Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πεζω 106 xsi 1600
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. πεζω 106 xsi 1600
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    72
    40
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
      Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
      Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
      πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
        Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
        Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
        πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          παιδιά έχω βρει ένα πεζω 106 xsi του 92 με 78000 χλμ. Το αυτοκίνητο πήγα και το ειδα, το οδήγησα και φαίνεται καλό. θα πάω βέβαια με το προσωπικό μου φαναρτζή να το δει (όχι δεν έχω τρακάρει ποτέ, φίλος είναι). θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...
          Αν είναι καθαρό και όχι 2 σε 1, τροπέτο δηλαδή, τί λετε;
          Πάντα το είχα σε υπόληψη αυτό το μοντέλο, ίσως και σε καλύτερη από το 13αρι ραλύ αλλά μπορεί να κάνω λάθος; επιδόσεις έχει καλύτερες νομίζω, αλλά κράτημα, άνεση κτλ τί λέτε; έχει διαφορές σε αναρτήσεις, κιβώτιο από το ραλλύ;
          πάντως ένα λάθος που έκανα είναι ότι δεν εχει υδραυλικό όπως νόμιζα πως είχαν όλα τα xsi

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jim-78 last edited by

            Αν ειναι καλοδιατηρημενο θα το ευχαριστηθεις πραγματικα.Απο δισκο πλατω δες αν ειναι ενταξει και γενικα σασμαν.Ενας καλος μηχανικος με πειρα στα πεζω ειναι απαραιτητος,παντως τα χιλιομετρα ειναι λιγο περιεργα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ratanplan last edited by

              Τα χλμ φαινοντε τραγικα λιγα.

              Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο? Πολυ δυσκολο μου φαινεται....τι να πω ισως στα πρωτα πρωτα οπως αυτο που ειναι του 92 να ηταν ετσι...αν και μου φαινεται πολυ δυσκολο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                για τα χλμ μου είπε πως το είχε η γυναίκα του, και πως έχει βιβλιαράκι συντήρησης. ιμάντα, εξάτμιση με καζανάκια και δίσκο πως έχει αλλάξει. η βλακεία είναι πως δεν υπάρχει το τεστ στην βιβλιοθήκη του περιοδικού. είχε δοκιμή και αργότερα ένα συγκριτικό με το σουιφτ αν θυμάμαι καλά.
                Για το υδραυλικό και εγώ θυμόμουν πως είχε! Και μιλάμε για πολύ βαρύ τιμόνι τουλάχιστον για τη δικιά μας γενιά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  πηγαινε 4τ Library και ψαξε εκει χρονιες 92-93

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    car_crazy last edited by

                    Όταν ξεκίνησα να οδηγώ πήρα το 106, 1400 κυβικά-75 άλογα, της οικογένειας που ήταν του 1992, με 10 χρονια στη πλάτη του. Πραγματικά βαρύ τιμόνι!!!
                    Αλλά και πυραυλάκι λόγω πολύ μικρού βάρους. Επίσης έστριβε απίθανα, ίσως πολύ καλύτερα από πολλα τωρινά της κατηγορίας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      teris3 last edited by

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                      θα βάλω και τον τύπο να μου ορκιστεί πως πραγματικά τόσα είναι τα χιλιόμετρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                        Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?

                        Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:

                        '... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'

                        ΦΡΕΝΑ
                        Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).

                        κ.ε 1360
                        ισχύς 95/6600
                        ροπή 120/4200
                        0-100 9,8
                        τελική 184

                        Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Μετά από τον σάλο του Bravo, τολμάς και αναφέρεις πληροφορίες από το AMS; Αυτό είναι θράσος, aserf!

                          Ό,τι λέει, δεν το πιστεύουμε. Άσε μην έχει φωτογραφία από το τιμόνι του 106XSi δήθεν, και δούμε κάνα τιμόνι από Corolla του '82!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                            Μετά από τον σάλο του Bravo, τολμάς και αναφέρεις πληροφορίες από το AMS; Αυτό είναι θράσος, aserf!

                            Χαχαχα... η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα ότι και μόνο η αναφορά του AMS θα προκαλούσε αντιδράσεις, είπα όμως να ρισκάρω...

                            Είναι το μόνο τεύχος αυτοκινητιστικού περιοδικού που έχω μέχρι το 96.

                            Ό,τι λέει, δεν το πιστεύουμε. Άσε μην έχει φωτογραφία από το τιμόνι του 106XSi δήθεν, και δούμε κάνα τιμόνι από Corolla του '82!

                            Έχω να πω πάντως ότι χρησιμοποιεί ιδιαίτερα κολακευτικές εκφράσεις όσον αφορά το στήσιμο, το πάτημα και τα φρένα του XSi

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsadi last edited by

                              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2426
                              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2177

                              δυστυχως εχει μονο το 1.6...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spike last edited by

                                Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?

                                Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:

                                '... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'

                                ΦΡΕΝΑ
                                Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).

                                κ.ε 1360
                                ισχύς 95/6600
                                ροπή 120/4200
                                0-100 9,8
                                τελική 184

                                Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.

                                τελικά 95 ή 75 βγάζει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  το xsi εβγαζε 95 (ειχα την εντυπωση οτι ηταν 90)τα αλλα 1400ρια βγαζανε 75

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                    Βασικα απο οτι θυμαμαι τα xsi 1400 και 1600 (ελαχιστα 1600ρια πουληθηκαν στην Ελλαδα) ηταν φουλ εξτρα. ABS A/C ηλιοροφες αντε και πες να ηταν optional....αλλα χωρις υδραυλικο?

                                    Έχω μπροστά μου το AMS του 2/92 και αναφέρει πέραν των άλλων:

                                    '... καθώς το χωρίς υποβοήθηση γρήγορο και ακριβές τιμόνι...'

                                    ΦΡΕΝΑ
                                    Διπλό σύστημα με υποβοήθηση, αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός, ταμπούρα πίσω, ABS (extra).

                                    κ.ε 1360
                                    ισχύς 95/6600
                                    ροπή 120/4200
                                    0-100 9,8
                                    τελική 184

                                    Αν θες κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι μπορεί να γράφει το περιοδικό μου το λες.

                                    καλά λόγια λέει δηλαδή καλά θυμάμαι!
                                    αν μπορείς να γράψεις καμιά ρεπρίζ και τις σχέσεις του κιβωτιου θα σου ήμουν ευγνώμων

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spike last edited by

                                      γιατί παίρνεις τόσο παλιό αυτοκίνητο; Δεν έχεις ένα Ιμπιζα εάν θυμάμαι καλά...(κάπου το διάβασα εδώ μέσα).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης Spike έγραψε:
                                        γιατί παίρνεις τόσο παλιό αυτοκίνητο; Δεν έχεις ένα Ιμπιζα εάν θυμάμαι καλά...(κάπου το διάβασα εδώ μέσα).

                                        ναι καλά θυμάσαι, ίσως και από το τόπικ που προβληματιζόμουνα για το αν θα το δώσω. Τελικά βέβαια θα το κρατήσω τουλάχιστον μεχρι να δω τί άυξηση θα πάρω
                                        κοίτα, θα κάνει πραγματικά λίγα χιλιόμετρα το xsi. Θα το οδηγεί η μανα μου που η δουλειά της απέχει 2 χιλιόμετρα από το σπίτι και εγώ για καμιά βόλτα. Οπότε, όπως καταλαβαίνεις το αμάξι θα κάνει το πολύ 5000 χλμ το Κρίμα δεν είναι να πάρουμε κάτι πολύ πιο ακριβό;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Ολα ειναι θεμα τιμης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            chemic

                                            για αυτή την χρήση μια χαρά σκέφτεσαι. Απλά καλό είναι μιας κ το οδηγεί η μάνα σου (γυναίκες ) να έχει τουλάχιστον υδραυλικό τιμόνι. Θα σε συχτηρίζει κάθε φορά που θα προσπαθεί να στρίψει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr