-
Τελευταία αντιμετωπίζω το εξής περίεργο. Όταν κινούμαι με το astra GTC σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες πχ από 120χαω και άνω, ακούγεται ένας θόρυβος από το πίσω αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου, πίσω από τη θέση του οδηγού, σαν αεροδυναμικός ήχος. Ειδικότερα σαν λεπτό σφύριγμα ένα πράγμα. Θυμίζει αρκετά ήχο που κάνει ο αέρας όταν εισέρχεται σε πολύ μικρή ποσότητα σε ένα κλειστό χώρο. Μετά από οπτικό έλεγχο του πίσω παραθύρου (φινιστρινιού) διαπίστωσα ότι το λάστιχο που το περιβάλλει και ουσιαστικά στεγανοποιεί τον αρμό υαλοπίνακα-αμαξώματος, σε κάποιο σημείο στο άνω τμήμα του κάνει μια λακουβίτσα σαν U και δημιουργεί ένα λούκι βάθους γύρω στα 7-8 χιλιοστά. Πιθανότατα υπήρξε κάποιο ελάττωμα στην εφαρμογή του ελαστικού στο εν λόγω το οποίο δεν κρίθηκε από το εργοστάσιο σκόπιμο να επισκευαστεί, έλα όμως που ψυλλιάζομαι πως μάλλον αποτελεί την αιτία του θορύβου, λόγω πιθανόν κάποιου μικρού χάσματος που μετά από 26 μήνες διευρύνθηκε. Σε μια τέτοια περίπτωση, προβληματίζομαι και για το ενδεχόμενο εισροής νερού (υγρασίας), λόγω του ότι όπως προανέφερα στο σημείο εκείνο δημιουργείται λούκι. Έχω σκεφτεί τη λύση της χρήσης μαύρης σιλικόνης για να γεμίσω λίγο και να σφραγίσω το προβληματικό σημείο. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε τεχνικό πολυκατάστημα βρήκα κι ένα προιόν (μάλλον μαύρη πολυουραιθάνη) που από ότι έλεγε είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις (κι όχι μόνο). Παράλληλα είδα και την κλασική μαύρη σιλικόνη που απ ότι έλεγε στη συσκευασία της, επίσης προσφέρεται για τέτοιες μικροεπισκευές σε αμαξώματα. Κάποιοι γνωστοί ωστόσο μου αντέτειναν ότι η χρήση της δεν ενδείκνυται για τέτοια περιστατικά. Έχει κανείς άποψη;
-
Τελευταία αντιμετωπίζω το εξής περίεργο. Όταν κινούμαι με το astra GTC σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες πχ από 120χαω και άνω, ακούγεται ένας θόρυβος από το πίσω αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου, πίσω από τη θέση του οδηγού, σαν αεροδυναμικός ήχος. Ειδικότερα σαν λεπτό σφύριγμα ένα πράγμα. Θυμίζει αρκετά ήχο που κάνει ο αέρας όταν εισέρχεται σε πολύ μικρή ποσότητα σε ένα κλειστό χώρο. Μετά από οπτικό έλεγχο του πίσω παραθύρου (φινιστρινιού) διαπίστωσα ότι το λάστιχο που το περιβάλλει και ουσιαστικά στεγανοποιεί τον αρμό υαλοπίνακα-αμαξώματος, σε κάποιο σημείο στο άνω τμήμα του κάνει μια λακουβίτσα σαν U και δημιουργεί ένα λούκι βάθους γύρω στα 7-8 χιλιοστά. Πιθανότατα υπήρξε κάποιο ελάττωμα στην εφαρμογή του ελαστικού στο εν λόγω το οποίο δεν κρίθηκε από το εργοστάσιο σκόπιμο να επισκευαστεί, έλα όμως που ψυλλιάζομαι πως μάλλον αποτελεί την αιτία του θορύβου, λόγω πιθανόν κάποιου μικρού χάσματος που μετά από 26 μήνες διευρύνθηκε. Σε μια τέτοια περίπτωση, προβληματίζομαι και για το ενδεχόμενο εισροής νερού (υγρασίας), λόγω του ότι όπως προανέφερα στο σημείο εκείνο δημιουργείται λούκι. Έχω σκεφτεί τη λύση της χρήσης μαύρης σιλικόνης για να γεμίσω λίγο και να σφραγίσω το προβληματικό σημείο. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε τεχνικό πολυκατάστημα βρήκα κι ένα προιόν (μάλλον μαύρη πολυουραιθάνη) που από ότι έλεγε είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις (κι όχι μόνο). Παράλληλα είδα και την κλασική μαύρη σιλικόνη που απ ότι έλεγε στη συσκευασία της, επίσης προσφέρεται για τέτοιες μικροεπισκευές σε αμαξώματα. Κάποιοι γνωστοί ωστόσο μου αντέτειναν ότι η χρήση της δεν ενδείκνυται για τέτοια περιστατικά. Έχει κανείς άποψη;
-
Τελευταία αντιμετωπίζω το εξής περίεργο. Όταν κινούμαι με το astra GTC σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες πχ από 120χαω και άνω, ακούγεται ένας θόρυβος από το πίσω αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου, πίσω από τη θέση του οδηγού, σαν αεροδυναμικός ήχος. Ειδικότερα σαν λεπτό σφύριγμα ένα πράγμα. Θυμίζει αρκετά ήχο που κάνει ο αέρας όταν εισέρχεται σε πολύ μικρή ποσότητα σε ένα κλειστό χώρο. Μετά από οπτικό έλεγχο του πίσω παραθύρου (φινιστρινιού) διαπίστωσα ότι το λάστιχο που το περιβάλλει και ουσιαστικά στεγανοποιεί τον αρμό υαλοπίνακα-αμαξώματος, σε κάποιο σημείο στο άνω τμήμα του κάνει μια λακουβίτσα σαν U και δημιουργεί ένα λούκι βάθους γύρω στα 7-8 χιλιοστά. Πιθανότατα υπήρξε κάποιο ελάττωμα στην εφαρμογή του ελαστικού στο εν λόγω το οποίο δεν κρίθηκε από το εργοστάσιο σκόπιμο να επισκευαστεί, έλα όμως που ψυλλιάζομαι πως μάλλον αποτελεί την αιτία του θορύβου, λόγω πιθανόν κάποιου μικρού χάσματος που μετά από 26 μήνες διευρύνθηκε. Σε μια τέτοια περίπτωση, προβληματίζομαι και για το ενδεχόμενο εισροής νερού (υγρασίας), λόγω του ότι όπως προανέφερα στο σημείο εκείνο δημιουργείται λούκι. Έχω σκεφτεί τη λύση της χρήσης μαύρης σιλικόνης για να γεμίσω λίγο και να σφραγίσω το προβληματικό σημείο. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε τεχνικό πολυκατάστημα βρήκα κι ένα προιόν (μάλλον μαύρη πολυουραιθάνη) που από ότι έλεγε είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις (κι όχι μόνο). Παράλληλα είδα και την κλασική μαύρη σιλικόνη που απ ότι έλεγε στη συσκευασία της, επίσης προσφέρεται για τέτοιες μικροεπισκευές σε αμαξώματα. Κάποιοι γνωστοί ωστόσο μου αντέτειναν ότι η χρήση της δεν ενδείκνυται για τέτοια περιστατικά. Έχει κανείς άποψη;
-
Το υλικό που προανέφερα εκτός της κλασικής σιλικόνης είναι το παρακάτω (σε μαύρο χρώμα):
http://www.bison.net/upload/1db05b20100 ... 017c45.pdf της εταιρείας Bison. Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς για παρόμοιο σκοπό;
-
Να πάς σε ένα τζαμά που έχει την εμπειρία και την κατάλληλη κόλλα για την δουλειά αυτή. Έχουν διαφορες μπαρμπριζόκολλες και τζαμόκολλες/λαστιχόκολλες που δεν υπάρχουν στο εμπόριο.
-
Χρησιμοποιησα σιλικονη για να μονωσω την κεραια στην οροφη η οποια εβαζε νερα στην πλαφονιερα (ζημια απο ληστεια...!!!) 6 χρονια μετα, δεν ειχα καποιο θεμα. Στεγανοποιησε με λιγη σιλικονη, η οποια στην τελικη... αμα χρειαζετε βγαινει με σχετικη ευκολια. Η ποιο ηπια μεθοδος IMO.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Τελευταία αντιμετωπίζω το εξής περίεργο. Όταν κινούμαι με το astra GTC σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες πχ από 120χαω και άνω, ακούγεται ένας θόρυβος από το πίσω αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου, πίσω από τη θέση του οδηγού, σαν αεροδυναμικός ήχος. Ειδικότερα σαν λεπτό σφύριγμα ένα πράγμα. Θυμίζει αρκετά ήχο που κάνει ο αέρας όταν εισέρχεται σε πολύ μικρή ποσότητα σε ένα κλειστό χώρο. Μετά από οπτικό έλεγχο του πίσω παραθύρου (φινιστρινιού) διαπίστωσα ότι το λάστιχο που το περιβάλλει και ουσιαστικά στεγανοποιεί τον αρμό υαλοπίνακα-αμαξώματος, σε κάποιο σημείο στο άνω τμήμα του κάνει μια λακουβίτσα σαν U και δημιουργεί ένα λούκι βάθους γύρω στα 7-8 χιλιοστά. Πιθανότατα υπήρξε κάποιο ελάττωμα στην εφαρμογή του ελαστικού στο εν λόγω το οποίο δεν κρίθηκε από το εργοστάσιο σκόπιμο να επισκευαστεί, έλα όμως που ψυλλιάζομαι πως μάλλον αποτελεί την αιτία του θορύβου, λόγω πιθανόν κάποιου μικρού χάσματος που μετά από 26 μήνες διευρύνθηκε. Σε μια τέτοια περίπτωση, προβληματίζομαι και για το ενδεχόμενο εισροής νερού (υγρασίας), λόγω του ότι όπως προανέφερα στο σημείο εκείνο δημιουργείται λούκι. Έχω σκεφτεί τη λύση της χρήσης μαύρης σιλικόνης για να γεμίσω λίγο και να σφραγίσω το προβληματικό σημείο. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε τεχνικό πολυκατάστημα βρήκα κι ένα προιόν (μάλλον μαύρη πολυουραιθάνη) που από ότι έλεγε είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις (κι όχι μόνο). Παράλληλα είδα και την κλασική μαύρη σιλικόνη που απ ότι έλεγε στη συσκευασία της, επίσης προσφέρεται για τέτοιες μικροεπισκευές σε αμαξώματα. Κάποιοι γνωστοί ωστόσο μου αντέτειναν ότι η χρήση της δεν ενδείκνυται για τέτοια περιστατικά. Έχει κανείς άποψη;lazarefa poios eisai???apo pou ksereis ton theofilo???
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Τελευταία αντιμετωπίζω το εξής περίεργο. Όταν κινούμαι με το astra GTC σε ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες πχ από 120χαω και άνω, ακούγεται ένας θόρυβος από το πίσω αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου, πίσω από τη θέση του οδηγού, σαν αεροδυναμικός ήχος. Ειδικότερα σαν λεπτό σφύριγμα ένα πράγμα. Θυμίζει αρκετά ήχο που κάνει ο αέρας όταν εισέρχεται σε πολύ μικρή ποσότητα σε ένα κλειστό χώρο. Μετά από οπτικό έλεγχο του πίσω παραθύρου (φινιστρινιού) διαπίστωσα ότι το λάστιχο που το περιβάλλει και ουσιαστικά στεγανοποιεί τον αρμό υαλοπίνακα-αμαξώματος, σε κάποιο σημείο στο άνω τμήμα του κάνει μια λακουβίτσα σαν U και δημιουργεί ένα λούκι βάθους γύρω στα 7-8 χιλιοστά. Πιθανότατα υπήρξε κάποιο ελάττωμα στην εφαρμογή του ελαστικού στο εν λόγω το οποίο δεν κρίθηκε από το εργοστάσιο σκόπιμο να επισκευαστεί, έλα όμως που ψυλλιάζομαι πως μάλλον αποτελεί την αιτία του θορύβου, λόγω πιθανόν κάποιου μικρού χάσματος που μετά από 26 μήνες διευρύνθηκε. Σε μια τέτοια περίπτωση, προβληματίζομαι και για το ενδεχόμενο εισροής νερού (υγρασίας), λόγω του ότι όπως προανέφερα στο σημείο εκείνο δημιουργείται λούκι. Έχω σκεφτεί τη λύση της χρήσης μαύρης σιλικόνης για να γεμίσω λίγο και να σφραγίσω το προβληματικό σημείο. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου σε τεχνικό πολυκατάστημα βρήκα κι ένα προιόν (μάλλον μαύρη πολυουραιθάνη) που από ότι έλεγε είναι ιδανικό για τέτοιες περιπτώσεις (κι όχι μόνο). Παράλληλα είδα και την κλασική μαύρη σιλικόνη που απ ότι έλεγε στη συσκευασία της, επίσης προσφέρεται για τέτοιες μικροεπισκευές σε αμαξώματα. Κάποιοι γνωστοί ωστόσο μου αντέτειναν ότι η χρήση της δεν ενδείκνυται για τέτοια περιστατικά. Έχει κανείς άποψη;
lazarefa poios eisai???apo pou ksereis ton theofilo???
Άγγελε, έχεις pm
-
στην αντιπροσωπεια τι σου ειπανε ?
-
Το αυτοκίνητο έχει βγει από την εγγύηση. Δεν πήγα σε εξουσιοδοτημένο γιατί δεν ήθελα να μπω σε αντιπαράθεση σχετικά με το αν και κατά πόσο πχ ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα στις υψηλές ταχύτητες είναι από το εν λόγω σημείο...Παρεπιπτόντως, προχθές πήγα σε έναν παρμπριζά στα Καμίνια ο οποίος αφού και καλά είδε εξωτερικά το σημείο, αρχικά αποφάνθηκε ότι αποκλείεται να μπαίνει αέρας από εκεί κι ότι αυτό είναι διακοσμητικό , εν συνεχεία δε προσφέρθηκε να το επαναφέρει. Πήρε ένα εργαλείο σαν τσιγγέλι και άρχισε να προσπαθεί γυρίσει το ελαστικό από μέσα προς τα έξω. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα αφού είδε κι απόειδε μου λέει, δυστυχώς δε γυρνάει, πρέπει να σου αφαιρέσω και να ξανατοποθετήσω το τζάμι, αν θες άφησέ το μια μέρα εδώ...Παράλληλα βλέπω ο τύπος να έχει κάνει μια ωραία γρατζουνιά στο χρώμα με το εργαλείο σε εκείνο το σημείο . Πας για μια δουλειά και σου κάνουν και μια άλλη ζημιά, μικρή μεγάλη δεν έχει σημασία....Έλληνες επαγγελματίες... Που να τον άφηνα και να το αλλάξει...
-
Χρησιμοποιησε διαφανη σιλικονη μετα βγαινει πιο ευκολα απο τη μαυρη.
ΜΟΝΩΣΗ ΠΛΕΥΡΙΚΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ (ΦΙΝΙΣΤΡΙΝΙΟΥ) 3ΘΥΡΟΥ ΚΟΥΠΕ