-
Το SUV της SH Auto είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και εξέλιξης 3 ετών και πολλών εκατομμυρίων Euro.
Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι βασισμένο στις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών, προσφέρεται με υπερπλήρη εξοπλισμό, μεγάλους για την κατηγορία του χώρους, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης και χαμηλή κατανάλωση.
Με ανεξάρτητο σασί τύπου σκάλας, ABS με EBD, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ατσάλινες εσωτερικές πλευρικές μπάρες προστασίας και αερόσακους οδηγού, συνοδηγού κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης από το κρατικό κέντρο ελέγχου τεχνολογίας ποιότητας και ασφαλείας της Κίνας C-NCAP.
ATC (American Transmission Company)
Είναι το πρώτο SUV κινεζικής κατασκευής που παράχθηκε και πλέον εξάγεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κατασκευασμένο από την αμερικάνικη εταιρεία ATC, γνωστή για την κατασκευή αυτόματων κιβωτίων για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Το SUV της SH Auto, έχει ήδη αποκτήσει πιστοποιητικό πλήρους έγκρισης τύπου σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέλος, η SH Auto είναι η πρώτη βιομηχανία αυτοκινήτων στην Κίνα που εξάγει όχημα τύπου SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τιμές
Οι πωλήσεις θα αρχίσουν στα μέσα Δεκεμβρίου 2007, με τιμή που θα ξεκινά στα 22.900,00 ευρώ, πλήρως εξοπλισμένο, με 5 χρόνια Εγγύηση, 5 χρόνια Δωρεάν Service, Οδική Βοήθεια και άλλα.
Σας θυμίζει κάτι;
Αναμφισβήτητα το πίσω τμήμα είναι επηρεασμένο από τη σχεδίαση της BMW X5, ενώ το εμπρός μέρος του κινέζικου SUV δε μπορούμε να πούμε ότι μας θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο.
Εξοπλισμός CEO 4x4 Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – Συνοδηγού
• Αεριζόμενα δισκόφρενα Εμπρός – Πίσω
• Ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζάμι
• Υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• Προβολείς ομίχλης Εμπρός – Πίσω
• Προειδοποιητική λειτουργία Alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• Ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• Ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• Επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• Δερμάτινο σαλόνι
• Δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• Δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• Υδραυλικό τιμόνι
• Ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ύψος
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• Ηλεκτρικά παράθυρα Εμπρός – Πίσω
• Αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• Ράδιο CD + MP3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• Επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• Διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• Κάλυμμα χώρου αποσκευών
• Εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• Child Lock System (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• συρόμενο πάτωμα χώρου αποσκευώνΕξοπλισμός CEO 4x4 Super Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – συνοδηγού
• αεριζόμενα δισκοφρενα εμπρός – πίσω
• ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζαμί
• υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• προβολείς ομίχλης εμπρός – πίσω
• προειδοποιητική λειτουργία alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• park distance control με ηχητική, οπτική προειδοποίηση και μετρητή απόστασης
• δερμάτινο σαλόνι
• δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• υδραυλικό τιμόνι
• ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ ύψος
• ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
• αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• ηλεκτρική γυάλινη οροφή με κάλυμμα
• dvd player me remote control + mp3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε 6 σημεία
• διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• κάλυμμα χώρου αποσκευών
• εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• child lock system (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• ενσωματομένα flash στους εξωτερικούς καθρέφτες
• συρόμενο πάτωμα στο χώρο αποσκευώνΤεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: MITSUBISHI 4G64 DOHC MPI – EFI
ΧΩΡHΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 2351cc
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 4κύλινδρος 16βάλβιδος
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 147hp / 5700 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 195 Nm / 2700 – 3200 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 χλμ / ώραΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕΜΠΡΟΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΕ ΓΟΝΑΤΑ Μac PHERSON & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ
ΠΙΣΩ: ΕΛΙΚΟΕΙΔΗ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΛΑΔΙΟΥ & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ: ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ: ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 7mΠΕΔΗΣΗ
ΣΥΣΤΗΜΑ: ABS 4 ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΜΕ EBD
EΜΠΡΟΣ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 30cm
ΠΙΣΩ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 33cmΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxY): 4710mmX1870mmX1820mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2850mm
ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ: 1540 / 1540mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): 870/990 mm
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 200 mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 235/65 R17
ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: 33 Μοίρες
ΓΩΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 32 Μοίρες
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 460 lt (ΕΩΣ ΚΑΛΥΜΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ)ΒΑΡΟΣ
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ: 1800 kgs
ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ: 2255 kgsΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ DELPHI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ: ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ & ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 60Αh
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ / ΜΙΖΑ: 14V 60Ah / 1,2KwΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΛΑΔΙΟΥ: 4,2 lt
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: 60ltΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 11,87 lt / 100 χλμ
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 6,23 lt / 100 χλμ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 8,29 lt / 100 χλμ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (CO2): 195,9 gr / χλμCHASSIS:
Το chassis του CEO προέρχεται απο το κέντρο σχεδιασμού της Mitsubishi.
Κατανάλωση: 8,29lt / 100 χλμ. (σύμφωνα με πιστοποιητικό του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών – Τμήμα ελέγχου καυσαερίων)
Στοιχεία για την SH AUTO
H SH Auto είναι ιδιωτική εταιρεία και ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1988 στην πόλη Shengli της Κίνας και ανήκει σε ένα group εταιρειών το οποίο περιλαμβάνει εργοστάσιο κατασκευής καθισμάτων αυτοκινήτων, εργοστάσια κατασκευής υαλοπινάκων κτιρίων, εργοστάσιο κατασκευής τζαμιών αυτοκινήτου και εργοστάσια κατασκευής κλιματιστικών οικείων και αυτοκινήτων.
Το εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων της SH Auto καταλαμβάνει 570000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει περισσότερους από 2000 μόνιμους τεχνικούς με μέσο όρο ηλικίας τα 26 χρόνια.
Το κεφάλαιο της SH Auto είναι αυτή τη στιγμή 25εκ Euro ενώ άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Shanghai.
Η παραγωγή του εργοστασίου αυτή τη στιγμή είναι 100 αυτοκίνητα το 8ωρο ή περίπου 35000 οχήματα το χρόνο (σε μία βάρδια), ενώ ανάλογα με τη ζήτηση και τις παραγγελίες λειτουργεί και η δεύτερη βάρδια.
Εξελίσσει μια νέα γραμμή παραγωγής με Ιαπωνική τεχνολογία, η οποία θα είναι εγκατεστημένη και πλήρως λειτουργήσιμη έως το τέλος του 2007, με παραγωγή που θα αγγίζει τα 200 οχήματα ανά 8ωρο.
Οι γραμμές παραγωγής αναβαθμίζονται και επεκτείνονται συνεχώς και στόχος της SH Auto για το 2009 είναι η δυνατότητα παραγωγής 200000 αυτοκινήτων το χρόνο σε κάθε γραμμή παραγωγής.
Συνεργάτες
Η SH Auto συνεργάζεται με το Πολυτεχνείο του Hebei, της ευρύτερης περιοχής όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο, σε θέματα τεχνολογίας και έρευνας.
Οι προμηθευτές εξαρτημάτων και συστατικών μερών των αυτοκινήτων είναι από τους πλέον γνωστούς παγκοσμίως όπως:
• Mitsubishi (κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και σασί)
• ATC (American Transmission Company) αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
• Delphi
• Bosch
• Siemens
• Valeo -
Το SUV της SH Auto είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και εξέλιξης 3 ετών και πολλών εκατομμυρίων Euro.
Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι βασισμένο στις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών, προσφέρεται με υπερπλήρη εξοπλισμό, μεγάλους για την κατηγορία του χώρους, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης και χαμηλή κατανάλωση.
Με ανεξάρτητο σασί τύπου σκάλας, ABS με EBD, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ατσάλινες εσωτερικές πλευρικές μπάρες προστασίας και αερόσακους οδηγού, συνοδηγού κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης από το κρατικό κέντρο ελέγχου τεχνολογίας ποιότητας και ασφαλείας της Κίνας C-NCAP.
ATC (American Transmission Company)
Είναι το πρώτο SUV κινεζικής κατασκευής που παράχθηκε και πλέον εξάγεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κατασκευασμένο από την αμερικάνικη εταιρεία ATC, γνωστή για την κατασκευή αυτόματων κιβωτίων για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Το SUV της SH Auto, έχει ήδη αποκτήσει πιστοποιητικό πλήρους έγκρισης τύπου σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέλος, η SH Auto είναι η πρώτη βιομηχανία αυτοκινήτων στην Κίνα που εξάγει όχημα τύπου SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τιμές
Οι πωλήσεις θα αρχίσουν στα μέσα Δεκεμβρίου 2007, με τιμή που θα ξεκινά στα 22.900,00 ευρώ, πλήρως εξοπλισμένο, με 5 χρόνια Εγγύηση, 5 χρόνια Δωρεάν Service, Οδική Βοήθεια και άλλα.
Σας θυμίζει κάτι;
Αναμφισβήτητα το πίσω τμήμα είναι επηρεασμένο από τη σχεδίαση της BMW X5, ενώ το εμπρός μέρος του κινέζικου SUV δε μπορούμε να πούμε ότι μας θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο.
Εξοπλισμός CEO 4x4 Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – Συνοδηγού
• Αεριζόμενα δισκόφρενα Εμπρός – Πίσω
• Ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζάμι
• Υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• Προβολείς ομίχλης Εμπρός – Πίσω
• Προειδοποιητική λειτουργία Alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• Ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• Ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• Επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• Δερμάτινο σαλόνι
• Δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• Δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• Υδραυλικό τιμόνι
• Ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ύψος
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• Ηλεκτρικά παράθυρα Εμπρός – Πίσω
• Αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• Ράδιο CD + MP3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• Επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• Διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• Κάλυμμα χώρου αποσκευών
• Εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• Child Lock System (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• συρόμενο πάτωμα χώρου αποσκευώνΕξοπλισμός CEO 4x4 Super Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – συνοδηγού
• αεριζόμενα δισκοφρενα εμπρός – πίσω
• ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζαμί
• υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• προβολείς ομίχλης εμπρός – πίσω
• προειδοποιητική λειτουργία alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• park distance control με ηχητική, οπτική προειδοποίηση και μετρητή απόστασης
• δερμάτινο σαλόνι
• δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• υδραυλικό τιμόνι
• ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ ύψος
• ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
• αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• ηλεκτρική γυάλινη οροφή με κάλυμμα
• dvd player me remote control + mp3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε 6 σημεία
• διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• κάλυμμα χώρου αποσκευών
• εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• child lock system (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• ενσωματομένα flash στους εξωτερικούς καθρέφτες
• συρόμενο πάτωμα στο χώρο αποσκευώνΤεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: MITSUBISHI 4G64 DOHC MPI – EFI
ΧΩΡHΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 2351cc
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 4κύλινδρος 16βάλβιδος
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 147hp / 5700 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 195 Nm / 2700 – 3200 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 χλμ / ώραΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕΜΠΡΟΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΕ ΓΟΝΑΤΑ Μac PHERSON & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ
ΠΙΣΩ: ΕΛΙΚΟΕΙΔΗ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΛΑΔΙΟΥ & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ: ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ: ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 7mΠΕΔΗΣΗ
ΣΥΣΤΗΜΑ: ABS 4 ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΜΕ EBD
EΜΠΡΟΣ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 30cm
ΠΙΣΩ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 33cmΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxY): 4710mmX1870mmX1820mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2850mm
ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ: 1540 / 1540mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): 870/990 mm
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 200 mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 235/65 R17
ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: 33 Μοίρες
ΓΩΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 32 Μοίρες
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 460 lt (ΕΩΣ ΚΑΛΥΜΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ)ΒΑΡΟΣ
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ: 1800 kgs
ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ: 2255 kgsΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ DELPHI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ: ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ & ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 60Αh
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ / ΜΙΖΑ: 14V 60Ah / 1,2KwΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΛΑΔΙΟΥ: 4,2 lt
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: 60ltΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 11,87 lt / 100 χλμ
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 6,23 lt / 100 χλμ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 8,29 lt / 100 χλμ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (CO2): 195,9 gr / χλμCHASSIS:
Το chassis του CEO προέρχεται απο το κέντρο σχεδιασμού της Mitsubishi.
Κατανάλωση: 8,29lt / 100 χλμ. (σύμφωνα με πιστοποιητικό του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών – Τμήμα ελέγχου καυσαερίων)
Στοιχεία για την SH AUTO
H SH Auto είναι ιδιωτική εταιρεία και ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1988 στην πόλη Shengli της Κίνας και ανήκει σε ένα group εταιρειών το οποίο περιλαμβάνει εργοστάσιο κατασκευής καθισμάτων αυτοκινήτων, εργοστάσια κατασκευής υαλοπινάκων κτιρίων, εργοστάσιο κατασκευής τζαμιών αυτοκινήτου και εργοστάσια κατασκευής κλιματιστικών οικείων και αυτοκινήτων.
Το εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων της SH Auto καταλαμβάνει 570000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει περισσότερους από 2000 μόνιμους τεχνικούς με μέσο όρο ηλικίας τα 26 χρόνια.
Το κεφάλαιο της SH Auto είναι αυτή τη στιγμή 25εκ Euro ενώ άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Shanghai.
Η παραγωγή του εργοστασίου αυτή τη στιγμή είναι 100 αυτοκίνητα το 8ωρο ή περίπου 35000 οχήματα το χρόνο (σε μία βάρδια), ενώ ανάλογα με τη ζήτηση και τις παραγγελίες λειτουργεί και η δεύτερη βάρδια.
Εξελίσσει μια νέα γραμμή παραγωγής με Ιαπωνική τεχνολογία, η οποία θα είναι εγκατεστημένη και πλήρως λειτουργήσιμη έως το τέλος του 2007, με παραγωγή που θα αγγίζει τα 200 οχήματα ανά 8ωρο.
Οι γραμμές παραγωγής αναβαθμίζονται και επεκτείνονται συνεχώς και στόχος της SH Auto για το 2009 είναι η δυνατότητα παραγωγής 200000 αυτοκινήτων το χρόνο σε κάθε γραμμή παραγωγής.
Συνεργάτες
Η SH Auto συνεργάζεται με το Πολυτεχνείο του Hebei, της ευρύτερης περιοχής όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο, σε θέματα τεχνολογίας και έρευνας.
Οι προμηθευτές εξαρτημάτων και συστατικών μερών των αυτοκινήτων είναι από τους πλέον γνωστούς παγκοσμίως όπως:
• Mitsubishi (κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και σασί)
• ATC (American Transmission Company) αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
• Delphi
• Bosch
• Siemens
• Valeo -
Το SUV της SH Auto είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και εξέλιξης 3 ετών και πολλών εκατομμυρίων Euro.
Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι βασισμένο στις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών, προσφέρεται με υπερπλήρη εξοπλισμό, μεγάλους για την κατηγορία του χώρους, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης και χαμηλή κατανάλωση.
Με ανεξάρτητο σασί τύπου σκάλας, ABS με EBD, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ατσάλινες εσωτερικές πλευρικές μπάρες προστασίας και αερόσακους οδηγού, συνοδηγού κατάφερε να αποσπάσει τέσσερα αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης από το κρατικό κέντρο ελέγχου τεχνολογίας ποιότητας και ασφαλείας της Κίνας C-NCAP.
ATC (American Transmission Company)
Είναι το πρώτο SUV κινεζικής κατασκευής που παράχθηκε και πλέον εξάγεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κατασκευασμένο από την αμερικάνικη εταιρεία ATC, γνωστή για την κατασκευή αυτόματων κιβωτίων για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Το SUV της SH Auto, έχει ήδη αποκτήσει πιστοποιητικό πλήρους έγκρισης τύπου σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέλος, η SH Auto είναι η πρώτη βιομηχανία αυτοκινήτων στην Κίνα που εξάγει όχημα τύπου SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τιμές
Οι πωλήσεις θα αρχίσουν στα μέσα Δεκεμβρίου 2007, με τιμή που θα ξεκινά στα 22.900,00 ευρώ, πλήρως εξοπλισμένο, με 5 χρόνια Εγγύηση, 5 χρόνια Δωρεάν Service, Οδική Βοήθεια και άλλα.
Σας θυμίζει κάτι;
Αναμφισβήτητα το πίσω τμήμα είναι επηρεασμένο από τη σχεδίαση της BMW X5, ενώ το εμπρός μέρος του κινέζικου SUV δε μπορούμε να πούμε ότι μας θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο.
Εξοπλισμός CEO 4x4 Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – Συνοδηγού
• Αεριζόμενα δισκόφρενα Εμπρός – Πίσω
• Ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζάμι
• Υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• Προβολείς ομίχλης Εμπρός – Πίσω
• Προειδοποιητική λειτουργία Alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• Ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• Ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• Επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• Δερμάτινο σαλόνι
• Δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• Δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• Υδραυλικό τιμόνι
• Ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ύψος
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• Ηλεκτρικά παράθυρα Εμπρός – Πίσω
• Αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• Ράδιο CD + MP3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• Επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• Διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• Κάλυμμα χώρου αποσκευών
• Εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• Child Lock System (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• συρόμενο πάτωμα χώρου αποσκευώνΕξοπλισμός CEO 4x4 Super Luxury
• ABS + EBD
• Αερόσακος οδηγού – συνοδηγού
• αεριζόμενα δισκοφρενα εμπρός – πίσω
• ενσωματωμένη κεραία στο πίσω τζαμί
• υπερυψωμένο τρίτο φως φρένων πίσω
• κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό
• προβολείς ομίχλης εμπρός – πίσω
• προειδοποιητική λειτουργία alarm κατά το άνοιγμα θυρών
• ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων με ζάντα αλουμινίου
• ατσάλινες εσωτερικές προστατευτικές μπάρες επιβατών
• επιλεκτική τετρακίνηση με διακόπτη
• park distance control με ηχητική, οπτική προειδοποίηση και μετρητή απόστασης
• δερμάτινο σαλόνι
• δερμάτινο τιμόνι & αλουμινένιο (μισό – μισό)
• δερμάτινος λεβιές χειρόφρενου + ταχυτήτων
• υδραυλικό τιμόνι
• ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ ύψος
• ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες
• ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
• αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός
• ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
• ηλεκτρική γυάλινη οροφή με κάλυμμα
• dvd player me remote control + mp3
• 4 ηχεία & 2 tweeters
• επένδυση αλουμινίου στο χώρο επιβατών
• ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε 6 σημεία
• διαιρούμενα πίσω καθίσματα
• κάλυμμα χώρου αποσκευών
• εσωτερικό άνοιγμα πορτ – μπαγάζ
• child lock system (εσωτερικό κλείδωμα πίσω παραθύρων)
• διάσταση ελαστικών 235/70
• ζάντες αλουμινίου 17’’
• μπάρες οροφής
• μαύρα κρύσταλλα από τη δεύτερη κολώνα & πίσω
• κάλυμμα κινητήρα
• αεροτομή
• δυο εξατμίσεις
• πλευρικά σκαλοπάτια με επένδυση αλουμινίου
• ενσωματομένα flash στους εξωτερικούς καθρέφτες
• συρόμενο πάτωμα στο χώρο αποσκευώνΤεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: MITSUBISHI 4G64 DOHC MPI – EFI
ΧΩΡHΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 2351cc
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: 4κύλινδρος 16βάλβιδος
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 147hp / 5700 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 195 Nm / 2700 – 3200 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 χλμ / ώραΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕΜΠΡΟΣ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΕ ΓΟΝΑΤΑ Μac PHERSON & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ
ΠΙΣΩ: ΕΛΙΚΟΕΙΔΗ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΛΑΔΙΟΥ & ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ: ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ: ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 7mΠΕΔΗΣΗ
ΣΥΣΤΗΜΑ: ABS 4 ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΜΕ EBD
EΜΠΡΟΣ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 30cm
ΠΙΣΩ: ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ 33cmΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxY): 4710mmX1870mmX1820mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2850mm
ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ: 1540 / 1540mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ): 870/990 mm
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 200 mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: 235/65 R17
ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: 33 Μοίρες
ΓΩΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 32 Μοίρες
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 460 lt (ΕΩΣ ΚΑΛΥΜΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ)ΒΑΡΟΣ
ΚΑΘΑΡΟ ΒΑΡΟΣ: 1800 kgs
ΜΙΚΤΟ ΒΑΡΟΣ: 2255 kgsΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ DELPHI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ: ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ & ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 60Αh
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ / ΜΙΖΑ: 14V 60Ah / 1,2KwΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΛΑΔΙΟΥ: 4,2 lt
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ: 60ltΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 11,87 lt / 100 χλμ
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 6,23 lt / 100 χλμ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: 8,29 lt / 100 χλμ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (CO2): 195,9 gr / χλμCHASSIS:
Το chassis του CEO προέρχεται απο το κέντρο σχεδιασμού της Mitsubishi.
Κατανάλωση: 8,29lt / 100 χλμ. (σύμφωνα με πιστοποιητικό του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών – Τμήμα ελέγχου καυσαερίων)
Στοιχεία για την SH AUTO
H SH Auto είναι ιδιωτική εταιρεία και ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1988 στην πόλη Shengli της Κίνας και ανήκει σε ένα group εταιρειών το οποίο περιλαμβάνει εργοστάσιο κατασκευής καθισμάτων αυτοκινήτων, εργοστάσια κατασκευής υαλοπινάκων κτιρίων, εργοστάσιο κατασκευής τζαμιών αυτοκινήτου και εργοστάσια κατασκευής κλιματιστικών οικείων και αυτοκινήτων.
Το εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων της SH Auto καταλαμβάνει 570000 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει περισσότερους από 2000 μόνιμους τεχνικούς με μέσο όρο ηλικίας τα 26 χρόνια.
Το κεφάλαιο της SH Auto είναι αυτή τη στιγμή 25εκ Euro ενώ άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Shanghai.
Η παραγωγή του εργοστασίου αυτή τη στιγμή είναι 100 αυτοκίνητα το 8ωρο ή περίπου 35000 οχήματα το χρόνο (σε μία βάρδια), ενώ ανάλογα με τη ζήτηση και τις παραγγελίες λειτουργεί και η δεύτερη βάρδια.
Εξελίσσει μια νέα γραμμή παραγωγής με Ιαπωνική τεχνολογία, η οποία θα είναι εγκατεστημένη και πλήρως λειτουργήσιμη έως το τέλος του 2007, με παραγωγή που θα αγγίζει τα 200 οχήματα ανά 8ωρο.
Οι γραμμές παραγωγής αναβαθμίζονται και επεκτείνονται συνεχώς και στόχος της SH Auto για το 2009 είναι η δυνατότητα παραγωγής 200000 αυτοκινήτων το χρόνο σε κάθε γραμμή παραγωγής.
Συνεργάτες
Η SH Auto συνεργάζεται με το Πολυτεχνείο του Hebei, της ευρύτερης περιοχής όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο, σε θέματα τεχνολογίας και έρευνας.
Οι προμηθευτές εξαρτημάτων και συστατικών μερών των αυτοκινήτων είναι από τους πλέον γνωστούς παγκοσμίως όπως:
• Mitsubishi (κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και σασί)
• ATC (American Transmission Company) αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
• Delphi
• Bosch
• Siemens
• Valeo -
Aκλαφτο θα πάει κι'αυτο.
-
Αυτο ειναι που το κατηγόρησαν για αντιγραφή?
νταξ πισω ειναι ολοιδιο με τη X5 και πλαγια.
μπροστα ειναι ομως διαφορετικο(παλι καλά)
τους ειχε κανει μηνυση η BMW η κανω λάθος? -
Να λείπει. Όπως δεν θα ήθελα οι πιλότοι μας να πετάνε με κακής ποιότητας εξαρτήματα στα αεροπλάνα τους, έτσι δεν θα ήθελα κι εγώ να μεταφέρω τον εαυτό μου, την κοπέλα μου και την οικογένειά μου με ένα αυτοκίνητο προερχόμενο από μια βιομηχανία που έχει δείξει ως τώρα τόση αδιαφορία για την ασφάλεια των πελατών της.
Επίσης, δεν είμαι λάτρης της Κίνας ούτε θα ήθελα να είμαι ο πρώτος που θα αγοράσει κινέζικο αμάξι. Εδώ δεν θέλω ΠΟΤΕ να είμαι ο πρώτος που θα αγοράσει οποιοδήποτε προϊόν (γιατί δεν μ'αρέσει η ιδέα να είμαι ο beta tester του)...
-
Να θυμίσω οτι αναφέρεται πως το SUV της SH Auto, έχει ήδη αποκτήσει πιστοποιητικό πλήρους έγκρισης τύπου σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης έχει αποσπάσει 4 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης από το κρατικό κέντρο ελέγχου τεχνολογίας ποιότητας και ασφαλείας της Κίνας C-NCAP. Μη ξεχνάμε επίσης και τα 22.900,00 ευρώ, πλήρως εξοπλισμένο, με 5 χρόνια Εγγύηση, 5 χρόνια Δωρεάν Service, Οδική Βοήθεια. Στην τιμή αυτή αγοράζεις απλά ένα terios. Δε φαίνεται να είναι ένα ακόμα LANDWIND δηλαδή... Ας περιμένουμε κάνα τέστ να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα.
Πάντως το clopyright από την BMW είναι όντως πολύ εκνευριστικό.
-
Καλο μονο για ανερχομενους CEO-wannabe του ελληνικου επιχειρηματικου κοσμου (του ποιου; )...
-
Απο το πλάι και πίσω ίδιο BMW X5, απο μπροστά κάτι σε Vectra με Ignis ... Η Κίνα έχει πολύ δρόμο ακόμα ...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Καλο μονο για ανερχομενους CEO-wannabe του ελληνικου επιχειρηματικου κοσμου (του ποιου; )...Μπα. Για τους φτωχομπινέδες που ονειρεύονται τζιπάρα θα είναι καλή επιλογή.
**Από μπροστά είναι Signum... **:iconcool: -
Αν το πουλάγανε κάνα 16άρι χιλιάρικα θα γινόταν χαμός πάντως. Τώρα όμως με 23 χιλιάρικα θα έχει την τύχη του LANDWIND. Πάντως χθες το είδα σε τεστ στην εκπομπή του extra3 με το γνωστό αντιπαθητικό ασπρομάλλη ο οποίος πάντως μόνο ύμνους δεν του έκανε του αμαξιού...
-
Συνδυασμός X5 και Land Cruiser (μπροστά φανάρια - εσωτερικό) υπάρχει αρκετά χρόνια και αμφιβάλλω αν θα είναι ανταγωνιστικό κάπου. Εγώ θα έλεγα ΜΑΚΡΥΑ.
Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω το νευρικό γέλιο που με έπιασε όταν μπήκα πρώτη φορά σε Landwind. Πραγματικά είναι εμπειρία ζωής το να δεις την κατασκευή αυτού του 'αυτοκινήτου'.
Το ότι αυτό θα είναι κάπως καλύτερο δε σημαίνει ότι δεν μιλάμε για κακό αυτοκίνητο. Κινέζικο που να αξίζει πραγματικά δεν υπάρχει - το μόνο που περιμένω με αγωνία είναι το Roewe 450. Φυσικά σε 5 χρόνια ίσως να αρχίσουμε να τα συζητάμε αλλά μέχρι τώρα από σχεδίαση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια είναι χειρότερα και από Daewoo Lanos του 97.@νδρέας
-
Μιας και ανεφέρθει το landwind....
http://www.youtube.com/watch?v=jhKFv-nvEjk
πως βρίσκετε τις εκτος-δρομου δυνατοτητες του; -
Mπροστα μου θυμιζει καταρα εεεεεεε Antara ...... ειναι οι Κινεζοι ..... να μην πω καλυτερα και δε μπορω να καταλαβω πως με τοσο χρημα που επενδυουν στην βιομηχανια τους γιατι μενουν τοσο πισω σε σχεδιασμο ..... οχι μονο στην αυτοκινηση αλλα και γενικα σε οτι φτιαγνουν
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Mπροστα μου θυμιζει καταρα εεεεεεε Antara ...... ειναι οι Κινεζοι ..... να μην πω καλυτερα και δε μπορω να καταλαβω πως με τοσο χρημα που επενδυουν στην βιομηχανια τους γιατι μενουν τοσο πισω σε σχεδιασμο ..... οχι μονο στην αυτοκινηση αλλα και γενικα σε οτι φτιαγνουνΕδώ οι Κορεάτες το παλεύουν τόσα χρόνια κι ακόμη μερικα δείχνουν λες και τα σχεδίασε αόμματος, οι Κινέζοι είναι δικαιολογημένοι, μόλις έμαθαν τι εστί τουτού, πριν μερικά χρόνια έφτιαχναν...ποδήλατα!
-
Shuanghuan, is no stranger to intellectual property infringement subpoena's as the Chinese car maker is also in a similar dispute with BMW regarding the similar looking CEO model SUV, which closely resembles the X5. Sales of the CEO began in Romania and Italy earlier this year in which only 22 CEO's were sold in Italy.
Της ιδιας εταιρια ειναι κ αυτα:
-
Δοκιμαστε μεσω google να μπειτε κ στο site της Shuanghuan. Bγαζει ενδιαφερον μηνυμα.
http://www.google.co.uk/interstitial?ur ... /index.asp
-
Ο χρήστης ferox έγραψε:
Αν το πουλάγανε κάνα 16άρι χιλιάρικα θα γινόταν χαμός πάντως. Τώρα όμως με 23 χιλιάρικα θα έχει την τύχη του LANDWIND. Πάντως χθες το είδα σε τεστ στην εκπομπή του extra3 με το **γνωστό αντιπαθητικό ασπρομάλλη **ο οποίος πάντως μόνο ύμνους δεν του έκανε του αμαξιού...Αυριανιστής και αυτός?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν το πουλάγανε κάνα 16άρι χιλιάρικα θα γινόταν χαμός πάντως. Τώρα όμως με 23 χιλιάρικα θα έχει την τύχη του LANDWIND. Πάντως χθες το είδα σε τεστ στην εκπομπή του extra3 με το **γνωστό αντιπαθητικό ασπρομάλλη **ο οποίος πάντως μόνο ύμνους δεν του έκανε του αμαξιού...
Αυριανιστής και αυτός?
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση δεν εννοώ τον Χάρη Θεοφράστου που έκανε την υπέροχη εκπομπή ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ στην ΕΤ3 και που δυστυχώς πλέον τη σταμάτησε, αλλά ένα άλλο χλεχλέ στο extra3 που σε πιάνει ύπνος όταν τον παρακολουθείς και έχει και ένα χιούμορ για τα μπάζα. Το άκρον άωτον του Θεοφράστου... -
Ναι ξέρω ποιον λες...
Πλάκα έκανα.
ΝΕΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ SUV ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ SH CEO