-
alex.maniac, σου ζητώ συγγνώμη που το θέμα σου έγινε μαντάρα! Θα προσπαθήσω να βγάλω τις άσχετες δημοσιεύεσεις ώστε να μπορέσεις ίσως να πάρεις μια απάντηση στην απορία σου. Πάντως, σε διαβεβαιώ, η εικόνα που βλέπεις από ορισμένους εδω, δεν ειναι και αυτή που ισχύει στην πραγματικότητα.
Εδω είναι ένα Φόρουμ. Που ανταλλάσουμε γνώμες και απόψεις.
Μην μπερδευτείς και θεωρήσεις (κι εσυ) ότι πρόκειται για κάτι παραπάνω από αυτό. Ένα Φόρουμ. Αν εκτιμάς τους χρήστες του, θα παραμείνεις. Αν όχι, θα αποχωρήσεις.Σε παρακαλώ μόνο να προσπαθήσεις να ξεχωρίσεις τις απόψεις από τις 'απόψεις'. Και την γνώση από τις εξυπνάδες!
Και πάλι, συγγνώμη, για το μπάχαλο!
-
Έλα 'πάλιουρες', είστε !!!
Ο 'νέοπας', ο alex.maniac δηλαδή, είδε το κλίμα που επικρατεί, μέσα από τις συζητήσεις σας και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια!
Μπράβο σας, το χάσαμε το παλικάρι!
-
Φίλε μου, δες τα παρακάτω θέματα του Forum:
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
Τι θα γίνει με εμάς τους 'φτωχούς' αλλά ονειροπόλους νέους
και το all-time-classic:
Η Αναστασία του 'Ολα' και οι φίλες της σε τεχνικά θέματα
(το παραπάνω σχετικά με 'στήσιμο' αγωνιστικών)Υπάρχουν και άλλα, χρησιμοποίησε το κουμπί 'Αναζήτηση' με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά...
Από εκεί και πέρα, όπως σου είπαν και άλλοι:
-
Το να φτιάξεις από το μηδέν ένα αγωνιστικό είναι πολύ ακριβότερο από το να πάρεις ένα έτοιμο
-
Το να κυκλοφορείς με το αγωνιστικό καθημερινά είναι πολύ δυσκολότερο / λιγότερο πρακτικό από το έχεις ένα 'πολιτικό' και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο
-
Η πρώτη προτεραιότητα είναι τα συστήματα ασφάλειας, όχι τσιγκουνιές εκεί. Υπάρχουν θαυμάσιοι Ελληνες 'μάστορες' αλλά και γνωστές εταιρίες του εξωτερικού, που φτιάχνουν το νο. 1 σύστημα ασφάλειας, τον κλωβό ασφάλειας
-
Σε σχέση με λόγο τιμής / απόδοση ένα παλιότερο 'Ε' αυτοκίνητο (*) είναι ό,τι καλύτερο. Πχ. ένα ΑΧ της κλάσης Ε/10, δηλ. συνήθως με το 16βάλβιδο μοτέρ των 106 'Rallye 16V' και βάρος ~850 κιλά είναι πολύ ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό.
(*) 'Ε' = παλιό αγωνιστικό (από το 1981 και μετά) με εκτενείς ελευθερίες. Τα 'ιστορικά' είναι ακόμα παλιότερα (πριν το 1981) και επιτρέπονται μόνο οι συγκεκριμένες ελευθερίες, που επιτρέπονταν από τους τότε τεχνικούς κανονισμούς.
- Μην κοιτάς στην αρχή τις επιδόσεις, αλλά να το ευχαριστηθείς και να βελτιωθείς, τα υπόλοιπα έπονται.
Ελπίζω να σε δούμε κάποια μέρα να συμμετέχεις!
-
-
Δές και αυτό http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=25954
-
Ελπίζω να σε δούμε κάποια μέρα να συμμετέχεις!
Και εγώ το ελπίζω!
Ο 'νέοπας', ο alex.maniac δηλαδή, είδε το κλίμα που επικρατεί, μέσα από τις συζητήσεις σας και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια!
Μπράβο σας, το χάσαμε το παλικάρι!
Όχι, δεν με χάσατε τόσο εύκολα, απλά είχα κάτι τρεξίματα.
Η αλήθεια είναι ότι απογοητέυτηκα λίγο, αν και περίμενα να ακούσω πάνω κάτω τα ίδια.Με βλέπω να πηγαίνω για αρχή σε κανένα gtcc,να πάρω μια γεύση, αφού το κόστος είναι χαμηλό, και μετά βλέπουμε. Το κακό είναι ότι το focus 1.6 που έχω δεν είναι και τόσο ανταγωνιστικό...
Δεν περιμένω απολύτως καμία διάκριση, και θα το έκανα καθαρά για την κ**λα μου, και για να μάθω να οδηγάω καλύτερα και ασφαλέστερα (?), αλλά είπαμε, όχι και με 20 άλογα λιγότερα και 400 κιλά περισσότερα από ένα μαμά ραλλύ!Όπως και να χει, προς το παρόν θα συνεχίσω το ψάξιμο, και βλέπουμε.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!Υ.Γ. Αλήθεια, πόσο κοστίζει να νοικιάσεις ένα αγωνιστικό;
-
Για να μπορεί να τρέξει ένα αγωνιστικό πρέπει να έχει αυτό που λέγεται 'δελτίο αναγνώρισης', που είναι ουσιαστικά η πιστοποίηση από τον κατασκευαστή, πως επιτρέπεται να τρέξει και πως πληρεί τους κανονισμούς της ομάδας για την οποία εκδίδεται το δελτίο αναγνώρισης (πχ. 'ομάδα Α'). Επίσης εκεί μέσα περιλαμβάνονται και όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου (από διάμετροxδιαδρομή μέχρι διαστάσεις φρένων και υλικά αμαξώματος).
Τα λέω αυτά διότι το αυτοκίνητό σου (Focus 1.6) ΔΕΝ διαθέτει δελτίο αναγνώρισης και άρα ΔΕΝ μπορείς να το μετατρέψεις σε αγωνιστικό.
Αλλά και να διέθετε, πάλι δύσκολα θα ήταν τα πράγματα, λόγω του βάρους, που αναφέρεις.
Να ξέρεις επίσης πως δε συμφέρει να βάζεις ό,τι αυτοκίνητο να 'ναι να τρέξει, αλλά κάποιο που είναι δημοφιλές, ώστε να έχει γίνει αρκετή εξέλιξη (R&D) από άλλους και εσύ να βρεις 'έτοιμες λύσεις', παρά να 'ψάχνεσαι' -το τελευταίο είναι πολύ ακριβό, και αυτό καθε αυτό το ψάξιμο αλλά κυρίως επειδή θα κάνεις αναπόφευκτα και λάθη στο ψάξιμο... Οπότε καλύτερα να έχει γίνει αυτή η δουλειά από άλλους.
Η ενοικίαση αγωνιστικού είναι μια ενδιαφέρουσα λύση. Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση και εννοείται χωρίς να εξαντλώ τις διαθέσιμες λύσεις, γνωρίζω πως αγωνιστικά νοικιάζουν οι αδελφοί Χρυσάφη και ο Θ. Κρασούλης (Power Boost Service). Ρωτώντας (πχ. στον ΣΟΑΑ/ΣΟΑΒΕ ή στη λέσχη της περιοχής σου) θα βρεις σίγουρα και άλλες εναλλακτικές.
Δες επίσης αυτό που λέει παραπάνω ο roadrunner_gr.
-
Απορίες για αγώνες