Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με Honda S2000
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με Honda S2000
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Παιδια εχω ενα Honda S2000 03 μοντελλο. Πριν απο δυο μερες εμφανιστηκε ενα προβλημα που δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι. καθε φορα που παταω γκαζι ακουγεται ενας εντονος θορυβος σαν σφυριγμα,απο το διαφορικο. Οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο δυναμωνει και το σφυριγμα. Αν ξερει καποιος κατι,ας το πει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Μήπως έχεις κάνα καζανάκι βουλωμένο?
            Ο θόρυβος έχει σχέση με τα χιλιόμετρα που αυξάνεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Οχι δεν εχει να κανει με χιλιομετρα. Ο ηχος ειναι ο ιδιος στα 120 οπως και στα 30 χμω. Εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα. οταν αφησω γκαζι σταματαει ο θορυβος και μολις το ακουμπησω ξαναρχιζει. Και μιλαμε για πολυ δυνατο θορυβο, το σφυριγμα ακουγεται απο 1 τετραγωνο μακρια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Τον ακούς από πίσω σα να κάνει φφσσσσσσσσ!!! ?
                Η επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν μειωθεί έστω και λίγο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hammer_ last edited by

                  Το κάνει και όταν είσαι σταματημένος με νεκρά;
                  Γιατί αν είναι έτσι, αποκλείεται να είναι το διαφορικό 😉
                  Αρχικά κοίτα το σύστημα την εξάτμισης όπως στου είπε ο G60.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Οχι δεν το κανει με νεκρα. Μονο οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα στο κιβωτιο και παταω γκαζι. Ναι νιωθω το αμαξι ειδικα μετα το vtec point οτι δεν αποδιδει το ιδιο με πριν. Μεχρι προχθες δεν μου ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ουτε σκισιμο ιδιαιτερο εχει τραβηξει το αμαξι... Λαδια ξιδια κτλ ολα στην ωρα τους και ολα απο την HONDA

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Στο συνεργείο γρήγορα, αυτές οι βλάβες ( αν είναι βλάβη ) κοστίζουν.
                      Μήπως χάθηκαν τα λάδια από το διαφορικό ? μήπως έχει φύγει η τάπα ?????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sokos last edited by

                        ή το διαφορικό την έχει ακούσει, είτε καποιο ρουλεμάν (πιθανότατα) έχει ψοφήσει..

                        εύχομαι να μην είναι μεγάλη ζημιά, στο συνεργείο και γρήγορα
                        (αν και με την εγγύηση πρέπει να είσαι ΟΚ)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazio last edited by

                          Ο χρήστης sokos έγραψε:
                          ή το διαφορικό την έχει ακούσει, είτε καποιο ρουλεμάν (πιθανότατα) έχει ψοφήσει..

                          εύχομαι να μην είναι μεγάλη ζημιά, στο συνεργείο και γρήγορα
                          (αν και με την εγγύηση πρέπει να είσαι ΟΚ)

                          Στη Κύπρο είναι ο ///M δε νομίζω να έχουν εκεί εγγύηση αντίστοιχη (σε έτη) με την Ελληνική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            random last edited by

                            1. αλλαγη βαλβολινες στο διαφορικο
                            2. αλλαγη λαδιων ελεγχος διαρροης-καμμενη φλαντζα
                            3. ελεγχος στον σωληνα αερα που παει στην πεταλουδα μπορει να εχει λασκαρει και να σφυριζει(λιγο δυσκολο βεβαια)

                            Απο τα συμφραζομενα μου θυμιζει βλαβη αλα σελίκα στο συστημα χρονισμου και βυθιθσης των βαλβιδων..

                            Τσεκαρε αν το αμαξι διαθετει ιμαντα η καδενα χρονισμου και ποτε αλλαχθηκαν..αν εχεις καδενα και πηδηξες δοντι τη μαμησες..αν εχεις ιμαντα και εχει φθαρει μπορει να εχεις σοβαρο προβλημα..ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕ ΓΕΡΑΝΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ASAP

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης ///M έγραψε:
                              Οχι δεν το κανει με νεκρα. Μονο οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα στο κιβωτιο και παταω γκαζι. Ναι νιωθω το αμαξι ειδικα μετα το vtec point οτι δεν αποδιδει το ιδιο με πριν. Μεχρι προχθες δεν μου ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ουτε σκισιμο ιδιαιτερο εχει τραβηξει το αμαξι... Λαδια ξιδια κτλ ολα στην ωρα τους και ολα απο την HONDA

                              Κατά πάσα πιθανότητα βουλωμένο σύστημα εξαγωγής και ειδικά το τελευταίο καζανάκι.
                              Το κάνει μόνο εν κινήσει γιατί τα καυσαέρια με φορτίο στον κινητήρα έχουν μεγαλύτερο όγκο και πίεση.
                              Αν το αφήσεις κι άλλο θα το κάνει και στο ρελαντί.
                              Μέχρι να το κάνεις μη δουλεύεις τον κινητήρα με τη δεύτερη πεταλούδα φουλ γκάζια καθώς εγκυμονεί κυνδύνους για τις φλάντζες εξαγωγής στην κεφαλή και για την φλάντζα κεφαλής σε πρώτη φάση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Παιδια η εξαγωγη του αυτοκινητου δεν ειναι η εργοστασιακη,η εξατμιση ειναι μια (aftermarket). Κι εγω πιστευω πως ειναι ρουλεμαν ψοφισμενο. δυστυχως η εγγυηση δεν με καλυπτει,το αμαξι δεν ειναι ακριβως εργοστασιακο!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Σύμφωνα με τις ενδείξεις που μας περιγράφεις δεν μπορεί να είναι το σύστημα μετάδοσης ή τα ρουλεμάν απ τη στιγμή που ακούς τον ίδιο θόρυβο ανεξάρτητα απ το πόσο τρέχεις.
                                  Εκτός κι αν μας περιγράφεις μπερδεμένα τα συμπτώματα.
                                  Οπως και να έχει θες συνεργείο.
                                  Μετρήστε την πίεση εξαγωγής καυσαερίων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sokos last edited by

                                    Τί ήτανε τελικά φίλε //Μ ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr