Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή θέσης κινητήρα (εμπρός--->πίσω)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή θέσης κινητήρα (εμπρός--->πίσω)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να κάνει κανείς μία μετατροπή ανάλογη του Clio V6? Δηλαδή να μεταφέρει τον κινητήρα (ή να τοποθετήσει άλλον) από το εμπρός μέρος στο πίσω. Μία τέτοια μετατροπή εφόσον γίνει σωστά θα μπορούσε να περάσει από ΚΤΕΟ, θα χρειαζόταν νέα έγκριση τύπου ή το αυτοκίνητο δε θα πέρναγε ΚΤΕΟ ούτε με σφαίρες?

      Τεχνικά η μετατροπή δεν φαίνεται φοβερά δύσκολη. Ο κινητήρας και η πίσω ανάρτηση μπορούν όλα μαζί να προέλθουν αυτούσια από μπροστινό σύστημα. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η κατασκευή του νέου πίσω υποπλαισίου και η ενίσχυση στο αμάξωμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να κάνει κανείς μία μετατροπή ανάλογη του Clio V6? Δηλαδή να μεταφέρει τον κινητήρα (ή να τοποθετήσει άλλον) από το εμπρός μέρος στο πίσω. Μία τέτοια μετατροπή εφόσον γίνει σωστά θα μπορούσε να περάσει από ΚΤΕΟ, θα χρειαζόταν νέα έγκριση τύπου ή το αυτοκίνητο δε θα πέρναγε ΚΤΕΟ ούτε με σφαίρες?

        Τεχνικά η μετατροπή δεν φαίνεται φοβερά δύσκολη. Ο κινητήρας και η πίσω ανάρτηση μπορούν όλα μαζί να προέλθουν αυτούσια από μπροστινό σύστημα. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η κατασκευή του νέου πίσω υποπλαισίου και η ενίσχυση στο αμάξωμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr