Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η Κρυστάλλινη Σφαίρα
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Η Κρυστάλλινη Σφαίρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    12
    40
    49
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Κάντε μια σύντομη αλλά περιεκτική (και επαρκώς τεκμηριωμένη) πρόβλεψη (ή πρόγνωση, σε ορισμένες περιπτώσεις) για τη μελλοντική σας σχέση και ενασχόληση με το χώρο του ιστορικού!
      Θα έχετε αυτοκίνητο ιστορικό; Αν ναι πόσα, τι αυτοκίνητα και πως θα τα χρησιμοποιείτε;
      Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του χώρου γενικότερα στη χώρα μας, με τρεις φορείς να διεκδικούν την πίτα και το πετρέλαιο να χτυπάει τα 100$/βαρέλι;

      'Αμπρα κατάμπρα, κοιτάξτε στην κρυστάλλινη σφαίρα σας και απαντήστε με το χέρι σην καρδιά!

      Ευσεβείς πόθοι θα γίνουν δεκτοί αρκεί να μην το παρακάνετε και μας βάλετε καμμία lusso (για σας τους ιταλόφιλους το λέω! ), εντάξει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        d-jet last edited by

        Κάντε μια σύντομη αλλά περιεκτική (και επαρκώς τεκμηριωμένη) πρόβλεψη (ή πρόγνωση, σε ορισμένες περιπτώσεις) για τη μελλοντική σας σχέση και ενασχόληση με το χώρο του ιστορικού!
        Θα έχετε αυτοκίνητο ιστορικό; Αν ναι πόσα, τι αυτοκίνητα και πως θα τα χρησιμοποιείτε;
        Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του χώρου γενικότερα στη χώρα μας, με τρεις φορείς να διεκδικούν την πίτα και το πετρέλαιο να χτυπάει τα 100$/βαρέλι;

        'Αμπρα κατάμπρα, κοιτάξτε στην κρυστάλλινη σφαίρα σας και απαντήστε με το χέρι σην καρδιά!

        Ευσεβείς πόθοι θα γίνουν δεκτοί αρκεί να μην το παρακάνετε και μας βάλετε καμμία lusso (για σας τους ιταλόφιλους το λέω! ), εντάξει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Κάντε μια σύντομη αλλά περιεκτική (και επαρκώς τεκμηριωμένη) πρόβλεψη (ή πρόγνωση, σε ορισμένες περιπτώσεις) για τη μελλοντική σας σχέση και ενασχόληση με το χώρο του ιστορικού!
          Θα έχετε αυτοκίνητο ιστορικό; Αν ναι πόσα, τι αυτοκίνητα και πως θα τα χρησιμοποιείτε;
          Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του χώρου γενικότερα στη χώρα μας, με τρεις φορείς να διεκδικούν την πίτα και το πετρέλαιο να χτυπάει τα 100$/βαρέλι;

          'Αμπρα κατάμπρα, κοιτάξτε στην κρυστάλλινη σφαίρα σας και απαντήστε με το χέρι σην καρδιά!

          Ευσεβείς πόθοι θα γίνουν δεκτοί αρκεί να μην το παρακάνετε και μας βάλετε καμμία lusso (για σας τους ιταλόφιλους το λέω! ), εντάξει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            taurus last edited by

            Φίλος έχει γνησιότατο 1300άρη σκαραβαίο σε πολύ καλή κατάσταση (ένα βαψιματάκι και είναι τέλειος) και μάλλον θα τον δώσει όπου να 'ναι...

            Έχω μπει σε σκέψεις...

            edit: ορθογραφικό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              d-jet last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:
              Φίλος έχει γνησιότατο 1300άρη σκαραβαίο σε πολύ καλύ κατάσταση (ένα βαψιματάκι και είναι τέλειος) και μάλλον θα τον δώσει όπου να 'ναι...

              Έχω μπει σε σκέψεις...

              Άσχετο: όταν είναι να μου το πεις να το δούμε μαζί!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                ok!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  cavallino last edited by

                  Xμμμ... Κρυστάλλινη σφαίρα; Λοιπόν, ΕΝΑ ιστορικό. Το τι θα είναι αυτό δεν έχω ιδέα, αλλά αυτό που βλέπω στην κρυστάλλινη σφαίρα μου είναι ένα τέτοιο και με έχει πιάσει σύγκρυο γιατί ελπίζω να είναι χαλασμένη (η σφαίρα, γιατί αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι χαλασμένο, ειδικά τότε).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    taurus last edited by

                    Είναι νορμάλ αυτοί οι τροχοί? Σαν πολύ μεγάλοι φαίνονται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      niga last edited by

                      Πριν πω οτιδήποτε για την δική μου μελλοντική σχέση με το κλασικό αυτοκίνητο να σημειώσω μόνο ότι οι προβλέψεις των αναλυτών δείχνουν τα 200$ το βαρέλι από πολύ σύντομα (φέτος) έως μεσοπρόθεσμα (τρία χρόνια). Αυτή η τάση πιστεύω ότι θα επιταχύνει την εφαρμογή εναλλακτικών τεχνολογιών στην αυτοκίνηση και ίσως μακροπρόθεσμα εξαφανίσει το καύσιμο που χρειάζονται τα κλασικά μας από τα πρατήρια! Στο μεταξύ μια βολτούλα θα στοιχίζει χρυσάφι ιδιαίτερα αν ανέβει και λίγο το δολάριο!
                      Επίσης πιστεύω ότι σε ορίζοντα πενταετίας θα ληφθούν τέτοια μέτρα και αντικίνητρα για την χρήση ρυπογόνων οχημάτων που η διατήρηση κανονικών πινακίδων θα είναι αδύνατη.

                      Όσο για μένα είμαι απτόητος! Η wish list μου έχει κατατεθεί στο σχετικό θέμα και εξακολουθεί να ισχύει, αλλά το Audi θα είναι πάντα το Νο 1! Επίσης αν και η ζωή μου είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε κάνω πολύ λίγη χρήση αυτοκινήτου, αναγκαστικά θα εξακολουθήσω να μην τα χαίρομαι όσο θέλω, αλλά αυτό δεν θα με πτοήσει από να τα αποκτήσω, ειδικά αν βρεθεί χώρος στέγασης!

                      Στο μεταξύ θα τα αγοράζω σε μινιατούρες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                        Είναι νορμάλ αυτοί οι τροχοί? Σαν πολύ μεγάλοι φαίνονται.

                        Καραμαμά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Y
                          yiannis2002 last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                          Κάντε μια σύντομη αλλά περιεκτική (και επαρκώς τεκμηριωμένη) πρόβλεψη (ή πρόγνωση, σε ορισμένες περιπτώσεις) για τη μελλοντική σας σχέση και ενασχόληση με το χώρο του ιστορικού!
                          Θα έχετε αυτοκίνητο ιστορικό; Αν ναι πόσα, τι αυτοκίνητα και πως θα τα χρησιμοποιείτε;

                          Αν τα καταφέρω, μετα το αγωνιστικό που ετοιμάζω, θα φτιάξω και ενα 1802 που έχω. Μετά ανακατασκευές τέλος, θα προσπαθήσω να συμπληρώσω την σειρά αγοράζοντας έτοιμα, κρατώντας τα υπόλοιπα που έχω είτε για ανταλλακτικά, είτε για ενδεχόμενη αλλαγή γνώμης... Θα φτιάξω οπωσδήποτε και το τάουνους, το οποίο μαζί με το μπεεμβέ το άσπρο είναι τ αυτοκίνητα που δεν θα φύγουν από τα χέρια μου ποτέ. Θα συνεχίσω να σνομπάρω την σύγχρονη τεχνολογία, με τ αυτοκινητα ηλεκτρονικούς ελέφαντες και θα χρησιμοποιώ τα μπεμβεδάκια μου καθημερινά, όσο αυτό επιτρέπεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            niga last edited by

                            Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
                            ... Θα φτιάξω οπωσδήποτε και το τάουνους, το οποίο μαζί με το μπεεμβέ το άσπρο είναι τ αυτοκίνητα που δεν θα φύγουν από τα χέρια μου ποτέ. .

                            Έτσι μπράβο!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • Y
                              yiannis2002 last edited by

                              Ναι αυτό θα γίνει , για χίλιους λόγους, αλλά θα γίνει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Όπως το βλέπω το θέμα,είναι πρακτικοί κυρίως οι λόγοι (χρόνος,καθεστώς φορολογικής αντιμετώπισης του ιστορικού από το κράτος,πατρονάρισμα του χώρου από αλληλοσπαρασόμενες ομοσπονδίες και βεβαίως χρήμα)που αναδεικνύουν ως επιβεβλημένη την λύση της κατοχής ενός μόνο 'ιστορικού' αυτοκινήτου.Φυσικά και θα ήθελα να έχω μια αποθήκη γεμάτη με 'κλασσικά' που μιλάνε στην καρδιά μου,αλλά επειδή δεν είμαι ο Gippo Salveti,κάτι τέτοιο μοιάζει με παιδική φαντασίωση.
                                Συνεπώς η κατοχή περισσοτέρων του ενός συνεπάγεται:
                                Λιγότερο χρόνο (από τον ελάχιστο διαθέσιμο)να τα απολαύσω
                                Μικρότερες πιθανότητες να είναι σε πραγματικά άψογη κατάσταση και να συντηρούνται αρκούντως
                                Πρόβλημα σωστής στέγασης
                                Εξάρτηση από λέσχες,συλλόγους και ομοσπονδίες με σκοπό τις απαλλαγές που προσφέρουν,γιατί όσο και αν αγαπώ το ιστορικό,δεν είμαι ούτε τόσο ηλίθιος ούτε τόσο μαζοχιστής, ώστε να ανέχομαι να κάνω τον κρατικό αιμοδότη,μέσω αυτής της τρισάθλιας κρατικής εισπρακτικής πολιτικής (υπέρογκοι δασμοί εισαγωγής, υψηλά τέλη κυκλοφορίας για ανύπαρκτες συντηρήσεις δρόμων από αυτοκίνητα που χρησιμοποιοπύνται ελάχιστα κλπ.)

                                Ανοίγω εδώ μια παρένθεση για να πω ότι αν το ελληνικό κράτος ήταν στοιχειωδώς ευνομούμενο,αξιοπρεπές και συνάμα έξυπνο,θα είχε ηδη φροντίσει μέσω του αρμοδίου υπουργείου να θεσπίσει το ίδιο τις προϋποθέσεις αναγνώρισης και ένταξης των αυτοκινήτων άνω της εικοσιπενταετίας σε ειδικό καθεστώς,βάσει του οποίου τα πραγματικά πληρούντα τις αυστηρές προϋποθέσεις οχήματα,θα μπορούσαν να εντάσσονται σε προνομιακό καθεστώς μεταχείρησης,χρησιμοποιώντας συμβατικές πινακίδες που εξασφαλίζουν ελεύθερη από περιορισμούς κυκλοφορία,πληρώνοντας ένα συμβολικό ετήσιο τέλος κυκλοφορίας της τάξης ας πούμε των 80 ευρώ,θα ασφαλίζονταν κανονικά όπως και τα λοιπά και θα ελέγχονταν ετησίως από ΚΤΕΟ.Από εκεί και πέρα όποιος εξακολουθεί να θέλει να έχει σχέσεις με συλλόγους και ομοσπονδίες,να είναι απόλυτα ελεύθερος να το πράξει.
                                Κατά τον τρόπο αυτό και οι ομοσπονδίες θα εξυγιαίνονταν,αφού θα ασχολούνταν αποκλειστικά και μόνο με την κουλτούρα του ιστορικού οχήματος,χωρίς να αναπτύσουν πελατειακές σχέσεις με τα μέλη που επιζητούν τις πινακίδες 'ευκαιρίας' και τις φοροαπαλλαγές και το ρημάδι το κράτος θα εισέπραττε ένα σεβαστό ποσό ετησίως,που τώρα του διαφεύγει από μερικές χιλιάδες κατόχους αυτοκινήτων με 'ιστορικές πινακίδες'.
                                Αλλά επειδή αυτά στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας ακούγονται ως επιστημονική φαντασία,καλύτερα ας τα ξεχάσουμε.

                                Στο μέλλον σίγουρα θα προσπαθήσω να περιοριστώ σε ένα ιστορικό (ποιό θα είναι αυτό ακόμα το ψάχνω),που θα είναι στην κατάσταση που το θέλω,αλλά δυστυχώς δεν θα μπορεί να είναι μεγαλύτερο από δύο λίτρα (για λόγους που εξέθεσα).
                                Θα συνεχίσω να σκαλίζω την ιστορία του αυτοκινήτου μέσω της βιβλιογραφίας και του ειδικού τύπου,ενώ θα πρέπει να 'κάνω χώρο' για το σημερινό καθημερινό μου αυτοκίνητο,που είναι future classic .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                  Πριν πω οτιδήποτε για την δική μου μελλοντική σχέση με το κλασικό αυτοκίνητο να σημειώσω μόνο ότι οι προβλέψεις των αναλυτών δείχνουν τα 200$ το βαρέλι από πολύ σύντομα (φέτος) έως μεσοπρόθεσμα (τρία χρόνια). Αυτή η τάση πιστεύω ότι θα επιταχύνει την εφαρμογή εναλλακτικών τεχνολογιών στην αυτοκίνηση και ίσως μακροπρόθεσμα εξαφανίσει το καύσιμο που χρειάζονται τα κλασικά μας από τα πρατήρια! Στο μεταξύ μια βολτούλα θα στοιχίζει χρυσάφι ιδιαίτερα αν ανέβει και λίγο το δολάριο!
                                  Επίσης πιστεύω ότι σε ορίζοντα πενταετίας θα ληφθούν τέτοια μέτρα και αντικίνητρα για την χρήση ρυπογόνων οχημάτων που η διατήρηση κανονικών πινακίδων θα είναι αδύνατη.

                                  Δυστυχώς Νίκο αυτά όλα είναι ήδη μια ζοφερή πραγματικότητα για τις ευρωπαϊκές χώρες.
                                  Στην Ιταλία εδώ και χρόνια πέρα του ότι δεν διατίθεται μολυβδενιούχος βενζίνη,οι περισσότερες περιφέρειες έχουν επιβάλλει καθεστώς καθολικής απαγόρευσης των μη καταλυτικών οχημάτων (πλην ΣΚ)σε όλη τους την έκταση και όχι μόνο εντός των αστικών κέντρων.Όπου βέβαια η κυκλοφορία στο ιστορικό κέντρο είναι συνήθως απαγορευμένη δια ροπάλου σε κάθε είδους ΙΧ.Το μέτρο μάλιστα θα συμπεριλάβει από φέτος και αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro1.
                                  Καθόλου τυχαίο λοιπόν που πρώτο θέμα συζήτησης σε ξεγνόγλωσσα αυτοκινητιστικά fora αποτελεί το ακανθώδες πρόβλημα της δυνατότητας συμβίωσης παλαιού τύπου αυτοκινήτου και περιβάλλοντος.

                                  Το μέτρο κάποια στιγμή θα επιβληφθεί καθυστερημάνα και στην καθυστερημένη Ελλάδα, υπό την μορφή κοινοτικής οδηγίας ή νόμου.

                                  Γενικά η όλη πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης μου θυμίζει την πολιτική των κυβερνήσεων του δυτικού κόσμου για τις καπνοβιομηχανίες.Οι ανέραστοι των Βρυξελλών μας έχουν καταστήσει ήδη σαφές ότι απλά ανέχονται προσωρινά το αυτοκίνητο.Έτσι θα εξαναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να στραφούν προς εναλλακτικές μορφές ενέργειας,προκειμένου να μπορούν να διαθέτουν τα προϊόντα τους στον δυτικό και τεχνολογικά προηγμένο κόσμο.Το γεγονός βέβαια ότι η μόλυνση και η τεράστια οικολογική καταστροφή που προκαλεί η λειτουργία των μονάδων παραγωγής υβριδικών αυτοκινήτων (βλέπε περίπτωση εργοστασίου υβριδικών Toyota στην Αυστραλία)δεν μπορεί προς το παρόν να αποφευχθεί-αντιμετωπιστεί,μάλλον δεν φαίνεται να τους απασχολεί.Τα συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα θα εξακολουθήσουν βέβαια να παράγωνται κατά κόρον (αφού αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων για εθνικές οικονομίες και πολυεθνικές εταιρείες),αλλά δεν θα μπορούν να διατίθενται στον 'πολιτισμένο' και κοπτόμενο για την οικολογία δυτικό κόσμο.Ας είναι καλά οι παρθένες αγορές των 'αναλώσιμων' ιθαγενών της Ινδίας,της Κίνας και της λεκάνης του νοτίου Ειρηνικού,που θα τα απορροφήσουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    scuderia-monofaro last edited by

                                    Εγω θα κανω καποια στιγμη το detailing που χρειαζεται η Alfetta και μετα θα κατσω στ'αυγα μου.
                                    Η επιθυμια μου για μια Giulietta Spint,θα παραμεινει επιθυμια,γιατι σε λιγα χρονια θα εχει ξεφυγει εντελως απο το budget μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      niga last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                      .Το γεγονός βέβαια ότι η μόλυνση και η τεράστια οικολογική καταστροφή που προκαλεί η λειτουργία των μονάδων παραγωγής υβριδικών αυτοκινήτων (βλέπε περίπτωση εργοστασίου υβριδικών Toyota στην Αυστραλία)δεν μπορεί προς το παρόν να αποφευχθεί-αντιμετωπιστεί,μάλλον δεν φαίνεται να τους απασχολεί.

                                      Αυτό δεν το ηξερα! Για ανάλυσέ το σε παρακαλώ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης NIGA έγραψε:

                                        .Το γεγονός βέβαια ότι η μόλυνση και η τεράστια οικολογική καταστροφή που προκαλεί η λειτουργία των μονάδων παραγωγής υβριδικών αυτοκινήτων (βλέπε περίπτωση εργοστασίου υβριδικών Toyota στην Αυστραλία)δεν μπορεί προς το παρόν να αποφευχθεί-αντιμετωπιστεί,μάλλον δεν φαίνεται να τους απασχολεί.

                                        Αυτό δεν το ηξερα! Για ανάλυσέ το σε παρακαλώ!

                                        Νίκο, αυτό που επιλέγουν να μην αναφέρουν συστηματικά είναι πως κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που παράγεται απαιτεί τεράστια ποσά ενέργειας, ενω τα υλικά του (και ιδιαίτερα τα μυστήρια) παράγουν τεράστιες ποσότητες COx και άλλων βλαβερών αερίων.
                                        Έτσι, όσο καθαρό και να είναι το αυτοκίνητό σου, καλύτερα θα ήταν να μην είχε φτιαχτεί από την αρχή.
                                        Δε μας είπαν, επίσης, τι θα τις κάνουμε τις μπαταρίες μετά την αντικατάστασή τους (όπως και για τους καταλύτες παλιότερα).

                                        Το σκαθάρι μου, πάντως, δουλεψε παλιότερα και με γκαζοζέν (για όσους δεν ξέρουν με εξάχνωση ξύλου σε αέριο κάυσιμο σε ειδικό λέβητα) και σίγουρα δουλεύει με πολύ χαμηλής ποιότητας συνθετικό καύσιμο οποιασδήποτε μορφής... στην ανάγκη θα το φτιάχνω μόνος μου. στην αυλή!

                                        Ένας σοφός καθηγητής μου στο πολυτεχνείο έλεγε πως το πρόβλημα του κυκλοφοριακού και της μόλυνσης του περιβάλλοντος από το αυτοκίνητο λυνεται πανεύκολα και με μια μόνον κίνηση:
                                        Να μην το χρησιμοποιούμε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          d-jet εγραψε .....................

                                          Κάντε μια σύντομη αλλά περιεκτική (και επαρκώς τεκμηριωμένη) πρόβλεψη (ή πρόγνωση, σε ορισμένες περιπτώσεις) για τη μελλοντική σας σχέση και ενασχόληση με το χώρο του ιστορικού!
                                          Θα έχετε αυτοκίνητο ιστορικό; Αν ναι πόσα, τι αυτοκίνητα και πως θα τα χρησιμοποιείτε;
                                          Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του χώρου γενικότερα στη χώρα μας, με τρεις φορείς να διεκδικούν την πίτα και το πετρέλαιο να χτυπάει τα 100$/βαρέλι;

                                          'Αμπρα κατάμπρα, κοιτάξτε στην κρυστάλλινη σφαίρα σας και απαντήστε με το χέρι σην καρδιά!

                                          Ευσεβείς πόθοι θα γίνουν δεκτοί αρκεί να μην το παρακάνετε και μας βάλετε καμμία lusso (για σας τους ιταλόφιλους το λέω! ), εντάξει;

                                          -____________--

                                          Η πλαστικη μου σφαιρα , D-JET μου, λεει ........
                                          Αν δεν τα εχω φτυσει , σε κανεναν χρονο θα πρεπει να εχω ενα ιστορικους , για κανενα παιγνιδακι ........

                                          Το μελλον του χωρου γενικοτερα ......... με πικακιδες ιστορικων να γεμιζουν ολες οι πλατειες ( προχτες το βραδυ τραβηξα μια φωτο , στην πλατεια Γκυζη να εχουν παρκαρει δυο σερμεντες με ιστορικα ) μεχρι που να το παρουν χαμπαρι τι μ........... εχουν κανει τα τσακαλια του υπ.Μεταφορων , και να καψουν και τα χλωρααααααα .

                                          Ευσεβεις ποθους τετοιου ειδους (lusso , gto ,k k k )..... δεν ξερω , αλλα δεν εχω , γιατι παντα ελεγα ....... τι να τα κανεις , που μετα ενα μηνα θα το χεις βαρεθει (οχι βεβαια οτι περισσευαν ποτε τα ευρω για κατι πολυ μεγαλο ) αλλα το εχω συνδυασει με ακριβους νεανικους στοχους και επιτευξεις .........που μετανιωνα .
                                          Αυτα , ισως γιατι κρυσταλλινη ...εγκω ντεν εχει ....d-jet .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • 7
                                            7pas100 last edited by

                                            Νίκο, αυτό που επιλέγουν να μην αναφέρουν συστηματικά είναι πως κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που παράγεται απαιτεί τεράστια ποσά ενέργειας, ενω τα υλικά του (και ιδιαίτερα τα μυστήρια) παράγουν τεράστιες ποσότητες COx και άλλων βλαβερών αερίων.
                                            Έτσι, όσο καθαρό και να είναι το αυτοκίνητό σου, καλύτερα θα ήταν να μην είχε φτιαχτεί από την αρχή.
                                            Δε μας είπαν, επίσης, τι θα τις κάνουμε τις μπαταρίες μετά την αντικατάστασή τους (όπως και για τους καταλύτες παλιότερα).

                                            Ένας σοφός καθηγητής μου στο πολυτεχνείο έλεγε πως το πρόβλημα του κυκλοφοριακού και της μόλυνσης του περιβάλλοντος από το αυτοκίνητο λυνεται πανεύκολα και με μια μόνον κίνηση:
                                            Να μην το χρησιμοποιούμε! [/quote]

                                            +10000000 για το σχόλιό σου Αλέξανδρε, και άλλα τόσα για αυτό του δάσκαλου...

                                            Ποιόν συμφέρει να αναφέρει τα τεράστια ποσά ενέργειας (και τους αντίστοιχους ρύπους που εκλύοντια) όταν παράγεται ένα καινούριο αυτοκίνητο??? Μάλλον κανέναν, γι αυτό αποκρύπτεται εντέχνως!

                                            Εγώ δε διαθέτω (ούτε είχα ποτέ μου) σύγχρονο αυτοκίνητο, μόνο τα κατρελάκια μου. Δεν πρόκειται να τα αλλάξω γιατί πολύ απλά για ΄τις ανάγκες μου δε βρίσκω κάτι καλύτερο... . Ωστόσο, με την κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα δεν έχω κάποιο λόγο να μετακινούμαι με αυτοκίνητο, (προτιμώ μηχανάκι ή ποδήλατο) παρά μόνο σε περιπτώσεις π.χ. που έχω να μεταφέρω πολλά αντικείμενα, που είμαστε μεγάλη παρέα, εκδρομές κλπ.
                                            Θέλουν να καταργήσουν τη σούπερ? Δε με ενδιαφέρει! (δουλεύει με αμόλυβδη εδώ και πολλά χρόνια!) Πολλά κλασικά σηκώνουν αμόλυβδη, και στα υπόλοιπα μπορούν να φορεθούν σκληρυμένες έδρες βαλβίδων σχετικά εύκολα. Το μοτέρ μου μπορεί να δουλέψει με ό,τι καύσιμο δουλεύει ένας κινητήρας κύκλου Όττο (LPG, αιθανόλη, Ε85...) Κατανάλωση? Στον ανοιχτό δρόμο γύρω στα 6 λίτρα/100 χλμ, στην πόλη πολύ σπάνια να φτάσει τα 7,5 (με φόρτωμα...).

                                            Γι αυτό και όλα αυτά με αφήνουν αδιάφορο...

                                            Αν θα συνεχίσω να έχω κλασικό?? Φυσικά, για μένα ήταν και είναι τρόπος ζωής, αυτός είναι και ο λόγος που δεν επιθυμώ ποτέ να αποκτήσω 'συλλογή', ωστόσο αν και όταν κάτσει κάποιο αγαπημένο δε νομίζω να πώ όχι, αν και στενοχωριέμαι πολύ να έχω αυτοκίνητα και να τα κυκλοφορώ μία φορά το μήνα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr