Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    20
    743
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnaudi last edited by

      πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnaudi last edited by

        πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnaudi last edited by

          πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
            που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?

            Σε παλιοτερα αυτοκινητα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
              πιστευω ειναι η πιο εκνευριστικη εφευρεση των τελευταιων ετων... αποστειρωνει τελειως την επαφη σου με το δεξιο πενταλ.....η αποκριση του γκαζιου μειωνεται δραματικα...κανει γρηγορα αυτοκινητα να φαινονται ψοφια...ελεος με ολα τα ηλεκτρικα...που ειναι τα βαρια,αντρικα,ντιζατα πενταλ του παρελθοντος?

              Δε φταίει αυτό καθ' αυτό το ηλεκτρόγκαζο ως 'εφεύρεση' αλλά η εσκεμένη χρονοκαθυστέρηση του γκαζιού στην απόκριση του πεντάλ(μέσω του εγκεφάλου) από τους κατασκευαστές έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την ελαχιστοποίηση των ρύπων.

              Το περιβάλλον αξίζει πολύ περισσότερα από όσα 'δήθεν' κάμουμε,δε νομίζεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Eπιπλέον, όπως υπήρχαν καλά/κακά ντιζάτα, έτσι και υπάρχουν καλά/κακά ηλεκτρόγκαζα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Eπιπλέον, όπως υπήρχαν καλά/κακά ντιζάτα

                  Οπως?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;

                      Συγκεκριμένα

                      Δηλ τι πάθαιναν?
                      Λαστιχάριζε η ντίζα?
                      Η μεμβράνη της επιτάχυνσης ψέκαζε μετά από μια ........μέρα?

                      Στον ψεκασμό,πάλι λαστιχάριζε η ντίζα και δεν άνοιγε η πεταλούδα άμεσα?
                      Τα ηλεκτονικά συστήματα ψεκασμού πέρα απ τη ντίζα αντιλαμβανόταν (όπως και σήμερα,απλά το ηλεκτρόγκαζο 'φρενάρει' το αποτομο) πίεση/υποπίεση πολλαπλής εισαγωγής ,ροή ή μάζα αέρα κι αυτό ήταν άμεσο στις εντολές και την απόκριση.
                      Δε γνωρίζω άλλο εξάρτημα πέραν του ηλεκτρόγκαζου που να περιορίζει την απόκριση.
                      Εκτός κι αν μιλάς για μοτερ τύπου twin spark που στο ρελαντί (ειδικά και με λίγο ανηφόρα....σπρώχτε) η απόκριση ήταν σχεδόν μηδενική αλλά εκεί έχεις να κάνεις με κακό σχεδιατικά μοτέρ που πρέπει να στροφάρει στο θεό για να αποδώσει.
                      Μάλλον τα μπερδεύεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        drdino last edited by

                        Η καθυστέρηση απόκρισης δεν αποδίδεται σε 'αδυναμία' της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Τουλάχιστον όχι πλέον. Συνολικός σχεδιασμός του μοτέρ, ανάγκη για μειωμένους ρύπους, ακόμα και λιγότερη ευπάθεια στο lift-off. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι όλα τα ντιζάτα είχαν ξυραφένια απόκριση (efi με ντίζα, τα καρμπυρατέρ δεν τα ξέρω, πέρα από το 304 μου), οκ. Αλλά φέρε ας πούμε ένα Vento με τον 1,4 με τα 60 και φέρε και ένα αντίστοιχο ιταλικό, για να μην πω και για 306 με τον TU3. Την ίδια απόκριση στο πάτημα έχουν;

                        Τέσπα, κατά την γνώμη μου ο συνολικός σχεδιασμός καθορίζει την νωθρότητα ή την απόκριση του μοτέρ, όχι μόνο το αν έχει by wire ή ντίζα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Η καθυστέρηση απόκρισης δεν αποδίδεται σε 'αδυναμία' της ηλεκτρονικής πεταλούδας. Τουλάχιστον όχι πλέον. Συνολικός σχεδιασμός του μοτέρ, ανάγκη για μειωμένους ρύπους, ακόμα και λιγότερη ευπάθεια στο lift-off. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι όλα τα ντιζάτα είχαν ξυραφένια απόκριση (efi με ντίζα, τα καρμπυρατέρ δεν τα ξέρω, πέρα από το 304 μου), οκ. Αλλά φέρε ας πούμε ένα Vento με τον 1,4 με τα 60 και φέρε και ένα αντίστοιχο ιταλικό, για να μην πω και για 306 με τον TU3. Την ίδια απόκριση στο πάτημα έχουν;

                          Τέσπα, κατά την γνώμη μου ο συνολικός σχεδιασμός καθορίζει την νωθρότητα ή την απόκριση του μοτέρ, όχι μόνο το αν έχει by wire ή ντίζα.

                          Μιλάμε για καθυστέρηση στην απόκριση όσο αναφορά ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.
                          Το εχεις πάρει χαμπαρι?
                          Η γράφουμε μόνο για να γράφουμε?
                          Από κει και πέρα σε επίπεδο κινητήρα έχει μεγάλη σημασία η ελαστικότητά του , και δεν έχει καμία σημασία η απόκριση του γκαζιού με την συνολική απόδοση ή αίσθηση αν θες που αποκομίζει κάποιος απ τον κινητήρα.
                          Αν ένας κινητήρας δεν έχει ροπή από χαμηλά και κροταλίζει ή σέρνετε,άσχτα την ιποδύναμη,δε σημαίνει ότι το γκάζι δεν είναι άμεσο.
                          Αλλο το ένα κι άλλο το άλλο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drdino last edited by

                            Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν 'φταίει' το ηλεκτρόγκαζο για την κακή απόκριση ορισμένων μοτέρ. Ανέκαθεν υπήρχαν καλά και κακά μοτέρ, για διαφόρους λόγους. Έτσι και τώρα, υπάρχουν μοτέρ με ηλεκτρόγκαζο και εξαιρετική απόκριση (βλ. ο PSA-BMW ατμοσφαιρικός 1,6), υπάρχουν και μοτέρ με ηλεκτρόγκαζο και υπνηλία (βλ. 1,4 16βου με τα 101).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:

                              Όλα τα ντιζάτα δλδ είχαν την ίδια απόκριση στο γκάζι;

                              Συγκεκριμένα

                              Δηλ τι πάθαιναν?
                              Λαστιχάριζε η ντίζα?
                              Η μεμβράνη της επιτάχυνσης ψέκαζε μετά από μια ........μέρα?

                              Θυμάμαι αντλίες επιτάχυνσης σε καρμπιρατέρ που είχαν 2-3 σκάλες να βάλεις ώστε να έχει καλή απόκριση στο γκάζι. Με το που πατούσες το γκάζι, το μείγμα φτώχαινε στιγμιαία και η αντλία ψέκαζε τη παραπάνω βενζίνη, άλλες φορές ήταν πολύ και άλλες λίγη. Κάτι Άλφα Ρομέο 1200 με τεράστια καρμπιρατέρ ήταν άθλια σε χαμηλές στροφές και έπρεπε να προσέχεις με το γκάζι. Σιγά την απόκριση που είχαν. Με το ψεκασμό η απόκριση βελτιώθηκε, ιδίως με τα πιο καινούρια συστήματα που έχουν TPS (όχι ηλεκτρόγκαζο). Ένας από τους αλγόριθμους που χρησιμοποιείται στην επιτάχυνση:

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Δυο αμαξια με ιδιο κινητηρα ,ιδιο σχεδον βαρος (10 κιλα διαφορα),ιδια χλμ,ιδιο οδηγο (εμενα). HGT & Barchetta.To πρωτο ειναι με ηλεκτρονικο γκαζι και το δευτερο με ντιζα.Εγω δεν εχω καταλαβει καμια διαφορα στο αρπαγμα.Ποτε δεν μου εχει σβησει το πουντο σε ανηφορα γιατι δεν τραβαγε,ουτε με ac on.ΜΕ το πουντο ομως να ειναι πιο ευκολο να οδηγηθει πιο οικονομικα.Επισης το πενταλ του εχει το σωστο 'βαρος/αντισταση' στο ποδι.

                                Οποτε εγω νομιζω οτι ειναι επιλογη του κατασκευαστη αν θα εχει αμεση αποκριση το ηλεκτρ. γκαζι ή οχι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnaudi last edited by

                                  εχω οδηγησει polo 16v του '98 με ντιζα και polo 16v του '00 με ηλεκτρικο με τον ιδιο 100αρη κινητηρα.η διαφορα στην αποκριση...τεραστια υπερ του ντιζατου polo.επισης η bmw για την συλλεκτικη 320si επανεφερε στο προσκηνιο το συρματοσχοινο...πιστευω οτι την αισθηση και την ακριβεια του συρματοσχοινου δεν την προσφερει κανενα ηλεκτρονικο γκαζι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Καμία λύση για βελτίωση της απόκρισης?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                      Καμία λύση για βελτίωση της απόκρισης?

                                      Βγαζεις το διακοπτακι απο το πενταλ του συμπλεκτη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Μέσω του ηλεκτρικού γκαζιού ελέγχεται ο κινητήρας σε όλες του τις παραμέτρους όσον αφορά την ασφάλεια της λειτουργίας του, limp mode κλπ, ειδικά στα τουρμπάτα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια από σπασίματα, απότομη αύξηση της πίεσης, και όταν κάποια παράμετρος υπερβεί τις τιμές ασφαλείας, κλείνει η πεταλούδα προστατεύοντας τον.

                                        Κατά τα άλλα, σίγουρα την απόκριση της ντίζας δεν την έχει το καλώδιο, όχι γιατί δεν μπορεί να είναι γρήγορο ( δηλαδή το valvetronic πως αντιδρά σε ms ? ) είναι θέμα ρύπων και επιλογής του κάθε κατασκευαστή, τα VAG Group είναι πιο αργά σε αντίδραση από τα Renault, παράδειγμα φέρνω για να τονίσω ότι είναι επιλογή του κατασκευαστή η ταχύτητα αντίδρασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          +1

                                          Είναι ρυθμισμένο για καλύτερη οικονομία και ελαχιστοποίηση ρύπων. Οι κατασκευαστές το διαφημίζουν, το θεωρούν προσόν να έχει τέτοιο σύστημα το αμάξι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Σίγουρα, αλλά δεν είναι κατασκευαστικό ελάττωμα του ηλεκτρόγκαζου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • N
                                              nass last edited by

                                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                              Σίγουρα, αλλά δεν είναι κατασκευαστικό ελάττωμα του ηλεκτρόγκαζου.

                                              Και σε WRC και σε F1 ηλεκτρόγκαζο έχουν

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr