-
Grand Prix Information
Laps 56
Circuit length 5.4 km (3.36 miles)
Race length 305.066 km (189.60 miles)
Most wins by single driver Rubens Barichello / Fernando Alonso / Michael Schumacher (1)
Most wins by single constructor Ferrari (2)
Lap Record Race 1:32.238
Lap Record Driver Michael Schumacher (2004)
Tires Prime Hard
Tires Optional MediumLast Race (2006)
Winner Michael Schumacher
Winning team Ferrari
Winning time 1:37:32.747
Pole time 1:44.360
Pole driver Fernando Alonso
Pole team Renault
Fastest lap 1:37.586
Fastest lap driver Fernando Alonso
Fastest lap team Renault -
Grand Prix Information
Laps 56
Circuit length 5.4 km (3.36 miles)
Race length 305.066 km (189.60 miles)
Most wins by single driver Rubens Barichello / Fernando Alonso / Michael Schumacher (1)
Most wins by single constructor Ferrari (2)
Lap Record Race 1:32.238
Lap Record Driver Michael Schumacher (2004)
Tires Prime Hard
Tires Optional MediumLast Race (2006)
Winner Michael Schumacher
Winning team Ferrari
Winning time 1:37:32.747
Pole time 1:44.360
Pole driver Fernando Alonso
Pole team Renault
Fastest lap 1:37.586
Fastest lap driver Fernando Alonso
Fastest lap team Renault -
Grand Prix Information
Laps 56
Circuit length 5.4 km (3.36 miles)
Race length 305.066 km (189.60 miles)
Most wins by single driver Rubens Barichello / Fernando Alonso / Michael Schumacher (1)
Most wins by single constructor Ferrari (2)
Lap Record Race 1:32.238
Lap Record Driver Michael Schumacher (2004)
Tires Prime Hard
Tires Optional MediumLast Race (2006)
Winner Michael Schumacher
Winning team Ferrari
Winning time 1:37:32.747
Pole time 1:44.360
Pole driver Fernando Alonso
Pole team Renault
Fastest lap 1:37.586
Fastest lap driver Fernando Alonso
Fastest lap team Renault -
πολυ ωραία η πρώτη στροφή
-
οι στροφές απέναντι απο την μεγάλη ευθεία πρέπει να είναι πολλών χιλιομέτρων.
-
Νομίζω ότι θα κάνουν άνετο περίπατο οι Ferrari, δίνοντας έτσι περισσότερες πιθανότητες στο να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο ο Λούης.
-
είμαστε για donuts λες?
-
donuts στην Κίνα αλλά Βραζιλία δεν βλέπω να γλιτώνουμε το λουκουμά της 3ης θέσης το πολύ...
-
Στη Βραζιλία θα παιχτεί το κατά πόσο η McLaren θα είναι τόσο καλύτερη στο 2ο τομέα από τη Ferrari, η οποία θα 'έχει' λογικά τους 1 και 3.
Για Κίνα, πάντως, μάλλον Ferrari, όντως.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Στη Βραζιλία θα παιχτεί το κατά πόσο η McLaren θα είναι τόσο καλύτερη στο 2ο τομέα από τη Ferrari, η οποία θα 'έχει' λογικά τους 1 και 3.Για Κίνα, πάντως, μάλλον Ferrari, όντως.
Νομίζω ότι με το πρωταθλημα οδηγών στην Βραζιλία τελειωμένο και μαθηματικά θα γίνει ωραίος και ανοιχτός αγώνας. Εφόσον είναι και από ότι φαίνεται και το κύκνειο άσμα του Μάσα στην ομάδα νομίζω ότι ο Βραζιλιάνος θα έχει και το πάνω χέρι.
Για την Κίνα τώρα. Θεωρώ ότι οι Φερράρι εδώ θα έχουν το προβάδισμα εκτός και αν βρέξει οπότε σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για παιγνίδι του οποιοδήποτε. Η Φερράρι παραδοσιακά εδώ πάει καλά αν και πιστεύω ότι το 1-2 θα έρθει πολύ δύσκολα και περισσότερο εξαιτίας του συντηρητικού game play του LH και όχι της απόδοσης των μονοθεσίων. Ο Αλόνσο θα προσπαθήσει για τη νίκη αλλά λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι η ομάδα δεν έχει κανέναν ιδιαίτερο λόγο να τον βοηθήσει (πέρα της υστεροφημίας να βρεθεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου) τον βλέπω λογικά στην 3η θέση (κάτι σαν SPA).
Πάντως υπάρχει και το πιθανό μίας διαφοράς 2 θέσεων μεταξύ Αλόνσο και Χάμιλτον (1-3 ή 2-4) η οποία θα κρατήσει ανοιχτό το παιγνίδι στη θεωρία και στη Βραζιλία. Αλλά αυτό για να γίνει πρέπει ο Χάμ να είναι άτυχος ή πολύ κακός. Αν ο Αλόνσο είναι 1ος δεν βλέπω πως είναι δυνατόν να περάσει ο Ράι ως σφήνα καθώς με τα ως σήμερα αποτελέσματα συνήθως όταν μία ομάδα είναι εμπρός είναι εμπρός ταυτόχρονα και οι 2 οδηγοί της.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως υπάρχει και το πιθανό μίας διαφοράς 2 θέσεων μεταξύ Αλόνσο και Χάμιλτον (1-3 ή 2-4) η οποία θα κρατήσει ανοιχτό το παιγνίδι στη θεωρία και στη Βραζιλία. Αλλά αυτό για να γίνει πρέπει ο Χάμ να είναι άτυχος ή πολύ κακός. Αν ο Αλόνσο είναι 1ος δεν βλέπω πως είναι δυνατόν να περάσει ο Ράι ως σφήνα καθώς με τα ως σήμερα αποτελέσματα συνήθως όταν μία ομάδα είναι εμπρός είναι εμπρός ταυτόχρονα και οι 2 οδηγοί της.Εχεις σκεφτει καθολου την περιπτωση του 1-2 ή του 2-3?
-
Οποιοσδήποτε συνδυασμός θέσεων δίνει +2 στον Alonso, αφήνει το πρωτάθλημα ανοιχτό για Βραζιλία. Φυσικά, όμως, αν η Ferrari καθαρίσει το ματσάκι στην Κίνα, στο Hamilton αρκεί να νικήσει τις BMW...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Οποιοσδήποτε συνδυασμός θέσεων δίνει +2 στον Alonso, αφήνει το πρωτάθλημα ανοιχτό για Βραζιλία. Φυσικά, όμως, αν η Ferrari καθαρίσει το ματσάκι στην Κίνα, στο Hamilton αρκεί να νικήσει τις BMW...Υπάρχουν κι άλλοι συνδυασμοί που αφήνουν ανοιχτό το πρωτάθλημα. Όπως π.χ. 2 νίκες του ΚΡ και συγκομιδή μικρότερη των 3 βαθμών του ΛΧ.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Οποιοσδήποτε συνδυασμός θέσεων δίνει +2 στον Alonso, αφήνει το πρωτάθλημα ανοιχτό για Βραζιλία. Φυσικά, όμως, αν η Ferrari καθαρίσει το ματσάκι στην Κίνα, στο Hamilton αρκεί να νικήσει τις BMW...
Υπάρχουν κι άλλοι συνδυασμοί που αφήνουν ανοιχτό το πρωτάθλημα. Όπως π.χ. 2 νίκες του ΚΡ και συγκομιδή μικρότερη των 3 βαθμών του ΛΧ.
Α, νόμιζα ότι μιλούσαμε εξαιρώντας τη Ferrari
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Οποιοσδήποτε συνδυασμός θέσεων δίνει +2 στον Alonso, αφήνει το πρωτάθλημα ανοιχτό για Βραζιλία. Φυσικά, όμως, αν η Ferrari καθαρίσει το ματσάκι στην Κίνα, στο Hamilton αρκεί να νικήσει τις BMW...
Υπάρχουν κι άλλοι συνδυασμοί που αφήνουν ανοιχτό το πρωτάθλημα. Όπως π.χ. 2 νίκες του ΚΡ και συγκομιδή μικρότερη των 3 βαθμών του ΛΧ.
Αν προλάβει και τα τακιμιάσει μέχρι την Κυριακή ο Montegemolo με τον Πάπα έχει καλώς... αλλιώς λιγάκι δύσκολο...
-
εδιτ
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Εχεις σκεφτει καθολου την περιπτωση του 1-2 ή του 2-3?
Όχι και έχεις δίκαιο.
-
Στα weather forecast κανουν λόγο για βροχούλα
http://www.autosport.com/f1/weather.htmlας τα πλυμμηρίσει παλι όλα
(και ας μη στουκαρει η ιδια ΜακΛάρεν παλι
)
-
Ασε μας ρε venga, μια ευχη εκανες και ειδες τι εγινε παραλιγο ν'ακυρωθει ο αγωνας...
-
χαμός
ουτε 2 δεκατα διαφορα οι 4 πρωτοι
Pos Driver Team Time Laps- Raikkonen Ferrari (B) 1:37.024 24
- Alonso McLaren-Mercedes (B) 1:37.108 + 0.084 18
- Massa Ferrari (B) 1:37.128 + 0.104 21
- Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:37.210 + 0.186 20
- Rosberg Williams-Toyota (B) 1:37.707 + 0.683 23
- Kubica BMW Sauber (B) 1:38.055 + 1.031 23
- Trulli Toyota (B) 1:38.208 + 1.184 30
- Fisichella Renault (B) 1:38.217 + 1.193 16
- Nakajima Williams-Toyota (B) 1:38.270 + 1.246 30
- Heidfeld BMW Sauber (B) 1:38.445 + 1.421 13
- Kovalainen Renault (B) 1:38.551 + 1.527 17
- R.Schumacher Toyota (B) 1:38.661 + 1.637 23
- Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:38.700 + 1.676 25
- Button Honda (B) 1:38.942 + 1.918 18
- Barrichello Honda (B) 1:38.945 + 1.921 22
- Sato Super Aguri-Honda (B) 1:39.238 + 2.214 23
- Liuzzi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:39.497 + 2.473 22
- Webber Red Bull-Renault (B) 1:39.535 + 2.511 23
- Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:39.539 + 2.515 20
- Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:39.898 + 2.874 24
- Yamamoto Spyker-Ferrari (B) 1:40.126 + 3.102 27
- Sutil Spyker-Ferrari (B) 1:40.149 + 3.125 26
Επίσημο thread: GP Kίνας - Shanghai 2007