-
Αγόρασα πριν δυό βδομάδες ένα Chevrolet Lacetti sedan 1.6SX και έχω το εξής πρόβλημα: Όταν πάω με πάνω από 80 χλμ.,
και έχω κάποιο παράθυρο ανοικτό βγάζει λίγο αέρα από τα κουμπιά για τα ηλεκτρ. παράθυρα. Αυτό γίνεται στα χειριστήρια (κουμπιά) όλων των θυρών.
Όταν κλείσω το παράθυρο, δεν βγάζει καθόλου.
Είναι φυσιολογικό αυτό, συμβαίνει και σε άλλα αυτοκίνητα ή να το πάω στην αντιπρ/πεία; -
Αγόρασα πριν δυό βδομάδες ένα Chevrolet Lacetti sedan 1.6SX και έχω το εξής πρόβλημα: Όταν πάω με πάνω από 80 χλμ.,
και έχω κάποιο παράθυρο ανοικτό βγάζει λίγο αέρα από τα κουμπιά για τα ηλεκτρ. παράθυρα. Αυτό γίνεται στα χειριστήρια (κουμπιά) όλων των θυρών.
Όταν κλείσω το παράθυρο, δεν βγάζει καθόλου.
Είναι φυσιολογικό αυτό, συμβαίνει και σε άλλα αυτοκίνητα ή να το πάω στην αντιπρ/πεία; -
Αγόρασα πριν δυό βδομάδες ένα Chevrolet Lacetti sedan 1.6SX και έχω το εξής πρόβλημα: Όταν πάω με πάνω από 80 χλμ.,
και έχω κάποιο παράθυρο ανοικτό βγάζει λίγο αέρα από τα κουμπιά για τα ηλεκτρ. παράθυρα. Αυτό γίνεται στα χειριστήρια (κουμπιά) όλων των θυρών.
Όταν κλείσω το παράθυρο, δεν βγάζει καθόλου.
Είναι φυσιολογικό αυτό, συμβαίνει και σε άλλα αυτοκίνητα ή να το πάω στην αντιπρ/πεία; -
Ο χρήστης john_p έγραψε:
Είναι φυσιολογικό αυτό, συμβαίνει και σε άλλα αυτοκίνητα ή να το πάω στην αντιπρ/πεία;Το κάνουν κι άλλα αμάξια. Κάτω από τη ταπετσαρία, υπάρχει ένα νάιλον κολλημένο πάνω στη πόρτα για να μη μπαίνει αέρας αλλά φαίνεται υπάρχει κάποιο άνοιγμα - δεν είναι σημαντικό.
-
Και στο Μεγκάν μου γίνεται αυτό. Πρέπει να έχεις όμως το χέρι σου πάνω απ τα χειριστήρια των παραθύρων για να το καταλάβεις.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Και στο Μεγκάν μου γίνεται αυτό. Πρέπει να έχεις όμως το χέρι σου πάνω απ τα χειριστήρια των παραθύρων για να το καταλάβεις.Ναι έτσι είναι. Μόνο ακριβώς από πάνω το καταλαβαίνεις.
Εντάξει δεν είναι σημαντικό, αλλά να ... καινούργιο αμάξι λέμε...
Από κει που το πήρα μου έβαλαν δώρο συναγερμό. Υπάρχει περίπτωση να άνοιξαν τις ταπετσαρίες και να έσκισαν το πλαστικό κάλυμα μέσα στις πόρτες; Χρειάζεται να ανοιχτούν οι ταπετσαρίες για να μπει ο συναγερμός;
(σορυ - είμαι πολύ άσχετος) -
Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να βγούν οι ταπετσαρίες.
Πάντως στο δικό μου είχαν βγεί πριν μερικά χρόνια για να γίνει δουλειά στο ηχείο της πόρτας. Πιθανόν απο τότε να προέκυψε το φύσιμα.
Δεν ειμαι σίγουρος όμως, μπορεί να ειναι και στάνταρ αυτό απ το εργοστάσιο (πολλοί ιδιοκτήτες το έχουν παρατηρήσει).
-
Αυτές είναι μικρές λεπτομέρειες που να λέμε την αλήθεια είναι σχεδόν άνευ σημασίας αλλά καμιά φορά τα προσέχει κανείς, συνήθως κατά τύχη.
Εντελώς τυχαία πριν 2-3 μέρες είδα φιλμάκι για την αλλαγή των εργοστασιακών ηχείων, οπότε πρέπει να ανοιχτεί η πόρτα κλπ. Στην BMW μου υπάρχει θήκη-φωλιά για να μπαίνουν τα κουμπιά. Έτσι δεν μπορεί να κυλήσει και να φτάσει νερό από επάνω στους διακόπτες και τις πρίζες τους. Η φωλιά αυτή έχει μέσα της και ένα κομάτι αφρολέξ υποθέτω για ηχομόνωση και αποφυγή ήχων από κούνημα των καλωδίων αλλά τώρα που είδα το θέμα ίσως να είναι και για αποφυγή ρευμάτων αέρα (αν και δεν μοιάζει να έχει τζόγο που να μπορεί να περνάει αέρας γύρω από τους διακόπτες).
Πολλές τέτοιες μικρές λεπτομέρειες μαζί είναι αυτές που αυξάνουν το κόστος του αυτοκινήτου (όχι αδικαιολόγητα λοιπόν όπως ίσως νομίζουν μερικοί) και βοηθούν μετά από χρόνια/γενιές στο να αποκτήσουν κάποιες μάρκες μια υψηλή θέση στο αυτοκινητικό στερέωμα.... Σε γενικές γραμμές ισχύει το ό,τι πληρώσεις παίρνεις, δεν υπάρχουν ευκαιρίες, απλά υπάρχουν φτηνά αυτοκίνητα... (αναφέρομαι στις πολύ πιο πραγματικές εργοστασιακές αξίες και όχι στις φορολογημένες ελληνικές τιμές)
"Φύσιμα" στα χειριστήρια...