Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes SLK Facelift
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Mercedes SLK Facelift
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    2
    4
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanix last edited by

      Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.

      Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.

      Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.

      Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.

      Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.

      Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.

      Πηγη 4Τροχοι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanix last edited by

        Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.

        Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.

        Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.

        Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.

        Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.

        Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.

        Πηγη 4Τροχοι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanix last edited by

          Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η ανανεωμένη Mercedes SLK. Σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες για το δημοφιλές της roadster, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2008.

          Εμφανώς επηρεασμένη από τον κόσμο της Formula 1, η ανανεωμένη SLK διαθέτει ένα ακόμα πιο επιθετικό ρύγχος, στα πρότυπα των αντίστοιχων μονοθεσίων. Εξωτερικά, μπορεί κανείς να παρατηρήσει τους ελαφρά μεγαλύτερους καθρέφτες, οι οποίοι φέρουν ενσωματωμένα φλας LED, καθώς επίσης και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, που χαμηλά θυμίζει κάτι από αεροδυναμικό διαχύτη.

          Διαφορές παρατηρούνται και στο εσωτερικό, το οποίο δείχνει ακόμα πιο οδηγοκεντρικό. Νέα, εδώ, είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, ορισμένες λεπτομέρειες στο ταμπλό, καθώς και αρκετά από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, τα οποία είναι καλύτερης ποιότητας.

          Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση SLK 200Κ απέκτησε 21 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 185 των υπολοίπων μοντέλων της Mercedes. Αντίστοιχα η ροπή αυξήθηκε από τα 240 στα 250 Nm, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 27 γρ. CO2, στα 182γρ./χλμ.

          Μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων παρατηρείται και στην SLK 280, τόσο στην έκδοση με το μηχανικό, όσο και σε αυτή με το αυτόματο κιβώτιο. Με τη σειρά του, ο κινητήρας της SLK 350 διατηρεί σταθερό τον κυβισμό των 3.498 κ.εκ., προσφέρει όμως 33 επιπλέον ίππους, ανεβάζοντας συνολικά την απόδοσή του στους 305 ίππους. Και εδώ, παρά την αύξηση της ισχύος, παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης και, κατά συνέπεια, των εκπεμπόμενων ρύπων.

          Στις καινοτομίες της ανανεωμένης SLK ανήκει και το “direct-steer system”, το οποίο προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, πλην της SLK 55 AMG, της οποίας αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα αυτό βασίζεται στο προηγούμενο, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, χρησιμοποιεί όμως μηχανικούς συνδέσμους, ώστε η απόκριση και η αίσθηση που μεταφέρει στα χέρια του οδηγού να είναι όσο το δυνατόν πιο άμεση και ανόθευτη. Επιπλέον, είναι σε θέση να μεταβάλλει το ρυθμό περιστροφής των τροχών, σε σχέση με τις στροφές του τιμονιού, υποβοηθώντας το ρόλο του οδηγού.

          Πηγη 4Τροχοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanix last edited by

            http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=5931

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ernest last edited by

              http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=52854

              Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr