-
αλησπερα.
Εχω ενα 206 εκδοση x desin , μοντελο 2005 , 1100cc με μονο 16.000 kh/m και 5πορτο.
ποια ειναι η λογικη τιμη που μπορω να παρω απο εναν εμπορο η ιδιωτη?
χωρις να εχω ψαξει πολυ πιστευω πως 7500 με 7900 ειναι μια σωστη τιμη...
θελω να αγορασω ενα μεταχειρησμενο μαλοω 206cc
οποιοαδηποτε συμβουλη δεκτη!
σημερα απο πεζο μου ειπαν για το δικο μου, ισως και 6.500 και εχουν ενα 206cc μοντελο 2001 με 55.000 κhm στα 10.500
ειναι καλες οι τιμες?
-
αλησπερα.
Εχω ενα 206 εκδοση x desin , μοντελο 2005 , 1100cc με μονο 16.000 kh/m και 5πορτο.
ποια ειναι η λογικη τιμη που μπορω να παρω απο εναν εμπορο η ιδιωτη?
χωρις να εχω ψαξει πολυ πιστευω πως 7500 με 7900 ειναι μια σωστη τιμη...
θελω να αγορασω ενα μεταχειρησμενο μαλοω 206cc
οποιοαδηποτε συμβουλη δεκτη!
σημερα απο πεζο μου ειπαν για το δικο μου, ισως και 6.500 και εχουν ενα 206cc μοντελο 2001 με 55.000 κhm στα 10.500
ειναι καλες οι τιμες?
-
αλησπερα.
Εχω ενα 206 εκδοση x desin , μοντελο 2005 , 1100cc με μονο 16.000 kh/m και 5πορτο.
ποια ειναι η λογικη τιμη που μπορω να παρω απο εναν εμπορο η ιδιωτη?
χωρις να εχω ψαξει πολυ πιστευω πως 7500 με 7900 ειναι μια σωστη τιμη...
θελω να αγορασω ενα μεταχειρησμενο μαλοω 206cc
οποιοαδηποτε συμβουλη δεκτη!
σημερα απο πεζο μου ειπαν για το δικο μου, ισως και 6.500 και εχουν ενα 206cc μοντελο 2001 με 55.000 κhm στα 10.500
ειναι καλες οι τιμες?
-
Από έμπορο μοντέλο 7ετίας+ και μόνο με 55.000km...;!
Πόσο σίγουρος είσαι ότι δεν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα; Και θες να ανταλλάξεις το δικό σου που είναι 3ετίας με μοντέλο 7ετίας; Φοβάμαι πως δεν σε συμφέρει. Θα το πληρώσεις διπλάσιο σε επισκευές και συντήρηση...
-
τοσο μου ειπε... και μου ειπε ακομα οτι μπορω να το δοκιμασω πρωτα και να το παω σε καποιον δικο μου... δεν θελω να μπω στην διαδικασια οτι τωρα ολοι κοροιδευουν γυριζουν τα χιλιομετρα κλπ...
-
και κατι τελευτεο... το 206 μου ακομα δεν ειναι εξοφλημενες ολες οι δοσεις. Σε αυτην την περιπτωση τι γινετε? πρεπει πρωτα να το εξοφλησω μια και καλη και μετα να το δωσω? η υπαρχει καποια αλλη διαδικασια?
ευχαρηστω ολους προκαταβολικα!
-
Επειδή είχα εμπειρία από γαλλικά αυτοκίνητα (Xsara Coupe & 307cc), η συμβουλή μου είναι αν θες να πάρεις 206cc, τότε βρες κάποιο όσο νεότερο γίνεται. Όσο περισσότερα χρόνια κουβαλάει, τόσο περισσότερα προβλήματα (φυσιολογικές φθορές και μη) είναι πιθανόν να σου βγάλει.
Για το δικό σου, το εξοφλείς όταν βρεθεί ο νέος αγοραστής (μειον τους τόκους για το υπόλοιπο διάστημα που απομένει μέχρι την κανονική εξόφλησή του). Είτε το κάνεις ο ίδιος με δικά σου χρήματα, είτε παρουσία του νέου αγοραστή πάτε στην τράπεζα το εξοφλεί (ή και ο ίδιος μόνος του κάνει κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό δανείου δικό σου) και σου δίνει στο χέρι την διαφορά. Μετά πάτε σε ΚΕΠ υπογράφετε την αγοροπωλησία, και με την βεβαίωση εξόφλησης από την τράπεζα κάνει άρση παρακράτησης κυριότητας και είναι οκ.
-
σε ευχαρηστω, ομως εγω ηθελα να μαθω τι γινεται στην περιπτωση που το δωσω και το κανω ανταλλαγη στην αντιπροσωπια και οχι σε ιδιοτη, φανταζομαι εδω θα εχω ακομα περισσοτερες ευκολιες
-
Αν το αγοράσει εξουσιοδοτημένος έμπορος (ή γίνει ανταλλαγή), λογικά θα γλυτώσεις απ'όλη την βαβούρα. Αυτές είναι διαδικασίες που κάνουν καθημερινά (θέματα δανειοδότησης αυτοκινήτου-άρση παρακράτησης κυριότητας-μεταβιβάσεις). Με λίγα λόγια το αν υπάρχουν ανεξόφλητες δόσεις, είναι θέμα που ρυθμίζεται και δεν πρέπει να σε απασχολεί.
-
ευχαρηστω.
Τωρα ισως καποιος να πει θα δωσεις ενα αμαξι 2005 και θα παρεις 2001 ? και θα εχει δικιο. Απο την αλλη ομως αυτο θα ειναι καμπριο. εσεις τι λετε? ειναι δυνατον να ειναι μοντελο 2001 και να εχει μονο 55000 χιλιομετρα? απο την αλλη και το δικο μου ειναι μοντελο 2005 και εχει μονο 16000... -
Xωρίς να θέλω να σου βάλω ιδέες αλλά ένα κάμπριο του 2001 μέχρι τώρα να έχει κάνει μόνο τόσα χιλιόμετρα μου φαίνεται λίγο παράξενο.
Αυτός ή αυτή που το πήρε σίγουρα το κυκλοφορούσε και πολύ σίγουρα αφού τότε ήταν και λίγος ο καιρός που κυκλοφορούσε (Μέσα του 2000 πρωτοεμφανίστηκε αν θυμάμαι καλά ...).
Τα πρώτα δε cc είχα ακούσει ότι είχαν όλα σχεδόν πρόβλημα με τα μοτερ της οροφής. -
φυσικα πριν το παρω θα το οδηγησω και θα το παω καλου κακου και σε καποιον μαστορα αν εχω την δυνατοτητα , θα ανοιξω κλεισω την οροφη 5-6 φορες... τι αλο τεστ να κανω πριν το παρω?
-
Ο χρήστης ababapanos έγραψε:
φυσικα πριν το παρω θα το οδηγησω και θα το παω καλου κακου και σε καποιον μαστορα αν εχω την δυνατοτητα , θα ανοιξω κλεισω την οροφη 5-6 φορες... τι αλο τεστ να κανω πριν το παρω?Μπολικο νερο στην οροφη να δεις αν μπαζει απο καπου.
-
στην περιπτωση που οταν το παρω δεν μπαζει νερο και αυτο το προβλημα φανει αργοτερα, αυτο διορθονετε με απλα αλλαγη στα λαστηχα της οροφης? και ποιο ειναι το κοστος?
-
Σε αντιπροσωπεία που πήγα για ανταλλαγή του παλιού μου αυτοκινήτου για αγορά καινούριου, διαπίστωσαν στο δικό μου σκουριά στην εξάτμιση και ζήτησαν να την αλλάξω ... Οπότε κοιτάς και απο κάτω ... την κατάσταση.
-
ειδα αλλα 2.
ενα 206cc μοντελο 2002 roland Garros 85.000 χιλιομετρα στα 11.500 ευρω
και ενα μοντελο 2003 απλο στα 80.000 χιλιομετρα στα 11.000 ευρω
στο μοντελο 2002 μαρεσει περισσοτερο, αλλα εχει μια μαυρη λοριδα κοντα στα λαστιχα της οροφης και φοβαμαι μηπως εχει ποτησει απο υγρασια.Ομως μου ειπε οτι αυτο μπορει και θα το καθαρισει. Αν δεν εχει καλη μονοση , ποσο κοστιζει η αλλαγη για νεα λαστιχα οροφης? η δεν θα βοηθησει σε κατι?
-
Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν πιο πολλά χλμ από όσο θα περίμενα. Μήπως είναι από εξωτερικό? Γιατί στην Ελλάδα κάνουμε λιγότερα χλμ γενικά και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα περνάνε τον καιρό τους κυρίως σαν αυτοκίνητα πόλης ή σαν δεύτερα, τρίτα.... Τα 55000 για του 2001 μου φαίνεται πιο αναμενόμενο (αν είναι αληθινό).
Πολλά από τα CC κουράζονται αν ανοίξεις αρκετές φορές συνεχόμενα την οροφή και ίσως να μην υπακούσουν, αυτό είναι φυσιολογικό και συνήθως αναφέρεται στις οδηγίες τους.
Είσαι σίγουρος ότι είσαι έτοιμος να συμβιώσεις με ένα ανοιχτό αυτοκίνητο, έστω και CC?? Στα μείον οι μειωμένοι χώροι, το σκύψιμο του κεφαλιού για να μπεις/βγεις χωρίς να χτυπήσεις το κεφάλι σου, τα τριξιματάκια δονήσεις, χειρότερη οδική συμπεριφορά λόγω μειωμένης ακαμψίας, μειωμένες επιδόσεις και μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω αυξημένου βάρους. Επίσης όταν είναι ανοιχτό, το παρμπρίζ φτάνει τόσο πίσω που σχεδόν σκεπάζει τον οδηγό, η αίσθηση του ανοιχτού δεν επιτυγχνάνεται καλά. Θα το ανοίγεις αρκετά συχνά που να δικαιολογείς τα μείον? Οι περισσότεροι δεν το κάνουν παρά τις αρχικές τους προθέσεις...
-
Πάντως δες αν έχει και βιβλίο σέρβις και τι λέει αυτό.
Αν δν υπάρχει τότε είναι ένα βήμα πίσω... -
Καλα αυτο για το βιβλιο σερβις στα πεζο τουλαχιστον για εμενα δεν θα αποτελουσε κριτηριο, βλεπωντας τι εκανα εγω.
Η μοναδικη αντιπρ, που αξιζε να κοιταζει το αμαξι μου (και αυτο λογω εγγυησης) βρεθηκε στην Λ.Πεντελης (απο βουλα πηγαινα πεντελη¨...) Μολις τελειωσε η εγγυηση πηγα συνεργειο εντος δικτυου το οποιο ειδικευοτανε σε πεζο σιντροεν ο οποιος ηταν 10.000 φορες καλητερος....το βιβλιαρακι των σερβις απο τοτε δεν το συμπληρωσα ποτε....πρεπει να το εχω χασει κιολας.
-
τελεικα πειρα ενα 206cc μοντελο 2003 με 53.000 khm. ξερετε πως γινεται να ανοιξει η οροφη απο το κλειδι? σε βιντεκια στο νετ το εχω δει οτι καοιοι το κανουν. αν ειναι αληθεια ποσο κοστιζει να το βαλω?
ανταλλαγη 206 με 206cc και ερωτησεις