-
παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi -
παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi -
παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi -
Αν ειναι καλοδιατηρημενο θα το ευχαριστηθεις πραγματικα.Απο δισκο πλατω δες αν ειναι ενταξει και γενικα σασμαν.Ενας καλος μηχανικος με πειρα στα πεζω ειναι απαραιτητος,παντως τα χιλιομετρα ειναι λιγο περιεργα
-
Τα χλμ φαινοντε τραγικα λιγα.
Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο? Πολυ δυσκολο μου φαινεται....τι να πω ισως στα πρωτα πρωτα οπως αυτο που ειναι του 92 να ηταν ετσι...αν και μου φαινεται πολυ δυσκολο.
-
για τα χλμ μου είπε πως το είχε η γυναίκα του, και πως έχει βιβλιαράκι συντήρησης. ιμάντα, εξάτμιση με καζανάκια και δίσκο πως έχει αλλάξει. η βλακεία είναι πως δεν υπάρχει το τεστ στην βιβλιοθήκη του περιοδικού. είχε δοκιμή και αργότερα ένα συγκριτικό με το σουιφτ αν θυμάμαι καλά.
Για το υδραυλικό και εγώ θυμόμουν πως είχε! Και μιλάμε για πολύ βαρύ τιμόνι τουλάχιστον για τη δικιά μας γενιά -
πηγαινε 4τ Library και ψαξε εκει χρονιες 92-93
-
Όταν ξεκίνησα να οδηγώ πήρα το 106, 1400 κυβικά-75 άλογα, της οικογένειας που ήταν του 1992, με 10 χρονια στη πλάτη του. Πραγματικά βαρύ τιμόνι!!!
Αλλά και πυραυλάκι λόγω πολύ μικρού βάρους. Επίσης έστριβε απίθανα, ίσως πολύ καλύτερα από πολλα τωρινά της κατηγορίας... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα... -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:
'... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'
ΦΡΕΝΑ
Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).κ.ε 1360
ισχύς 95/6600
ροπή 120/4200
0-100 9,8
τελική 184Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.
-
Μετά από τον σάλο του Bravo, τολμάς και αναφέρεις πληροφορίες από το AMS; Αυτό είναι θράσος, aserf!
Ό,τι λέει, δεν το πιστεύουμε. Άσε μην έχει φωτογραφία από το τιμόνι του 106XSi δήθεν, και δούμε κάνα τιμόνι από Corolla του '82!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μετά από τον σάλο του Bravo, τολμάς και αναφέρεις πληροφορίες από το AMS; Αυτό είναι θράσος, aserf!Χαχαχα... η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα ότι και μόνο η αναφορά του AMS θα προκαλούσε αντιδράσεις, είπα όμως να ρισκάρω...
Είναι το μόνο τεύχος αυτοκινητιστικού περιοδικού που έχω μέχρι το 96.
Ό,τι λέει, δεν το πιστεύουμε. Άσε μην έχει φωτογραφία από το τιμόνι του 106XSi δήθεν, και δούμε κάνα τιμόνι από Corolla του '82!
Έχω να πω πάντως ότι χρησιμοποιεί ιδιαίτερα κολακευτικές εκφράσεις όσον αφορά το στήσιμο, το πάτημα και τα φρένα του XSi
-
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2426
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2177δυστυχως εχει μονο το 1.6...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?
Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:
'... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'
ΦΡΕΝΑ
Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).κ.ε 1360
ισχύς 95/6600
ροπή 120/4200
0-100 9,8
τελική 184Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.
τελικά 95 ή 75 βγάζει;
-
το xsi εβγαζε 95 (ειχα την εντυπωση οτι ηταν 90)τα αλλα 1400ρια βγαζανε 75
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?
Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:
'... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'
ΦΡΕΝΑ
Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).κ.ε 1360
ισχύς 95/6600
ροπή 120/4200
0-100 9,8
τελική 184Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.
καλά λόγια λέει δηλαδή καλά θυμάμαι!
αν μπορείς να γράψεις καμιά ρεπρίζ και τις σχέσεις του κιβωτιου θα σου ήμουν ευγνώμων -
γιατί παίρνεις τόσο παλιό αυτοκίνητο; Δεν έχεις ένα Ιμπιζα εάν θυμάμαι καλά...(κάπου το διάβασα εδώ μέσα).
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
γιατί παίρνεις τόσο παλιό αυτοκίνητο; Δεν έχεις ένα Ιμπιζα εάν θυμάμαι καλά...(κάπου το διάβασα εδώ μέσα).ναι καλά θυμάσαι, ίσως και από το τόπικ που προβληματιζόμουνα για το αν θα το δώσω. Τελικά βέβαια θα το κρατήσω τουλάχιστον μεχρι να δω τί άυξηση θα πάρω
κοίτα, θα κάνει πραγματικά λίγα χιλιόμετρα το xsi. Θα το οδηγεί η μανα μου που η δουλειά της απέχει 2 χιλιόμετρα από το σπίτι και εγώ για καμιά βόλτα. Οπότε, όπως καταλαβαίνεις το αμάξι θα κάνει το πολύ 5000 χλμ το Κρίμα δεν είναι να πάρουμε κάτι πολύ πιο ακριβό; -
Ολα ειναι θεμα τιμης.
-
chemic
για αυτή την χρήση μια χαρά σκέφτεσαι. Απλά καλό είναι μιας κ το οδηγεί η μάνα σου (γυναίκες ) να έχει τουλάχιστον υδραυλικό τιμόνι. Θα σε συχτηρίζει κάθε φορά που θα προσπαθεί να στρίψει.
πεζω 106 xsi 1600