-
πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?
-
πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?
-
πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?
-
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?Σε παλιοτερα αυτοκινητα ...
-
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?Δε φταίει αυτό καθ' αυτό το ηλεκτρόγκαζο ως 'εφεύρεση' αλλά η εσκεμένη χρονοκαθυστέρηση του γκαζιού στην απόκριση του πεντάλ(μέσω του εγκεφάλου) από τους κατασκευαστές έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την ελαχιστοποίηση των ρύπων.
Το περιβάλλον αξίζει πολύ περισσότερα από όσα 'δήθεν' κάμουμε,δε νομίζεις?
-
Eπιπλέον, όπως υπήρχαν καλά/κακά ντιζάτα, έτσι και υπάρχουν καλά/κακά ηλεκτρόγκαζα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eπιπλέον, όπως υπήρχαν καλά/κακά ντιζάταΟπως?
-
Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;Συγκεκριμένα
Δηλ τι πάθαιναν?
Λαστιχάριζε η ντίζα?
Η μεμβράνη της επιτάχυνσης ψέκαζε μετά από μια ........μέρα?Στον ψεκασμό,πάλι λαστιχάριζε η ντίζα και δεν άνοιγε η πεταλούδα άμεσα?
Τα ηλεκτονικά συστήματα ψεκασμού πέρα απ τη ντίζα αντιλαμβανόταν (όπως και σήμερα,απλά το ηλεκτρόγκαζο 'φρενάρει' το αποτομο) πίεση/υποπίεση πολλαπλής εισαγωγής ,ροή ή μάζα αέρα κι αυτό ήταν άμεσο στις εντολές και την απόκριση.
Δε γνωρίζω άλλο εξάρτημα πέραν του ηλεκτρόγκαζου που να περιορίζει την απόκριση.
Εκτός κι αν μιλάς για μοτερ τύπου twin spark που στο ρελαντί (ειδικά και με λίγο ανηφόρα....σπρώχτε) η απόκριση ήταν σχεδόν μηδενική αλλά εκεί έχεις να κάνεις με κακό σχεδιατικά μοτέρ που πρέπει να στροφάρει στο θεό για να αποδώσει.
Μάλλον τα μπερδεύεις. -
Η καθυστέρηση απόκρισης δεν αποδίδεται σε 'αδυναμία' της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Τουλάχιστον όχι πλέον. Συνολικός σχεδιασμός του μοτέρ, ανάγκη για μειωμένους ρύπους, ακόμα και λιγότερη ευπάθεια στο lift-off. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι όλα τα ντιζάτα είχαν ξυραφένια απόκριση (efi με ντίζα, τα καρμπυρατέρ δεν τα ξέρω, πέρα από το 304 μου), οκ. Αλλά φέρε ας πούμε ένα Vento με τον 1,4 με τα 60 και φέρε και ένα αντίστοιχο ιταλικό, για να μην πω και για 306 με τον TU3. Την ίδια απόκριση στο πάτημα έχουν;
Τέσπα, κατά την γνώμη μου ο συνολικός σχεδιασμός καθορίζει την νωθρότητα ή την απόκριση του μοτέρ, όχι μόνο το αν έχει by wire ή ντίζα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η καθυστέρηση απόκρισης δεν αποδίδεται σε 'αδυναμία' της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Τουλάχιστον όχι πλέον. Συνολικός σχεδιασμός του μοτέρ, ανάγκη για μειωμένους ρύπους, ακόμα και λιγότερη ευπάθεια στο lift-off. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι όλα τα ντιζάτα είχαν ξυραφένια απόκριση (efi με ντίζα, τα καρμπυρατέρ δεν τα ξέρω, πέρα από το 304 μου), οκ. Αλλά φέρε ας πούμε ένα Vento με τον 1,4 με τα 60 και φέρε και ένα αντίστοιχο ιταλικό, για να μην πω και για 306 με τον TU3. Την ίδια απόκριση στο πάτημα έχουν;Τέσπα, κατά την γνώμη μου ο συνολικός σχεδιασμός καθορίζει την νωθρότητα ή την απόκριση του μοτέρ, όχι μόνο το αν έχει by wire ή ντίζα.
Μιλάμε για καθυστέρηση στην απόκριση όσο αναφορά ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.
Το εχεις πάρει χαμπαρι?
Η γράφουμε μόνο για να γράφουμε?
Από κει και πέρα σε επίπεδο κινητήρα έχει μεγάλη σημασία η ελαστικότητά του , και δεν έχει καμία σημασία η απόκριση του γκαζιού με την συνολική απόδοση ή αίσθηση αν θες που αποκομίζει κάποιος απ τον κινητήρα.
Αν ένας κινητήρας δεν έχει ροπή από χαμηλά και κροταλίζει ή σέρνετε,άσχτα την ιποδύναμη,δε σημαίνει ότι το γκάζι δεν είναι άμεσο.
Αλλο το ένα κι άλλο το άλλο. -
Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν 'φταίει' το ηλεκτρόγκαζο για την κακή απόκριση ορισμένων μοτέρ. Ανέκαθεν υπήρχαν καλά και κακά μοτέρ, για διαφόρους λόγους. Έτσι και τώρα, υπάρχουν μοτέρ με ηλεκτρόγκαζο και εξαιρετική απόκριση (βλ. ο PSA-BMW ατμοσφαιρικός 1,6), υπάρχουν και μοτέρ με ηλεκτρόγκαζο και υπνηλία (βλ. 1,4 16βου με τα 101).
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;
Συγκεκριμένα
Δηλ τι πάθαιναν?
Λαστιχάριζε η ντίζα?
Η μεμβράνη της επιτάχυνσης ψέκαζε μετά από μια ........μέρα?Θυμάμαι αντλίες επιτάχυνσης σε καρμπιρατέρ που είχαν 2-3 σκάλες να βάλεις ώστε να έχει καλή απόκριση στο γκάζι. Με το που πατούσες το γκάζι, το μείγμα φτώχαινε στιγμιαία και η αντλία ψέκαζε τη παραπάνω βενζίνη, άλλες φορές ήταν πολύ και άλλες λίγη. Κάτι Άλφα Ρομέο 1200 με τεράστια καρμπιρατέρ ήταν άθλια σε χαμηλές στροφές και έπρεπε να προσέχεις με το γκάζι. Σιγά την απόκριση που είχαν. Με το ψεκασμό η απόκριση βελτιώθηκε, ιδίως με τα πιο καινούρια συστήματα που έχουν TPS (όχι ηλεκτρόγκαζο). Ένας από τους αλγόριθμους που χρησιμοποιείται στην επιτάχυνση:
-
Δυο αμαξια με ιδιο κινητηρα ,ιδιο σχεδον βαρος (10 κιλα διαφορα),ιδια χλμ,ιδιο οδηγο (εμενα). HGT & Barchetta.To πρωτο ειναι με ηλεκτρονικο γκαζι και το δευτερο με ντιζα.Εγω δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα στο αρπαγμα.Ποτε δεν μου εχει σβησει το πουντο σε ανηφορα γιατι δεν τραβαγε,ουτε με ac on.ΜΕ το πουντο ομως να ειναι πιο ευκολο να οδηγηθει πιο οικονομικα.Επισης το πενταλ του εχει το σωστο 'βαρος/αντισταση' στο ποδι.
Οποτε εγω νομιζω οτι ειναι επιλογη του κατασκευαστη αν θα εχει αμεση αποκριση το ηλεκτρ. γκαζι ή οχι.
-
εχω οδηγησει polo 16v του '98 με ντιζα και polo 16v του '00 με ηλεκτρικο με τον ιδιο 100αρη κινητηρα.η διαφορα στην αποκριση...τεραστια υπερ του ντιζατου polo.επισης η bmw για την συλλεκτικη 320si επανεφερε στο προσκηνιο το συρματοσχοινο...πιστευω οτι την αισθηση και την ακριβεια του συρματοσχοινου δεν την προσφερει κανενα ηλεκτρονικο γκαζι
-
Καμία λύση για βελτίωση της απόκρισης?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καμία λύση για βελτίωση της απόκρισης?Βγαζεις το διακοπτακι απο το πενταλ του συμπλεκτη.
-
Μέσω του ηλεκτρικού γκαζιού ελέγχεται ο κινητήρας σε όλες του τις παραμέτρους όσον αφορά την ασφάλεια της λειτουργίας του, limp mode κλπ, ειδικά στα τουρμπάτα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια από σπασίματα, απότομη αύξηση της πίεσης, και όταν κάποια παράμετρος υπερβεί τις τιμές ασφαλείας, κλείνει η πεταλούδα προστατεύοντας τον.
Κατά τα άλλα, σίγουρα την απόκριση της ντίζας δεν την έχει το καλώδιο, όχι γιατί δεν μπορεί να είναι γρήγορο ( δηλαδή το valvetronic πως αντιδρά σε ms ? ) είναι θέμα ρύπων και επιλογής του κάθε κατασκευαστή, τα VAG Group είναι πιο αργά σε αντίδραση από τα Renault, παράδειγμα φέρνω για να τονίσω ότι είναι επιλογή του κατασκευαστή η ταχύτητα αντίδρασης.
-
+1
Είναι ρυθμισμένο για καλύτερη οικονομία και ελαχιστοποίηση ρύπων. Οι κατασκευαστές το διαφημίζουν, το θεωρούν προσόν να έχει τέτοιο σύστημα το αμάξι.
-
Σίγουρα, αλλά δεν είναι κατασκευαστικό ελάττωμα του ηλεκτρόγκαζου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σίγουρα, αλλά δεν είναι κατασκευαστικό ελάττωμα του ηλεκτρόγκαζου.Και σε WRC και σε F1 ηλεκτρόγκαζο έχουν
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ