Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Lancer 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mitsubishi Lancer 2008
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    40
    1182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cctop last edited by

      Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....

      Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.

      To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.

      Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.

      Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.

      Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cctop last edited by

        Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....

        Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.

        To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.

        Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.

        Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.

        Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cctop last edited by

          Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....

          Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.

          To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.

          Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.

          Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.

          Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cctop last edited by

            Το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              borbos last edited by

              το 1500 που εχω οδηγησει ειναι ενα πολυ αξιολογο αυτοκινητο!!το σασμαν του ειναι πουπουλο και παει αρκετα καλα,ενω τα φρενα του οπου και να τα χρειαστεις τα εχεις!!!το μονο μειον για μενα ηταν τα πολυ μαλακά αμορτισερ-έπαιρνε αρκετες κλισεις που δεν εχω συνηθισει!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cctop last edited by

                Από πλευράς ποιότητας πλαστικών στο ταμπλό και ηχομόνωσης τι λέει? Το ρωτώ γιατί σε όλα τα περιοδικά το κατακρίνουν σε αυτούς τους τομείς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas_99 last edited by

                  Ο χρήστης cctop έγραψε:

                  Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.

                  Εκτος απο το Ralliant θα κυκλοφορήσουν και οι 'απλές' εκδόσεις 1,5 και 1,8 σε 5θυρο αμάξωμα και θα είναι το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας για την Ευρώπη.
                  Το αναμένουμε με μεγάλη αγωνία και στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης

                  http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=72&NEWS_DATA_ID=68012

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    borbos last edited by

                    Ο χρήστης cctop έγραψε:
                    Από πλευράς ποιότητας πλαστικών στο ταμπλό και ηχομόνωσης τι λέει? Το ρωτώ γιατί σε όλα τα περιοδικά το κατακρίνουν σε αυτούς τους τομείς.

                    εμενα το θεμα ηχομονωσης δεν με πειραξε,ουτε ο ηχος του μοτερ που περνουσε στην καμπινα!!ειναι αναλογα τα γουστα αυτο!επισης το μονο μειον για τα πλαστικα ειναι εκει στα χειριστηρια του a/c για μενα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Και πενταθυρο!Ενδιαφερον...2.0 lt turbo 240 ps...



                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Λιγάκι καγκουριά η αεροτομή εκεί ψηλά....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dewar's last edited by

                          απο τα πλαγια μοιαζει αρκετα το ιμπρεζα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            chazlp1989 last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                            Λιγάκι καγκουριά η αεροτομή εκεί ψηλά....

                            Ναι, και εμένα κάτι δεν μου πάει καλά με το πίσω μέρος... Ίσως να φταίει η αεροτομή...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vadergr last edited by

                              Ρε παιδια κανενας που να εχει οδηγησει το νεο lancer 1.8?
                              Δειχνει πανεμορφο.Εχει κανεις αποψη?Τοσο οδηγικα οσο και για την ποιοτητα του εσωτερικου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sotiris28 last edited by

                                Το πρώτο πραγματικά όμορφο lancer. Και το Ralliart θα κάψει καρδιές: 240hp, twin clutch και evo 4wd!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lazarefa last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                    Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'

                                    Από το στόμα σου και στου θεού (βλ. Mitsu) το αυτί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'

                                      Θα δείξει. Όλα τα νέα μίτσου, ως τώρα, ίδια δείχνουν μέσα (Lancer, Outlander, 4007, C-Crosser). Παρά την μέτρια αίσθηση του εσωτερικού όσον αφορά στην... αφή, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται κανένα τους να κάνει τσικ πάντως. Αλλού πονάει το Lancer, στην ανάρτηση. Δυστυχώς, άλλη μια σοφιστικέ υλοποίηση, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην πράξη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'

                                        Θα δείξει. Όλα τα νέα μίτσου, ως τώρα, ίδια δείχνουν μέσα (Lancer, Outlander, 4007, C-Crosser). Παρά την μέτρια αίσθηση του εσωτερικού όσον αφορά στην... αφή, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται κανένα τους να κάνει τσικ πάντως. Αλλού πονάει το Lancer, στην ανάρτηση. Δυστυχώς, άλλη μια σοφιστικέ υλοποίηση, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην πράξη.

                                        Αν δούμε όμως το στήσιμο του Colt δεν θα με παραξένευε μία λίγο πιο ευρωπαικού τύπου ανάρτηση για το 5θυρο. Για οικογενειακό πάντως ίσως να είναι και προτιμότερο έτσι για να μην φτάνει η γιαγιά μου με τους σπόνδυλους στο χέρι.

                                        Τα Outlander, 4007 & C-Crosser είναι σε μία κατηγορία που το σκληρό πλαστικό δικαιολογείται εν μέρει. Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                          Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?

                                          Θεωρείς τα πλαστικά του 5θ Civic καλύτερα από του 4θ; Εγώ όχι, πέρα από το πιο εντυπωσιακό design.

                                          Επιπλέον, υπάρχει και αντιπαράδειγμα: τα πλαστικά της 4θ Corolla είναι σαφώς ανώτερα από του 5θ Auris. Και σε αίσθηση, και σε συναρμογή, και σε υλικά.

                                          Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το 5θ Lancer θα είναι ακριβώς ίδιο μέσα με το 4θ, τουλάχιστον αυτά τα δείγματα δείχνει η Mitsubishi τον τελευταίο καιρό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            iliasmast last edited by

                                            Πηγα στην αντιπροσωπεια οταν ψαχναμε αυτοκινητο για τη γυναικα μου(colt)και ειχα την ευκαιρια να το δω απο κοντα,μου αρεσε παρα πολυ το εσωτερικο και απο ποιοτητα μου φανηκαν αρκετα καλα.παντως πιστευω οτι για καποιον που ψαχνει αυτο το στυλ αυτοκινητου ειναι μια πολυ καλη επιλογη,ακομα και στην πιο ακριβη εκδοση 1.8 intense που κοστιζει 22000,με τον εξοπλισμο που εχει και την ιπποδυναμη δεν πιστευω οτι μπορεις να βρεις κατι αναλογο.εγω προς το παρων δεν ενδιαφερομαι για αγορα αυτοκινητου αλλα οταν θα βγει το sportsback αν παιζει στα ιδια λεφτα,εξοπλισμο,κιβυκα θα το σκεφτω αρκετα ωστε να το αποκτησω!

                                            Υ.Γ.Ξεχασα να αναφερω οτι το sportsback αν τελικα βγει στην μορφη που το παρουσιαζουν τωρα,πιστευω οτι ειναι πανεμορφο(προσωπικη αποψη)!!!
                                            [

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr