-
Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...
-
Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...
-
Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...
-
Μήπως έχεις κάνα καζανάκι βουλωμένο?
Ο θόρυβος έχει σχέση με τα χιλιόμετρα που αυξάνεις? -
Οχι δεν εχει να κανει με χιλιομετρα. Ο ηχος ειναι ο ιδιος στα 120 οπως και στα 30 χμω. Εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα. οταν αφησω γκαζι σταματαει ο θορυβος και μολις το ακουμπησω ξαναρχιζει. Και μιλαμε για πολυ δυνατο θορυβο, το σφυριγμα ακουγεται απο 1 τετραγωνο μακρια!
-
Τον ακούς από πίσω σα να κάνει φφσσσσσσσσ!!! ?
Η επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν μειωθεί έστω και λίγο? -
Το κάνει και όταν είσαι σταματημένος με νεκρά;
Γιατί αν είναι έτσι, αποκλείεται να είναι το διαφορικό
Αρχικά κοίτα το σύστημα την εξάτμισης όπως στου είπε ο G60. -
Οχι δεν το κανει με νεκρα. Μονο οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα στο κιβωτιο και παταω γκαζι. Ναι νιωθω το αμαξι ειδικα μετα το vtec point οτι δεν αποδιδει το ιδιο με πριν. Μεχρι προχθες δεν μου ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ουτε σκισιμο ιδιαιτερο εχει τραβηξει το αμαξι... Λαδια ξιδια κτλ ολα στην ωρα τους και ολα απο την HONDA
-
Στο συνεργείο γρήγορα, αυτές οι βλάβες ( αν είναι βλάβη ) κοστίζουν.
Μήπως χάθηκαν τα λάδια από το διαφορικό ? μήπως έχει φύγει η τάπα ????? -
ή το διαφορικό την έχει ακούσει, είτε καποιο ρουλεμάν (πιθανότατα) έχει ψοφήσει..
εύχομαι να μην είναι μεγάλη ζημιά, στο συνεργείο και γρήγορα
(αν και με την εγγύηση πρέπει να είσαι ΟΚ) -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
ή το διαφορικό την έχει ακούσει, είτε καποιο ρουλεμάν (πιθανότατα) έχει ψοφήσει..εύχομαι να μην είναι μεγάλη ζημιά, στο συνεργείο και γρήγορα
(αν και με την εγγύηση πρέπει να είσαι ΟΚ)Στη Κύπρο είναι ο ///M δε νομίζω να έχουν εκεί εγγύηση αντίστοιχη (σε έτη) με την Ελληνική.
-
- αλλαγη βαλβολινες στο διαφορικο
- αλλαγη λαδιων ελεγχος διαρροης-καμμενη φλαντζα
- ελεγχος στον σωληνα αερα που παει στην πεταλουδα μπορει να εχει λασκαρει και να σφυριζει(λιγο δυσκολο βεβαια)
Απο τα συμφραζομενα μου θυμιζει βλαβη αλα σελίκα στο συστημα χρονισμου και βυθιθσης των βαλβιδων..
Τσεκαρε αν το αμαξι διαθετει ιμαντα η καδενα χρονισμου και ποτε αλλαχθηκαν..αν εχεις καδενα και πηδηξες δοντι τη μαμησες..αν εχεις ιμαντα και εχει φθαρει μπορει να εχεις σοβαρο προβλημα..ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕ ΓΕΡΑΝΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ASAP
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Οχι δεν το κανει με νεκρα. Μονο οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα στο κιβωτιο και παταω γκαζι. Ναι νιωθω το αμαξι ειδικα μετα το vtec point οτι δεν αποδιδει το ιδιο με πριν. Μεχρι προχθες δεν μου ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ουτε σκισιμο ιδιαιτερο εχει τραβηξει το αμαξι... Λαδια ξιδια κτλ ολα στην ωρα τους και ολα απο την HONDAΚατά πάσα πιθανότητα βουλωμένο σύστημα εξαγωγής και ειδικά το τελευταίο καζανάκι.
Το κάνει μόνο εν κινήσει γιατί τα καυσαέρια με φορτίο στον κινητήρα έχουν μεγαλύτερο όγκο και πίεση.
Αν το αφήσεις κι άλλο θα το κάνει και στο ρελαντί.
Μέχρι να το κάνεις μη δουλεύεις τον κινητήρα με τη δεύτερη πεταλούδα φουλ γκάζια καθώς εγκυμονεί κυνδύνους για τις φλάντζες εξαγωγής στην κεφαλή και για την φλάντζα κεφαλής σε πρώτη φάση. -
Παιδια η εξαγωγη του αυτοκινητου δεν ειναι η εργοστασιακη,η εξατμιση ειναι μια (aftermarket). Κι εγω πιστευω πως ειναι ρουλεμαν ψοφισμενο. δυστυχως η εγγυηση δεν με καλυπτει,το αμαξι δεν ειναι ακριβως εργοστασιακο!!!!
-
Σύμφωνα με τις ενδείξεις που μας περιγράφεις δεν μπορεί να είναι το σύστημα μετάδοσης ή τα ρουλεμάν απ τη στιγμή που ακούς τον ίδιο θόρυβο ανεξάρτητα απ το πόσο τρέχεις.
Εκτός κι αν μας περιγράφεις μπερδεμένα τα συμπτώματα.
Οπως και να έχει θες συνεργείο.
Μετρήστε την πίεση εξαγωγής καυσαερίων. -
Τί ήτανε τελικά φίλε //Μ ?
Προβλημα με Honda S2000