Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Autobianchi
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Autobianchi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 33
    • 34
    • 1 / 34
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    67
    663
    729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Aς αρχισουμε απο ενα πολυ σπανιο autobianchi

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        Aς αρχισουμε απο ενα πολυ σπανιο autobianchi

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Aς αρχισουμε απο ενα πολυ σπανιο autobianchi

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yiannis2002 last edited by

            Μαστρο Χρήστο, τί ειναι ετούτο???

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              apr last edited by

              Αυτο το λενε Αυtobianchi stellina εχω την εντυπωση , Γιαννη , και ειχε μηχανικα του φιατ 850 ........

              Υπηρχαν και τα primula , μηχανικα μερη απο παλαιοτερα φιατικα οπως του 1300 με τον εκκενροφορο στο πλαι .

              Το coupe primula 1300 και 1500 ηταν πανεμορφο στην εποχη του , αλλα δεν το ειδαμε εδω να κυκλοφορει .

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                apr last edited by

                Aυτο , το γνωριζουμε ολοι .....το αντιστοιχο 500ακι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stax last edited by

                  A111 Λεγοταν ενα 4θυρο που εμοιαζε πολυ με FIAT.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    Ο χρήστης STAX έγραψε:
                    A111 Λεγοταν ενα 4θυρο που εμοιαζε πολυ με FIAT.

                    Eχεις δικιο stax , το μπερδεψα γιατι τιτλοφορουσε σαν 11HP .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      niga last edited by

                      A111:

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ιστορικα θεματα θα μας γραψουν οι γνωστοι αρμοδιοι φιλοι μας εδω
                        το ανοιξα το θεμα για καποιους φιλους του Α 112 κυριως , που ειναι αρκετοι νομιζω , αλλα επειδη κυκλοφορουσε σε μεγαλο αριθμο και με νεοτερα μοντελα , δεν το θεωρουν ακομα κλασικο .πολλοι .........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stax last edited by

                          Πρεπει να ηταν 128 με διαφορετικη μουτσουνα και πισω μερος, η 124? αν θυμαμαι καλα φοραγε 2ΕΕΚ 1,4?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            apr last edited by

                            Ναι ναι μπραβο NIGA , εχεις και το πριμουλα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              Ο χρήστης STAX έγραψε:
                              Πρεπει να ηταν 128 με διαφορετικη μουτσουνα και πισω μερος, η 124? αν θυμαμαι καλα φοραγε 2ΕΕΚ 1,4?

                              !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                niga last edited by

                                To A111 είχε τη μηχανή του 124 coupe με διαφορετική κεφαλή. Το Α111 κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1969 και αντικατέστησε το Primula που είχε κυκλοφορήσει το 1964:

                                Primula coupe:

                                και τρίθυρο:

                                και πεντάθυρο:

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    Τα πρωτα primula coupe ηταν με 1221 cc , και το 70 με 1438 cc , και 75 αλογα , το ιδιο μοτερ ειχε και α111 γυρω στο 70 , μετα εχω την εντυπωση οτι εβγαινε με του 128 το μοτερ το γνωστο με τον εκκεντροφορο πανω , ωσπου σταματησε η παραγωγη του , εκτος κι αν ηταν ιταλικη μαιμουδιτσα αυτο που εφτιαχνα καποτε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 7
                                      7pas100 last edited by

                                      Ο χρήστης APR έγραψε:
                                      Τα πρωτα primula coupe ηταν με 1221 cc , και το 70 με 1438 cc , και 75 αλογα , το ιδιο μοτερ ειχε και α111 γυρω στο 70 , μετα εχω την εντυπωση οτι εβγαινε με του 128 το μοτερ το γνωστο με τον εκκεντροφορο πανω , ωσπου σταματησε η παραγωγη του , εκτος κι αν ηταν ιταλικη μαιμουδιτσα αυτο που εφτιαχνα καποτε

                                      Μαϊμούφα πρέπει να ήταν, αυτά είχαν τα μοτέρ που περιγράφεις (σαν του 124 με τον εκκεντροφόρο στο πλάι) αλλά πάντα εγκάρσια. Αυτό φαίνεται έδειξε το δρόμο στη μαμά Φίατ για το 128.
                                      Το σαζμάν υποθέτω ότι θα ήταν ίδιο με το 128, οπότε το 1116 θα έμπαινε copy-paste...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        niga last edited by

                                        Τον δρόμο έδειξε το primula to 1964 με κίνηση εμπρός και εγκάρσιο κινητήρα.
                                        Όσο για το μαμά Fiat, όλα ο Giacosa στη Fiat τα σχεδίαζε. Η Autobianchi δεν ήταν ποτέ ανεξάρτητη. Ο Bianchi είχε απόχωρήσει από την εταιρεία που είχε ιδρύσει το 1955 μαζί με την Φιατ και την Πιρέλλι πριν καν κυκλοφορήσει το Bianchina το 1958 και η Autobianchi απορροφήθηκε τυπικά από την Φίατ το 1967-8, ενώ μετά το 1974 που ενοποιήθηκε το δίκτυο πωλήσεων με εκείνο της Λάντσια, έπαψε να υπάρχει Τμήμα Autobianchi μέσα στη Φίατ. Η Autobianchi ήταν μία μάρκα που χρησιμοποιούσε η Φίατ για να δοκιμάσει νέες ιδέες όπως την μπροστινή κίνηση χωρίς να ρισκάρει η ίδια. Κάνω κάποιο λάθος Alba;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Άξιος τέκνον μου, άξιος
                                          Δεν θα έβρισκα μάλιστα καθόλου κακή την ιδέα της αναβίωσης της εταιρείας,στα πρότυπα της αναβίωσης της Abarth,ώστε να δράσει ως αντίθετος πόλος στα Fiat του Α και Β segment.Το καινούριο Ypsilon όπως και η Musa δηλ. ταιριάζουν πιο πολύ στη φιλοσοφία της Autobianchi παρά σε αυτήν της Lancia Ardea.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 7
                                            7pas100 last edited by

                                            Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                            Η Autobianchi ήταν μία μάρκα που χρησιμοποιούσε η Φίατ για να δοκιμάσει νέες ιδέες όπως την μπροστινή κίνηση χωρίς να ρισκάρει η ίδια.

                                            Ακριβώς αυτό εννοούσα.
                                            Σκέψου πόσο μπροστά σαν ιδέα ήταν το Πρίμουλα απο το 'αντίστοιχο' 124...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 1 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr