηχανή? Επειδή το κέντρο βάρος τους είναι σαφώς πιο ψηλά? Επειδή ζυγίζουν τα περισσότερα 250άρια όσο η 4κύλινδρη 600άρα μου? Ή επειδή σε μια από τις πάαααρα πολλές γλιστερές μέχρι αηδίας κατηφόρες αυτής της πόλης δεν έχεις τη βοήθεια ενός κιβωτίου, να κατέβεις με ταχύτητα?Ξεκολλάτε με τα υποκατάστατα δικύκλου ρε σεις...
-
Ταύρε είναι αυτόματα ρε συ και προστατεύονται καλύτερα τα πόδια ιδίως το καλοκαίρι από τον αέρα και τη βροχή. Σαν να οδηγείς στην πόλη αυτοκίνητο με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ταύρε είναι αυτόματα ρε συ και προστατεύονται καλύτερα τα πόδια ιδίως το καλοκαίρι από τον αέρα και τη βροχή. Σαν να οδηγείς στην πόλη αυτοκίνητο με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο.Βρε Κωνσταντίνε, έπινες?
Πέρα από την πλάκα, ποτέ δε μου έλειψε η προστασία στη μηχανή μου, είναι και θέμα συνήθειας βέβαια, αλλά και οργάνωσης. Ένα αδιάβροχο και ένα ζευγάρι γκέτες στην μπαγκαζιέρα και είσαι άρχοντας!
Όσο για το αυτόματο vs χειροκίνητο, δεν μπορώ να κάνω τον παραλληλισμό με τα αυτοκίνητα. Με ένα χειροκίνητο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη ταλαιπωρείσαι σαφώς περισσότερο απ' οτι με ένα χειροκίνητο μηχανάκι. Είναι σαφώς μεγαλύτερη καταπόνηση ΙΜΟ το πάτα-άσε του συμπλέκτη σε ένα αυτοκίνητο, παρά το σύνολο συμπλέκτης-κιβώτιο σε ένα μηχανάκι, ιδιαίτερα αν είναι καλοσυντηρημένο και με φρέσκα λαδάκια.
Όσο για το αυτόματο αυτοκίνητο, ακόμα και τα καλά cvt, σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις κάποια σχέση για δύσκολες συνθήκες (πχ για τη γλιστερή κατηφορα που προανέφερα), πράγμα που τα cvt των σκούτερς δεν κάνουν και σε αφήνουν εκτεθημένο.
Επιλογή μοτοσικλέτας