-
Εδώ στην Κώ κυκλοφορούν πολλά ενοικιαζόμενα buggy σαν αυτό:
Το μοτέρ τους είναι 150-200 κυβικά και αποδίδει λιγότερο απο 15 άλογα και το βάρος του γύρω στα 200 κιλά άρα με οδηγό και καύσιμα θα πλησιάζει τα 300-350. Δέν έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, αλλά απο την αναλογία κιλών ανα ίππο φαντάζομαι οτι θα σέρνεται.Όμως τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι το εξής: τί θα γινόταν αν με κάποιο τρόπο μπορούσα να προσαρμόσω το μοτέρ απο το R6 που έχω σε αχρηστία πάνω σε ένα τέτοιο buggy? Η απάντηση είναι προφανής: kg/hp μικρότερο του 3 και τα μυαλά στα κάγκελα
Το θέμα βέβαια είναι κατα πόσο είναι εφικτή μια τέτοια μετατροπή? Και δέν εννοώ την προσαρμογή του κινητήρα (μάλλον το πιό απλό μέρος του όλου εγχειρήματος) αλλά το κατα πόσο είναι σε θέση το υπόλοιπο αυτοκίνητο να δεχτεί 110 επιπλέον άλογα και τί μετατροπές θα χρειαστούν σε πλαίσιο, φρένα, τροχούς, μετάδοση κτλ.
Σκέφτομαι να νοικιάσω ενα τέτοιο buggy για test drive. Θα επιστρέψω με πολλές φωτογραφίες απο όλα τα επίμαχα σημεία για περαιτέρω ανάλυση
-
Εδώ στην Κώ κυκλοφορούν πολλά ενοικιαζόμενα buggy σαν αυτό:
Το μοτέρ τους είναι 150-200 κυβικά και αποδίδει λιγότερο απο 15 άλογα και το βάρος του γύρω στα 200 κιλά άρα με οδηγό και καύσιμα θα πλησιάζει τα 300-350. Δέν έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, αλλά απο την αναλογία κιλών ανα ίππο φαντάζομαι οτι θα σέρνεται.Όμως τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι το εξής: τί θα γινόταν αν με κάποιο τρόπο μπορούσα να προσαρμόσω το μοτέρ απο το R6 που έχω σε αχρηστία πάνω σε ένα τέτοιο buggy? Η απάντηση είναι προφανής: kg/hp μικρότερο του 3 και τα μυαλά στα κάγκελα
Το θέμα βέβαια είναι κατα πόσο είναι εφικτή μια τέτοια μετατροπή? Και δέν εννοώ την προσαρμογή του κινητήρα (μάλλον το πιό απλό μέρος του όλου εγχειρήματος) αλλά το κατα πόσο είναι σε θέση το υπόλοιπο αυτοκίνητο να δεχτεί 110 επιπλέον άλογα και τί μετατροπές θα χρειαστούν σε πλαίσιο, φρένα, τροχούς, μετάδοση κτλ.
Σκέφτομαι να νοικιάσω ενα τέτοιο buggy για test drive. Θα επιστρέψω με πολλές φωτογραφίες απο όλα τα επίμαχα σημεία για περαιτέρω ανάλυση
-
Αδερφέ επειδή σε βλέπω οτι ψάχνεσαι.. Μαλλον εδώ θα βρεις την υγειά σου.
www.locostbuilders.gr
Το 250 πιστευεις οτι αξίζει?
Κανένα μεταχειρισμένο που θα βρούμε? -
dog80 πρέπει να μου απαντήσεις κ με καίει το θέμα..
-
Αυτό που είχα οδηγήσει ήταν το 150 και ήταν πολύ αργό για χρήση σε δρόμο. Στο χώμα που το δοκίμασα λίγο είχε πλάκα αλλά όχι για πολύ άγρια χώματα και στις μεγάλες ανηφόρες τα έβρισκε σκούρα.
Για το 250 δέν ξέρω, υποθέτω οτι θα είναι ελάχιστα γρηγορότερο απο το 150, μάλλον ούτε αυτό θα αξίζει. Πάντως πέρα απο τα PGO υπάρχουν και άλλα με μεγαλύτερες μηχανές, πιό μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω κτλ. Οποσδήποτε test drive πρίν αγοράσεις κάτι.
Μετατροπή PGO Buggy