-
Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...
Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:
Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..
Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
(Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:
1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001Ποιά η γνώμη σας;
Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..
υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...
Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:
Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..
Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
(Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:
1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001Ποιά η γνώμη σας;
Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..
υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Χαιρετώ όοοοοοολο το καλό τον κόσμο...
Φρέσκος-φρέσκος στην παρέα κ αφού έριξα την περιήγηση μου στο forum κ δεν είδα κάπου κάτι αντίστοιχο που να με κάλυπτει, σας παραθέτω το θεματάκι μου...:
Έχω εώς 6000Ευρώ να διαθέσω για την αγορά μετ/νου αμαξιού..
Κατά βάση προσπάθώ να ξεφύγω από την κατηγορία super-mini.
(Αυτό δεν σημαίνει πως θα μου πέσει 'λίγο' κάποιο αμάξι από αυτήν την κατηγορία..Το ξέρω πως δεν είναι πολλά τα λεφτά που θα δώσω..)Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:
1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001Ποιά η γνώμη σας;
Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..
υγ2.ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
16v ξαρα βρισκεις?
-
Kαι τι θέλεις ακριβώς από το αμάξι σου;
-
Ο χρήστης cerigo έγραψε:
Μην τα πολυλογώ..Μετά από έρευνα αγοράς βρίσκω με αυτά τα λεφτά τα εξής 2 αμάξια:1.Opel Astra 1400cc 2000-2001
2.Citroen Xsara 1400cc-1600cc 2000-2001Ποιά η γνώμη σας;
Αν έχετε κ άλλες προτάσεις είμαι με το παραπάνω έτοιμος να τις ακούσω..υγ1.Υπόψη πως έχω κατασταλάξει σε 5πορτο μοντέλο και όχι λιγότερο από 90 μουλαρακια..
Τότε ξεχνάς την Xsara 1.400. Για το Astra 1.4 έχω να πω τα καλύτερα λόγια, ενώ ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα φίλος των Όπελ. Τελείως αποκομμένη αίσθηση στην οδήγηση (τιμόνι και λεβιές επικοινωνούν με σήματα καπνού με τους τροχούς και τον κινητήρα), αλλά εξαιρετικό και ασφαλές σε φυσιολογική οδήγηση. Αρκετά καλή κατανάλωση αν αναλογιστείς το βάρος, δύναμη αρκετή αν και με σχετικά τραχύ ήχο ψηλά αλλά απτή ποιότητα μέσα άμεμπτη πραγματικά. Οι καλύτεροι χώροι εκείνης της εποχής αν θυμάμαι καλά, μιας και έχω μπει σε αρκετά μικρομεσαία εκείνα τα χρόνια ως πίσω επιβάτης και καμιά φορά και αποσκευή.
Το 1 από τα 2 Astra που είχα από κοντά αποδείχτηκε σκύλαρος στα 180+ Κ χιλιόμετρα που έφαγε, το άλλο είχε μια μακρά περίοδο δαιμονισμού στα 120Κ όπου πραγματικά έβγαλε τα μύρια όσα ηλεκτρολογικής και ηλεκτρονικής φύσεως και φίσας. Ωστόσο, η αντοχή τους στο χρόνο ήταν εξαιρετική.
Το 1.6αρι πάλι δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.
-
106 rallye μοντέλο '99-'01..
-
cerigo Astra του 2000 μοντελο εχει ο πατερας μου, σαν μεταχειρο ΔΕΝ θα το αγοραζα...και σαν καινουριο αν πηγαινα το χρονο πισω μαλλον ουτε ο πατερας μου θα το αγοραζε.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
106 rallye μοντέλο '99-'01..Δεν τα πουλανε πιο ακριβα ομως ? ?
Για κοιτα κ για κανενα Clio 1,4 16v μεχρι 2002(το καλο με τη ντιζα κ οχι το ηλεκτρογκαζο )
-
Υπάρχουν και ιαπωνικά πολλά, Civic, Corolla, Primera μέχρι και του 2000 με αυτά τα λεφτά.
-
Τα ιαπωνικά που λες της συγκεκριμένης περιόδου τα έχω απορίψει λόγω...εμφάνισης!
Το ξέρω πως πολλοί θα φρίξουν με αυτό αλλά ρε σεις είναι εντελώς υποκειμένικό!!Kαι τι θέλεις ακριβώς από το αμάξι σου;
βασικά δεν είμαι από αυτούς που θα ζητήσουν οδήγηση στα όρια,ούτε θα μπω ποτέ με τις πόρτες σε στροφή...αλλά αυτό δε σημαίνει πως πιάνω δεξιά κ αφήνω τις γριούλες να με προσπερνούν!
Μέ 90-100 άλογα είμαι ικανοποιημενος..
Για κοιτα κ για κανενα Clio 1,4 16v μεχρι 2002(το καλο με τη ντιζα κ οχι το ηλεκτρογκαζο
Η αλήθεια είναι πως αν αποφασίσω να ξεκολλήσω απο τη κατηγορία Astra , το Clio είναι από τις πρώτες μου επιλογές..
Μαζί με το 1300άρι Yaris..(αν κ αυτό καβαλάει τα 6000 που έχω να δώσω..)106 rallye μοντέλο '99-'01..
Δεν θα τα εκμεταλλευτώ τα χαρακτηριστικά του rallye ρε συ..
Δεν είμαι τόσο ανήσυχος στο δρόμο..16v ξαρα βρισκεις?
νομίζω πως ναι..
αλλά αυτή δεν είναι τρίπορτη;[/code] -
Yπάρχουν και 5πορτες 16βαλβιδες.
-
να δεις τη ξαρα την 16β...το κλιο ειναι πιο μικρο (εφοσον θες χωρους)
-
Είπε ο άνθρωπος ότι δεν θέλει supermini. Αν δε σε νοιάζουν οι έξτρα χώροι, αλλά θέλεις ευκολότερο παρκάρισμα, μόνο τότε να πας σε supermini, μια που λογικά θα βρεις με λιγότερα χιλιόμετρα και ίσως καλύτερες επιδόσεις σε μικρότερο κόστος.
Αν πάλι χρειάζεσαι χώρους συχνά, Astra 1.4 και Xsara 1.6 16V είναι μια χαρά επιλογές. Σε αυτά τα
-
Focus 1600 δεν υπάρχει σε αυτά τα λεφτά;
-
Toyota Yaris 1,3 2001
Skoda Fabia 1,4 2002
Peugeot 206 1,6 2000SEAT Leon 1,6 2000
@ Angel!!!! η 1400 η οποία όμως έχει ψοφήμι μοτέρ.
-
Astra δαγκωτό. Πολύ καλό και αξιόπιστο το 1,4 του 2000 και με πολύ καλούς χώρους.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
SEAT Leon 1,6 2000Nein!
Άσχημο κατά τη δική μου γνώμη, μικρότεροι χώροι πίσω, όχι και πολύ πρακτικό εσωτερικό, τριζάτο σε μερικά σημεία από την Day 1, ενώ οδηγικά δεν λέει και τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα. Λόγω καθημερινής τριβής τα λέω αυτά και όχι από το κεφάλι μου. Δεν ξέρω αν αξίζει τουλάχιστον ο 1.6αρης.
-
..κι εγώ συμφωνώ με την άποψη περί astra ότι είναι το καλύτερο σ' αυτά τα χρήματα..ρίχνοντας μια ματιά στο αρχείο των 4Τ βλέπω ότι σε συγκριτικα tests αγκίζει ή έιναι στην κορυφή
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8642
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6537
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=430
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7945
Το astra επίσης έχει πολύ καλές επιδόσεις και στo crash test του euroncap.
Aυτό που θα ήθελα να διαβάσω με τη σειρά μου είναι η γνώμη κάποιων κατόχων astra G για την αξιοπιστία του, όπως και αν παρουσιάζει κάποιες σοβαρές βλάβες με μεγαλύτερη συχνότητα.. Έχω κι εγώ παραπλήσιο δίλημμα διαθέτοντας καποια € παραπάνω -
Είχα το ASTRA G Sport/1600 (μοντέλο 2003) περίπου για δύο χρόνια.
Στα θετικά:
Ποιότητα κατασκευής
στιβαρότητα αμαξώματος
ανάρτηση (σπορ)
τα bucket της Recaro
το μεγάλο πορτμπαγκάζ
παρεχόμενος εξοπλισμός
η μηχανή. Τα άλογα μόλις 101 αλλά το κινούσε σβέλτα το αμάξωμα.Στα αρνητικά:
αίσθηση και ποιότητα φρένων (ταμπούρα πίσω)
ευαίσθητο στις απλές βενζίνες (έβαζα μόνο 100άρες)
τα εργοστασιακά ζαντο-ελαστικά 205/50/16 ήταν υπερβολικά για 101 άλογα επίσης χάλαγε και η άνεση
τα εργοστασιακά Pirelli απαράδεκτα
άχρωμη εσωτερική αισθητική, τυπικό γερμανικό
οδηγικά ήταν ασφαλές αλλά και άχρωμο παράλληλα
το ηλεκτρονικό αυτόματο clima που μάλλον δυσκόλευε την οδήγηση παρά την βοηθούσε
το ABS, έμπαινε όποτε του κάπνιζε ... και λιγάκι άτσαλα ...
το χρώμα, ευαίσθητο μέχρι αηδίας (ήταν μαύρο). Στα δύο χρόνια είχε γεμίσει με σημαδάκια.
οι εξωτερικοί καθρέπτες θέλουν πολύ προσοχή. με το παραμικρό διαλύονται.
Έπινε αρκετά. Ο μέσος όρος κατανάλωσης ήταν πάνω από 10lt/100km
στα αρνητικά και τα ακριβά Service καθώς και τα πολλά άσχετα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και μονάδες.Προβλήματα που μου έβγαλε:
- Κnock sensor, χτύπημα μεταλλικό κατά τις αλλαγές ταχυτήτων στις χαμηλές. Αιτία βενζίνη...
- Τα Pirelli στον 1 χρόνο έγιναν επικίνδυνα. Μου γλύστρισε δύο φορές με 20χλμ/ώρα!...!
- Θόρυβος του clima στη 1η θέση στην σκάλα λειτουργίας. Δεν επιδιόρθώθηκε ποτέ. Θεωρήθηκε δύσκολο...
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ <6000EURO