Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    5θυρα της Μεσαίας Κατηγορίας - Liftback
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 5θυρα της Μεσαίας Κατηγορίας - Liftback
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    13
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Για ποιον ακριβώς λόγο υπάρχουν οι 5θυρες εκδόσεις, liftback κατά την Τoyota, στη μεσαία κατηγορία (π.χ. Mondeo, Primera, Avensis, Carina, Mazda 6, 626, Vectra, Corolla, Sunny, Lancer παλαιότερων γενεών) ενώ η γκάμα διαθέτει ακριβώς τα ίδια 4θυρα; Ειδικά η Corolla κάποια στιγμή είχε 4d sedan, 2d sedan, 2d Coupe, 3d-5d Hatchback, 5d Liftback, Station Wagon και δεν ξέρω τι άλλο...

      Αξίζει το έξτρα άνοιγμα στο χώρο αποσκευών και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας διαφορετική διαμόρφωση στο εργοστάσιο με ό,τι κόστος παραγωγής - διανομής συνεπάγεται αυτή; Οι πελάτες τις θεωρούν απαραίτητες προσθήκες στη γκάμα;

      Υ.Γ. Δεν μιλάω για Octavia (5), Laguna κλπ. που βγαίνουν -άγνωστο γιατί- μόνο σε 5θυρη διαμόρφωση. Καμιά ιδέα για αυτό;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Για ποιον ακριβώς λόγο υπάρχουν οι 5θυρες εκδόσεις, liftback κατά την Τoyota, στη μεσαία κατηγορία (π.χ. Mondeo, Primera, Avensis, Carina, Mazda 6, 626, Vectra, Corolla, Sunny, Lancer παλαιότερων γενεών) ενώ η γκάμα διαθέτει ακριβώς τα ίδια 4θυρα; Ειδικά η Corolla κάποια στιγμή είχε 4d sedan, 2d sedan, 2d Coupe, 3d-5d Hatchback, 5d Liftback, Station Wagon και δεν ξέρω τι άλλο...

        Αξίζει το έξτρα άνοιγμα στο χώρο αποσκευών και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας διαφορετική διαμόρφωση στο εργοστάσιο με ό,τι κόστος παραγωγής - διανομής συνεπάγεται αυτή; Οι πελάτες τις θεωρούν απαραίτητες προσθήκες στη γκάμα;

        Υ.Γ. Δεν μιλάω για Octavia (5), Laguna κλπ. που βγαίνουν -άγνωστο γιατί- μόνο σε 5θυρη διαμόρφωση. Καμιά ιδέα για αυτό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Για ποιον ακριβώς λόγο υπάρχουν οι 5θυρες εκδόσεις, liftback κατά την Τoyota, στη μεσαία κατηγορία (π.χ. Mondeo, Primera, Avensis, Carina, Mazda 6, 626, Vectra, Corolla, Sunny, Lancer παλαιότερων γενεών) ενώ η γκάμα διαθέτει ακριβώς τα ίδια 4θυρα; Ειδικά η Corolla κάποια στιγμή είχε 4d sedan, 2d sedan, 2d Coupe, 3d-5d Hatchback, 5d Liftback, Station Wagon και δεν ξέρω τι άλλο...

          Αξίζει το έξτρα άνοιγμα στο χώρο αποσκευών και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας διαφορετική διαμόρφωση στο εργοστάσιο με ό,τι κόστος παραγωγής - διανομής συνεπάγεται αυτή; Οι πελάτες τις θεωρούν απαραίτητες προσθήκες στη γκάμα;

          Υ.Γ. Δεν μιλάω για Octavia (5), Laguna κλπ. που βγαίνουν -άγνωστο γιατί- μόνο σε 5θυρη διαμόρφωση. Καμιά ιδέα για αυτό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Μάλλον γιατί υπάρχει απλά ζήτηση για τέτοιου είδους αυτοκίνητα.

            Του πατέρα μου π.χ. του αρέσουν ως σχήμα τα sedan, θέλει όμως και την πρακτικότητα των 5 θυρών έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει κάτι ογκώδες άμα χρειαστεί. Ένα 5-θυρο λοιπόν που μοιάζει με sedan είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή.

            Στην Corolla προ προηγούμενης γενιάς το 5-θυρο εμφανισιακά ήταν απλά απαράδεκτο, το Mondeo, το Avensis, κτλ όμως είναι κλασσικά αυτοκίνητα με εύκολα αποδεκτό σχήμα, που ως 5-θυρα μπορούν να προσφέρουν αυτή την επιπλέον πρακτικότητα που χρειάζεται μερικές φορές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              ast last edited by

              Το 6αρι που εχουμε ειναι 5θ.
              Το μεγάλο ανοιγμα εχει βοηθησει πολυ σε διαφορες περιπτώσεις που τα αντικείμενα δε θα χωρουσαν με τίποτα απο το ανοιγμα των 4θ. Ενδεικτικα: Τηλεόραση 29' απο τις παλιές CRT, μαζί με το κουτί της. Τελικα η TV κατεληξε στον κουμπαρο μας, και την φόρτωσα εγω να την παμε στο σπιτι του γιατί δε χωρουσε με τίποτα και πουθενά στο Α4 του.
              Εχω φορτώσει 2 επαγγελματικα ηχεια (μαζί με ενισχυτές κλπ), με διπλα 15ιντσα γουφερ (DAS PF-215 για τους γνώστες) καποιες φορές, και διαφορες αλλες περιπτώσεις που απλα με το 4θ δε θα γινοταν με τιποτα.
              Ψήφος στα 5θ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                mirage last edited by

                Kαι από μένα ψήφος στα 5θ έχοντας εμπειρία από 4θ και 5θ οχήματα. Εξαιρετική ευκολία το μεγάλο άνοιγμα της 5ης πόρτας που βοηθάει στο φόρτωμα ογκωδών αντικειμένων. Πάντως ( και με βάση την κίνηση της Citroen να βγάλει την C5 II 4θ ) από ότι φαίνεται εμμονή με τα 5θ έχουν οι Γάλλοι και οι Ισπανοί ενώ οι Γερμανοί προτιμούν τα κλασσικά 4θ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Πάντως ( και με βάση την κίνηση της Citroen να βγάλει την C5 II 4θ ) από ότι φαίνεται εμμονή με τα 5θ έχουν οι Γάλλοι και οι Ισπανοί ενώ οι Γερμανοί προτιμούν τα κλασσικά 4θ

                  Δε μου φαίνεται περίεργο...
                  Έχεις δει πολλά audi, bmw, mercedes να παίζουν ρόλο μεταφορικής;
                  Θα έριχνε το image των εταιριών αυτών αν τα αμάξια τους αποκτούσαν χαρακτήρα οχήματος μεταφοράς αντικειμένων. Γι' αυτή τη χρήση υπάρχουν τα αντίστοιχα S/W τους που και πάλι θεωρούνται ως ταξιδιάρικα (μετά πολλών αποσκευών δηλαδή) και όχι μεταφορικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mirage last edited by

                    Γιατί νομίζεις οτι στην Γερμανία κυκλοφορούν πολλές Ε και 5αρες sedan? A6 sedan δεν είδα επί ενα τρίμηνο, λίγα Α4 sedan και μερικές C και 3αρες.
                    Τα περι κύρους ( όταν βγάζεις SW στην κατηγορία ) τα προσπερνάω άλλωστε αυτά τα αυτοκίνητα στην Γερμανία θεωρούνται κατα βάση οικογενειακά και όχι οχήματα κύρους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      Γιατί νομίζεις οτι στην Γερμανία κυκλοφορούν πολλές Ε και 5αρες sedan? A6 sedan δεν είδα επί ενα τρίμηνο, λίγα Α4 sedan και μερικές C και 3αρες.
                      Τα περι κύρους ( όταν βγάζεις SW στην κατηγορία ) τα προσπερνάω άλλωστε αυτά τα αυτοκίνητα στην Γερμανία θεωρούνται κατα βάση οικογενειακά και όχι οχήματα κύρους.

                      Καλά το είπες, οικογενειακά...
                      Σπάνια θα δεις όμως Mercedes, Audi, Bmw να κουβαλάνε τηλεοράσεις, σακιά, κτλ. Παραμένουν δηλαδή οχήματα κύρους, εννοώντας ότι δε γίνονται εργάτες.

                      Αντίθετα, θα δεις πιο εύκολα ένα απλό 5-θυρο αυτοκίνητο να φορτώνεται μέχρις εσχάτων και να μετατρέπεται σε 'γαϊδούρι'

                      Προς θεού δεν είμαι απόλυτος δε αυτά που είπα... απλά λέω τι συνηθίζεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης ast έγραψε:
                        Το 6αρι που εχουμε ειναι 5θ.
                        Το μεγάλο ανοιγμα εχει βοηθησει πολυ σε διαφορες περιπτώσεις που τα αντικείμενα δε θα χωρουσαν με τίποτα απο το ανοιγμα των 4θ. Ενδεικτικα: Τηλεόραση 29' απο τις παλιές CRT, μαζί με το κουτί της. Τελικα η TV κατεληξε στον κουμπαρο μας, και την φόρτωσα εγω να την παμε στο σπιτι του γιατί δε χωρουσε με τίποτα και πουθενά στο Α4 του.
                        Εχω φορτώσει 2 επαγγελματικα ηχεια (μαζί με ενισχυτές κλπ), με διπλα 15ιντσα γουφερ (DAS PF-215 για τους γνώστες) καποιες φορές, και διαφορες αλλες περιπτώσεις που απλα με το 4θ δε θα γινοταν με τιποτα.
                        Ψήφος στα 5θ!

                        Εσείς το 6αρι το πήρατε δλδ συνειδητά 5θυρο για να μεταφέρετε πράγματα, ή σας άρεσε περισσότερο από το sedan;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          travelman last edited by

                          Είναι πολύ απλό! Όλη η Ευρώπη τα αγοράζει. Εντύπωση μου έκανε που είχα ξεχάσει πως ήταν το 6 και το αβένσις σεντάν στο εξωτερικό μιας και σεντάν απλά δεν υπάρχουν...

                          Σεντάν για μένα παίρνουν όσοι δεν ξέρουν τις δυνατότητες των λίφτμπακ, τους αρέσουν το σχήμα τους, πιστεύουν ότι έχουν έξτρα ακμψία εξαιτίας της πρόσθετης μπάρας και του σταθερού τζαμιού ή απλά έχουν δει πολλές αμερικάνικες ταινίες! Παραμένω λοιπόν πιστός στα σενταν αλλά γνωρίζοντας ότι υπάρχει και ένα ταλαιπώρο άσπρο σούπερμίνι εύκαιρο για άμα θέλω να κουβαλήσω μία φορά το χρόνο κάτι ογκώδες όπως ένα πλυντήριο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Εγώ πήρα το Mondeo σε 5d, γιατί μου άρεσε περισσότερο, όπως και όλα τα προγενέστερα Ford που έβγαιναν σε δύο τύπους, με την εξαίρεση ίσως του Sierra, που ήταν αλλόκοτα ελκυστικό σε 4d.
                            Από το Scorpio π.χ. που καταστράφηκε σχεδιαστικά όταν το έβγαλαν σε 4d -δεν αναφέρομαι φυσικά στο τελευταίο, που έβγαινε μόνο 4d και ήταν μια ωδή στην παγκόσμια ασχήμια-, μέχρι όλα τα Escort, τα 5θυρα ήταν πάντα κομψότερα. Ίσως γιατί σχεδιάστηκαν εξαρχής ως 5θυρα...

                            Φυσικά, η πρακτικότητα είναι στα συν.

                            Δυσκολεύομαι, παρόλα αυτά, να φανταστώ πώς θα μπορούσε να είναι όμορφη μία BMW 5 π.χ. σε 5θυρο, ή μία C-Class...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Για κάποιον λόγο τα sation wagon και τα Liftback που τους φέρνουν κάπως στην ελληνική συνείδηση έχουν συνδεθεί άρρηκτα με την εικόνα των πραματευτάδων πλανόδιων εμπόρων της δεκαετείας του 50-60.
                              Εκείνες τις εποχές που οι αγορές γίνονταν μόνο με δόσεις το να εμφανιστεί ένα τέτοιο όχημα με τον δοσατζή δεν ήταν και ότι καλύτερο άρα συνειρμικά η όψη των οχημάτων είχε συνδεθεί με «προβλήματα».

                              Αντίθετα η εμφάνιση ενώς sedan μπορούσε να σημαίνει μόνο ότι κάποιος «λεφτάς» είχε έρθει ή κάποιος πολιτικός ή στην ακραία περίπτωση κάποιος μπάρμπας από το Αμέρικα...

                              Τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη...

                              Ακόμα και σήμερα πάντως στην ελληνική επαρχία μετράει τα μάλα το μέγεθος του αυτοκινήτου που έχεις, όσο μακρύτερο τόσο καλύτερα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                ast last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                Εσείς το 6αρι το πήρατε δλδ συνειδητά 5θυρο για να μεταφέρετε πράγματα, ή σας άρεσε περισσότερο από το sedan;

                                Ε, εντάξει, αν θέλαμε συνειδητα να κουβαλάμε πράγματα θα παίρναμε pickup!

                                Την πράκτικοτητα της 5ης πορτας παντα την αναγνωριζαμε (ποτέ δεν υπήρξε sedan στην οικογένεια), φαντάστηκαμε πως κάποια στιγμή θα χρειαζόταν να κουβαλησουμε και κατι ογκωδες, προσωπικά μου αρεσε πιο πολύ αισθητικά το 5θ, και το πήραμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr