Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Volkswagen Forum
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Volkswagen Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 1 / 23
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    81
    457
    664
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Μια μικρή παράθεση από παλιότερη δημοσίευση για να βοηθηθούν όσοι κάνουν την πρώτη προσέγγισή τους στο χώρο του σκαθαριού!

      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
      Μίνι αφιέρωμα:
      VW (σκαραβαίος).

      Υπάρχουν τρεις κύριες γενιές σκαθαριών που ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Τα μοντέλα πριν το '67, τα μοντέλα μετά το '67 και τα 1302, 1303.
      Στην πραγματικότητα, κάθε γενιά άλλαζε σε λεπτομέρειες από μήνα σε μήνα (πάνω από 82000 αλλαγές!!!!!) αλλά το αυτοκίνητο έμενε σχεδόν όμοιο σε σουλούπι και χαρακτηριστικά...

      Πρώτη γενιά.
      Η πρώτη γενιά καλύπτει από τα πρώτα μεταπολεμικά σκαθάρια, με το διπλό πίσω παρμπρίζ '49-'52, το οβάλ παρμπριζ πίσω '53-'56 και τα υπόλοιπα από το '57-'67, με μικροδιαφορές μεταξύ τους.
      Σημαντικές αλλαγές και ημερομηνίες:
      1949:
      1100κ.εκ με 25 αλογακια... σούστες μπρος πίσω, λεπτοί προφυλακτηρες και ανύπρκτα φώτα από το 6βολτο κύκλωμα, δυο παρμπριζάκια πίσω (split)

      1951
      εξαερισμός από τα μπροστα φτερα

      1952
      σπαστά παραθυράκια μπροστα (!!!), ντουλαπάκι με καπάκι στο ταμπλώ

      1953
      Οβαλ πίσω παρμπρίζ

      1955
      1200κ.εκ 30 άλογα (!), διπλή εξάτμιση πίσω (σπορ!!! )

      1957
      Καινούργιο ταμπλώ μαζί με το μεγαλύτερο πίσω παρμπριζ

      1960
      Στενά φλας στα μπροστινά φτερά αντί για semaphores ! 34 αραβικά αλογα!!!!!

      1961
      Μεγαλύτερα (οβάλ) φανάρια πίσω με φλας, δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας!

      1962
      Εναλλάκτες θερμότητας φρέσκου αέρα... αναγνωρίσιμοι από τους χοντρούς χαρτοσωλήνες γύρω από το μοτέρ.

      1963
      φαρδαίνει η πλαφονιέρα της πινακίδας πίσω, κάπου προς το τέλος του χρόνου γίνονται και τα φλας φαρδύτερα (τα γνωστά που μοιάζουν με δάκρυ)

      1964
      τίποτα σημαντικό...
      το δικό μου παράγεται τότε, στο Emden της Γερμανίας!

      1965
      παρουσιάζεται το μοντέλο 1300 deluxe
      Ζάντες με τρύπες και επίπεδα τάσια, 40 άλογα.
      (ο πατέρας μου είχε τέτοιο... εκτελωνίστηκε λίγες μέρες μετά το δικό μου και πρώτος κάτοχος ήταν ένας κύριος από την πόλη της μητέρας μου, αρκετά πρωτού γνωριστούν με τον πατέρα μου!!!)

      1966
      Στενεύει το χρωμιάκι γύρω γύρω από το αυτοκίνητο και στο καπώ.
      Νέα μηχανή 1500κ.εκ με 44 άλογα (αυτό είναι το καλύτερο VW κατά πολλούς ειδικούς). Τα 1966 σκαθάρια ξεχωρίζουν πανεύκολα από το στρογγυλό κουμπι στα χερούλια από τις πόρτες, μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτά.

      Δεύτερη γενιά
      Στη δεύτερη γενιά σκαθαριών ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των σκαθαριών που υπάρχουν και κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Είναι και τα πιο φτηνά παραλληλα.

      1967
      καινούργιο λουκ. Πιο στρογγυλά φτερά, μεγαλύτεροι προφυλακτηρες με ρίγα στη μέση, μεγαλύτερα φανάρια (με λευκά για την όπισθεν σαν εξτρα!!) τρυπίτσες στο μπροστινό μέρος για φρέσκο αέρα και εξαερισμός από το πάνω μέρος του ταμπλό (όχι μοτερ, ακόμα!). Τάπα βενζίνης έξω από το καπώ στα δεξιά, μπροστά από το συνοδηγό...
      Κολώνα τιμονιού ασφαλείας που υποχωρεί σε ενδεχόμενο τρακάρισμα.
      1.8.1967 ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ 12ΒΟΛΤΟΙ!!!!
      (πάντα για τα καλά μοντέλα... το 1200 ή αλλιώς economy beetle παραμένει πάντα το ίδιο, με ένα υβρίδιο παλιού σουλουπιού με καινούργια φώτα μπρος και παλιά πίσω... αυτό το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι στις μέρες μας σε διάφορες χώρες και με διάφορους κινητήρες σε άπειρες παραλλαγές...)

      1969
      το πίσω καπώ του κλειστού έχει 10 τρυπίτσες σε δυο ομάδες... το αντίτοιχο κάμπριο 28. καινούργιο 1600 μοτέρ από το τρανσπόρτερ για την Αμερική με 47 (ατίθασους) ίππους.

      1302-1303
      Τα 1302 και 1303 είναι τα λεγόμενα super beetles... Βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η ανάρτηση με γόνατα μακφέρσον μπροστά. Είναι τα ιδανικά σκαθάρια (ειδικά το 1302 με το κλασσικό λουκ) για κάθε μέρα μιας και στρίβουν μια χαρά και φρενάρουν εξίσου καλά (ήδη από το 1500 υπάρχει δυνατότητα για δισκόφρενα μπροστά).

      1970
      Παρουσιάζεται το 1302. Μακφέρσον ανάρτηση μπροστά, η ρεζέρβα μπαίνει πλαγιαστά στο πορτμπαγκαζ μπροστά και το αυξάνεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών. Έξτρα αεραγωγοί στο παρμπρίζ.
      Έξω παραμένει ίσιο το μπροστά παρμπρίζ αλλά μπροστά τα φτερά στο τελείωμά τους μπαίνουν προς τα μέσα και είναι αρκετά πιο'χαμογελαστή' η φάτσα του σκαθαριού. Μικροί μάυροι αεραγωγοί πίσω από τα πίσω τζάμια!
      Αναγνωρίζονται πανεύκολα από το ίσιο παρμπρίζ και τα ελατήρια που κάνουν μπαμ αν δείτε στους μπροστινούς θόλους. Από αμάξωμα δεν ταιριάζει απολύτως τίποτα με τα παλιότερα αν και φαίνονται σχεδόν όμοια!!!!!!
      Το καλύτερο σκαθάρι ΙΜΗΟ

      1971
      Πλαστικό τιμόνι ασφαλείας (μπλιαχ!), αεραγωγοί στο πίσω παρμπρίζ, καπώ πίσω με 26 τρυπίτσες!
      Καμία αλλαγή στα μηχανικά πέρα από μπριζάκι για έλεγχο/διάγνωση στο χώρο της μηχανής (όχι παίζουμε!)

      1972
      Παρουσιάζεται το 1303...
      Πομπέ μπροστινό παρμπρίζ και καινούργιο ταμπλώ (μάλλον σκέτο ταμπλώ γιατί παλιά δεν υπήρχε αυτο το...αξεσουάρ ) από μαλακό πλαστικό. Τεράστια (μπλιαχ) πίσω φώτα (elephant's feet) ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ στο μπροστινό (κοντύτερο) καπώ. Χαρακτηριστικά διπλά χρώμια στο τελείωμα του μπροστινού καπώ κάτω από το παρμπρίζ.
      Αυτό είναι από τα πιο σπάνια σκαθάρια σε αριθμούς παραγωγής. Υπάρχουν πολλά εκει έξω γιατί είναι σχετικά καινούργια ακόμα.
      Οδηγικά είναι ακόμα καλύτερο από το 1302 αλλά παραείναι καινούργιο για τα γούστα μου ... (ταμπλώ; ακου ταμπλώ!)

      17.2.1972
      15,007,034 σκαθάρια... ford model T GO HOME!!!

      1973-1974
      Μικροαλλαγές και αρκετές 'ειδικές' εκδόσεις για σπρώξιμο των πωλήσεων... το σκαθάρι αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του
      Τα σκαθάρια του 1974 χάνουν τα χαρακτηριστικά φλασάκια στα φτερά που μπαίνουν πλέον στον προφυλακτήρα.

      5/1974
      Παρουσιάζεται το Golf (μπλιαχ)

      1.7.1974 ώρα 11:19
      το τελευταίο σκαθάρι βγαίνει από το Wolfsburg!

      1975-
      το χάος...
      Από το 1975 και μετά, το σκαθάρι ξαναγυρίζει στο αρχικό του setup με το σουλούπι του 67-69 και την παλιά ανάρτηση...

      19.1.1978
      Το τελευταίο σκαθάρι που παράγεται στην Ευρώπη βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του Emden. Το cabrio εξακολουθεί να παράγεται από τον Karmann μέχρι τις 10.1.1980.

      15.5.1981
      20,000,000 σκαθάρια! Στην Πουέμπλα γίνεται γιορτή και βγαίνει η ειδική έκδοση silverbug!

      Στα επόμενα 20 χρόνια ακολουθούν άπειρες εκδόσεις και παραλλαγές στα διάφορα εργοστάσια του κόσμου...
      Σκαθάρια κατασκευάστηκαν συνολικά σε 20 χώρες:
      Γερμανία
      Βέλγιο
      Ιρλανδία
      Πορτογαλλία
      Γιουγκοσλαβία
      Μεξικό
      Κόστα Ρίκα
      Περού
      Βενεζουέλα
      Βραζιλία
      Ουρουγουάη
      Νιγηρία
      Ν. Αφρική
      Μαλαισία
      Ινδονησία
      Ταϊλάνδη
      Φιλιππίνες
      Σινγαπούρη
      Αυστραλία
      Ν. Ζηλανδία

      Στις 30 Ιουλίου του 2003 στην Πουέμπλα του Μεξικό παράγεται το τελευταίο σκαθάρι του κόσμου.
      Σε γαλάζιο χρώμα, το 21,529,464ο σκαθάρι φεύγει από το εργοστάσιο για να κλείσει την ωραιότερη και πιο περίεργη βιομηχανική ιστορία του κόσμου.
      http://www.worldcarfans.com/5040331.013 ... -vw-beetle
      21.529464 άνθρωποι ένιωσαν τη χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου με ένα σκαθάρι... πολλοί περισσότεροι ήταν οι οδηγοί του και πιστεύω λίγοι από αυτούς δε θα το θυμούνται με νοσταλγία.
      Ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και θα παραμείνει στην καρδιά μας για πάντα....

      Γεια σου, φίλε!


      http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... 5/kal1.jpg
      1974 beetle 1200

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • D
        d-jet last edited by

        Μια μικρή παράθεση από παλιότερη δημοσίευση για να βοηθηθούν όσοι κάνουν την πρώτη προσέγγισή τους στο χώρο του σκαθαριού!

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
        Μίνι αφιέρωμα:
        VW (σκαραβαίος).

        Υπάρχουν τρεις κύριες γενιές σκαθαριών που ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Τα μοντέλα πριν το '67, τα μοντέλα μετά το '67 και τα 1302, 1303.
        Στην πραγματικότητα, κάθε γενιά άλλαζε σε λεπτομέρειες από μήνα σε μήνα (πάνω από 82000 αλλαγές!!!!!) αλλά το αυτοκίνητο έμενε σχεδόν όμοιο σε σουλούπι και χαρακτηριστικά...

        Πρώτη γενιά.
        Η πρώτη γενιά καλύπτει από τα πρώτα μεταπολεμικά σκαθάρια, με το διπλό πίσω παρμπρίζ '49-'52, το οβάλ παρμπριζ πίσω '53-'56 και τα υπόλοιπα από το '57-'67, με μικροδιαφορές μεταξύ τους.
        Σημαντικές αλλαγές και ημερομηνίες:
        1949:
        1100κ.εκ με 25 αλογακια... σούστες μπρος πίσω, λεπτοί προφυλακτηρες και ανύπρκτα φώτα από το 6βολτο κύκλωμα, δυο παρμπριζάκια πίσω (split)

        1951
        εξαερισμός από τα μπροστα φτερα

        1952
        σπαστά παραθυράκια μπροστα (!!!), ντουλαπάκι με καπάκι στο ταμπλώ

        1953
        Οβαλ πίσω παρμπρίζ

        1955
        1200κ.εκ 30 άλογα (!), διπλή εξάτμιση πίσω (σπορ!!! )

        1957
        Καινούργιο ταμπλώ μαζί με το μεγαλύτερο πίσω παρμπριζ

        1960
        Στενά φλας στα μπροστινά φτερά αντί για semaphores ! 34 αραβικά αλογα!!!!!

        1961
        Μεγαλύτερα (οβάλ) φανάρια πίσω με φλας, δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας!

        1962
        Εναλλάκτες θερμότητας φρέσκου αέρα... αναγνωρίσιμοι από τους χοντρούς χαρτοσωλήνες γύρω από το μοτέρ.

        1963
        φαρδαίνει η πλαφονιέρα της πινακίδας πίσω, κάπου προς το τέλος του χρόνου γίνονται και τα φλας φαρδύτερα (τα γνωστά που μοιάζουν με δάκρυ)

        1964
        τίποτα σημαντικό...
        το δικό μου παράγεται τότε, στο Emden της Γερμανίας!

        1965
        παρουσιάζεται το μοντέλο 1300 deluxe
        Ζάντες με τρύπες και επίπεδα τάσια, 40 άλογα.
        (ο πατέρας μου είχε τέτοιο... εκτελωνίστηκε λίγες μέρες μετά το δικό μου και πρώτος κάτοχος ήταν ένας κύριος από την πόλη της μητέρας μου, αρκετά πρωτού γνωριστούν με τον πατέρα μου!!!)

        1966
        Στενεύει το χρωμιάκι γύρω γύρω από το αυτοκίνητο και στο καπώ.
        Νέα μηχανή 1500κ.εκ με 44 άλογα (αυτό είναι το καλύτερο VW κατά πολλούς ειδικούς). Τα 1966 σκαθάρια ξεχωρίζουν πανεύκολα από το στρογγυλό κουμπι στα χερούλια από τις πόρτες, μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτά.

        Δεύτερη γενιά
        Στη δεύτερη γενιά σκαθαριών ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των σκαθαριών που υπάρχουν και κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Είναι και τα πιο φτηνά παραλληλα.

        1967
        καινούργιο λουκ. Πιο στρογγυλά φτερά, μεγαλύτεροι προφυλακτηρες με ρίγα στη μέση, μεγαλύτερα φανάρια (με λευκά για την όπισθεν σαν εξτρα!!) τρυπίτσες στο μπροστινό μέρος για φρέσκο αέρα και εξαερισμός από το πάνω μέρος του ταμπλό (όχι μοτερ, ακόμα!). Τάπα βενζίνης έξω από το καπώ στα δεξιά, μπροστά από το συνοδηγό...
        Κολώνα τιμονιού ασφαλείας που υποχωρεί σε ενδεχόμενο τρακάρισμα.
        1.8.1967 ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ 12ΒΟΛΤΟΙ!!!!
        (πάντα για τα καλά μοντέλα... το 1200 ή αλλιώς economy beetle παραμένει πάντα το ίδιο, με ένα υβρίδιο παλιού σουλουπιού με καινούργια φώτα μπρος και παλιά πίσω... αυτό το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι στις μέρες μας σε διάφορες χώρες και με διάφορους κινητήρες σε άπειρες παραλλαγές...)

        1969
        το πίσω καπώ του κλειστού έχει 10 τρυπίτσες σε δυο ομάδες... το αντίτοιχο κάμπριο 28. καινούργιο 1600 μοτέρ από το τρανσπόρτερ για την Αμερική με 47 (ατίθασους) ίππους.

        1302-1303
        Τα 1302 και 1303 είναι τα λεγόμενα super beetles... Βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η ανάρτηση με γόνατα μακφέρσον μπροστά. Είναι τα ιδανικά σκαθάρια (ειδικά το 1302 με το κλασσικό λουκ) για κάθε μέρα μιας και στρίβουν μια χαρά και φρενάρουν εξίσου καλά (ήδη από το 1500 υπάρχει δυνατότητα για δισκόφρενα μπροστά).

        1970
        Παρουσιάζεται το 1302. Μακφέρσον ανάρτηση μπροστά, η ρεζέρβα μπαίνει πλαγιαστά στο πορτμπαγκαζ μπροστά και το αυξάνεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών. Έξτρα αεραγωγοί στο παρμπρίζ.
        Έξω παραμένει ίσιο το μπροστά παρμπρίζ αλλά μπροστά τα φτερά στο τελείωμά τους μπαίνουν προς τα μέσα και είναι αρκετά πιο'χαμογελαστή' η φάτσα του σκαθαριού. Μικροί μάυροι αεραγωγοί πίσω από τα πίσω τζάμια!
        Αναγνωρίζονται πανεύκολα από το ίσιο παρμπρίζ και τα ελατήρια που κάνουν μπαμ αν δείτε στους μπροστινούς θόλους. Από αμάξωμα δεν ταιριάζει απολύτως τίποτα με τα παλιότερα αν και φαίνονται σχεδόν όμοια!!!!!!
        Το καλύτερο σκαθάρι ΙΜΗΟ

        1971
        Πλαστικό τιμόνι ασφαλείας (μπλιαχ!), αεραγωγοί στο πίσω παρμπρίζ, καπώ πίσω με 26 τρυπίτσες!
        Καμία αλλαγή στα μηχανικά πέρα από μπριζάκι για έλεγχο/διάγνωση στο χώρο της μηχανής (όχι παίζουμε!)

        1972
        Παρουσιάζεται το 1303...
        Πομπέ μπροστινό παρμπρίζ και καινούργιο ταμπλώ (μάλλον σκέτο ταμπλώ γιατί παλιά δεν υπήρχε αυτο το...αξεσουάρ ) από μαλακό πλαστικό. Τεράστια (μπλιαχ) πίσω φώτα (elephant's feet) ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ στο μπροστινό (κοντύτερο) καπώ. Χαρακτηριστικά διπλά χρώμια στο τελείωμα του μπροστινού καπώ κάτω από το παρμπρίζ.
        Αυτό είναι από τα πιο σπάνια σκαθάρια σε αριθμούς παραγωγής. Υπάρχουν πολλά εκει έξω γιατί είναι σχετικά καινούργια ακόμα.
        Οδηγικά είναι ακόμα καλύτερο από το 1302 αλλά παραείναι καινούργιο για τα γούστα μου ... (ταμπλώ; ακου ταμπλώ!)

        17.2.1972
        15,007,034 σκαθάρια... ford model T GO HOME!!!

        1973-1974
        Μικροαλλαγές και αρκετές 'ειδικές' εκδόσεις για σπρώξιμο των πωλήσεων... το σκαθάρι αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του
        Τα σκαθάρια του 1974 χάνουν τα χαρακτηριστικά φλασάκια στα φτερά που μπαίνουν πλέον στον προφυλακτήρα.

        5/1974
        Παρουσιάζεται το Golf (μπλιαχ)

        1.7.1974 ώρα 11:19
        το τελευταίο σκαθάρι βγαίνει από το Wolfsburg!

        1975-
        το χάος...
        Από το 1975 και μετά, το σκαθάρι ξαναγυρίζει στο αρχικό του setup με το σουλούπι του 67-69 και την παλιά ανάρτηση...

        19.1.1978
        Το τελευταίο σκαθάρι που παράγεται στην Ευρώπη βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του Emden. Το cabrio εξακολουθεί να παράγεται από τον Karmann μέχρι τις 10.1.1980.

        15.5.1981
        20,000,000 σκαθάρια! Στην Πουέμπλα γίνεται γιορτή και βγαίνει η ειδική έκδοση silverbug!

        Στα επόμενα 20 χρόνια ακολουθούν άπειρες εκδόσεις και παραλλαγές στα διάφορα εργοστάσια του κόσμου...
        Σκαθάρια κατασκευάστηκαν συνολικά σε 20 χώρες:
        Γερμανία
        Βέλγιο
        Ιρλανδία
        Πορτογαλλία
        Γιουγκοσλαβία
        Μεξικό
        Κόστα Ρίκα
        Περού
        Βενεζουέλα
        Βραζιλία
        Ουρουγουάη
        Νιγηρία
        Ν. Αφρική
        Μαλαισία
        Ινδονησία
        Ταϊλάνδη
        Φιλιππίνες
        Σινγαπούρη
        Αυστραλία
        Ν. Ζηλανδία

        Στις 30 Ιουλίου του 2003 στην Πουέμπλα του Μεξικό παράγεται το τελευταίο σκαθάρι του κόσμου.
        Σε γαλάζιο χρώμα, το 21,529,464ο σκαθάρι φεύγει από το εργοστάσιο για να κλείσει την ωραιότερη και πιο περίεργη βιομηχανική ιστορία του κόσμου.
        http://www.worldcarfans.com/5040331.013 ... -vw-beetle
        21.529464 άνθρωποι ένιωσαν τη χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου με ένα σκαθάρι... πολλοί περισσότεροι ήταν οι οδηγοί του και πιστεύω λίγοι από αυτούς δε θα το θυμούνται με νοσταλγία.
        Ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και θα παραμείνει στην καρδιά μας για πάντα....

        Γεια σου, φίλε!


        http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... 5/kal1.jpg
        1974 beetle 1200

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Μια μικρή παράθεση από παλιότερη δημοσίευση για να βοηθηθούν όσοι κάνουν την πρώτη προσέγγισή τους στο χώρο του σκαθαριού!

          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
          Μίνι αφιέρωμα:
          VW (σκαραβαίος).

          Υπάρχουν τρεις κύριες γενιές σκαθαριών που ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Τα μοντέλα πριν το '67, τα μοντέλα μετά το '67 και τα 1302, 1303.
          Στην πραγματικότητα, κάθε γενιά άλλαζε σε λεπτομέρειες από μήνα σε μήνα (πάνω από 82000 αλλαγές!!!!!) αλλά το αυτοκίνητο έμενε σχεδόν όμοιο σε σουλούπι και χαρακτηριστικά...

          Πρώτη γενιά.
          Η πρώτη γενιά καλύπτει από τα πρώτα μεταπολεμικά σκαθάρια, με το διπλό πίσω παρμπρίζ '49-'52, το οβάλ παρμπριζ πίσω '53-'56 και τα υπόλοιπα από το '57-'67, με μικροδιαφορές μεταξύ τους.
          Σημαντικές αλλαγές και ημερομηνίες:
          1949:
          1100κ.εκ με 25 αλογακια... σούστες μπρος πίσω, λεπτοί προφυλακτηρες και ανύπρκτα φώτα από το 6βολτο κύκλωμα, δυο παρμπριζάκια πίσω (split)

          1951
          εξαερισμός από τα μπροστα φτερα

          1952
          σπαστά παραθυράκια μπροστα (!!!), ντουλαπάκι με καπάκι στο ταμπλώ

          1953
          Οβαλ πίσω παρμπρίζ

          1955
          1200κ.εκ 30 άλογα (!), διπλή εξάτμιση πίσω (σπορ!!! )

          1957
          Καινούργιο ταμπλώ μαζί με το μεγαλύτερο πίσω παρμπριζ

          1960
          Στενά φλας στα μπροστινά φτερά αντί για semaphores ! 34 αραβικά αλογα!!!!!

          1961
          Μεγαλύτερα (οβάλ) φανάρια πίσω με φλας, δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας!

          1962
          Εναλλάκτες θερμότητας φρέσκου αέρα... αναγνωρίσιμοι από τους χοντρούς χαρτοσωλήνες γύρω από το μοτέρ.

          1963
          φαρδαίνει η πλαφονιέρα της πινακίδας πίσω, κάπου προς το τέλος του χρόνου γίνονται και τα φλας φαρδύτερα (τα γνωστά που μοιάζουν με δάκρυ)

          1964
          τίποτα σημαντικό...
          το δικό μου παράγεται τότε, στο Emden της Γερμανίας!

          1965
          παρουσιάζεται το μοντέλο 1300 deluxe
          Ζάντες με τρύπες και επίπεδα τάσια, 40 άλογα.
          (ο πατέρας μου είχε τέτοιο... εκτελωνίστηκε λίγες μέρες μετά το δικό μου και πρώτος κάτοχος ήταν ένας κύριος από την πόλη της μητέρας μου, αρκετά πρωτού γνωριστούν με τον πατέρα μου!!!)

          1966
          Στενεύει το χρωμιάκι γύρω γύρω από το αυτοκίνητο και στο καπώ.
          Νέα μηχανή 1500κ.εκ με 44 άλογα (αυτό είναι το καλύτερο VW κατά πολλούς ειδικούς). Τα 1966 σκαθάρια ξεχωρίζουν πανεύκολα από το στρογγυλό κουμπι στα χερούλια από τις πόρτες, μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτά.

          Δεύτερη γενιά
          Στη δεύτερη γενιά σκαθαριών ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των σκαθαριών που υπάρχουν και κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Είναι και τα πιο φτηνά παραλληλα.

          1967
          καινούργιο λουκ. Πιο στρογγυλά φτερά, μεγαλύτεροι προφυλακτηρες με ρίγα στη μέση, μεγαλύτερα φανάρια (με λευκά για την όπισθεν σαν εξτρα!!) τρυπίτσες στο μπροστινό μέρος για φρέσκο αέρα και εξαερισμός από το πάνω μέρος του ταμπλό (όχι μοτερ, ακόμα!). Τάπα βενζίνης έξω από το καπώ στα δεξιά, μπροστά από το συνοδηγό...
          Κολώνα τιμονιού ασφαλείας που υποχωρεί σε ενδεχόμενο τρακάρισμα.
          1.8.1967 ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ 12ΒΟΛΤΟΙ!!!!
          (πάντα για τα καλά μοντέλα... το 1200 ή αλλιώς economy beetle παραμένει πάντα το ίδιο, με ένα υβρίδιο παλιού σουλουπιού με καινούργια φώτα μπρος και παλιά πίσω... αυτό το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι στις μέρες μας σε διάφορες χώρες και με διάφορους κινητήρες σε άπειρες παραλλαγές...)

          1969
          το πίσω καπώ του κλειστού έχει 10 τρυπίτσες σε δυο ομάδες... το αντίτοιχο κάμπριο 28. καινούργιο 1600 μοτέρ από το τρανσπόρτερ για την Αμερική με 47 (ατίθασους) ίππους.

          1302-1303
          Τα 1302 και 1303 είναι τα λεγόμενα super beetles... Βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η ανάρτηση με γόνατα μακφέρσον μπροστά. Είναι τα ιδανικά σκαθάρια (ειδικά το 1302 με το κλασσικό λουκ) για κάθε μέρα μιας και στρίβουν μια χαρά και φρενάρουν εξίσου καλά (ήδη από το 1500 υπάρχει δυνατότητα για δισκόφρενα μπροστά).

          1970
          Παρουσιάζεται το 1302. Μακφέρσον ανάρτηση μπροστά, η ρεζέρβα μπαίνει πλαγιαστά στο πορτμπαγκαζ μπροστά και το αυξάνεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών. Έξτρα αεραγωγοί στο παρμπρίζ.
          Έξω παραμένει ίσιο το μπροστά παρμπρίζ αλλά μπροστά τα φτερά στο τελείωμά τους μπαίνουν προς τα μέσα και είναι αρκετά πιο'χαμογελαστή' η φάτσα του σκαθαριού. Μικροί μάυροι αεραγωγοί πίσω από τα πίσω τζάμια!
          Αναγνωρίζονται πανεύκολα από το ίσιο παρμπρίζ και τα ελατήρια που κάνουν μπαμ αν δείτε στους μπροστινούς θόλους. Από αμάξωμα δεν ταιριάζει απολύτως τίποτα με τα παλιότερα αν και φαίνονται σχεδόν όμοια!!!!!!
          Το καλύτερο σκαθάρι ΙΜΗΟ

          1971
          Πλαστικό τιμόνι ασφαλείας (μπλιαχ!), αεραγωγοί στο πίσω παρμπρίζ, καπώ πίσω με 26 τρυπίτσες!
          Καμία αλλαγή στα μηχανικά πέρα από μπριζάκι για έλεγχο/διάγνωση στο χώρο της μηχανής (όχι παίζουμε!)

          1972
          Παρουσιάζεται το 1303...
          Πομπέ μπροστινό παρμπρίζ και καινούργιο ταμπλώ (μάλλον σκέτο ταμπλώ γιατί παλιά δεν υπήρχε αυτο το...αξεσουάρ ) από μαλακό πλαστικό. Τεράστια (μπλιαχ) πίσω φώτα (elephant's feet) ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ στο μπροστινό (κοντύτερο) καπώ. Χαρακτηριστικά διπλά χρώμια στο τελείωμα του μπροστινού καπώ κάτω από το παρμπρίζ.
          Αυτό είναι από τα πιο σπάνια σκαθάρια σε αριθμούς παραγωγής. Υπάρχουν πολλά εκει έξω γιατί είναι σχετικά καινούργια ακόμα.
          Οδηγικά είναι ακόμα καλύτερο από το 1302 αλλά παραείναι καινούργιο για τα γούστα μου ... (ταμπλώ; ακου ταμπλώ!)

          17.2.1972
          15,007,034 σκαθάρια... ford model T GO HOME!!!

          1973-1974
          Μικροαλλαγές και αρκετές 'ειδικές' εκδόσεις για σπρώξιμο των πωλήσεων... το σκαθάρι αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του
          Τα σκαθάρια του 1974 χάνουν τα χαρακτηριστικά φλασάκια στα φτερά που μπαίνουν πλέον στον προφυλακτήρα.

          5/1974
          Παρουσιάζεται το Golf (μπλιαχ)

          1.7.1974 ώρα 11:19
          το τελευταίο σκαθάρι βγαίνει από το Wolfsburg!

          1975-
          το χάος...
          Από το 1975 και μετά, το σκαθάρι ξαναγυρίζει στο αρχικό του setup με το σουλούπι του 67-69 και την παλιά ανάρτηση...

          19.1.1978
          Το τελευταίο σκαθάρι που παράγεται στην Ευρώπη βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του Emden. Το cabrio εξακολουθεί να παράγεται από τον Karmann μέχρι τις 10.1.1980.

          15.5.1981
          20,000,000 σκαθάρια! Στην Πουέμπλα γίνεται γιορτή και βγαίνει η ειδική έκδοση silverbug!

          Στα επόμενα 20 χρόνια ακολουθούν άπειρες εκδόσεις και παραλλαγές στα διάφορα εργοστάσια του κόσμου...
          Σκαθάρια κατασκευάστηκαν συνολικά σε 20 χώρες:
          Γερμανία
          Βέλγιο
          Ιρλανδία
          Πορτογαλλία
          Γιουγκοσλαβία
          Μεξικό
          Κόστα Ρίκα
          Περού
          Βενεζουέλα
          Βραζιλία
          Ουρουγουάη
          Νιγηρία
          Ν. Αφρική
          Μαλαισία
          Ινδονησία
          Ταϊλάνδη
          Φιλιππίνες
          Σινγαπούρη
          Αυστραλία
          Ν. Ζηλανδία

          Στις 30 Ιουλίου του 2003 στην Πουέμπλα του Μεξικό παράγεται το τελευταίο σκαθάρι του κόσμου.
          Σε γαλάζιο χρώμα, το 21,529,464ο σκαθάρι φεύγει από το εργοστάσιο για να κλείσει την ωραιότερη και πιο περίεργη βιομηχανική ιστορία του κόσμου.
          http://www.worldcarfans.com/5040331.013 ... -vw-beetle
          21.529464 άνθρωποι ένιωσαν τη χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου με ένα σκαθάρι... πολλοί περισσότεροι ήταν οι οδηγοί του και πιστεύω λίγοι από αυτούς δε θα το θυμούνται με νοσταλγία.
          Ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και θα παραμείνει στην καρδιά μας για πάντα....

          Γεια σου, φίλε!


          http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... 5/kal1.jpg
          1974 beetle 1200

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • I
            istorikos6 last edited by

            Το σκαθαρι μου οταν το πρωτοπηρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • I
              istorikos6 last edited by

              εβαψα τις ζαντες του σκαθαριου

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • I
                istorikos6 last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • I
                  istorikos6 last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • I
                    istorikos6 last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 13
                    • I
                      istorikos6 last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • I
                        istorikos6 last edited by

                        το σκαθαρι με καινουριους προφυλακτηρες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                        • I
                          istorikos6 last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • N
                            niga last edited by

                            Γιάννη έχεις πάθει παράκρουση σήμερα!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • I
                              istorikos6 last edited by

                              Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                              Γιάννη έχεις πάθει παράκρουση σήμερα!!

                              εκανα format στο laptop και πεταει .....και καταλαβαινεις παιζω....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 13
                              • G
                                great8 last edited by

                                Αφιερωμένη σε όλους του άρρρρρρρρρωστους.....................
                                να είμασταν εκεί, ε;; ίσα να μυρίσουμε την ατμόσφαιρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • N
                                  niga last edited by

                                  To μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μία μικρή αναπαράσταση:

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                  • G
                                    great8 last edited by

                                    Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                    To μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μία μικρή αναπαράσταση:

                                    super!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • G
                                      geoky last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Aυτό το αμάξι δεν το θυμάται κανείς απ΄ότι βλέπω.
                                        Είναι το περίφημο Κ70 κι όπως αναφέρει κάι κωδική του ονομασία βγήκε στην παραγωγή το 1970.
                                        Ηταν η πρώτη υδρόψυκτη προσπάθεια της VW (σε συνεργασία με την τότε NSU) με κινητήρα 1600 cc και δύο εκδόσεις των 75 και 90 ίππων.
                                        Εκεντροφόρο επικεφαλής με καδένα,δύο διπλά solex,εσωτερικά εμπρός δισκόφρενα και εμπρόσθια κίνηση.
                                        Αν και το αυτοκίνητο ακολούθησε την αξιοπιστία του σκαραβαίου,και παρά το γεγονός ότι διέθετε άπλετους εσωτερικούς χώρους και γενικώς ήταν σύγχρονο κατασκευαστικά εν τούτοις απέτυχε εμπορικά λόγου του μεγάλου του όγκου και του σχετικά αυξημένου κόστους κτήσης (και κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με τα ποιό λαικά αυτοκίνητα) μιας και λανσαρίστηκε σε πολύ δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης.

                                        Από κάθε άποψη εκπληκτικό αυτοκίνητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Δεν είναι VW, είναι 100% NSU, όταν η VW αγόρασε την NSU αυτό το αυτοκίνητο είχε ήδη μόλις ετοιμαστεί, είχε ολοκληρώσει τις δοκιμές, είχαν δοθεί αυτοκίνητα προπαραγωγής στον τότε τύπο, και κυκλοφόρησε σαν VW Κ70, βλέπεις η VW κράτησε και την αφρόκρεμα των μηχανικών της NSU.

                                          Τά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου αυτού είναι οι πρόγονοι των AUDI 50, Golf, Polo. Χωρίς αυτό το αυτοκίνητο ίσως δεν θα υπήρχε σήμερα VW, η τουλάχιστον όπως είναι σήμερα. Η VW τότε προσπαθούσε απεγνωσμένα να ξεκολλήσει από τον σκαραβαίο αλλά μάταια, η τελευταία της προσπάθεια ήταν το 411, το θυμάται κανείς ?

                                          Η ΝSU προσέφερε την τεχνολογία της στην VW όπως τον ίδιο περίπου καιρό έκανε το ίδιο και GLAS του Βαυαρού δόκτωρα Hans Glas με την BMW.
                                          Τα Izar Glas 1304 - 1700 κυκλοφορούσαν και στην Ελλάδα. Το 1304 είχε τρέξει και σε Ακρόπολις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Το αυτοκίνητο αυτό κυκλοφόρησε ελάχιστα γιατί ήταν ήδη γνωστό στον κόσμο σαν NSU K70 και η VW δεν ήθελε να συνδέσει το όνομα της με την NSU, ήθελε να παρουσιάσει δικά της αυτοκίνητα ρίχνοντας στην αγορά το Audi 50 μέχρι να ετοιμαστεί το σχέδιο του Golf από τον Giugarro.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 1 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr