Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ <6000EURO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ <6000EURO
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    19
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cerigo last edited by

      Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...

      Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:

      Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..

      Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
      (Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)

      Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:

      1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
      2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001

      Ποιά η γνώμη σας;
      Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..

      υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..

      υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        cerigo last edited by

        Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...

        Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:

        Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..

        Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
        (Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)

        Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:

        1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
        2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001

        Ποιά η γνώμη σας;
        Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..

        υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..

        υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cerigo last edited by

          Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...

          Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:

          Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..

          Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
          (Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)

          Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:

          1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
          2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001

          Ποιά η γνώμη σας;
          Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..

          υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..

          υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            adis4gr last edited by

            16v ξαρα βρισκεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              drdino last edited by

              Kαι τι θέλεις ακριβώς από το αμάξι σου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης cerigo έγραψε:
                Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:

                1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
                2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001

                Ποιά η γνώμη σας;
                Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..

                υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..

                Τότε ξεχνάς την Xsara 1.400. Για το Astra 1.4 έχω να πω τα καλύτερα λόγια, ενώ ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα φίλος των Όπελ. Τελείως αποκομμένη αίσθηση στην οδήγηση (τιμόνι και λεβιές επικοινωνούν με σήματα καπνού με τους τροχούς και τον κινητήρα), αλλά εξαιρετικό και ασφαλές σε φυσιολογική οδήγηση. Αρκετά καλή κατανάλωση αν αναλογιστείς το βάρος, δύναμη αρκετή αν και με σχετικά τραχύ ήχο ψηλά αλλά απτή ποιότητα μέσα άμεμπτη πραγματικά. Οι καλύτεροι χώροι εκείνης της εποχής αν θυμάμαι καλά, μιας και έχω μπει σε αρκετά μικρομεσαία εκείνα τα χρόνια ως πίσω επιβάτης και καμιά φορά και αποσκευή.

                Το 1 από τα 2 Astra που είχα από κοντά αποδείχτηκε σκύλαρος στα 180+ Κ χιλιόμετρα που έφαγε, το άλλο είχε μια μακρά περίοδο δαιμονισμού στα 120Κ όπου πραγματικά έβγαλε τα μύρια όσα ηλεκτρολογικής και ηλεκτρονικής φύσεως και φίσας. Ωστόσο, η αντοχή τους στο χρόνο ήταν εξαιρετική.

                Το 1.6αρι πάλι δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kovathe last edited by

                  106 rallye μοντέλο '99-'01..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    cerigo Astra του 2000 μοντελο εχει ο πατερας μου, σαν μεταχειρο ΔΕΝ θα το αγοραζα...και σαν καινουριο αν πηγαινα το χρονο πισω μαλλον ουτε ο πατερας μου θα το αγοραζε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • B
                      bagus last edited by

                      Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                      106 rallye μοντέλο '99-'01..

                      Δεν τα πουλανε πιο ακριβα ομως ? ?

                      Για κοιτα κ για κανενα Clio 1,4 16v μεχρι 2002(το καλο με τη ντιζα κ οχι το ηλεκτρογκαζο )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Υπάρχουν και ιαπωνικά πολλά, Civic, Corolla, Primera μέχρι και του 2000 με αυτά τα λεφτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cerigo last edited by

                          Τα ιαπωνικά που λες της συγκεκριμένης περιόδου τα έχω απορίψει λόγω...εμφάνισης!
                          Το ξέρω πως πολλοί θα φρίξουν με αυτό αλλά ρε σεις είναι εντελώς υποκειμένικό!!

                          Kαι τι θέλεις ακριβώς από το αμάξι σου;

                          βασικά δεν είμαι από αυτούς που θα ζητήσουν οδήγηση στα όρια,ούτε θα μπω ποτέ με τις πόρτες σε στροφή...αλλά αυτό δε σημαίνει πως πιάνω δεξιά κ αφήνω τις γριούλες να με προσπερνούν!

                          Μέ 90-100 άλογα είμαι ικανοποιημενος..

                          Για κοιτα κ για κανενα Clio 1,4 16v μεχρι 2002(το καλο με τη ντιζα κ οχι το ηλεκτρογκαζο

                          Η αλήθεια είναι πως αν αποφασίσω να ξεκολλήσω απο τη κατηγορία Astra , το Clio είναι από τις πρώτες μου επιλογές..
                          Μαζί με το 1300άρι Yaris..(αν κ αυτό καβαλάει τα 6000 που έχω να δώσω..)

                          106 rallye μοντέλο '99-'01..

                          Δεν θα τα εκμεταλλευτώ τα χαρακτηριστικά του rallye ρε συ..
                          Δεν είμαι τόσο ανήσυχος στο δρόμο..

                          16v ξαρα βρισκεις?

                          νομίζω πως ναι..
                          αλλά αυτή δεν είναι τρίπορτη;[/code]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • D
                            drdino last edited by

                            Yπάρχουν και 5πορτες 16βαλβιδες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              να δεις τη ξαρα την 16β...το κλιο ειναι πιο μικρο (εφοσον θες χωρους)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Είπε ο άνθρωπος ότι δεν θέλει supermini. Αν δε σε νοιάζουν οι έξτρα χώροι, αλλά θέλεις ευκολότερο παρκάρισμα, μόνο τότε να πας σε supermini, μια που λογικά θα βρεις με λιγότερα χιλιόμετρα και ίσως καλύτερες επιδόσεις σε μικρότερο κόστος.

                                Αν πάλι χρειάζεσαι χώρους συχνά, Astra 1.4 και Xsara 1.6 16V είναι μια χαρά επιλογές. Σε αυτά τα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Focus 1600 δεν υπάρχει σε αυτά τα λεφτά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spike last edited by

                                    Toyota Yaris 1,3 2001
                                    Skoda Fabia 1,4 2002
                                    Peugeot 206 1,6 2000

                                    SEAT Leon 1,6 2000

                                    @ Angel!!!! η 1400 η οποία όμως έχει ψοφήμι μοτέρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lazpinin last edited by

                                      Astra δαγκωτό. Πολύ καλό και αξιόπιστο το 1,4 του 2000 και με πολύ καλούς χώρους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης Spike έγραψε:
                                        SEAT Leon 1,6 2000

                                        Nein!

                                        Άσχημο κατά τη δική μου γνώμη, μικρότεροι χώροι πίσω, όχι και πολύ πρακτικό εσωτερικό, τριζάτο σε μερικά σημεία από την Day 1, ενώ οδηγικά δεν λέει και τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα. Λόγω καθημερινής τριβής τα λέω αυτά και όχι από το κεφάλι μου. Δεν ξέρω αν αξίζει τουλάχιστον ο 1.6αρης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dsaraf last edited by

                                          ..κι εγώ συμφωνώ με την άποψη περί astra ότι είναι το καλύτερο σ' αυτά τα χρήματα..ρίχνοντας μια ματιά στο αρχείο των 4Τ βλέπω ότι σε συγκριτικα tests αγκίζει ή έιναι στην κορυφή

                                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8642

                                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6537

                                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=430

                                          http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7945

                                          Το astra επίσης έχει πολύ καλές επιδόσεις και στo crash test του euroncap.
                                          Aυτό που θα ήθελα να διαβάσω με τη σειρά μου είναι η γνώμη κάποιων κατόχων astra G για την αξιοπιστία του, όπως και αν παρουσιάζει κάποιες σοβαρές βλάβες με μεγαλύτερη συχνότητα.. Έχω κι εγώ παραπλήσιο δίλημμα διαθέτοντας καποια € παραπάνω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Είχα το ASTRA G Sport/1600 (μοντέλο 2003) περίπου για δύο χρόνια.

                                            Στα θετικά:
                                            Ποιότητα κατασκευής
                                            στιβαρότητα αμαξώματος
                                            ανάρτηση (σπορ)
                                            τα bucket της Recaro
                                            το μεγάλο πορτμπαγκάζ
                                            παρεχόμενος εξοπλισμός
                                            η μηχανή. Τα άλογα μόλις 101 αλλά το κινούσε σβέλτα το αμάξωμα.

                                            Στα αρνητικά:
                                            αίσθηση και ποιότητα φρένων (ταμπούρα πίσω)
                                            ευαίσθητο στις απλές βενζίνες (έβαζα μόνο 100άρες)
                                            τα εργοστασιακά ζαντο-ελαστικά 205/50/16 ήταν υπερβολικά για 101 άλογα επίσης χάλαγε και η άνεση
                                            τα εργοστασιακά Pirelli απαράδεκτα
                                            άχρωμη εσωτερική αισθητική, τυπικό γερμανικό
                                            οδηγικά ήταν ασφαλές αλλά και άχρωμο παράλληλα
                                            το ηλεκτρονικό αυτόματο clima που μάλλον δυσκόλευε την οδήγηση παρά την βοηθούσε
                                            το ABS, έμπαινε όποτε του κάπνιζε ... και λιγάκι άτσαλα ...
                                            το χρώμα, ευαίσθητο μέχρι αηδίας (ήταν μαύρο). Στα δύο χρόνια είχε γεμίσει με σημαδάκια.
                                            οι εξωτερικοί καθρέπτες θέλουν πολύ προσοχή. με το παραμικρό διαλύονται.
                                            Έπινε αρκετά. Ο μέσος όρος κατανάλωσης ήταν πάνω από 10lt/100km
                                            στα αρνητικά και τα ακριβά Service καθώς και τα πολλά άσχετα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και μονάδες.

                                            Προβλήματα που μου έβγαλε:

                                            1. Κnock sensor, χτύπημα μεταλλικό κατά τις αλλαγές ταχυτήτων στις χαμηλές. Αιτία βενζίνη...
                                            2. Τα Pirelli στον 1 χρόνο έγιναν επικίνδυνα. Μου γλύστρισε δύο φορές με 20χλμ/ώρα!...!
                                            3. Θόρυβος του clima στη 1η θέση στην σκάλα λειτουργίας. Δεν επιδιόρθώθηκε ποτέ. Θεωρήθηκε δύσκολο...
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr