-
Δόξα τω Θεώ έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, άλλα καλά, άλλα λιγότερο καλά, άλλα απαράδεκτα. Παρ' όλα αυτά δε λέω ποτέ όχι σε ένα καινούριο (για εμένα) διαφορετικό τιμόνι.
Δύο αυτοκίνητα όμως έχω πραγματικά απωθημένο να οδηγήσω: το 2cv και το παλιό κλασσικό Mini, είτε το απλό, είτε το Cooper.Η κοπέλα μου σκέφτεται να βάλει μπρος για δίπλωμα και για ένα σχετικά low badget αυτοκίνητο. Καθώς της αρέσουν και αυτής τα Μίνι και καθώς ακούγονται τα καλύτερα για τη συμπεριφορά του στο δρόμο, το σκέφτεται σοβαρά και το συζητάγαμε σήμερα.
Η ψυχρολουσία βέβαια ήρθε όταν ρίξαμε, έτσι από περιέργεια, μια ματιά σε αγγελίες, όπου γίνεται το έλα να δεις. Μέχρι και 11000 Ε είδαμε για Μινι με υφασμάτινη οροφή!!! Οι τιμές που έπαιζαν πάντως για τέλη '70, αρχές '80 ήταν πάνω κάτω 3μιση με 4μιση χιλιάρικα, καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Τεσπα, υπάρχει και η 'δικαιολογία' του κλασσικού στη μέση και σε όποιον αρέσει εδώ που τα λέμε...
Εδώ μπαίνουν όμως και κάποια αλλά... Το αμάξι τι έλεγε σε καθημερινή χρήση-συμβίωση? Τι ζημιές έβγαζε? Πόσο εύκολα βρίσκει πια κανείς ανταλλακτικά και σε πόσο λογικές τιμές? Τι να προσέξει ο αγοραστής?
Η αλήθεια είναι οτι το έχω πάρει και λίγο απο φόβο, καθώς έχω ακούσει κάμποσα για περίεργη αξιοπιστία.
Όπως και να έχει πάντως, είναι κουκλί!
-
Δόξα τω Θεώ έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, άλλα καλά, άλλα λιγότερο καλά, άλλα απαράδεκτα. Παρ' όλα αυτά δε λέω ποτέ όχι σε ένα καινούριο (για εμένα) διαφορετικό τιμόνι.
Δύο αυτοκίνητα όμως έχω πραγματικά απωθημένο να οδηγήσω: το 2cv και το παλιό κλασσικό Mini, είτε το απλό, είτε το Cooper.Η κοπέλα μου σκέφτεται να βάλει μπρος για δίπλωμα και για ένα σχετικά low badget αυτοκίνητο. Καθώς της αρέσουν και αυτής τα Μίνι και καθώς ακούγονται τα καλύτερα για τη συμπεριφορά του στο δρόμο, το σκέφτεται σοβαρά και το συζητάγαμε σήμερα.
Η ψυχρολουσία βέβαια ήρθε όταν ρίξαμε, έτσι από περιέργεια, μια ματιά σε αγγελίες, όπου γίνεται το έλα να δεις. Μέχρι και 11000 Ε είδαμε για Μινι με υφασμάτινη οροφή!!! Οι τιμές που έπαιζαν πάντως για τέλη '70, αρχές '80 ήταν πάνω κάτω 3μιση με 4μιση χιλιάρικα, καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Τεσπα, υπάρχει και η 'δικαιολογία' του κλασσικού στη μέση και σε όποιον αρέσει εδώ που τα λέμε...
Εδώ μπαίνουν όμως και κάποια αλλά... Το αμάξι τι έλεγε σε καθημερινή χρήση-συμβίωση? Τι ζημιές έβγαζε? Πόσο εύκολα βρίσκει πια κανείς ανταλλακτικά και σε πόσο λογικές τιμές? Τι να προσέξει ο αγοραστής?
Η αλήθεια είναι οτι το έχω πάρει και λίγο απο φόβο, καθώς έχω ακούσει κάμποσα για περίεργη αξιοπιστία.
Όπως και να έχει πάντως, είναι κουκλί!
Classic Mini forum