-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... lpine.html ρε λες
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... lpine.html ρε λες
-
-
Μου αρεσει σαν ιδεα η αναβίωση των αλπίν.
-
οι αναβιώσεις δεν με χαλάνε γενικά (βλ Abarth, Mini κλπ κλπ)
οι υλοποιήσεις είναι που με προβληματίζουν
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
οι αναβιώσεις δεν με χαλάνε γενικά (βλ Abarth, Mini κλπ κλπ)οι υλοποιήσεις είναι που με προβληματίζουν
Αν περιμένεις κίνηση πίσω ΚΑΙ μοτέρ πίσω από την αναβίωση της Alpine (όταν και αν), τότε ναι, θα απογοητευτείς μάλλον.
-
δεν έχω πρόβλημα με την κίνηση,τον τύπο αναρτησης και τη θέση του κινητήρα σε κανένα αυτοκίνητο
απλά θέλω 'fun to drive' αυτοκίνητα
-
Το fun to drive τους εχει τελειωσει προ πολλου.Τωρα ολα ειναι safe to drive
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Το fun to drive τους εχει τελειωσει προ πολλου.Τωρα ολα ειναι safe to driveSafely Fun To Drive θα ελεγα εγω...
-
Στο evo UK διαβασα οτι ο CEO Ghosn 8ελει να μεταφερει οση περισσοτερη τεχνολογια απο την F1 γινεται σε καινουρια, high-performance αυτοκινητα κ αυτο 8α γινει μερω της αναβιωσης των Alpine (εμφανιση το 2010).
Pas mal monsieur Ghosn!
Mπορει κ να μοιραστει πλατφορμες με το 350Ζ κ 240SX, why not?
-
Ναι, το έχει πει και παλιότερα αυτό. Αν έχει τέτοιο σχέδιο και υλοποιηθεί (που δεν βλέπω το λόγο να μην υλοποιηθεί), μάλλον θα δούμε ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.
-
Δείτε και τα παρακάτω links:
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=61' target='_blank
http://www.sportdrive.gr/articles.php?art=1154' target='_blank
http://www.sportdrive.gr/2008/6/13/rena ... ed-at-2011' target='_blank
Ωραία νέα!
-
Για μενα ολα τα αυτοκινητα ειναι Fun To Drive.Δεν καταλαβαινω που κολλατε.Και μαλιστα εγω θεωρω τα καινουργια πιο Fun to drive.Γαιτι απλως με τα καινουργια ξερεις ακριβως ποτε θα σου φυγει ο κωλος η μουρη
, γενικα ειναι πολυ πιο πολυ προβλεψιμα απ οτι τα παλια.Και εχουν και καλυτερα κρατηματα.Νταξ τωρα επειδη πανε πιο αργα στην ευθεια?Και τι εγινε? -
-
http://tribes.cartribe.co.uk/kickapps/_ ... /7276.html
-
Το σχέδιο της φώτο είναι λίγο χάλι σαν δίπορτο κολεός που το πάτησε ελέφαντας καμία σχέση με την άγρια ομορφιά της αλπίν. Δεν συνδέεται καθόλου με την αυθεντική και επειδή οι αναβιώσεις επιτυχημένων μοντέλων του παρελθόντος (μπίτλ, μίνι, 500) είναι επιεικώς άθλια σε σχεδίαση σε σύγκριση με τα αυθεντικά, δύσκολα περιμένω να βγει κάτι καλό σχεδιαστικά...
Το να βγει πισωμήχανο ρενώ το θεωρώ απίθανο, γιατί και η νισσάν με τόσο καλά μπροστομήχανα πλαίσια δεν έχει λόγο να βγάλει κάτι τέτοιο...
-
-
Πάλι μινιατούρα ;
-
O σχεδιαστής Patrick Raoux εξέλιξε και προτείνει μια πρωτότυπη έκδοση σχετικά με τη μελλοντική γενιά του Renault Alpine. Το concept ονομάζεται «Open’Back» και είναι άκρως εμπνευσμένο από τις παλαιότερες εκδόσεις Alpine όπως η A106 του 1955.
Ο ίδιος ο Patrick Raoux επιθυμεί το concept του να χρησιμοποιεί αρχικά τον κινητήρα του Clio RS των 2,0 λίτρων και 203 ίππων, καθώς και το εμπρόσθιο τμήμα της ανάρτησης του μικρού μοντέλου. Σε δηλώσεις του μάλιστα ο Raoux ήταν πολύ αποκαλυπτικός σχετικά με την υλοποίηση του concept λέγοντας ότι: «Το όνομα Open’Back είναι εμπνευσμένο από παραπλήσιες εκδόσεις άλλων γνωστών μοντέλων αλλά και τύπων αμαξωμάτων, όπως: Fastback, Hatchback, Liftback και Sportsback, ενώ ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους είναι επηρεασμένος και από το Nissan 350Z!
Για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθούν υλικά όπως το ατσάλινο σασί, και το αμάξωμα από πλαστικό, με στόχο το συνολικό του βάρος να μην ξεπερνά τα 1.000 κιλά! Ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος (εμπρός από τον πίσω άξονα), ενώ η μετάδοση θα γίνεται επίσης στους πίσω τροχούς».
βιντεο
Youtube Videohttp://www.newsbeast.gr/car/arthro/6188 ... lt-alpine/
-
Λένε ότι φτιάχτηκε με βάση τα σχέδια του Α106 και Spider.
Alpine A110 (2019)