Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπροστά, κέντρο ή πίσω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπροστά, κέντρο ή πίσω;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-giannaris last edited by

      Έχοντας στο νου μου και εγω κάποιες γνώσεις - αρχές της φυσικής είχα και εγώ κάποιες απόψεις για το πώς πρέπει να είναι δομημένο ένα υπεραυτοκίνητο: χαμηλό κέντρο βάρους, μεγάλα μετετρόχια και μεταξόνιο, συμμαζεμένο μέγεθος και τον κινητήρα (και γενικά το σύνολο της μαζας του) τοποθετημένο μεταξύ των δυο αξόνων, κατα προτίμηση πίσω από την θέση του οδηγού (λένε ότι βολεύει αεροδυναμικά). Ακόμα ότι πρέπει να συνδιάζει μεγάλη ακαμψία με μικρή συνολική μάζα το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει η πολυτέλεια για μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Κάπως έτσι το φαντάζομαι πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο για να περάσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα από μια στροφή. Κάτι σαν την Γκαγιάρντο ή την 430...
      Αλλά βλέπω ότι δεν είναι πάντα έτσι. Οι πόρσε με 'λάθος' διάταξη και δομή διαλαλούν το αντίθετο. Το Εβολούσιον που στηρίζεται σε οικογενιακό ζορίζει πολλά παραδοσιακά σούπερκαρς στις στροφές και τώρα ακούμε για το νέο Νισσαν Τζι Τι Αρ (480 ίπποι και πάνω από 1700 κιλά) να κάνει (αν είναι αληθές...) 7:38 στο Νιρμπουγκρινγκ!!! Γρηγορότερο από την επίσης τετρακίνητη και πιο σκληροπυρινική Γκαγιάρντο Σουπερλετζέρα των 530 ίππων και 1300 και κάτι κιλών!!! Τι ιχύει τελικά; Ή κάποιος λέει ψέματα για χρόνους και τεχνικά χαρακτηριστικά, ή Φερράρι και Λαμποργκίνι δεν ξέρουν κάτι που το ξέρουν άλλοι (δεν νομίζω...) ή η παραδοσιακή δομή των υπεραυτοκινήτων που ξέραμε δεν είναι τόσο ικανή να κάνει την διαφορά.
      Ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos-giannaris last edited by

        Έχοντας στο νου μου και εγω κάποιες γνώσεις - αρχές της φυσικής είχα και εγώ κάποιες απόψεις για το πώς πρέπει να είναι δομημένο ένα υπεραυτοκίνητο: χαμηλό κέντρο βάρους, μεγάλα μετετρόχια και μεταξόνιο, συμμαζεμένο μέγεθος και τον κινητήρα (και γενικά το σύνολο της μαζας του) τοποθετημένο μεταξύ των δυο αξόνων, κατα προτίμηση πίσω από την θέση του οδηγού (λένε ότι βολεύει αεροδυναμικά). Ακόμα ότι πρέπει να συνδιάζει μεγάλη ακαμψία με μικρή συνολική μάζα το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει η πολυτέλεια για μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Κάπως έτσι το φαντάζομαι πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο για να περάσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα από μια στροφή. Κάτι σαν την Γκαγιάρντο ή την 430...
        Αλλά βλέπω ότι δεν είναι πάντα έτσι. Οι πόρσε με 'λάθος' διάταξη και δομή διαλαλούν το αντίθετο. Το Εβολούσιον που στηρίζεται σε οικογενιακό ζορίζει πολλά παραδοσιακά σούπερκαρς στις στροφές και τώρα ακούμε για το νέο Νισσαν Τζι Τι Αρ (480 ίπποι και πάνω από 1700 κιλά) να κάνει (αν είναι αληθές...) 7:38 στο Νιρμπουγκρινγκ!!! Γρηγορότερο από την επίσης τετρακίνητη και πιο σκληροπυρινική Γκαγιάρντο Σουπερλετζέρα των 530 ίππων και 1300 και κάτι κιλών!!! Τι ιχύει τελικά; Ή κάποιος λέει ψέματα για χρόνους και τεχνικά χαρακτηριστικά, ή Φερράρι και Λαμποργκίνι δεν ξέρουν κάτι που το ξέρουν άλλοι (δεν νομίζω...) ή η παραδοσιακή δομή των υπεραυτοκινήτων που ξέραμε δεν είναι τόσο ικανή να κάνει την διαφορά.
        Ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos-giannaris last edited by

          Έχοντας στο νου μου και εγω κάποιες γνώσεις - αρχές της φυσικής είχα και εγώ κάποιες απόψεις για το πώς πρέπει να είναι δομημένο ένα υπεραυτοκίνητο: χαμηλό κέντρο βάρους, μεγάλα μετετρόχια και μεταξόνιο, συμμαζεμένο μέγεθος και τον κινητήρα (και γενικά το σύνολο της μαζας του) τοποθετημένο μεταξύ των δυο αξόνων, κατα προτίμηση πίσω από την θέση του οδηγού (λένε ότι βολεύει αεροδυναμικά). Ακόμα ότι πρέπει να συνδιάζει μεγάλη ακαμψία με μικρή συνολική μάζα το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει η πολυτέλεια για μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Κάπως έτσι το φαντάζομαι πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο για να περάσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα από μια στροφή. Κάτι σαν την Γκαγιάρντο ή την 430...
          Αλλά βλέπω ότι δεν είναι πάντα έτσι. Οι πόρσε με 'λάθος' διάταξη και δομή διαλαλούν το αντίθετο. Το Εβολούσιον που στηρίζεται σε οικογενιακό ζορίζει πολλά παραδοσιακά σούπερκαρς στις στροφές και τώρα ακούμε για το νέο Νισσαν Τζι Τι Αρ (480 ίπποι και πάνω από 1700 κιλά) να κάνει (αν είναι αληθές...) 7:38 στο Νιρμπουγκρινγκ!!! Γρηγορότερο από την επίσης τετρακίνητη και πιο σκληροπυρινική Γκαγιάρντο Σουπερλετζέρα των 530 ίππων και 1300 και κάτι κιλών!!! Τι ιχύει τελικά; Ή κάποιος λέει ψέματα για χρόνους και τεχνικά χαρακτηριστικά, ή Φερράρι και Λαμποργκίνι δεν ξέρουν κάτι που το ξέρουν άλλοι (δεν νομίζω...) ή η παραδοσιακή δομή των υπεραυτοκινήτων που ξέραμε δεν είναι τόσο ικανή να κάνει την διαφορά.
          Ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hammer_ last edited by

            Η διάταξη από μόνη της δεν λέει πολλά πράγματα. Μπορείς να βρεις αυτοκίνητα με τον κινητήρα μπροστά, στο κέντρο ή πίσω που να είναι ανταγωνιστικότατα. Αυτό εξαρτάται από τις υπόλοιπες επιλογές του κατασκευαστή. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί συνδυασμοί, ειδικά όταν ξεφεύγουμε από τους I4 κινητήρες. Πχ, σκέψου το χαμηλό κέντρο βάρους που σου δίνει ένας boxer. Αλλά μπορείς να βάλεις boxer στο κέντρο χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις; Δύσκολα. Οπότε τα πιο πολλά πράγματα είναι trade-off μεταξύ δύο ή περισσότερων παραμέτρων. Και γι'αυτό ακριβώς μπορείς να βρεις τόσο γρήγορα αυτοκίνητα με τόσο διαφορετικές διατάξεις.

            Η γενική συζήτηση, χωρίς να θεωρήσουμε κάποιες παραμέτρους σταθερές και να 'παίζουμε' με τις άλλες, είναι μάλλον δύσκολη. Οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε μόνο τη διάταξη, αγνοώντας τις θεμελιώδεις υπόλοιπες διαφορές που έχει ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο, ειδικά σ'αυτή την κατηγορία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos-giannaris last edited by

              Ναι αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι μεγαλύτερος περιορισμός το να διατηρήσεις τετράθυρο αμάξωμα (βλ. Lancer EVO) από το να ξεκινάς με λευκό χαρτί, χωρίς περιορισμούς στο κόστος και στα υλικά. 'Οπως ήταν η Lancia Stratos που υπερτερούσε σε απόλυτη ταχύτητα ξεκάθαρα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Ίσως έχει να κάνει με την ευκολία οδήγησης και τις απότομες αντιδράσεις που συνοδεύουν τα αυτοκίνητα με μικρή πολική ροπή αδράνιας. Άραγε οι κατασκευαστές των supercars υποβαθμίζουν τo απόλυτo στήσιμο που θα μπορούσαν να έχουν για να μην είναι επικίνδυνα; Πάντως το... Datsun GT-R με τον χρόνο του στην Nordschleife με προβλημάτισε (αν ισχύει...) καθώς διαβάζω ότι θεωρείται το πλέον ευκολοοδήγητο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takisl last edited by

                Τα τελειοτερα supercars ειναι οι F1.Οποτε κοιτα πως ειναι οι φορμουλες....

                Αν δεν σου αρεσει αυτο που λεω πηγαινε στο **καλυτερο αυτοκινητο παραγωγης ** ολων των εποχων.Την FERRARI ENZO..οτι πιο κοντινο σε F1.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gansan last edited by

                  Τετρακίνητο κεντρομήχανο μάλλον θα ήταν ο καλύτερος συνδυασμός λέω γω. Σαν το R8 και την Gallardo ενα πράμα...

                  Και στο GT-R το βάρος της μηχανής/συστήματος μετάδοσης προς το κέντρο προσπάθησαν να το φέρουν βάζωντας το κιβώτιο πίσω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madox last edited by

                    Ο χρήστης takisl έγραψε:
                    Τα τελειοτερα supercars ειναι οι F1.Οποτε κοιτα πως ειναι οι φορμουλες....

                    Αν δεν σου αρεσει αυτο που λεω πηγαινε στο **καλυτερο αυτοκινητο παραγωγης ** ολων των εποχων.Την FERRARI ENZO..οτι πιο κοντινο σε F1.

                    Η f1 δεν ειναι αυτοκινητο αλλα πτερυγες με ροδες.Οι μονες ομοιοτητες ειναι οτι κινειται αυτονομα και εχει τεσσερις ροδες(αν και στο παρελθον υπηρξαν υλοποιησεις με εξι τροχους).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gansan last edited by

                      Ο χρήστης madox έγραψε:
                      (αν και στο παρελθον υπηρξαν υλοποιησεις με εξι τροχους).

                      Πολύ θέλω να το δώ αυτό! Κανα link έχουμε;; Η κανα βίντεο στο youtube?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fabiawrc last edited by

                        Tyrrell P 34 ειναι η απαντηση!

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          Γιώργος Γιάνναρης
                          κι ομως θα δεις οτι στο οριο οι 911 οδηγουνται slow in - fast out , ή οτι το evo στηριζεται σε τετρακινηση οπως και το GTR.
                          αρχικα θα πρεπει να γινει διαχωρισμος τετρακινησης - πισωκινησης. στην τετρακινηση παιζει πολυ μεγαλο ρολο η διαχειριση οπως τα διαφορικα / software.

                          επισης να ξερεις οτι η φερραρι και η λαμπο δεν προσπαθουν να φτιαξουν το ταχυτερο αυτοκινητο.δε τους νοιαζει ουτε πρακτικα ουτε σε θεμα marketing.

                          Ο χρήστης takisl έγραψε:

                          Αν δεν σου αρεσει αυτο που λεω πηγαινε στο **καλυτερο αυτοκινητο παραγωγης ** ολων των εποχων.Την FERRARI ENZO..οτι πιο κοντινο σε F1.


                          πιο κοντα σε F1 για αρκετους λογους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gansan last edited by

                            Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                            Tyrrell P 34 ειναι η απαντηση!

                            Youtube Video

                            Καλά πάει πάντως!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisl last edited by

                              Ο χρήστης madox έγραψε:

                              Τα τελειοτερα supercars ειναι οι F1.Οποτε κοιτα πως ειναι οι φορμουλες....

                              Αν δεν σου αρεσει αυτο που λεω πηγαινε στο **καλυτερο αυτοκινητο παραγωγης ** ολων των εποχων.Την FERRARI ENZO..οτι πιο κοντινο σε F1.

                              Η f1 δεν ειναι αυτοκινητο αλλα πτερυγες με ροδες.Οι μονες ομοιοτητες ειναι οτι κινειται αυτονομα και εχει τεσσερις ροδες(αν και στο παρελθον υπηρξαν υλοποιησεις με εξι τροχους).

                              υποτιθεται οτι προσπαθουν να φτιαχνουν οτι ταχυτερο κινειται σε 4 τροχους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gansan last edited by

                                Το θέμα μας είναι η θέση της μηχανής και η επιλογή των κινητήριων τροχών. Για τις f1 αυτό που έχει κατά το 90% σημασία στον τρόπο και την ταχύτητα παίρνουν τις στροφές και πώς περνάνε τη δύναμη τους στο δρόμο είναι η αεροδυναμική και το μικρό βάρος τους. Όλα τα άλλα έχουν ελάχιστη σημασία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  madox last edited by

                                  Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                  Tyrrell P 34 ειναι η απαντηση!

                                  Youtube Video

                                  Αν δεν κανω λαθος και η williams το 82 πειραματιστηκε με εξι,αλλα τις τεσσερις τις ειχε πισω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tazio last edited by

                                    Ο χρήστης madox έγραψε:

                                    Tyrrell P 34 ειναι η απαντηση!

                                    Youtube Video

                                    Αν δεν κανω λαθος και η williams το 82 πειραματιστηκε με εξι,αλλα τις τεσσερις τις ειχε πισω.

                                    Σωστά θυμάσαι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      giorgos-giannaris last edited by

                                      Τετρακίνητο κεντρομήχανο μάλλον θα ήταν ο καλύτερος συνδυασμός λέω γω. Σαν το R8 και την Gallardo ενα πράμα...

                                      Και στο GT-R το βάρος της μηχανής/συστήματος μετάδοσης προς το κέντρο προσπάθησαν να το φέρουν βάζωντας το κιβώτιο πίσω

                                      Την Gallardo φανταζόμουν και εγώ ώς το απόλυτο all around car. Ειδικά την Superleggera. Απ' την άλλη το GT-R αν και όπως σωστά λες το πρόσεξαν στο ζύγισμα, παραμένει πιο 'σεντάν' ειδικά σε σχέση με την Gallardo.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gansan last edited by

                                        Κυρίως για πίστα είναι όλες οι lambo και ειδικά οι superleggera. Καμιά σχέση με all around

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr