Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO MUSEO STORICO
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO MUSEO STORICO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    19
    119
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kp61 last edited by

      Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
      Kάποτε είχαμε μια αλφέττα άσπρη , από τις τελευταίες με τα τετράγωνα φανάρια μπροστά και όλα τα πλαστικά διακοσμητικά. Την είχε φέρει ο πατέρας μου από την Ιταλία, εκπληκτικό αυτοκίνητο. Δίλιτρη και αν δεν κάνω λάθος με ψεκασμό. Είχε ενα χαρακτηριστικό,** ενα οριζόντιο πλαστικό ψηλά στην πίσω κολώνα με το τετράφυλλο τριφύλλι. Αυτη τι έκδοση ήταν**?

      ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yiannis2002 last edited by

        Ο χρήστης KP61 έγραψε:

        Kάποτε είχαμε μια αλφέττα άσπρη , από τις τελευταίες με τα τετράγωνα φανάρια μπροστά και όλα τα πλαστικά διακοσμητικά. Την είχε φέρει ο πατέρας μου από την Ιταλία, εκπληκτικό αυτοκίνητο. Δίλιτρη και αν δεν κάνω λάθος με ψεκασμό. Είχε ενα χαρακτηριστικό,** ενα οριζόντιο πλαστικό ψηλά στην πίσω κολώνα με το τετράφυλλο τριφύλλι. Αυτη τι έκδοση ήταν**?

        ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

        Ετσι εξηγείται ότι το πούλησε σύντομα!!!
        Αεκάρα μια ζωή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yiannis2002 last edited by

          Υπήρχε και ψεκαστή έκδοση με μοτρόνικ και 130 άλογα. Εμφανησιακά συμπίπτουν οπότε αυτή ήταν!
          Ωραίο αυτοκίνητο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            H Alfetta berlina 'φόρεσε' μηχανικό ψεκασμό της Spica στις αμερικάνικες εκδόσεις της (1975-1981).Στις ευρωπαϊκές, η Quadrifoglio Oro (1982-1984)εφοδιάστηκε αρχικά με μηχανικό ψεκασμό Spica (125 ίπποι)και από το 1983 και μετά με ηλεκτρονικό Bosch Motronic (130 ίπποι).Αυτό μάλιστα το μοντέλο με τον Motronic είναι και το πρώτο αυτοκίνητο με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scuderia-monofaro last edited by

              Υπάρχει ενδιαφέρον για την ιστορία της Alfetta berlina,ή να πάμε σε κάτι παλαιότερο,πχ Giulietta berlina?Ακούω προτάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Giulietta, την παλαιά, όμως, όχι το σχετικά 'προσφατο' το ξέπλυμα
                (έχει και πλήρως ερωτεύσιμο όνομα... αυτό το Αλ-φέτα πάντα μου θύμιζε... 'Ηπειρο! )

                Πότε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yiannis2002 last edited by

                  Καλημέρα!! Υπάρχει ενδιαφέρον και για αλφέττα και για τζουλιέττες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    H συνοπτική ιστορία της Alfetta Tipo 116 υπάρχει μια σελίδα πριν.
                    Κατά τα λοιπά χωρίς να συγκρίνεται το κλασσικό status της Tipo 750 & 101 και της Tipo 116,το σίγουρο είναι ότι σαν τεχνολογικές λύσεις τα δυό μοντέλα είναι σχεδόν η μέρα με τη νύχτα... εις βάρος της 750 φυσικά
                    Η Tipo 116 είναι ό,τι επαναστατικότερο παρουσίασε η Alfa Romeo μεταπολεμικά.
                    Σε ότι αφορά δε τα ονόματα,η Alfetta μπορεί να ακούγεται.... κάπως,αλλά φέρει το ιστορικό προσωνύμιο της προπολεμικής Tipo 158 των αγώνων GP,της οποίας υιοθετούσε και την αρχιτεκτονική διάταξη transaxle.
                    Από την άλλη η Giulietta,ονομάστηκε έτσι κατόπιν διαβολικής σύμπτωσης.Υπέυθυνος γι αυτό υπήρξε άθελά του ένας ξεπεσμένος ρώσος της εμιγκράτσιας,από αυτούς που είχαν γλυτώσει το κεφάλι τους από τον εμφύλιο του 1919,που διασκέδαζε τον κόσμο σε κάποιο παρισινό κέντρο διασκέδασης της δεκαετίας του 50.Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της 1900 στο παρισνό σαλόνι αυτοκινήτου του 1950,οι ιθύνοντες της Alfa Romeo επεσκέφθησαν το εν λόγω κέντρο.Βλέποντας τους, ο ρώσος διασκεδαστής τους υπεδέχθη με το εξής λογοπαίγνιο:'Siette otto Romeo e neanche una Giulietta' (είστε οκτώ Ρομέο και δεν υπάρχει ούτε μια Giulietta αναμεσά σας).H ιδέα μάλλον φάνηκε καλή για την ονοματοδοσία του επόμενου μοντέλου και χρησιμοποιήθηκε το 1954.Έκτοτε ακολούθησαν τα πανηγύρια με μασκαρεμένους τους ήρωες του Σεξπήρου κατά το λανσάρισμα του μοντέλου,ενώ το ρόλο νονάς έπαιξε η αγαπημένη ηθοποιός της εποχής Giulietta Massina,σύζυγος του Federico Fellini.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      niga last edited by

                      Ομως βρε Alba μου αυτά τα Tipo τάδε και Tipo δείνα πολύ μας μπερδεύουν....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        scuderia-monofaro last edited by

                        Alfetta berlina 1972-1984.
                        Πρότζεκτ που ξεκίνησε στα τέλη του 1967,αρχικά για μια μεγαλύτερη κατηγορία απο τη Giulia,και τελικά κατέληξε να την αντικαταστήσει.Εμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια,με ένα facelift το 1977 και ένα ριζικό ανασχεδιασμό το 1981.
                        Το πρότζεκτ εξελίχθηκε από το τμήμα Progetti ed Esperienze Alfa Romeo,διευθυντής του οποίου ήταν ο Orazio Satta,o Ivo Colucci υπεύθυνος σχεδιασμού και ο Giuseppe Busso υπεύθυνος για τα μηχανικά μέρη.Πιό όμορφη η πρώτη σειρά και πιό γρήγορη η 2000 Lusso του 1978.
                        Αρχικά είχε κινητήρα 1779 κ.έ. απόδοσης 122 ίππων,κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με το διαφορικό στον πίσω άξονα για 50/50 κατανομή βάρους,άξονα De Dion,τέσσερα δισκόφρενα,τα΄πίσω εσωτερικά τοποθετημένα.
                        Στενός θυρεός μπροστά,μάσκα με δύο χρωμιομένες λωρίδες και το στροφόμετρο στην αριστερή πλευρά του ταμπλώ.

                        Prima serie 1972-1975.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scuderia-monofaro last edited by

                          Alfa Romeo Alfetta 1600 1975-1976.
                          Παρουσιάστηκε στη Ρώμη τον Ιανουάριο του 1975,μεσούσης της ενεργειακής κρίσης.Πανομοιότυπα μηχανικά μέρη με τη 1800 εκτός του κινητήρα που προερχόταν από τη giulia με μεγαλύτερη όμως απόδοση φτάνοντας τους 109 ίππους.Φτωχότερη σε εξοπλισμό,με τιμόνι απο δερματίνη,κονσόλα χωρίς ξύλινες επενδύσεις,απουσία θηκών από το πίσω μέρος των εμπρός καθισμάτων,όργανα σε μπλέ φόντο,ακόμα και η μοκέττα στο χώρο αποσκεύων ήταν έξτρα.
                          Εξωτερικά,απουσίαζαν τα πούλια από τους προφυλακτήρες,οι γρίλλιες του εξαερισμού της καμπίνας ήταν μαύρες ματ,ο πίσω προφυλακτήρας μικρότερος,και η εμπρός μάσκα είχε μόνο δύο προβολείς.



                          Alfetta berlina 1600-1800 Unificata
                          Το Φεβρουάριο του 1977,οι δύο εκδόσεις ξεχωρίζουν πλέον μόνο από την ένδειξη κυβισμού στο πίσω μέρος.Στο εσωτερικό το ξύλινο τιμόνι είναι πλέον στάνταρ,υπάρχει πρόβλεψη για πίσω ζώνες ασφαλείας και η κονσόλα είναι αυτή της 1600.Το στροφόμετρο είναι πλέον δεξιά
                          Εξωτερικά ξεχωρίζει η νέα μάσκα με τούς διπλούς προβολείς,το μεγαλύτερο θυρεό,και τα πούλια από μαύρο πλαστικό.Από το τέλος του 1979 όλες οι εκδόσεις φορούν τις πόρτες της δίλιτρης,που παρουσιάστηκε στα μέσα του 1977,χωρίς πλέον φινιστρίνια και με χωνευτές χειρολαβές.


                          Alfetta 2.0i Sports Sedan 1975-1980.
                          Για την αγορά των ΗΠΑ,ο ψεκασμός Spica αντικατέστησε τα καρμπυρατέρ με αποτέλεσμα η απόδοση να πέσει στούς 111 ίππους.Καταλυτικός μετατροπέας από το 1978.Εξωτερικά ξεχώριζε από τούς πλαστικούς προφυλακτήρες και τα πλαινά φώτα θέσης.Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κλιματισμός στα έξτρα αρχικά,με το αιρ κοντίσιον στάνταρ απο το 1978

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            istorikos6 last edited by

                            ευχαριστουμε κ Μονοφαρε για το αφιερωμα ..
                            εχω πολλη καλες εμπειριες απο αλφετα με διπλα φαναρια 1.8
                            οταν 16-17χρονων ηρθε ενας κυριος στην εκθεση αυτοκινητων που ειχαμε. κοιταει ενα αυτοκινητο για την κορη του αφου το βλεπει και του αρεσε συμφωνουν με τον πατερα μου για την πωληση και του λεει τελευταια στιγμη εχω μια αλφετα πρωτο χερι με 60.000χλμ μηπως σε ενδιαφερει..?αλλα ειναι στην ακρατα γιατι ηταν του πεθερου μου , ετσι λοιπον του λεει ο πατερας μου φερτην να τη δουμε ...
                            ωσπου να τη φερει μου λεει ο πατερας μου θα ειναι καμια σαπια και θα μπλεξουμε..
                            την αλλη μερα ηταν κυριακη ημασταν κλειστα στο μαγαζι χτυπαει το κινητο..ηταν ο ιδιοκτητης και μας λεει οτι ηρθε..κατεβαινω και τη να δω μια καφετι αλφα με το υπεροχο ξυλινο τιμονι της σε αψογη κατασταση μπαινω μεσα την βαζω μπροστα και παθαινω εγκεφαλικο..απο το ηχο της...
                            ευτηχως την αγορασαμε και περασα δυο υπεροχα χρονια με αυτο το αυτοκινητο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              scuderia-monofaro last edited by

                              Alfetta berlina 2.0/turbo diesel.1977-1981.
                              Παρουσιάστηκε στις 26 Φεβρουαρίου ου 1977 στη Bordighera της Imperia.Ανασχεδιάσμενο εμπρός μέρος με τετράγωνα φανάρια,καινούργιοι προφυλακτήρες,μεγαλύτερα πίσω φώτα,καινούργιο εσωτερικό και νέα χρωματολόγια.Ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει πλέον 130 ίππους.Το 1978 παρουσιάζεται η έκδοση Lusso με ξύλινες επενδύσεις σε ταμλώ και κονσόλα,ζάντες αλουμινίου και δερμάτινο σαλόνι.
                              Το 1979 παρουσιάζεται και η diesel με απόδοση 82 ίππων.Το 1981 παρουσιάζεται η αμερικάνικη έκδοση 2.0 Li,με τέσσερα στρογγυλά φώτα αντί των τετράγωνων και πλουσιότερο εξοπλισμό


                              Η Turbodiesel

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                niga last edited by

                                Μπράβο Βασίλη. Τώρα ξεκαθάρισα τις Αλ-φέτες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  scuderia-monofaro last edited by

                                  Μάλλον θα ξαναμπερδευτείς.Εχει δύο σειρές ακόμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    niga last edited by

                                    Φτου να πάρει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alefantos last edited by

                                      Πολύ ωραία η ιστορία της Alfetta! Ευχαριστούμε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        simon last edited by

                                        Καταπληκτικές οι γνώσεις σας και οι συλλογές με τις ανάλογες φώτο! Ομως καμία αναφορά στην 2000 Berlina του 58-61?
                                        Αναφέρομαι στη 2000 που αντικατέστησε τη 1900 και με τη σειρά της αντικαταστάθηκε από τη 2600. (Συναισθηματικοί λόγοι βλέπετε, γιατί σ' αυτήν έμαθα να οδηγώ)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kgk last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                          Yπήρχαν και τρόλλευ Αλφα Ρομέο, γιατί δεν παίρνεις ένα, να είναι και οι φίλοι σου ήσυχοι ότι τα έπαιξες τελείως.

                                          Ασφαλώς και κάνω πλάκα, μακάρι να βρείς αυτό που θέλεις και ας τους μετά να σου ζητάνε βόλτα και εσύ να σφυρίζεις αδιάφορα.

                                          Τα τρόλλευ αυτά τα 'χω φωτογραφίσει, είναι όλα στα Λιόσια πλάι στην Αττική οδό μαζί με Δεινόσαυρους, Ίκαρους, μέιντ ιν Γκρίς λεωφορεία, Ζιού κανονικά και φισουνάτα, τρόλευ Λάντσια και λεωφορεία Μερσεντές. Έχω ποστάρει μερικά στο Classic bussy, trucky.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 6 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr