Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Με Actyon το 2008 o Κυπελλούχος Εnduro 4X4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Με Actyon το 2008 o Κυπελλούχος Εnduro 4X4
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    6
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-athanasiou last edited by

      O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.

      Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.

      ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
      9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
      5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
      24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
      27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
      8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-athanasiou last edited by

        O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.

        Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.

        ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
        9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
        5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
        24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
        27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
        8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-athanasiou last edited by

          O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.

          Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.

          ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
          9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
          5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
          24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
          27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
          8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amstrad last edited by

            To Actyon μου αρεσει παρα πολυ και λογω του σκληροτραχηλου χαρακτηρα του πιστευω θα βοηθησει τον Γιώργο Χρηστακέα να παει πολυ καλα και φετος!
            Οταν θα εχετε φωτογραφιες απο το οχημα θα ηθελα να τις δω, αφου το ετοιμασετε για τους αγωνες!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis-athanasiou last edited by

              To πάντρεμα του νικητή του Τετρακίνηση Cup 2007 και του Sssang Yong Actyon, ήταν τελικά πολύ πετυχημένο. Το νεαρό της σχέσης, η κούραση για να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο τα καθίσματα, τα λάστιχα, τα όργανα και η ποδιά, το άγχος για το δύσκολο της προσπάθειας και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, δεν απέτρεψαν τους Χρηστακέα/Ρούσση να κερδίσουν δύο από τις τρεις ειδικές του 22ου Enduro και να ανέβουν τελικά στην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών της normal κατηγορίας, 15 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή. Και μία ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστέρηση στη μέση του αγώνα...

              Μηδενικές οι απώλειες, παρ’ όλες τις περί του αντιθέτου απόψεις που εκφράστηκαν στην εκκίνηση από όλους. Το καλώδιο του ABS και μία γρατσουνιά στο δεξί φτερό είναι τίποτε μετά από έναν τόσο σκληρό – τερραίν – και δύσκολο – καιρικές συνθήκες – αγώνα. Πόσο μάλλον τη στιγμή που τα μόνα έξτρα του αυτοκινήτου ήταν 4 ελαστικά της Fedima στις εργοστασιακές διαστάσεις και μία αλουμινένια ποδιά εμπρός. Δυνατότητες και εμπειρία από πλευράς του πληρώματος και αντοχή από πλευράς του αυτοκινήτου, έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mariospaj last edited by

                Αν ηταν να χαλασει με τον πρωτο αγωνα θα επρεπε να το κλεισουν το εργοστασιο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  amstrad last edited by

                  Βρε δεν μασαει το οχημα μην αγχωνεστε! Δεν ειναι κανα σουβλακι, τα σασι τυπου σκαλας και οι ακαμπτοι (πισω) δεν μασανε! Δεν ειναι Patrol μεν, αλλα κατι καταφερνει και αυτο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr