-
Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.
Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.
Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.
Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.
Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.
Πηγη 4Τροχοι
-
Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.
Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.
Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.
Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.
Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.
Πηγη 4Τροχοι
-
Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.
Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.
Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.
Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.
Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.
Πηγη 4Τροχοι
-
-
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=52854
Mercedes SLK Facelift