-
Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....
Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.
To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.
Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.
Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.
Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.
-
Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....
Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.
To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.
Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.
Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.
Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.
-
Μιας και έψαξα να βρω πληροφορίες για το νέο Mitsubishi Lancer ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ LANCER που απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη και όχι τα EVO κλπ, ανοίγω εδώ ένα νήμα νέο για το απλό και καθημερινό LANCER για τους πολλούς....
Αποτέλεσμα συνεργασίας της Mitsubishi με την Chrysler, η 'παγκόσμια' πλατφόρμα του νέου Lancer αποτελεί τη 'βάση' και για το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που παρουσιάζει η ιαπωνική φίρμα μέσα στο 2007.
To νέο μοντέλο της Mitsubishi αφήνει πίσω του το συντηρητικό προφίλ του παρελθόντος, υιοθετώντας δυναμικές γραμμές σχεδιασμού και χαρακτηριστικά κίνησης που δεν θυμίζουν σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο.
Στην Ελλάδα άμεσα διαθέσιμη θα είναι η έκδοση των 1.500 κ.εκ. με τους 109 ίππους, που θα ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και θα φτάνει τα 18.990 ευρώ στο πλουσιότερο εξοπλιστικό επίπεδο 'Invite'.
Το Φεβρουάριο του 2008 στη γκάμα του νέου Lancer Sports Sedan θα προστεθεί η έκδοση των 1.800 κ.εκ. με τους 143 ίππους, ενώ τον ερχόμενο Ιούνιο αναμένεται να λανσαριστεί η κορυφαία έκδοση EVO X των 295 ίππων.
Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.
-
Το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις?
-
το 1500 που εχω οδηγησει ειναι ενα πολυ αξιολογο αυτοκινητο!!το σασμαν του ειναι πουπουλο και παει αρκετα καλα,ενω τα φρενα του οπου και να τα χρειαστεις τα εχεις!!!το μονο μειον για μενα ηταν τα πολυ μαλακά αμορτισερ-έπαιρνε αρκετες κλισεις που δεν εχω συνηθισει!!
-
Από πλευράς ποιότητας πλαστικών στο ταμπλό και ηχομόνωσης τι λέει? Το ρωτώ γιατί σε όλα τα περιοδικά το κατακρίνουν σε αυτούς τους τομείς.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Τέλος, το Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου θα παρουσιαστούν δυο ακόμα εκδοχές του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πεντάθυρο αμάξωμα (Sports Back) και τις τετρακίνητες εκδόσεις RalliArt, που θα εξοπλίζονται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 240 ίππων.
Εκτος απο το Ralliant θα κυκλοφορήσουν και οι 'απλές' εκδόσεις 1,5 και 1,8 σε 5θυρο αμάξωμα και θα είναι το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας για την Ευρώπη.
Το αναμένουμε με μεγάλη αγωνία και στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύηςhttp://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=72&NEWS_DATA_ID=68012
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Από πλευράς ποιότητας πλαστικών στο ταμπλό και ηχομόνωσης τι λέει? Το ρωτώ γιατί σε όλα τα περιοδικά το κατακρίνουν σε αυτούς τους τομείς.εμενα το θεμα ηχομονωσης δεν με πειραξε,ουτε ο ηχος του μοτερ που περνουσε στην καμπινα!!ειναι αναλογα τα γουστα αυτο!επισης το μονο μειον για τα πλαστικα ειναι εκει στα χειριστηρια του a/c για μενα!!
-
Και πενταθυρο!Ενδιαφερον...2.0 lt turbo 240 ps...
-
Λιγάκι καγκουριά η αεροτομή εκεί ψηλά....
-
απο τα πλαγια μοιαζει αρκετα το ιμπρεζα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Λιγάκι καγκουριά η αεροτομή εκεί ψηλά....Ναι, και εμένα κάτι δεν μου πάει καλά με το πίσω μέρος... Ίσως να φταίει η αεροτομή...
-
Ρε παιδια κανενας που να εχει οδηγησει το νεο lancer 1.8?
Δειχνει πανεμορφο.Εχει κανεις αποψη?Τοσο οδηγικα οσο και για την ποιοτητα του εσωτερικου. -
Το πρώτο πραγματικά όμορφο lancer. Και το Ralliart θα κάψει καρδιές: 240hp, twin clutch και evo 4wd!
-
Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'Από το στόμα σου και στου θεού (βλ. Mitsu) το αυτί
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'Θα δείξει. Όλα τα νέα μίτσου, ως τώρα, ίδια δείχνουν μέσα (Lancer, Outlander, 4007, C-Crosser). Παρά την μέτρια αίσθηση του εσωτερικού όσον αφορά στην... αφή, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται κανένα τους να κάνει τσικ πάντως. Αλλού πονάει το Lancer, στην ανάρτηση. Δυστυχώς, άλλη μια σοφιστικέ υλοποίηση, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην πράξη.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για τα πλαστικά στο εσωτερικό ας περιμένουμε το 5θυρο πρώτα. Έχω την αίσθηση ότι εσωτερικά θα είναι αναβαθμισμένο και στην 'απτή ποιότητα...'
Θα δείξει. Όλα τα νέα μίτσου, ως τώρα, ίδια δείχνουν μέσα (Lancer, Outlander, 4007, C-Crosser). Παρά την μέτρια αίσθηση του εσωτερικού όσον αφορά στην... αφή, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται κανένα τους να κάνει τσικ πάντως. Αλλού πονάει το Lancer, στην ανάρτηση. Δυστυχώς, άλλη μια σοφιστικέ υλοποίηση, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα στην πράξη.
Αν δούμε όμως το στήσιμο του Colt δεν θα με παραξένευε μία λίγο πιο ευρωπαικού τύπου ανάρτηση για το 5θυρο. Για οικογενειακό πάντως ίσως να είναι και προτιμότερο έτσι για να μην φτάνει η γιαγιά μου με τους σπόνδυλους στο χέρι.
Τα Outlander, 4007 & C-Crosser είναι σε μία κατηγορία που το σκληρό πλαστικό δικαιολογείται εν μέρει. Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?Θεωρείς τα πλαστικά του 5θ Civic καλύτερα από του 4θ; Εγώ όχι, πέρα από το πιο εντυπωσιακό design.
Επιπλέον, υπάρχει και αντιπαράδειγμα: τα πλαστικά της 4θ Corolla είναι σαφώς ανώτερα από του 5θ Auris. Και σε αίσθηση, και σε συναρμογή, και σε υλικά.
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το 5θ Lancer θα είναι ακριβώς ίδιο μέσα με το 4θ, τουλάχιστον αυτά τα δείγματα δείχνει η Mitsubishi τον τελευταίο καιρό.
-
Πηγα στην αντιπροσωπεια οταν ψαχναμε αυτοκινητο για τη γυναικα μου(colt)και ειχα την ευκαιρια να το δω απο κοντα,μου αρεσε παρα πολυ το εσωτερικο και απο ποιοτητα μου φανηκαν αρκετα καλα.παντως πιστευω οτι για καποιον που ψαχνει αυτο το στυλ αυτοκινητου ειναι μια πολυ καλη επιλογη,ακομα και στην πιο ακριβη εκδοση 1.8 intense που κοστιζει 22000,με τον εξοπλισμο που εχει και την ιπποδυναμη δεν πιστευω οτι μπορεις να βρεις κατι αναλογο.εγω προς το παρων δεν ενδιαφερομαι για αγορα αυτοκινητου αλλα οταν θα βγει το sportsback αν παιζει στα ιδια λεφτα,εξοπλισμο,κιβυκα θα το σκεφτω αρκετα ωστε να το αποκτησω!
Υ.Γ.Ξεχασα να αναφερω οτι το sportsback αν τελικα βγει στην μορφη που το παρουσιαζουν τωρα,πιστευω οτι ειναι πανεμορφο(προσωπικη αποψη)!!!
[
Mitsubishi Lancer 2008