-
Kάτι μου λέει πως σε αυτό το φόρουμ θα εκτιμηθεί περισσότερο το συγκεκριμένο.
http://www.the-real-buchinski.be/SOUND.htmlΟ ήχος της BRM V16 προσωπικά πιστεύω πως είναι ο πιο συγκλονιστικός ήχος κινητήρα που έχει ακουστεί σ'αυτή τη Γη.
-
Kάτι μου λέει πως σε αυτό το φόρουμ θα εκτιμηθεί περισσότερο το συγκεκριμένο.
http://www.the-real-buchinski.be/SOUND.htmlΟ ήχος της BRM V16 προσωπικά πιστεύω πως είναι ο πιο συγκλονιστικός ήχος κινητήρα που έχει ακουστεί σ'αυτή τη Γη.
-
Kάτι μου λέει πως σε αυτό το φόρουμ θα εκτιμηθεί περισσότερο το συγκεκριμένο.
http://www.the-real-buchinski.be/SOUND.htmlΟ ήχος της BRM V16 προσωπικά πιστεύω πως είναι ο πιο συγκλονιστικός ήχος κινητήρα που έχει ακουστεί σ'αυτή τη Γη.
-
Δεν θα συμφωνισω αγαπητε cavallino , ολα τα εχουν τα ψεγαδια τους , στα αγγλικα ιδιως σαν να εχουν πεσει δυο χουφτες βιδες και παξιμαδια , κροταλιζουν , αυτα που ξεχωριζουν σε ηχο τυπου Μοτσαρτ (της φιλης Αlba ) ειναι του 312 , και μετα του matra .....
Δεν μ'αρεσουν αυτα που κανουν σαν να εχουν κατι στο λαιμο τους , και βηχουν να καθαρισει ........ -
Ferrari412 TB1 (Ferrari V12) (1994)
-
Λογικό είναι αυτό που λες, αλλά από τα μεν στα δε έχουν μεσολαβήσει και κάμποσα χρόνια ε; Ο 312, που έφερες για παράδειγμα, είναι ηχογράφηση εποχής, ο V16 εκτός του ότι είναι του 1953, ηχογραφήθηκε το 1998. Σε αυτό λαμβάνουμε υπόψη πως και σαν κινητήρας ήταν άκρως αποτυχημένος, αφού δεν θυμάμαι να τερμάτισε και κανέναν αγώνα από όσους συμμετείχε επειδή έσπαγε σε όλους (και νωρίς). Κι αν τερμάτισε, σίγουρα τερμάτισε με πολλά κουσούρια.
Όταν στροφάρει όμως στην ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του, είναι κόλαση. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ferrari412 TB1 (Ferrari V12) (1994)Ελα βρε κουκ ... αυτα ειναι συνχρονιλες
-
14 χρόνια!
Πότε πέρασαν; -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ferrari412 TB1 (Ferrari V12) (1994)
Ελα βρε κουκ ... αυτα ειναι συνχρονιλες
Εμένα αυτός ο ήχος μου άρεσε περισσότερο από όλους (από το '76 που βλέπω GP )
-
Ο ήχος για εμένα (που είμαι παππούς και δεν μπορώ να τρέχω) είναι το 30% στην αξία κάθε αυτοκινήτου.
Ψηφίζω:
Porsche 917 και τους ιταλικούς 12κύλινδρους μπόξερ... απόκοσμος ήχος!
Επίσης τα μεγάλα μπλοκ V8 τα αμερικάνικα (από κοντά είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με τις ταινίες).Στα καινούργια (με διαφορά κιόλας) το 65άρι ΜΒ AMG.
-
Ψηφίζω λυσσασμένο 2002 με 45αρια βέμπερ και schrick 306! Για μένα αυτός ο ήχος και ειδικά από μέσα είναι το κάτι άλλο. Θα μπορούσα να βάλω στην λίστα και τις αερόψυκτες porsche αλλά και τον Bialbero της άλφα, ως μοναδικούς και χαρακτηριστικούς ήχους
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ο ήχος για εμένα (που είμαι παππούς και δεν μπορώ να τρέχω) είναι το 30% στην αξία κάθε αυτοκινήτου.Επαυξάνω.Γι'αυτό ακριβώς το λόγο δεν επιτρέπεται εν έτει 2008 να τοποθετείς σε μπερλίνες υποτιθέμενου κύρους ή σε ακριβά coupe τετρακύλινδρους κινητήρες.Τα συλλυπητήριά μου λοιπόν στους αγοραστές των διαφόρων E klass,C coupe,SLK,A6,9-5 κλπ,που ξόδεψαν ένα κάρο λεφτά για να αγοράσουν αταίριαστους με την κατηγορία (κυρίως λόγω χαρακτηριστικών λειτουργίας) και φτωχούς σε ηχητική υπόκρουση-ποιότητα κινητήρες.Στην περίπτωση δε του 1800αρη της ΜΒ,την ηχητική κακοφωνία συναγωνίζεται επάξια και η τεχνολογική υστέρηση.
Κατά τα λοιπά σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθαρά ακουστικά, στους τετρακύλινδρους ξεχωρίζω τον twincam Lampredi και τον bialbero της Alfa Romeo.
Στα εξακύλινδρα σύνολα τον αερόψυκτικο της Porsche και τον V6 Busso.
Στα οκτακύλινδρα μάλλον οποιαδήποτε αμερικανιά.
Στους δε δωδεκακύλινδρους (boxer ή V)οποιονδήποτε από το Maranello,πάντα σε συνδυασμό με 6 διπλά Weber.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο ήχος για εμένα (που είμαι παππούς και δεν μπορώ να τρέχω) είναι το 30% στην αξία κάθε αυτοκινήτου.
Επαυξάνω.Γι'αυτό ακριβώς το λόγο δεν επιτρέπεται εν έτει 2008 να τοποθετείς σε μπερλίνες υποτιθέμενου κύρους ή σε ακριβά coupe τετρακύλινδρους κινητήρες.Τα συλλυπητήριά μου λοιπόν στους αγοραστές των διαφόρων E klass,C coupe,SLK,A6,9-5 κλπ,που ξόδεψαν ένα κάρο λεφτά για να αγοράσουν αταίριαστους με την κατηγορία (κυρίως λόγω χαρακτηριστικών λειτουργίας) και φτωχούς σε ηχητική υπόκρουση-ποιότητα κινητήρες.Στην περίπτωση δε του 1800αρη της ΜΒ,την ηχητική κακοφωνία συναγωνίζεται επάξια και η τεχνολογική υστέρηση.
Κατά τα λοιπά σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθαρά ακουστικά, στους τετρακύλινδρους ξεχωρίζω τον twincam Lampredi και τον bialbero της Alfa Romeo.
Στα εξακύλινδρα σύνολα τον αερόψυκτικο της Porsche και τον V6 Busso.
Στα οκτακύλινδρα μάλλον οποιαδήποτε αμερικανιά.
Στους δε δωδεκακύλινδρους (boxer ή V)οποιονδήποτε από το Maranello,πάντα σε συνδυασμό με 6 διπλά Weber.
Παρατηρήσεις (για να μην ξεχνιέστε... )
1)Η Mercedes-Benz έχει μόνο έναν 4κύλινδρο και αυτόν για τα μικρά μοντέλα της. Ακόμα και η 230 (C, E κλπ) είναι πλέον V6 και παράγει υπέροχο θόρυβο.
2)Πράγματι αμαρτία αυτοκίνητα των 30 και άνω χιλιάδων ευρώ να έχουν τετρακύλινδρους κινητήρες... Αν θέλεις, θύμισέ μου τι κινητήρες φοράνε τα 2λιτρα thesis (που είναι ο V6;;;;; )και οι 2.0- 2.2 Alfa;
Επίσης, το 1.8 της ΜΒ είναι φτωχός σε ήχο αλλά όχι σε ποιότητα.
3)Καλά, δεν το συζητώ για την βαριά και πλαδαρή, τετρακύλινδρη slk200...ευτυχώς υπάρχουν και τα alfa spider 2.2 (αληθεια, βγήκε σε diesel που έλεγαν;;;) !!!
4)Πιο ψηλά κυβικά και λεφτά μην πάμε καλύτερα...ε;
5) Μη μου αρχίσεις ότι η spider κάνει 45 χιλιάρικα... και η slk τόσο κάνει...
6) Αυτά!Love Peace Mercedes-Benz
-
Ξέρεις ότι μου είναι δυσάρεστο να διαφωνώ μαζί σου,αλλά θα το κάνω υπό μορφή παιχνιδιού
1)Τα συλλυπητήρια τα πήραν οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων όπως θα είδες μοντέλων και όχι όλες οι εκδόσεις των μοντέλων ή οι μητρικές εταιρείες.2)Το entry level Thesis δεν φοράει 6άρι,αλλά 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο.Δεν θα μπω στη λογική να σου εξηγήσω ότι όπου για χωροταξικούς λόγους δεν χωράει ένα straight six η ιδανική λύση είναι ένα πεντακύλινδρο σύνολο.Τα μηχανικά τα κατέχεις καλύτερα Όπως και να έχει ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία του (αν και μετρά δέκα+ χρόνια στην πλάτη του)με χαρακτηριστικά λειτουργίας εξακύλινδρου συνόλου και αρκετά όμορφη ακουστική χροιά.Σαν αυτοκίνητο δε η Thesis από άποψη εφαρμοσμένης τεχνολογίας,ποιότητας υλικών και απόδοσης κινητήρα (Τurbobenzina)απέχει παρασσάγκας από τα αντίστοιχης τιμής γερμανικά.
Όσο για τους τετρακύλινδρους JTS των Alfa,αυτοί εξοπλίζουν μόνο αυτοκίνητα του C και D segment,και όχι του E,τα οποία μη γελιόμαστε εξακολουθούν να κοστίζουν με αντίστοιχο εξοπλισμό 7-10 χιλιάδες ευρώ φθηνότερα από τους τεύτονες αντιπάλους τους.
Ειρήσθω εν παρόδω κέρδη στην MB φέρνουν τα 'ταπεινά' Α,Β,C και Ε,ακόμα και με αυτούς τους κινητήρες ανέκδοτα καθώς και με diesel και όχι τα πολυκύλινδρα σύνολα των S κλπ.3)O 1,9 MJet και ο 2,4ΜJet του Gruppo είναι οι καλύτεροι κινητήρες στην κατηγορία τους και αυτό είναι λόγια τωνμηχανικών της Audi
4)Στα πολυκύλινδρα σύνολα (άνω των 6)κουμάντο κάνει το Maranello.Και τέλος πάντων ιταλικός κινητήρας δεν έλιωσε στο πάγκο μετά από 10 ώρες συνεχούς λειτουργίας,καλή ώρα όπως κάποιος περιβόητος από το Μόναχο Ούτε αποδίδουν την υψηλότερη ισχύ τους κάνοντας χρήση ειδικού προγράμματος για μερικά λεπτά για λόγους αντοχής.Σε πιο ψηλές τιμές των 100 χιλιάδων ευρώ μην πάμε καλύτερα,γιατί εκεί οι Γερμανοί σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ανύπαρκτοι
5)Το γεγονός ότι η BMW ( )κάνει κρίσεις με υπονοούμενα και γελάκια για ανεπαρκείς αναρτήσεις,απαράδεκτα τιμόνια και περίεργα ηλεκτρονικά,φωτογραφίζοντας τη Στουτγάρδη,είναι για μένα ο μεγαλύτερος κόλαφος για το αστέρι.
6)Μην συγκρίνεις προϋπολογισμούς super market με προϋπολογισμούς παντοπωλείων (έστω και delikatessen)
Τέλος ο 1800αρης με μηχανική υπερτροφοδότηση σε κατηγορία Ε και σε τιμή άνω των 50 χιλιάδων είναι πραγματικά αστεία υπόθεση.Αλήθεια γιατί τον κομπρέσσορα ξεκίνησε ήδη να τον βάζει στο χρονοντούλαπο η εταιρεία;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
..............V8.Βρετανικού.......Jag?
-
Απαντώ εν τάχει γιατί είμαστε ντιπ για ντιπ off topic
1)Ο 1800ρης της ΜΒ μπαίνει μόνο στα entry-level μοντέλα Ε και C και πάλι καλά που υπάρχει γιατί μπορεί να αγοράσει κανείς ένα αξιοπρεπώς κινούμενο καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του για συντήρηση (το ξεχνάς αυτό!) ασφάλιστρα κλπ κλπ.
Το μέσο Ε είναι το 230/280, μην κοιτάς τι γίνεται εδώ.2)Το πεντακύλινδρο δεν έχει κανένα απολύτως πλεονέκτημα πέραν του ελάχιστου overlap στις εκτονώσεις και του ότι είναι πιο κοντό. Το γεγονός ότι μέχρι σήμερα ελάχιστοι επέλεξαν αυτή τη διάταξη θα έπρεπε να σε προβληματίζει (κάτι παλιά audi, volvo και μερσεντές πετρέλαια θυμαμαι όλα αυτά τα χρόνια! ). Καμμία μα καμμία σχέση με τον 'κύριο' str-6.
Το thesis είναι εξαιρετικό να το έχεις για τη δουλειά που το έχεις κρατήσει και εσύ (αν και είναι ντροπή να μην υπάρχει ένα πραγματικα αντάξιο μοτέρ για την ιστορία της εταιρίας, έστω!). Αν θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο για να το λιώσεις υπάρχουν πιο ενδεδειγμένες λύσεις.3)Η MB χρησιμοποιεί αξιόπιστους V8 σε λιμουζίνες από το '70, πολύ πριν τους ανακαλύψει η ferrari. Και μη μου συγκρίνεις κινητήρες και αυτοκίνητα βιτρίνας με αυτοκίνητα που μπορούν να βγάλουν 100.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Porsche με 500χιλιάδες χιλιόμετρα και mercedes με 1.5μύριο έχω δει... ferrari με πάνω από 200 χιλιάδες, όχι.
-
Ακόμα και αν Ιταλοί κατέχουν τα πρωτεία στα 'υπεραυτοκίνητα' (χάρισμά σας! ) στις λιμουζίνες ουδέποτε κατάφεραν να ξεφύγουν από τα πλαίσια των παράξενων για την εσωτερική τους αγορά. Και πες μου εσύ τι έχουν να αντιπροτείνουν σε μια Ε350 ή σε μια S500 (και μη μου πεις για τη maserati γιατί καλή χρυσή και άγια αλλά δεν έχει καμμία απολύτως σχέση-εκτός αν την παίρνεις για χαβαλέ οπότε μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος κατηγορία οχήματος). Αλήθεια έχουν πάνω από το 5% της αγοράς οι Ιταλοί;
-
Δουλειά της (της BMW )και δουλειά μας. Άλλα αυτοκίνητα τα μεν άλλα τα δε. Δεν μπορώ να φανταστώ άνθρωπο που ξέρει τι του γίνεται που να τολμά σύγκριση. Αυτός που γνωρίζει ξέρει πολύ καλά τι του ταιριάζει από τα δύο. Λες και αν ήθελαν να φτιάξουν στη Στουτγγάρδη τιμόνια ξυράφια, κούτσουρα αναρτήσεις με 45 σύνδεσμους και μίση στροφή από άκρη σε άκρη στο τιμόνι δε θα μπορούσαν. Εμπορικές επιχειρήσεις είναι και η κάθε μια στοχεύει στο target group της.
7)'Μην συγκρίνεις προϋπολογισμούς super market με προϋπολογισμούς παντοπωλείων (έστω και delikatessen) '
Αυτό το βάζω αυτούσιο. Άλλο να παίρνουμε αυτοκίνητο για την πλάκα μας (η για να πουμε μπράβο στον Φραντσέσκο) και άλλο για τη δουλειά μας. Τη maserati αν είναι να κάνω 100.000 χιλ. το χρόνο δε θα την έπαιρνα... την W221 ναι!Η εξακύλινδρη Ε230 ξεκινά 53.5Κ...Όποιος ξέρει απο αυτοκίνητα και έχει να χώσει δεν βάζει ηλεκτρικά πιτσιλιστήρια και επιλέγει το καλύτερο μοτέρ. Έχει την επιλογή στα χέρια του όμως!
9)Τα πετρέλαια των Ιταλών είναι πολύ καλά αλλά δε νομίζω ότι ακούγονται και πολύ ομορφα ενω η ιδέα να μπει diesel μοτέρ σε ανοικτό αυτοκίνητο (γι'αυτό σε ρώτησα) είναι οπωσδήποτε ριζοσπαστική!
10(το καλό) και σχολάω, αφού δε σας παίρνει στη συγκεκριμένη κατηγορία τι το ψαχνεις; Ουδεποτε στην ιστορία ειχατε να κανετε ουσιαστική αντιπρόταση πέρα από μπιμπελό για βιτρίνες και ατυχίες (από τα ατιμα τα συνδικάτα πάλι).
Κατσε να βγει το Σουβοφερραρι να δεις τι έχει να γίνει!
-
-
-
Κάτσε να πάρει γραμμή το post κάποιος κοινός γνωστός και θα σου πω εγώ .
Δεν αμφισβήτησα την τεχνολογική επάρκεια των γερμανών,άλλο πράγμα κατέκρινα και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
Το κλείνω λέγοντας ότι όταν μιλάμε για ιταλική παράδοση στα αυτοκίνητα πολυτελείας δεν μου έρχεται στο μυαλό η Maserati της φαμίλιας Orsi,αλλά η Isotta Fraschini,οι Lancia Astura με αμαξώματα Boca,Pininfarina κλπ και η Alfa Romeo 6c2300,2500 κλπ.
Eίναι γνωστό ότι μεταπολεμικά οι δημιουργία μαστόδοντων δεν είναι το φόρτε τους και όποιες απόπειρες έγιναν δεν ξέφυγαν από τα στενά όρια του Quirinale και της εθνικής εορτής της 2ας Ιουνίου.Παρ'όλα αυτά η quattroporte κάνει θραύση στην άλλη πλευρά του ΑτλαντικούTέλος στο ξαναείπα, ότι αυτό που είναι η Ferrari σήμερα και κυρίως αυτό που θα γίνει σε μια πενταετία από τώρα,απέχει πολύ από αυτό που ήταν όταν ξεκίνησε ή πριν είκοσι-εικοσιπέντε χρόνια τέλος πάντων.Από αυτό που αγαπήσαμε όλοι δηλ. οι ferraristi.Συνεπώς το SUV δεν θα με εκπλήξει καθόλου.
Και για τελευταία φορά τα κεντρομήχανα V8 δεν είναι στην φιλοσοφία τους (αλλά ούτε και στο status τους)Ferrari.Eίναι Dino. [/img] -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Youtube VideoΑυτή έχει στροφόμετρο ή ρολόι τοίχου στη θέση του στροφόμετρου
-
Ναι, μόλις βγήκαμε από το Πλειστόκενο σταμάτησαν οι Ιταλοί να βγάζουν λιμουζινάρες και άρχισαν τα μαστόδοντα οι Γερμανοι... Άσε μας βρε Αlba...
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αυτή έχει στροφόμετρο ή ρολόι τοίχου στη θέση του στροφόμετρου
Τα σάπια στο lancia forum, όχι εδώ!
ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ