-
Toyota Aygo: Άνοιξε σε 19 δλ.
Μπορεί το μικρό μας Toyota και ο εκπρόσωπος της «τριάδας», μαζί με τα Citroen C1 και Peugeot 107, να χρησιμοποιεί εξελιγμένη κλειδαριά, όμως η παλαιού τύπου ασφάλεια που διαθέτει είναι το αδύνατο σημείο του.
Fiat Panda: Άνοιξε σε 27 δλ.
Εύκολη η διαδικασία με το Fiatάκι, με την κλειδαριά του να λειτουργεί όπως των Ford προηγούμενης γενιάς.
Suzuki Swift: Άνοιξε σε 45,10 δλ.
Πρόκειται για το ίδιο σύστημα με εκείνο του Hyundai i30, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση δυσκολεύει λίγο την κατάσταση η θέση της ασφάλειας.
Renault Clio: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 31,06 δλ.
Σχετικά δύσκολη κλειδαριά, παρόμοια με αυτήν της Mercedes. Ανοίγει με την ίδια μέθοδο.
Hyundai i30: Άνοιξε σε 42 δλ.
Η ασφάλεια δεν είναι πλαστική. Είναι μεταλλική, πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε.
VW Golf: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 26,07 δλ.
Χωρίς αμφιβολία, διαθέτει έναν από τους πιο εξελιγμένους τύπους κλειδαριάς (τρίτη γενιά), παρ’ όλα αυτά έχει και αυτή το «κουμπί» της.
Seat Leon: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Καλά το καταλάβατε! Πρόκειται για ένα παραπάνω βήμα εξέλιξης, σε σχέση με αυτό που συναντήσαμε στο συγκεκριμένο Golf!
Skoda Octavia: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την Τσέχα της παρέας μας, λόγω φυσικά της συγγένειάς τους. Μονόδρομος η ζημιά σε Leon και Octavia, αν θελήσει κανείς να τα παραβιάσει, και μάλιστα με χρονόμετρο...
Ford Mondeo: Άνοιξε σε 46,02 δλ.
Δυστυχώς, ο επαγγελματίας μας δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα στο άνοιγμά του.
Mercedes C200: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 23 δλ.
Ανοίγει μόνο η πόρτα του οδηγού. Αντίθετα, αυτή του πορτ μπαγκάζ επιδέχεται μόνο βιαιότητα και σπάσιμο.
ΥΓ: Προσοχή! Οι παραπάνω χρόνοι είναι από τους κορυφαίους που θα μπορούσαν να επιτευχθούν, ακόμα και από έναν επαγγελματία κλειδαρά. Ίσως, μάλιστα, σε άλλη περίπτωση, να μην είχαμε φτάσει καν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό που έκανε τη διαφορά στην περίπτωσή μας ήταν, σαφώς, η εξειδίκευση του Γιάννη στο αυτοκίνητο και ο πλήρης εξοπλισμός που διαθέτει! Μη γελιόμαστε, το απλό «κλεφτρόνι» της γειτονιάς δε θα φτάσει ποτέ σε αυτές τις μεθόδους, απλώς θα σπάσει το τζάμι...
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... 929#bottom
πολύ ενδιαφέρον...
-
Toyota Aygo: Άνοιξε σε 19 δλ.
Μπορεί το μικρό μας Toyota και ο εκπρόσωπος της «τριάδας», μαζί με τα Citroen C1 και Peugeot 107, να χρησιμοποιεί εξελιγμένη κλειδαριά, όμως η παλαιού τύπου ασφάλεια που διαθέτει είναι το αδύνατο σημείο του.
Fiat Panda: Άνοιξε σε 27 δλ.
Εύκολη η διαδικασία με το Fiatάκι, με την κλειδαριά του να λειτουργεί όπως των Ford προηγούμενης γενιάς.
Suzuki Swift: Άνοιξε σε 45,10 δλ.
Πρόκειται για το ίδιο σύστημα με εκείνο του Hyundai i30, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση δυσκολεύει λίγο την κατάσταση η θέση της ασφάλειας.
Renault Clio: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 31,06 δλ.
Σχετικά δύσκολη κλειδαριά, παρόμοια με αυτήν της Mercedes. Ανοίγει με την ίδια μέθοδο.
Hyundai i30: Άνοιξε σε 42 δλ.
Η ασφάλεια δεν είναι πλαστική. Είναι μεταλλική, πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε.
VW Golf: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 26,07 δλ.
Χωρίς αμφιβολία, διαθέτει έναν από τους πιο εξελιγμένους τύπους κλειδαριάς (τρίτη γενιά), παρ’ όλα αυτά έχει και αυτή το «κουμπί» της.
Seat Leon: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Καλά το καταλάβατε! Πρόκειται για ένα παραπάνω βήμα εξέλιξης, σε σχέση με αυτό που συναντήσαμε στο συγκεκριμένο Golf!
Skoda Octavia: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την Τσέχα της παρέας μας, λόγω φυσικά της συγγένειάς τους. Μονόδρομος η ζημιά σε Leon και Octavia, αν θελήσει κανείς να τα παραβιάσει, και μάλιστα με χρονόμετρο...
Ford Mondeo: Άνοιξε σε 46,02 δλ.
Δυστυχώς, ο επαγγελματίας μας δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα στο άνοιγμά του.
Mercedes C200: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 23 δλ.
Ανοίγει μόνο η πόρτα του οδηγού. Αντίθετα, αυτή του πορτ μπαγκάζ επιδέχεται μόνο βιαιότητα και σπάσιμο.
ΥΓ: Προσοχή! Οι παραπάνω χρόνοι είναι από τους κορυφαίους που θα μπορούσαν να επιτευχθούν, ακόμα και από έναν επαγγελματία κλειδαρά. Ίσως, μάλιστα, σε άλλη περίπτωση, να μην είχαμε φτάσει καν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό που έκανε τη διαφορά στην περίπτωσή μας ήταν, σαφώς, η εξειδίκευση του Γιάννη στο αυτοκίνητο και ο πλήρης εξοπλισμός που διαθέτει! Μη γελιόμαστε, το απλό «κλεφτρόνι» της γειτονιάς δε θα φτάσει ποτέ σε αυτές τις μεθόδους, απλώς θα σπάσει το τζάμι...
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... 929#bottom
πολύ ενδιαφέρον...
-
Toyota Aygo: Άνοιξε σε 19 δλ.
Μπορεί το μικρό μας Toyota και ο εκπρόσωπος της «τριάδας», μαζί με τα Citroen C1 και Peugeot 107, να χρησιμοποιεί εξελιγμένη κλειδαριά, όμως η παλαιού τύπου ασφάλεια που διαθέτει είναι το αδύνατο σημείο του.
Fiat Panda: Άνοιξε σε 27 δλ.
Εύκολη η διαδικασία με το Fiatάκι, με την κλειδαριά του να λειτουργεί όπως των Ford προηγούμενης γενιάς.
Suzuki Swift: Άνοιξε σε 45,10 δλ.
Πρόκειται για το ίδιο σύστημα με εκείνο του Hyundai i30, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση δυσκολεύει λίγο την κατάσταση η θέση της ασφάλειας.
Renault Clio: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 31,06 δλ.
Σχετικά δύσκολη κλειδαριά, παρόμοια με αυτήν της Mercedes. Ανοίγει με την ίδια μέθοδο.
Hyundai i30: Άνοιξε σε 42 δλ.
Η ασφάλεια δεν είναι πλαστική. Είναι μεταλλική, πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε.
VW Golf: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 26,07 δλ.
Χωρίς αμφιβολία, διαθέτει έναν από τους πιο εξελιγμένους τύπους κλειδαριάς (τρίτη γενιά), παρ’ όλα αυτά έχει και αυτή το «κουμπί» της.
Seat Leon: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Καλά το καταλάβατε! Πρόκειται για ένα παραπάνω βήμα εξέλιξης, σε σχέση με αυτό που συναντήσαμε στο συγκεκριμένο Golf!
Skoda Octavia: Δεν άνοιξε έπειτα από 20 λεπτά
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την Τσέχα της παρέας μας, λόγω φυσικά της συγγένειάς τους. Μονόδρομος η ζημιά σε Leon και Octavia, αν θελήσει κανείς να τα παραβιάσει, και μάλιστα με χρονόμετρο...
Ford Mondeo: Άνοιξε σε 46,02 δλ.
Δυστυχώς, ο επαγγελματίας μας δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα στο άνοιγμά του.
Mercedes C200: Άνοιξε σε 1 λεπτό και 23 δλ.
Ανοίγει μόνο η πόρτα του οδηγού. Αντίθετα, αυτή του πορτ μπαγκάζ επιδέχεται μόνο βιαιότητα και σπάσιμο.
ΥΓ: Προσοχή! Οι παραπάνω χρόνοι είναι από τους κορυφαίους που θα μπορούσαν να επιτευχθούν, ακόμα και από έναν επαγγελματία κλειδαρά. Ίσως, μάλιστα, σε άλλη περίπτωση, να μην είχαμε φτάσει καν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό που έκανε τη διαφορά στην περίπτωσή μας ήταν, σαφώς, η εξειδίκευση του Γιάννη στο αυτοκίνητο και ο πλήρης εξοπλισμός που διαθέτει! Μη γελιόμαστε, το απλό «κλεφτρόνι» της γειτονιάς δε θα φτάσει ποτέ σε αυτές τις μεθόδους, απλώς θα σπάσει το τζάμι...
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... 929#bottom
πολύ ενδιαφέρον...
-
αραγε χρησιμοποίησαν τη μεθοδο με το μπαλάκι του τέννις?
ξερει κανενας πόσο μπορει να τους καθυστερήσει ενα μπαστούνι?
-
μπαλακι του τενις?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
μπαλακι του τενις?ειχε δημοσιευτει ενα βιντεο στο φορουμ για το πως να ανοιγεις αυτοκινητο με μπαλάκι!!
γμτ δε το βρισκω
-
-
Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά???
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά???στο Περι Αυτοκινησης στα βιντεο με αυτοκινητα νομιζω ειχε μπει πριν μηνες ενα βιντεο. Καποιος επαιρνε ενα μπαλακι του τεννις και ανοιγε αυτοκινητο
-
To τρυπαγε σε ενα σημειο και το εφαρμοζε πανω στη κλειδαρια οπου το πιεζε με δυναμη.
Ειχε σαν αποτελεσμα να πεταχτει η ασφαλεια. -
Ο χρήστης g47 έγραψε:
To τρυπαγε σε ενα σημειο και το εφαρμοζε πανω στη κλειδαρια οπου το πιεζε με δυναμη.
Ειχε σαν αποτελεσμα να πεταχτει η ασφαλεια.Βρειτε το καποιος ρε παιδια, plz....
-
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
μπαλακι του τενις?μπά....σπάσανε το μπαμπριζ........
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ξερει κανενας πόσο μπορει να τους καθυστερήσει ενα μπαστούνι?
Ανάλογα πού μπαίνει το μπαστούνι.
Αν θυμάσαι από το «gone in 60 seconds» ένα μπαστούνι τιμονιού βγήκε σε χρόνο dt, μαζί με το τιμόνι βέβαια
Δεν ξέρω τί παίζει με όσα τιμόνια συνδέονται με αερόσακους.
Επίσης και η στεφάνη του τιμονιού κόβεται σχετικά εύκολα με σιδηροπορίονο οπότε βγαίνει εύκολα ότι και να βάλεις επάνω.Με τον παραπάνω τρόπο (κόψιμο) βγαίνει και το μπαστούνι που πιάνει κάτω στα πετάλια και το τιμόνι.
Πρόσεξε, όχι κόψιμο του μπαστουνιού αλλά της στεφάνης του τιμονιού που είναι πολύ ποιό «μαλακή».Το μπαστούνι του λεβιέ ταχυτήτων/χειρόφρενου πιθανότατα να βγαίνει με αντίστοιχο κόψιμο των λεβιέδων αλλά παίζει ρόλο το υλικό και η θέση που έχουν αυτοί.
Τέλος το μπαστούνι που πιάνει μόνο στα πετάλια (κυκλοφορεί ακόμα ??? ) ίσως είναι το ποιό δύσκολο από όλα τα παραπάνω αφού πρέπει να παραβιάσεις το ίδιο.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν είναι κλεφτρόνι, απλά έψαχνα κάτι αντίστοιχο για το παλιό μου αμάξι και το είχα μελετήσει το θέμα πριν χρόνια...
H καλύτερη λύση, κλειστό γκαράζ και καλή ασφάλεια κλοπής.
Αν σου λείπει το γκαράζ, αντικατέστησε το με έναν καλό συναγερμό, το δεύτερο παραμένει.Με τα παραπάνω μπορεί να αποτρέψεις το κκλεφτρόνι της οκάς αλλά ο επαγγελματίας θα τα παρακάμψει όλα αν το έχει αποφασίσει.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
μπαλακι του τενις?Πετας με ΠΑΡΑ πολυ δυναμη ενα μπαλακι στο κεφαλι του ιδιοκτητη οταν παει να μπει μεσα, και ενω ειναι ζαλισμενος του παιρνεις τα κλειδια και φευγεις.
ξερει κανενας πόσο μπορει να τους καθυστερήσει ενα μπαστούνι?
Ανάλογα πού μπαίνει το μπαστούνι......
Τωρα τα θες και εσυ να τα ακουσεις...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ανάλογα πού μπαίνει το μπαστούνι......
Τωρα τα θες και εσυ να τα ακουσεις...
Δεν υπάρχουν πονηρές λέξεις @ εκφράσεις, μόνο πονηρά μυαλά...
-
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ AUTO ΤΡΙΤΗ
FIAT BRAVO 1''
FIAT G.PUNTO 1.5''
MERCEDES A CLASS ΠΟΤΕ!!!!
VW GOLF ΠΟΤΕ!!!!!!
Για τους άπιστους Θωμάδες θα ακολουθήσει και φωτογραφία της κλειδαριάς του Bravo... (πάω να διαρρήξω κανένα παρατημένο Corolla κι έρχομαι... )
Το παραπάνω ποστ είναι φανταστικό. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία...
Υ.Γ. Sorry για το off-topic!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
ξερει κανενας πόσο μπορει να τους καθυστερήσει ενα μπαστούνι?
Ανάλογα πού μπαίνει το μπαστούνι.
Αν θυμάσαι από το «gone in 60 seconds» ένα μπαστούνι τιμονιού βγήκε σε χρόνο dt, μαζί με το τιμόνι βέβαια
thanks for the info mate!!
δεν εχω κανενα ακριβο αυτοκίνητο, αλλά σιγουρα το μπαστούνι τον αποθαρρυνει τον άλλο, αν θελει να κλέψει ένα οποιοδηποτε αυτοκίνητο, αυτο που θα εχει μπαστουνι μαλλον δε θα το επιχειρούσε
οταν ειχε πάρει ο πατερας μου το HRV και ηταν καινούριο φοβόμουν εαν πήγαινα σε μέρη όπως πχ Καλαμαριά για καφε ή για μπανακι Χαλκιδική και χρησιμοποιούσα μπαστούνι(δεν ήταν δικό μου το αυτοκίνητο και το έπαιρνα συνήθως κρυφα )
-
ναι ...θα τα βρει μπαστούνια εάν δει το μπαστούνι σου...
εάν έχει 'παραγγελία' για αυτοκίνητο σαν το δικό σου...κλάφτο.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
ναι ...θα τα βρει μπαστούνια εάν δει το μπαστούνι σου...εάν έχει 'παραγγελία' για αυτοκίνητο σαν το δικό σου...κλάφτο.
για ''κοινό'' αυτοκίνητο πχ honda hrv-toyota και πιο φτηνα το κερδος για ενα κλέφτη ειναι ελάχιστο, αρα ειναι πολύ δυσκολο να εχει παραγγελιά για αυτό. Απλά εαν θελει να κλέψει ενα οποιοδηποτε αυτοκίνητο αναμεσα σε πολλά σε ενα παρκιγκ πχ θα τον αποθαρρυνει λόγω καθυστερησης το μπαστούνι. Μου εχει τυχει να πηγαινω σε ενα παρκιγκ να πάρω το αυτοκινητό μου και παραδιπλα να ειναι κλεφτρονια, να κοιταζουν ενα αυτοκίνητο και να λένε: ωχ εχει και μπαστούνι
Παραβιάζουμε 10 αυτοκίνητα - Αρθρο στο AutoBild.gr