-
SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT
Track Length: 5.543km/3.444 miles
Race Distance: 310.408km/192.879 miles
Number of Laps: 56
Lap Record: Juan Pablo Montoya (Williams) 1m34.223s2007 RESULTS
Pole Position: Felipe Massa (Ferrari) 1m35.043
Winning Time: Fernando Alonso (Vodafone McLaren Mercedes) 1h32.14.930
Fastest Lap: Lewis Hamilton (Vodafone McLaren Mercedes) 1m36.701Pos Driver Constructor Race Time
1 Fernando Alonso Vodafone McLaren Mercedes 1h32.14.930
2 Lewis Hamilton Vodafone McLaren Mercedes +17.5 secs
3 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari +18.3 secs
4 Nick Heidfeld BMW Sauber +33.7 secs
5 Felipe Massa Scuderia Ferrari +36.7 secs
6 Giancarlo Fisichella Renault +65.6 secs
7 Jarno Trulli Toyota +70.1 secs
8 Heikki Kovalainen Renault +72.0 secsTimetable
FRI Practice 1 04:00
FRI Practice 2 08:00
SAT Practice 05:00
SAT Qualifying 08:00
SUN Race 09:00 -
SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT
Track Length: 5.543km/3.444 miles
Race Distance: 310.408km/192.879 miles
Number of Laps: 56
Lap Record: Juan Pablo Montoya (Williams) 1m34.223s2007 RESULTS
Pole Position: Felipe Massa (Ferrari) 1m35.043
Winning Time: Fernando Alonso (Vodafone McLaren Mercedes) 1h32.14.930
Fastest Lap: Lewis Hamilton (Vodafone McLaren Mercedes) 1m36.701Pos Driver Constructor Race Time
1 Fernando Alonso Vodafone McLaren Mercedes 1h32.14.930
2 Lewis Hamilton Vodafone McLaren Mercedes +17.5 secs
3 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari +18.3 secs
4 Nick Heidfeld BMW Sauber +33.7 secs
5 Felipe Massa Scuderia Ferrari +36.7 secs
6 Giancarlo Fisichella Renault +65.6 secs
7 Jarno Trulli Toyota +70.1 secs
8 Heikki Kovalainen Renault +72.0 secsTimetable
FRI Practice 1 04:00
FRI Practice 2 08:00
SAT Practice 05:00
SAT Qualifying 08:00
SUN Race 09:00 -
SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT
Track Length: 5.543km/3.444 miles
Race Distance: 310.408km/192.879 miles
Number of Laps: 56
Lap Record: Juan Pablo Montoya (Williams) 1m34.223s2007 RESULTS
Pole Position: Felipe Massa (Ferrari) 1m35.043
Winning Time: Fernando Alonso (Vodafone McLaren Mercedes) 1h32.14.930
Fastest Lap: Lewis Hamilton (Vodafone McLaren Mercedes) 1m36.701Pos Driver Constructor Race Time
1 Fernando Alonso Vodafone McLaren Mercedes 1h32.14.930
2 Lewis Hamilton Vodafone McLaren Mercedes +17.5 secs
3 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari +18.3 secs
4 Nick Heidfeld BMW Sauber +33.7 secs
5 Felipe Massa Scuderia Ferrari +36.7 secs
6 Giancarlo Fisichella Renault +65.6 secs
7 Jarno Trulli Toyota +70.1 secs
8 Heikki Kovalainen Renault +72.0 secsTimetable
FRI Practice 1 04:00
FRI Practice 2 08:00
SAT Practice 05:00
SAT Qualifying 08:00
SUN Race 09:00 -
προβληματισμός στη Ferrari, ελπίζω να στρώσουμε.
κάπως έτσι ξεκινήσαμε και πέρυσι αλλά στα μέσα του πρωταθλήματος αρχίσαμε ν΄ανακάμπτουμε.
-
Πέρσι ο παραδοσιακά 'γκαντεμόσαυρος' Κίμι νίκησε με το καλημέρα - κόντρα στην παράδοση που τον ήθελε πάντα να το διαλύει στην αρχή του πρωταθλήματος... Γι αυτό και το σήκωσε στο τέλος Αλλά φαίνεται πως αποτελούσε 'την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα' το 2007
-
...πολυ πιθανη η βροχή το ΣΚ ...
-
αν βρέξει θα πέσει γέλιο....
....ή κλάμα.
-
ΒΡΟΧΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ!!
-
Ένας καλός σύντροφος απέκτησε κάποιες άκρες και κοινοποιεί τα εισαγωγικά video για κάθε αγώνα.
Όσο μου τα δίνει θα σας τα δίνω και εγώ
http://rs160gc2.rapidshare.com/files/100473871/02gpi_eng.avi
http://rs323tl2.rapidshare.com/files/100444782/02brembo_branded_eng.mpg
-
Μόνο καμιά βροχή μας σώζει εμάς (τον αλόνσο δλδ γιατί ο άλλος θα κάνει μάλλον διακοπές... )
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Μόνο καμιά βροχή μας σώζει εμάς (τον αλόνσο δλδ γιατί ο άλλος θα κάνει μάλλον διακοπές... )και γω αυτο ακριβως σκέφτομαι ,αλλά δε θελω να γίνουν μεγαλύτερο μπάχαλο τα πράγματα από ότι στην Αυστραλία
θελω βροχη πάντως
-
βροχή, χωρίς traction control και ...Sato! έχει να πάρει κόσμο και κοσμάκη!
-
Πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο ήρως Nakajima.
Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι μία βροχή θα δυσκολέψει και τόσο τα πράγματα. Η πίστα της Sepang είναι πίστα και όχι δρόμος. έχει πολύ καλό συντελεστή πρόσφυσης και κυριότερο αυτός είναι ομοιόμορφος. Έχει τεράστιους διαδρόμους διαφυγής και ομαλούς οπότε ατυχήματα όπως αυτά του Glock δεν αναμένεται να εμφανιστούν. Αν βρέξει θα βρέξει είτε δυνατά ή καθόλου. Αυτό σημαίνει μαύρο - άσπρο όσον αφορά τις συνθήκες (η απορροή των ομβρίων στη πίστα αυτή είναι κάτι το φανταστικό ως δουλειά μηχανικού ) και όχι το ύπουλο και ιδιαίτερα απρόβλεπτο του Ευρωπαικού drizzle όπου πραγματικά δεν ξέρεις αν στην έξοδο θα έχεις πρόσφυση ή όχι....
Προσωπικά θεωρώ ότι θα ήταν πολύ χειρότερα τα πράγματα με 45 βαθμούς και πολύ υψηλή υγρασία με τους οδηγούς να κάνουν μπάνιο μέσα στα μονοθέσια και να πρέπει να διαχειριστούν μέσα από μία SECU περιορισμένων (σε σχέση με ότι θα μπορούσαν να έχουν διαθέσιμο) δυνατοτήτων έναν αγώνα με συνεχείς διορθώσεις για 1.5 ώρες. Η κόπωση λόγω ζέστης σε συνδυασμό με τα υψηλά φορτία που σήμερα απολαμβάνουν οι οδηγοί (ειδικά στα φρένα) στο αυχένα δημιουργούν το ιδανικό κοκτέιλ για ένα πιθανό λάθος που θα εξελιχθεί σε ατύχημα ή έξοδο.
Προσωπικά δε, θεωρώ ότι με εξαιρέση πίστες καραμανιόλες (πχ. Μονακό) από τον 1ο αγώνα σε Ευρωπαϊκό έδαφος τα λάθη θα περιοριστούν σημαντικά. Απλά ελπίζω να ανοίξουν οι διαφορές μεταξύ των οδηγών ώστε τελικά να δούμε ποιός πραγματικά οδηγεί καλά και ποιός είναι καλός στο PS3 και μόνον. Αυτά τουλάχιστον βάσει των απαιτήσεων που αυτή τη στιγμή υπάρχουν για την Φ1 που θέλουν τον οδηγό να είναι ενεργό κομμάτι της ασφαλείας ενός μονοθεσίου.
-
'Ερ: (Livio Oricchio – O Estado de Sao Paulo) Massa, γνωρίζει η ομάδα σου τι συνέβη με τους κινητήρες;
FM: Ναι, καταστράφηκε η βαλβίδα του κινητήρα και για περισσότερες διευκρινήσεις ρωτήστε τους μηχανικούς. Σίγουρα μιλώντας στους μηχανικούς φάνηκαν πιο αισιόδοξοι στο ότι λύθηκε το πρόβλημα, άλλα προτιμώ να μην απαντήσω τα πάντα διότι είναι καλύτερα να ρωτήσετε τους μηχανικούς.'
http://www.msfree.gr/details.php?id=944
υπάρχει περίπτωση να καταστράφηκε η βαλβίδα απο τη ζέστη της Αυστραλίας ή δεν παίζει ρόλο?
-
Μήπως απλά η Ferrari 'καίει' στο εσωτερικό και ούτε οι χίλιες τρύπες δεν αρκούσαν για να 'δροσίζεται'?
-
Να ξεκινήσει με βροχή - να στεγνώσει - και μετά να ξαναβρέξει.
Ας εγκαταλείψει και όλο το grid, δε με ενδιαφέρει. Ή είναι πιλότοι ή όχι.
Μεγαθήρια (π.χ. Senna, Schumacher) στη βροχή κεντούσαν.
Αν και κόκκινος, φέτος γουστάρω πολύ Αλόνσο (από πέρυσι ξεκίνησα). Με σκλαβωσαν εκείνα τα ζιγκ-ζαγκ που έκανε σε εκείνη τη δεξιά στροφή στην Αυστραλία.
-
Δυστυχώς στα πρώτα δοκιμαστικά πάλι δεν αποφύγαμε την εγκατάλειψη.
Η Ferrari δείχνει να έχει προβλήματα σε ζεστή πίστα. Περίεργο όμως γιατί κάναμε δοκιμαστικά στο Μπαχρέιν και δεν έπαθε τίποτα. Τέλος πάντων.
Ελπίζω να μην έχει 50 βαθμούς στην πίστα όλο το σαββατοκύριακο. Με συννεφιά και δροσερό καιρό μάλλον τα πάμε καλύτερα.
Το θετικό είναι οτι έχουμε πολύ καλό pace.
-
Έμεινε από βενζίνη ο Κίμι Σκοτσέζε μετά από μπέρδεμα στην επικοινωνία του pit-wall με το garage.
-
ωχ βενζίνη ήταν???
πάλι καλά!
-
FP1
FP2
Eπίσημο thread: GP Mαλαισίας-Sepang 2008