-
Λοιπόν έχουμε τα εξής δεδομένα.
Κοπελίτσα 23 χρονών που τώρα βγάζει δίπλωμα, αλλά ξέρει ήδη να οδηγεί και της αρέσει η οδήγηση, δε τη θεωρεί αναγκαίο κακό. Μάλιστα έχει και σπορτίφ βλέψεις...
Ψάχνει:
Μεταχειρισμένο μικρό αμαξάκι, όχι παλιότερο από το 2000 κατά προτίμηση, το οποίο δε θα είναι πάνω από 1400, θα είναι σβελτούτσικο (μια ιπποδύναμη γύρω στα 80 άλογα είναι μια χαρά), ενδιαφέρον οδηγικά, νεανικό, δε θα της τρώει ό,τι έχει και δεν έχει σε συντήρηση (αυτό περιλαμβάνει βενζίνες, κόστος ανταλλακτικών/σέρβις κτλ) και με budget περίπου 4500-5000 Ε.Ως τώρα έχω κάνει σκέψη για 2 αυτοκίνητα:
1. Renault Twingo, το 16βάλβιδο όμως, με τα 75 άλογα. ΙΜΗΟ όμορφο , με τρελούς χώρους, σβέλτο και με ωραία οδική συμπεριφορά. Έχω ακούσει παράπονα για προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά ένας κολλητός που έχω δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, παρότι του φερεται λίγο βάρβαρα. Ερωτηματικό η ασφάλεια που παρέχει σε περίπτωση (χτύπα ξύλο, φτου κακά) σύγκρουσης και το κόστος των ανταλλακτικών του, γενικά η Ρενό δεν έχει και τόσο καλή φήμη σε αυτόν τον τομέα.
2. Το προηγούμενο Lancia Y, με τον 85άρη του Punto Sporting. Κατά προτίμηση, το elefantino rosso, με τις κουκλάρες ανθρακί ζάντες. Και αυτό πολύ όμορφο αυτοκινητάκι, με ωραίο εσωτερικό, σβέλτο, απ' ό,τι έχω ακούσει ενδιαφέρον οδηγικά. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του, αν και υποθέτω οτι δε θα έχει τόσο πρόβλημα στα (δοκιμασμένα και σε άλλα αυτοκίνητα του Gruppo) μηχανικά μέρη, όσο σε χαζοηλεκτρικά. Εξ' αιτίας της ευρείας χρήσης των μηχανικών του μερών, υποθέτω πάλι οτι θα είναι εύκολο να βρεις ανταλλακτικά και δε θα είναι και τόσο ακριβά, όπως και στα Fiat. Όποιος γνώστης ας μας διαφωτίσει σχετικά.
Αυτό που σκέφτηκα είναι οτι καλύτερα ΙΜΗΟ ένα αμαξάκι που μπορεί να κάψει και καμιά λάμπα ή κανένα θερμοστάτη, αλλά δε θα βγάλει σοβαρές ζημιές και το κόστος της αλλαγής θα είναι ελάχιστο (πχ στο σάξο μου ο θερμοστάτης δεν ξεπερνάει απ΄ ό,τι θυμάμαι τα 50 Ε) και η overall συντήρησή του πάμφθηνη, παρά ένα θεωρητικά πιο αξιόπιστο, το οποίο όμως θα της πίνει το αίμα στα προκαθορισμένα σέρβις, επειδή τα ανταλλακτικά θα είναι πανάκριβα.
Για πείτε γνώμες... και αν έχετε και καμιά άλλη πρόταση, ευπρόσδεκτη.
-
Λοιπόν έχουμε τα εξής δεδομένα.
Κοπελίτσα 23 χρονών που τώρα βγάζει δίπλωμα, αλλά ξέρει ήδη να οδηγεί και της αρέσει η οδήγηση, δε τη θεωρεί αναγκαίο κακό. Μάλιστα έχει και σπορτίφ βλέψεις...
Ψάχνει:
Μεταχειρισμένο μικρό αμαξάκι, όχι παλιότερο από το 2000 κατά προτίμηση, το οποίο δε θα είναι πάνω από 1400, θα είναι σβελτούτσικο (μια ιπποδύναμη γύρω στα 80 άλογα είναι μια χαρά), ενδιαφέρον οδηγικά, νεανικό, δε θα της τρώει ό,τι έχει και δεν έχει σε συντήρηση (αυτό περιλαμβάνει βενζίνες, κόστος ανταλλακτικών/σέρβις κτλ) και με budget περίπου 4500-5000 Ε.Ως τώρα έχω κάνει σκέψη για 2 αυτοκίνητα:
1. Renault Twingo, το 16βάλβιδο όμως, με τα 75 άλογα. ΙΜΗΟ όμορφο , με τρελούς χώρους, σβέλτο και με ωραία οδική συμπεριφορά. Έχω ακούσει παράπονα για προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά ένας κολλητός που έχω δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, παρότι του φερεται λίγο βάρβαρα. Ερωτηματικό η ασφάλεια που παρέχει σε περίπτωση (χτύπα ξύλο, φτου κακά) σύγκρουσης και το κόστος των ανταλλακτικών του, γενικά η Ρενό δεν έχει και τόσο καλή φήμη σε αυτόν τον τομέα.
2. Το προηγούμενο Lancia Y, με τον 85άρη του Punto Sporting. Κατά προτίμηση, το elefantino rosso, με τις κουκλάρες ανθρακί ζάντες. Και αυτό πολύ όμορφο αυτοκινητάκι, με ωραίο εσωτερικό, σβέλτο, απ' ό,τι έχω ακούσει ενδιαφέρον οδηγικά. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του, αν και υποθέτω οτι δε θα έχει τόσο πρόβλημα στα (δοκιμασμένα και σε άλλα αυτοκίνητα του Gruppo) μηχανικά μέρη, όσο σε χαζοηλεκτρικά. Εξ' αιτίας της ευρείας χρήσης των μηχανικών του μερών, υποθέτω πάλι οτι θα είναι εύκολο να βρεις ανταλλακτικά και δε θα είναι και τόσο ακριβά, όπως και στα Fiat. Όποιος γνώστης ας μας διαφωτίσει σχετικά.
Αυτό που σκέφτηκα είναι οτι καλύτερα ΙΜΗΟ ένα αμαξάκι που μπορεί να κάψει και καμιά λάμπα ή κανένα θερμοστάτη, αλλά δε θα βγάλει σοβαρές ζημιές και το κόστος της αλλαγής θα είναι ελάχιστο (πχ στο σάξο μου ο θερμοστάτης δεν ξεπερνάει απ΄ ό,τι θυμάμαι τα 50 Ε) και η overall συντήρησή του πάμφθηνη, παρά ένα θεωρητικά πιο αξιόπιστο, το οποίο όμως θα της πίνει το αίμα στα προκαθορισμένα σέρβις, επειδή τα ανταλλακτικά θα είναι πανάκριβα.
Για πείτε γνώμες... και αν έχετε και καμιά άλλη πρόταση, ευπρόσδεκτη.
-
Λοιπόν έχουμε τα εξής δεδομένα.
Κοπελίτσα 23 χρονών που τώρα βγάζει δίπλωμα, αλλά ξέρει ήδη να οδηγεί και της αρέσει η οδήγηση, δε τη θεωρεί αναγκαίο κακό. Μάλιστα έχει και σπορτίφ βλέψεις...
Ψάχνει:
Μεταχειρισμένο μικρό αμαξάκι, όχι παλιότερο από το 2000 κατά προτίμηση, το οποίο δε θα είναι πάνω από 1400, θα είναι σβελτούτσικο (μια ιπποδύναμη γύρω στα 80 άλογα είναι μια χαρά), ενδιαφέρον οδηγικά, νεανικό, δε θα της τρώει ό,τι έχει και δεν έχει σε συντήρηση (αυτό περιλαμβάνει βενζίνες, κόστος ανταλλακτικών/σέρβις κτλ) και με budget περίπου 4500-5000 Ε.Ως τώρα έχω κάνει σκέψη για 2 αυτοκίνητα:
1. Renault Twingo, το 16βάλβιδο όμως, με τα 75 άλογα. ΙΜΗΟ όμορφο , με τρελούς χώρους, σβέλτο και με ωραία οδική συμπεριφορά. Έχω ακούσει παράπονα για προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά ένας κολλητός που έχω δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, παρότι του φερεται λίγο βάρβαρα. Ερωτηματικό η ασφάλεια που παρέχει σε περίπτωση (χτύπα ξύλο, φτου κακά) σύγκρουσης και το κόστος των ανταλλακτικών του, γενικά η Ρενό δεν έχει και τόσο καλή φήμη σε αυτόν τον τομέα.
2. Το προηγούμενο Lancia Y, με τον 85άρη του Punto Sporting. Κατά προτίμηση, το elefantino rosso, με τις κουκλάρες ανθρακί ζάντες. Και αυτό πολύ όμορφο αυτοκινητάκι, με ωραίο εσωτερικό, σβέλτο, απ' ό,τι έχω ακούσει ενδιαφέρον οδηγικά. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του, αν και υποθέτω οτι δε θα έχει τόσο πρόβλημα στα (δοκιμασμένα και σε άλλα αυτοκίνητα του Gruppo) μηχανικά μέρη, όσο σε χαζοηλεκτρικά. Εξ' αιτίας της ευρείας χρήσης των μηχανικών του μερών, υποθέτω πάλι οτι θα είναι εύκολο να βρεις ανταλλακτικά και δε θα είναι και τόσο ακριβά, όπως και στα Fiat. Όποιος γνώστης ας μας διαφωτίσει σχετικά.
Αυτό που σκέφτηκα είναι οτι καλύτερα ΙΜΗΟ ένα αμαξάκι που μπορεί να κάψει και καμιά λάμπα ή κανένα θερμοστάτη, αλλά δε θα βγάλει σοβαρές ζημιές και το κόστος της αλλαγής θα είναι ελάχιστο (πχ στο σάξο μου ο θερμοστάτης δεν ξεπερνάει απ΄ ό,τι θυμάμαι τα 50 Ε) και η overall συντήρησή του πάμφθηνη, παρά ένα θεωρητικά πιο αξιόπιστο, το οποίο όμως θα της πίνει το αίμα στα προκαθορισμένα σέρβις, επειδή τα ανταλλακτικά θα είναι πανάκριβα.
Για πείτε γνώμες... και αν έχετε και καμιά άλλη πρόταση, ευπρόσδεκτη.
-
Τwingo;;;; Μπλιαχ
Υ καλό, επίσης punto sporting ή micra; -
Αν μιλάς για το τωρινό Μίκρα είναι ακριβό σαν μεταχειρισμένο.
Αν μιλάς για το προηγούμενο, ε, δεν εξάπτει τα ήθη...Όσο για το Πούντο, δεν αποκλείστηκε και αυτό, αλλά δεν ξέρω πού κυμαίνονται του '00-'01. Από την άλλη δε θυμάμαι πότε άλλαξε μοντέλο. Οπωσδήποτε όχι όμως το Πούντο της γενιάς του GT.
Θυμάται κανείς πότε ακριβώς μπήκε ο 16βάλβιδος στο Τουίνγκο?
-
Έλεγα για το προηγούμενο micra.
Και για punto, για το mkI έλεγα. Το punto άλλαξε το 2000. Με κάτω απο 6,5Κ δύσκολα βρίσκεις sporting mkII πάντως.
Το twingo στην οδήγηση είναι πολύ χάλι ΙΜΗΟ.
edit: yaris ίσως; -
Να πω , να πω;;
Λοιπόν, ξεκινάω από το τέλος:
αξιοπιστία: έχω αλλάξει εκτός των προγραμματισμένων, μοτέρ δεξί ηλεκτρικού παραθύρου, διακόπτη ανεμιστήρα καλοριφέρ. Το έχω 2ο χέρι , είχε 65Κ τώρα έχει 90Κ χιλιόμετρα. Θεωρώ τις ζημιές αστείες, μου στοίχισαν περίπου 200 -
Ως κάτοχος Punto Sporting MkIIa MY'03 1.25 16v 80ps (πριν το fl με τη νέα μάσκα με τις γρίλιες και τον 1.4 95ps), θα πω γιάυτό.
Το δικό μου έβγαινε από μέσα 1999 έως 8/2003.
Μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την αξιοπιστία του. Οι μοναδικές βλάβες ήταν μέχρι τώρα ένας αισθητήρας λ και ένας αισθητήρας του ABS (συνολικό κόστος 170€).
Κατανάλωση χετικά χαμηλή, συντήρηση φθηνή, επιδόσεις αξιοπρεπείς για τα κυβικά του (βοηθάει το 6άρι), δεν τρίζει καθόλου μέσα, κοπανάει λίγο η μαμα ανάρτηση σε σαμάρια κ' λακούβες, αρκετά καλά φρένα, τρίζει όπως και στα περισσότερα ο συμπλέκτης, οι χώροι είναι Φίατ και η συμπεριφορά στο δρόμο ενδιαφέρουσα για τα δεδομένα της κατηγορίας.Το συστήνω ανεπιφύλακτα αλλά θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις προσεγμένο. Από τιμές θα βρει σίγουρα κοντά στο budget που έχει θέσει.
Υπάρχουν πολλά του 2000-2001 κοντά στα 5Κ αλλά πολλά από αυτά είναι χωρίς ABS γιατί τότε ήταν έξτρα. -
Όταν στο ένα άκρο της εξίσωσης έχουμε νέο οδηγό και δη κοπέλα με μειωμένο budget και όχι πολλά πολλά σε συντήρηση, μετά το σύμβολο της ισότητας υπάρχει μόνο μια λέξη: YARIS...
Από εκεί και πέρα αν όντως της έχει κάνει τόσο κλικ το Υ (δικαιολογημένα) τότε ας το ψάξει λίγο παραπάνω και καλή τύχη.
-
Αν οχι Υ,τοτε 206 ρε συ...ποια ειναι αυτη; Την εχουμε δει;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όταν στο ένα άκρο της εξίσωσης έχουμε νέο οδηγό και δη κοπέλα με μειωμένο budget και όχι πολλά πολλά σε συντήρηση, μετά το σύμβολο της ισότητας υπάρχει μόνο μια λέξη: YARIS...Ζητάει και ευχάριστη οδική συμπεριφορά όμως.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όταν στο ένα άκρο της εξίσωσης έχουμε νέο οδηγό και δη κοπέλα με μειωμένο budget και όχι πολλά πολλά σε συντήρηση, μετά το σύμβολο της ισότητας υπάρχει μόνο μια λέξη: YARIS...
Ζητάει και ευχάριστη οδική συμπεριφορά όμως.
+1. Το Yaris 2000 δεν οδηγείται, είναι σκέτο μαρτύριο.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όταν στο ένα άκρο της εξίσωσης έχουμε νέο οδηγό και δη κοπέλα με μειωμένο budget και όχι πολλά πολλά σε συντήρηση, μετά το σύμβολο της ισότητας υπάρχει μόνο μια λέξη: YARIS...
Ζητάει και ευχάριστη οδική συμπεριφορά όμως.
Aκριβώς. Το Γιάρις δεν μπορούμε να πούμε οτι είναι και ό,τι πιο fun to drive υπάρχει...
Πάσχο, το έχω σκεφτεί το 206, στα 1400, αλλά:
1ον, το βρίσκω σε τιμές που δε με βρίσκουν καθόλου σύμφωνο, πχ 14άρι του 2000 με 5500 Ε... Σωπα ρε, ραλί πουλάς?
2ον, απ' ό,τι έχω ακούσει, το 206 ξεφεύγει λίγο από τα όρια του tail happy και πλησιάζει αυτά της... ατσαλοσύνης (sic). Όχι ό,τι καλύτερο για νέο-α οδηγό. Κάποιος που να το έχει οδηγήσει?
Τι άλλο? Α, ναι... δεν είναι για τα δόντια σου... -
Clio 1.4?
-
LUPO 1.4 75PS
POLO 6N2 75PS ή και 100 αμα ανεβει $$
-
Clio?
Δεν είναι κακό...
Ένα 3θυρο με τα 75 θα ήταν ίσως μια χαρά.
Δεν ξέρω βέβαια σε τι τιμές παίζουν και τι παίζει με τιμές ανταλλακτικών κτλ...
Baguuuus!!!εδιτ: έχουμε ένα μικρό πρόβλημα... δεν της πολυαρέσει...
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
LUPO 1.4 75PSPOLO 6N2 75PS ή και 100 αμα ανεβει $$
Μπα...
Ψιλοαποφεύγουμε VW, για διάφορους λόγους, με πρώτο και βασικότερο το κόστος συντήρησης... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τι άλλο? Α, ναι... δεν είναι για τα δόντια σου...
Τι,ειναι ασκημη; Τεσπα,δε νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο αμαξι για νεα οδηγο.. Αν και εμπιστευομαι την κριση σου.
Corsa ισως; Αν και επιμενω στο Υ αν βρισκετε σ αυτα τα λεφτα..
-
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Τι άλλο? Α, ναι... δεν είναι για τα δόντια σου...
Τι,ειναι ασκημη; Τεσπα,δε νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο αμαξι για νεα οδηγο.. Αν και εμπιστευομαι την κριση σου.
Corsa ισως; Αν και επιμενω στο Υ αν βρισκετε σ αυτα τα λεφτα..
Είπαμε, δεν είναι για τα δόντια σου. Άρα δεν είναι άσχημη.
Corsa? Ταιριάζει αυτό το αμάξι στην ίδια πρόταση με τη φράση fun to drive? Θες να την πεθάνεις από βαρεμάρα?
Μικρό μεταχειρισμένο για νέα οδηγό.