-
Γεία σας !
Έχω ένα Polo 1000cc του 1999 με 120.000χλμ και πριν από 1 1/2 μήνα άρχισε να μου αναπηδάει το πεντάλ του γκαζιού όταν κρατούσα σταθερές τις στροφές (2.500-3800) χωρίς να έχω 'κλωτσήματα'. Στην επιτάγχυνση όλα έιναι ΟΚ. Μιας που από μηχανολογικά δεν ξέρω τίποτα , το πήγα στην αντιπροσωπία έτσι προληπτικά. Μετά από 48 ώρες συνεργείου και μετά από test drive από τον αρχιμάστορα, παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με την ένδειξη ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί. Μου είχαν αλλάξει τον αισθητήτα λ, ένα καμμένο λαμπάκι και μαζί με μια ευθυγράμμιση μου πήραν περί τα 350ευρώ. τό θέμα είναι ότι στα πρώτα 100 μέτρα με το αυτοκίνητο το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Για να μη φλυαρώ αφού εξέφρασα την δυσπιστία μου στον υπέυθυνο του service στην αντιπροσωπία, αποφάσισα να το πάω σε ένα 'καλό' συνεργείο της περιοχής. Βάσει της εκτιμησης τους , η αλλαγή του αισθητήρα λ ήταν τελέιως αδόκιμη μιας και το πρόβλημα φαινόταν να είναι στην πεταλούδα. Μετά την αλλαγή της πεταλούδας (300ευρώ μαζί με τα εργατικά) το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Η συμβουλή του συνεργείου είναι να κάνω μερικές εκατοντάδες χιλίομετρα, για να στρώσει η πεταλούδα και αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει να τους το ξαναπάω. Έχω κάνει 700km και περιμένω να τελείωσουν οι γιορτές του Πάσχα να πάω στο συνεργείο ξανά.
Κάποια γνώμη? -
Γεία σας !
Έχω ένα Polo 1000cc του 1999 με 120.000χλμ και πριν από 1 1/2 μήνα άρχισε να μου αναπηδάει το πεντάλ του γκαζιού όταν κρατούσα σταθερές τις στροφές (2.500-3800) χωρίς να έχω 'κλωτσήματα'. Στην επιτάγχυνση όλα έιναι ΟΚ. Μιας που από μηχανολογικά δεν ξέρω τίποτα , το πήγα στην αντιπροσωπία έτσι προληπτικά. Μετά από 48 ώρες συνεργείου και μετά από test drive από τον αρχιμάστορα, παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με την ένδειξη ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί. Μου είχαν αλλάξει τον αισθητήτα λ, ένα καμμένο λαμπάκι και μαζί με μια ευθυγράμμιση μου πήραν περί τα 350ευρώ. τό θέμα είναι ότι στα πρώτα 100 μέτρα με το αυτοκίνητο το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Για να μη φλυαρώ αφού εξέφρασα την δυσπιστία μου στον υπέυθυνο του service στην αντιπροσωπία, αποφάσισα να το πάω σε ένα 'καλό' συνεργείο της περιοχής. Βάσει της εκτιμησης τους , η αλλαγή του αισθητήρα λ ήταν τελέιως αδόκιμη μιας και το πρόβλημα φαινόταν να είναι στην πεταλούδα. Μετά την αλλαγή της πεταλούδας (300ευρώ μαζί με τα εργατικά) το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Η συμβουλή του συνεργείου είναι να κάνω μερικές εκατοντάδες χιλίομετρα, για να στρώσει η πεταλούδα και αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει να τους το ξαναπάω. Έχω κάνει 700km και περιμένω να τελείωσουν οι γιορτές του Πάσχα να πάω στο συνεργείο ξανά.
Κάποια γνώμη?
Τι γίνεται όταν αναπηδάει το πεντάλ του γκαζιού?