Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    First Classic
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. First Classic
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    12
    27
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
      Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
      Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
        Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
        Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
          Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
          Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kp61 last edited by

            γνωμη μου
            πρωτη επιλογη για καποιον που πρωτοκαταπιανεται με αυτο το χωρο ειναι ο σκαθαρος
            με διαφορα απ τα αλλα, εχει τα παντα απο πραματα, ναναι καλα η κυρα ποπη, παμφθηνα, δεν σπαει δεν χαλαει, τον μαστορευεις και μοναχος σου αν ψιλοπιανουνε τα χερια σου....
            και δεν σπρωχνεις και ενα καραβι φραγκα....
            τι αλλο θες απο ενα κλασσικο για αρχη?

            εγω βεβαια ηρθα σ αυτο το χωρο κατα λαθος....
            μου αρεσαν τα αγωνιστικα αυτοκινητα, η διασκεδαση μ αυτα, κατα συνεπεια τα πισωκινητα, αρα τα παλιοτερα.....
            επισης μου αρεσε το χωμα πολυ, αρα να μην σπαει, αρα γιαπωνεζικο και να η ρετσινια....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spitfire last edited by

              Οι 9 στους 10 πρωτάρηδες, πριν ακόμη αποκτήσουν κλασικό, ονειρεύονταν ένα (ή και περισσότερα ) από τα παρακάτω:

              • Alfa Romeo GT Veloce
              • Alfa Romeo Spider (κατα προτίμηση 1η και 2η σειρά)
              • BMW 02
              • VW Beetle
              • Ford Escrot (Mk1 & Mk2)
              • MG B Roadster
              • Triumph Spitfire
              • Mini
              • Lancia Fulvia
              • Ford Mustang
              • Fiat 124 Spider

              Αυτά βέβαια όταν σκέφτεσαι 'ρομαντικά'...

              Στην πραγματικότητα, αν μπορούσα να επηρρεάσω κάποιον απ αυτούς, θα πρότεινα τα εξής:

              (Μιλάμε για ένα θεωρητικά άριστο αυτοκίνητο, χωρίς ανάγκη για σημαντική δουλειά πάνω του)

              Μέχρι 6.000€

              1. VW Beetle
              2. Minι
              3. Citroen 2CV
              4. BMW 1502
              5. ΜΒ W114/115
              6. Autobianchi A112 Abarth
              7. Fiat 500
              8. Lancia Fulvia (4doors)
              9. Triumph 2000TC
              10. Triumph Herald Convertible
              11. Alfasud
              12. Ford Escort Mk1/Mk2
              13. Fiat 124 Coupe
              14. Lancia Beta Coupe
              15. Alfa Romeo Giulia

              Μέχρι 12.000€

              1. BMW 2002
              2. Alfa Romeo GT Junior
              3. Lancia Fulvia Coupe
              4. Alfa Romeo Spider
              5. Triumph Spitfire MkIV/1500
              6. MG Midget
              7. (A better) Mini / κατά προτίμηση κάποιο Cooper Mk1
              8. Fiat 124 Spider
              9. VW Karman Ghia Coupe
              10. Volvo Amazon Coupe

              Ίσως να είναι και άλλα πολλά αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα.
              Τα παραπάνω όμως θεωρώ ότι δεν θα προβληματίσουν σοβαρα τον πρωτάρη...

              Σε αυτές τις τιμές μπορείς να βρεις ενα πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο (σε κάποια μοντέλα όμως είναι οριακά και θα πρέπει να πέσει πολύ ψάξιμο για το σωστό)

              Στον 'πρωτάρη' δε θα πρότεινα με τίποτα project, εκτός κι αν αυτό είναι ένα εκ των Beetle, Mini, 2CV, A112 και μόνο εφόσον είναι αποφασισμένος να αποδεχτεί το ενδεχόμενο να του φτάσει περίπου 10Κ ένα τέτοιο αυτοκίνητο τελειωμένο.
              Μιλάμε πάντα για τρομερή δουλειά άριστης πεοιότητας και στο κόστος έχουν συμπεριληφθεί όλα τα λάθη που θα κάνει κάποιος που ασχολείται για 1η φορά με κάτι τέτοιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                niga last edited by

                Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spitfire last edited by

                  Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                  Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;

                  χα χα χα

                  το ξερα οτι θα σκεφτεις κατι τετοιο.
                  Θα το έβαζα, αλλα πιστεύω ότι ο 'πρωτάρης' αν δεν έχει κάποιον να τον καθοδηγεί σε τέτοιου είδους αυτοκινητα (ειδικά όσον αφορά διαθεσιμότητα ανταλλακτικών) θα έρθουν στιγμές που θα τα βρεις λίγο... σκούρα

                  Έχει μπει το 112 όμως, ε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    niga last edited by

                    Ναι αλλά ούτε ένα Taunus βρε Νάσο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spitfire last edited by

                      Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                      Ναι αλλά ούτε ένα Taunus βρε Νάσο;

                      Ξέρεις πόσο συμπαθώ τα Ford.
                      Αλλά τα θεωρώ ακατάλληλα για Beginner's Classic λογω τραγικής διαθεσιμότητας ανταλλακτικών

                      Με τα Εσκορτάκια όμως, κάτι πάει κι έρχεται...

                      Δεν θεώρησες περίεργο που δεν έχω βάλει ούτε ένα Capri?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        niga last edited by

                        Λοιπόν εξαρτάται από τον λόγο προσέγγισης του χώρου. Αν είναι λόγω εκτίμησης της κλασικής ομορφιάς η πιασάρικη πρώτη λίστα του Νάσου ισχύει 100% αλλά είναι πιθανόν να είναι και η πιο επικίνδυνη για το πορτοφόλι του πρωτάρη ιδίως όσον αφορά τις δημοφιλείς Αγγλο-ιταλικές επιλογές.

                        Αντίθετα αν η πρωταρχική αιτία προσέγγισης του κλασικού αυτοκινήτου είναι το συναισθηματικό δέσιμο με κάποιο αυτοκίνητο, όπως στην περίπτωσή μου, (που με τον καιρό θα απλωθεί σε ενδιαφέρον για οτιδήποτε με ρόδες έχει φτιαχτεί πριν μπούμε στην ...ΕΟΚ, όπως πάλι στην περίπτωσή μου) τότε τα πάντα παίζουν. Πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει εξελιχθεί σε κλασική φίρμα είναι αρκετά πιθανόν να είναι πιο υγιής επιλογή για το πορτοφόλι ακόμη κι αν τα ανταλλακτικά του σπανίζουν λίγο παραπάνω. Η αγορά είναι πλέον παγκόσμια - ζήτω το internet και το ebay!
                        Πιστεύω ότι η εμπειρία μου με το Audi (πέρα από τις υπερβολές μου σε στοκάρισμα ανταλλακτικών) το επιβεβαιώνει.
                        Εγώ λοιπόν προτείνω κοινά τετράθυρα κυρίως αυτοκίνητα του 60-70. Ford, Opel, Peugeot, Mercedes, Audi φυσικά, τέτοια πράγματα.... Έχουμε όλοι διαπιστώσει ότι μία πολύ καλή W115 είναι πολύ φτηνότερη από ένα άθλιο Μινι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          spitfire last edited by

                          Νίκο συμφωνώ,
                          αλλά για μένα ο 'πρωτάρης' είναι κάποιος απλά ρομαντικός που του αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα, χωρίς όμως να έχει παρέες από άτομα που είναι ήδη στο χώρο, χωρίς να έχει τριβή με το ΕΒΑΥ, χωρίς καν να γνωρίζει ότι στη Φραντζή μπορεί να βρει κάποιο ανταλλακτικό.
                          Χωρις συναισθηματικές δεσμέυσεις (γιατί εκεί αλλωστε δε θα μπορούσαμε εμείς να προτείνουμε κάτι,. Θα το έχει προτείνει ήδη εκείνος στον εαυτό του )
                          Τουλάχιστον έτσι τον σκέφτομαι και γι αυτό έφτιαξα έτσι τη λίστα.

                          Μην ξεχνάς ότι το πρώτο που θα βρει ενας πρωτάρης, είναι το αντίστοιχο κλαμπ για το αυτοκίνητό του.
                          Εκεί, μάρκες όπως Alfa Romeo, Mini, MB, Triumph... έχουν προβάδισμα λόγω ύπαρξης οργανωμένων κλαμπ ήδη στη χώρα μας.

                          Ο Αουντάκιας θα πρέπει να βρει εσένα, ο Κατρελάκιας τον 7πας κ.ο.κ.

                          To Kadett B μου αρέσει πολύ. Ποιον θα βρω να με υποστηρίξει σε ένα τέτοιο εγχείρημα? Οι μοναδικοί που έχω γνωρίσει πριν κάποια χρόνια ήταν 2 ωραίοι τύποι (μπαμπάς και υιος) που είχαν 2 τέτοια αυτοκίνητα και πληθώρα ανταλλακτικών... Μετά απ αυτούς, τίποτα άλλο

                          Δεν λέω ότι κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με σεντάν εκείνης της εποχής γιατι δεν είναι πιασιάρικα. Αλλά να σου πω κατι άλλο

                          Ο πρωτάρης δεν είναι κατασταλαγμενος. Παίρνει μια απόφαση βιαστική και με εντελώς διαφορετικά κριτήρια.
                          Μεγάλες πιθανότητες να πουλήσει αργότερα το 1ο του κλασικό, γιατί η οπτική του γωνία και ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμένου, να είναι εντελως διαφορετικα μετα απο 3 χρόνια.
                          Τι θα το κάνει όμως το Taunus που θα του έχει στοιχίσει 10Κ? Το ίδιο που θα κάνεις το Audi...
                          Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα μπορεί καν να τα σπρώξει (Θυμίσου πόσο δυσκολέύτικα εγώ να δωσω τη BMW μου, που ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο και τα 3Κ που ζητούσα, τα είχε πάνω και με το παραπάνω...)

                          *Ασχετο: τι μαλ@κιες βαζει το STAR ρε παιδια? Ινδική ταινία παρασκευιάτικα? *

                          Συνεχίζω...

                          Καλυτερα λοιπόν να πάρει ένα Mini ή ενα Spitfire. Οσο χαλια και να ειναι, αν το μετανιωσει καποια στιγμή... θα τα δωσει. Εστω και αν χρειαστει να χασει χρήματα απ αυτα που εχει δωσει.
                          Ουσιαστικα δε θα εχει χασει, θα εχει πληρώσει για να μάθει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            SPITFIRE
                            βρίσκω σωστή την προσέγγισή σου για το θέμα 'πρωταρης'!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geoky last edited by

                              Ειναι σωστη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                                Νίκο συμφωνώ,
                                αλλά για μένα ο 'πρωτάρης' είναι κάποιος απλά ρομαντικός που του αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα, χωρίς όμως να έχει παρέες από άτομα που είναι ήδη στο χώρο, χωρίς να έχει τριβή με το ΕΒΑΥ, χωρίς καν να γνωρίζει ότι στη Φραντζή μπορεί να βρει κάποιο ανταλλακτικό.
                                Χωρις συναισθηματικές δεσμέυσεις (γιατί εκεί αλλωστε δε θα μπορούσαμε εμείς να προτείνουμε κάτι,. Θα το έχει προτείνει ήδη εκείνος στον εαυτό του )
                                Τουλάχιστον έτσι τον σκέφτομαι και γι αυτό έφτιαξα έτσι τη λίστα.

                                OK, συμφωνώ, αλλά αυτός είναι ο συνειδητοποιημένος πρωτάρης που έχει μια συναίσθηση του τι είναι και που βρίσκεται... Όταν έχεις συνειδητοποιήσει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι στατικό που το φτιάχνεις όπως ο αμερικάνος στην ταινία με ένα κιλό μπογια, δυο σφυριά και πέντε κατσαβίδια, έχεις κάνει ένα σημαντικότατο βήμα.
                                Μπορείς να προτείνεις ο,τι θέλεις, ανάλογα με την περίπτωση του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου, αλλά για μένα, η πρόταση που θα κάνεις σε ένα πρωτάρη θα είναι πάνω από όλα τέτοιοια ώστε να μην σιχτιρίσει την ώρα και τη στιγμή που ξεκίνησε και να μπει ομαλά και με λίγο ψάξιμο και με λίγη φασαρία (λίγη όμως) χωρίς να ξεπαραδιαστεί.

                                Μην ξεχνάς ότι το πρώτο που θα βρει ενας πρωτάρης, είναι το αντίστοιχο κλαμπ για το αυτοκίνητό του.
                                Εκεί, μάρκες όπως Alfa Romeo, Mini, MB, Triumph... έχουν προβάδισμα λόγω ύπαρξης οργανωμένων κλαμπ ήδη στη χώρα μας.
                                Ο Αουντάκιας θα πρέπει να βρει εσένα, ο Κατρελάκιας τον 7πας κ.ο.κ.
                                To Kadett B μου αρέσει πολύ. Ποιον θα βρω να με υποστηρίξει σε ένα τέτοιο εγχείρημα? Οι μοναδικοί που έχω γνωρίσει πριν κάποια χρόνια ήταν 2 ωραίοι τύποι (μπαμπάς και υιος) που είχαν 2 τέτοια αυτοκίνητα και πληθώρα ανταλλακτικών... Μετά απ αυτούς, τίποτα άλλο

                                Πολύ σωστή προσέγγιση αλλά πολύ ευρωπαϊκή κιόλας... το αρχικό ερέθισμα ξεκινά από την 'τρέλα'... πρώτα θα την πάρεις τη βελότσε και μετά θα σκεφτείς αν υπάρχει κλαμπ. Άλλωστε, κάθε μέρα βλέπουμε στο δρόμο αυτοκίνητα που οι οδηγοί τους δεν έχουν ιδέα (ούτε θέλουν να έχουν πολλές φορές) ότι υπάρχουν οργανωμένα κλαμπ στην Ελλάδα...

                                Δεν λέω ότι κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με σεντάν εκείνης της εποχής γιατι δεν είναι πιασιάρικα. Αλλά να σου πω κατι άλλο
                                Ο πρωτάρης δεν είναι κατασταλαγμενος. Παίρνει μια απόφαση βιαστική και με εντελώς διαφορετικά κριτήρια.
                                Μεγάλες πιθανότητες να πουλήσει αργότερα το 1ο του κλασικό, γιατί η οπτική του γωνία και ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμένου, να είναι εντελως διαφορετικα μετα απο 3 χρόνια.
                                Τι θα το κάνει όμως το Taunus που θα του έχει στοιχίσει 10Κ? Το ίδιο που θα κάνεις το Audi...
                                Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα μπορεί καν να τα σπρώξει (Θυμίσου πόσο δυσκολέύτικα εγώ να δωσω τη BMW μου, που ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο και τα 3Κ που ζητούσα, τα είχε πάνω και με το παραπάνω...)
                                *Ασχετο: τι μαλ@κιες βαζει το STAR ρε παιδια? Ινδική ταινία παρασκευιάτικα? *
                                Συνεχίζω...
                                Καλυτερα λοιπόν να πάρει ένα Mini ή ενα Spitfire. Οσο χαλια και να ειναι, αν το μετανιωσει καποια στιγμή... θα τα δωσει. Εστω και αν χρειαστει να χασει χρήματα απ αυτα που εχει δωσει.
                                Ουσιαστικα δε θα εχει χασει, θα εχει πληρώσει για να μάθει

                                Πάλι σωστά τα γράφεις αλλά δεν πιστεύω ότι εκφράζεις την άποψη του πρωτάρη... Αυτός θα σκεφτεί ότι δεν πειράζει ένα αυτοκίνητο να στοιχίσει πολλά περισσότερα από όσα θα μπορέσει να το πουλήσει διότι, στην αρχή τουλάχιστον, όλοι σκεφτόμαστε ότι αυτό είναι το 'τελευταίο' μας, ότι θα το κάνουμε 'σιγά σιγά και δε θα φανεί' και άλλες τέτοιες σαχαλαμάρες ( )

                                Βασικοί κανόνες λοιπόν, από τη δική μου οπτική είναι:

                                1. Να έχει κάτι το ιδιαίτερο για να εξάπτει τη φαντασία
                                2. Να έχει επάρκεια ανταλλακτικων αν είναι δυνατόν και στην εγχώρια αγορά
                                3. Να είναι σχετικά φτηνό στη χρήση του και αξιόπιστο για να μη βλαστημίσει
                                4. Να προσφέρει δυνατότητες για DIY που ούτως ή άλλως θα επιχειρήσει ο (αδαής ) νέος!
                                  5)Και κυριότερο, να μην είναι ακριβό!!! Η ιδεα του youngtimer νομίζω ότι βρίσκει την ιδανική της εφαρμογη εδω!!!!!

                                Η δική μου λίστα είναι η εξής:

                                Μέχρι 5Κ

                                Citroen 2cv
                                VW 1302
                                MB 114/115 ή 123 παλιότερη
                                Beemer E21 ή 1502
                                Golf Mk1
                                alfasud με επιφύλαξη και μόνο αν πρεπει (ανίατο νόσημα)...
                                Herald ή minor (αν είναι ασθενής συναδελφος)
                                Amazon sedan

                                Μέχρι 8Κ
                                Μίνι
                                VW1200
                                MB114/115 ή 123 coupe ή 110 αν είναι τυχερός και πετύχει μια πολύ καλή
                                Μια gulia (αν είναι μαγκάκος)
                                Spitfire (αν είναι ασθενής)
                                1602 beemer
                                Μια υπερτέλεια HF delta turbo
                                Golf Mk1 GTI
                                Και αν είναι παλαβός Porsche 924...

                                παραπανω λεφτα δε θα πρότεινα να δωσει.
                                Σε καμία περίπτωση δε θα πρεπει να αγορασει αυτοκίνητο project αλλα μόνο κατι ολοκληρωμενο, σε πολυ καλή κατασταση το οποίο το πολυ πολύ να θελει ενα φρεσκαρισμα στο χρώμα του!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Υπάρχουν κλάσσικ και αυτοκίνητα που σε λίγα χρόνια θα είναι κλάσσικ και βρίσκονται ευκολότερα και με λίγα χρήματα.

                                  Renault 4L
                                  Renault 8
                                  Renault 10
                                  Fiat 600
                                  Fiat 1100
                                  Mini Moke
                                  Hilman imp
                                  Austin A40

                                  Υπάρχουν πολλά μικρά, για να είναι και φθηνά, αν θυμηθεί κανείς τι έβλεπε να κυκλοφορούν την 10ετία 55-65.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    Υπάρχουν κλάσσικ και αυτοκίνητα που σε λίγα χρόνια θα είναι κλάσσικ και βρίσκονται ευκολότερα και με λίγα χρήματα.

                                    Renault 4L
                                    Renault 8
                                    Renault 10
                                    Fiat 600
                                    Fiat 1100
                                    Mini Moke
                                    Hilman imp
                                    Austin A40

                                    Υπάρχουν πολλά μικρά, για να είναι και φθηνά, αν θυμηθεί κανείς τι έβλεπε να κυκλοφορούν την 10ετία 55-65.

                                    Ξέρεις τι γίνεται;
                                    Π.χ. το 600... ένα πρώτο κλασσικό πρέπει πάνω από όλα να είναι λειτουργικό! Δεν πρότεινα το 500ράκι, ούτε στα πολλά λεφτά διότι σαν αυτοκίνητο είναι μόνο συλλεκτικό (δοκίμασε να πας εκδρομή με τέτοιο ). Το ίδιο και με το μινιmoke! Τα ρενώ θεωρώ ότι έχουν το δικό τους κοινό που δε χρειαζεται κάποιου είδους καθοδήγηση... αυτός που είναι να πάρει κατρέλ ξέρει γιατί θα το πάρει και δε χρειάζεται μπούσουλα παρά μόνο για να διαλέξει το καταλληλότερο αυτοκίνητο!
                                    Τώρα για τα Hillman και Austin ίσως σε κάποια άλλη χώρα (μαζί με το minor που έβαλα και εγώ, μη βγάζω την ουρά μου απέξω) μιας και εδώ απλά δεν υπάρχουν...
                                    Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά μικρά φθηνά... το ζήτημα όμως, που προκύπτεί είναι το πόσο θα κοστίσουν σε μια ενδεχόμενη μικροανακαταασκευούλα και τότε, φοβάμαι, το κόστος είναι υπολογίσιμο σε σχέση με την αντίστοιχη χαρά που θα πάρει κανείς (η οποία, ωστόσο, δίνεται απλόχερα στα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που έβαλε, π.χ. ο Νάσος...).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Μια καλή πρόταση σε λίγα χρόνια θαρρώ πως θα ναι το cinque της fiat. (το sporting αρχισε να βγαίνει το 94 ). Fun to drive, απλό στη συντήρηση (έτσι φαντάζομαι) και με ανταλλακτικά που κυκλοφορούν ακόμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        great8 last edited by

                                        Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                                        Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;

                                        χα χα χα

                                        το ξερα οτι θα σκεφτεις κατι τετοιο.
                                        Θα το έβαζα, αλλα πιστεύω ότι ο 'πρωτάρης' αν δεν έχει κάποιον να τον καθοδηγεί σε τέτοιου είδους αυτοκινητα (ειδικά όσον αφορά διαθεσιμότητα ανταλλακτικών) θα έρθουν στιγμές που θα τα βρεις λίγο... σκούρα

                                        Έχει μπει το 112 όμως, ε?

                                        ναι αλλά ούτε μια 911 στη λίστα σου βρε Νάσσσσο; ούτε ένα NSU TT, ούτε ένα Ro80, ούτε ένα Tucker Torpedo;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          niga last edited by

                                          Δεν μπορώ να κάνω λίστα με προτάσεις για πρωτάρηδες επειδή:

                                          1. δεν έχω τις γνώσεις που απαιτούνται για τα άλλα αυτοκίνητα πλην των δικών μου (και μάλλον ούτε και γι' αυτά πολύ καλά) σε θέματα δυσκολίας συντήρησης-ανακατασκευής και ανεύρεσης ανταλλακτικών.
                                          2. δεν πιστεύω ότι κάποιος πρωτάρης παίρνει την απόφαση έτσι out of the blue να αγοράσει κλασικό αυτοκίνητο χωρίς να του έχει γυαλίσει κάτι. Πιστεύω ότι αν κάτι τον τραβήξει στο χώρο σίγουρα θα είναι 2-3 αυτοκίνητα που του γυαλίσανε. Κατά συνεπεια δεν έχει νόημα να του πεις να πάρει σκαραβαίο ή W115 όταν του έχει γυαλίσει Alfa Romeo ή Lancia
                                          3. με αποσχολεί αρκετά η δική μου λίστα για να σκεφτώ και για άλλους!!!!!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • 7
                                            7pas100 last edited by

                                            Λοιπόν, η δική μου πρόταση για κάποιον νεοεισερχόμενο είναι ένα Citroen βατρ... καλα ντε μη βαράτε!!

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            Τα ρενώ θεωρώ ότι έχουν το δικό τους κοινό που δε χρειαζεται κάποιου είδους καθοδήγηση...

                                            Αυτό πραγματικά σκεφτόμουν διαβάζοντας τα παραπάνω πόστ...αλήθεια γιατί θα πρέπει ένας νεοεισερχόμενος να καθοδηγηθεί για το ποιό αυτοκίνητο θα διαλέξει? Πρόβατο είναι? Δεν έχει συναίσθημα και γούστο?
                                            Αν εγώ έχω πολλές αναμνήσεις (ή απλά καψούρα) απο ένα π.χ GS θα πρέπει να βάλω στην άκρη τα συναισθήματά μου και να πάρω ένα σκαραβαίο ή ένα αγγλικό μόνο επειδή έχουν εύκολη συντήρηση και επάρκεια ανταλλακτικών?
                                            Αν τώρα κάποιος θέλει να μπεί απλά 'στο χώρο' επειδή είναι μόδα (πώς να το κάνουμε...είναι) και να γίνει 'συλλέκτης' με όλα τα παρελκόμενα, ε τότε ναι θα χρειαστεί καθοδήγηση και θα αποφασίσει με βάση την ψυχρή λογική, την εμπορικότητα του μοντέλου την επάρκεια ανταλλακτικών κλπ.
                                            Για όλους εμάς τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λογική...εγώ οδήγησα το 4L μου πρώτη φορά το '91 όταν ακόμη ήταν στην παραγωγή και μου άρεσε τόσο ώστε είπα αυτό θα είναι το αυτοκίνητό μου όταν βγάλω δίπλωμα και δεν πρόκειται να το αλλάξω. Κάποιος άλλος μπορεί να γοητεύτηκε απο το σχήμα π.χ. του MGB και να έκανε τα πάντα να βρεί ένα, άσχετα αν στην Ελλάδα αυτό είναι δύσκολο.
                                            Και αλήθεια, γιατί θα πρέπει να υπάρχουν 'κανόνες' για την επιλογή του 'ιδανικού κλασικού'??? Μέχρι και στο χόμπι (προσωπικά: τρόπος ζωής) μας έχει εισβάλλει η τυποποίηση?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr