-
Ποιο θα προτιμούσατε από τα δύο και γιατί? Βρίσκομαι μεταξύ των δύο σαν λύση για ένα όχημα με τετρακίνηση (αν τελικά καταλήξω σε τετρακίνηση) μέχρι τα 20 χιλιάρικα....
-
Ποιο θα προτιμούσατε από τα δύο και γιατί? Βρίσκομαι μεταξύ των δύο σαν λύση για ένα όχημα με τετρακίνηση (αν τελικά καταλήξω σε τετρακίνηση) μέχρι τα 20 χιλιάρικα....
-
Ποιο θα προτιμούσατε από τα δύο και γιατί? Βρίσκομαι μεταξύ των δύο σαν λύση για ένα όχημα με τετρακίνηση (αν τελικά καταλήξω σε τετρακίνηση) μέχρι τα 20 χιλιάρικα....
-
Κάτι που μόλις τώρα είδα, αυτό το τσουτσούνι εεε sorry χειρόφρενο, δεν ενοχλεί το δεξί πόδί του οδηγού? Καλά που το έβαλαν? Και τι μανία είναι αυτή να μη βάζουν δείκτη θερμοκρασίας νερού?
-
Δεν ειναι τοσο μπροστα οσο φαινεται...δεν θα εχεις προβλημα!
Για τι χρηση θες το αυτοκινητο? -
Aγαπητέ φίλε
εγώ θα προτιμούσα το SX4! Μόνο και μόνο για το λόγο οτι ζούμε στην Ελλάδα και φαντάζομαι οτι θα έχεις και κανα χωραφάκι στην άκρη, δύσκολοι καιροί έρχονται, μπορεί να χρειαστεί να το καλλιεργήσεις πού ξέρεις, έ, να μην έχεις ένα αμάξι που να μπορείς να το πετάξεις στην αράδα βρε αδερφέ?Πέρα από την πλάκα που έκανα , θα αγόραζα το SX4 γιά τους ίδιους λόγους αλλά διαφορετικά διατυπωμένους! Γιατί είναι crossover, γιατί ζούμε στην Ελλάδα και γιατί αρκετοί δρόμοι είναι χειρότεροι από αράδες χωραφιών!
-
Με παραπλήσιας απόδοσης κινητήρες και τα δύο, κάπου μειονεκτεί το ένα και πλεονεκτεί το άλλο: το Impreza είναι βαρύτερο, μακρύτερο, έχει αξιοπρεπές μεταξόνιο και ελαφρά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (απαράδεκτα και τα δύο στο θέμα αυτό, αν σκεφτούμε πως απευθύνονται σε οικογενειάρχες...). Στα 20 +/- χιλιάρικα, υπάρχουν κι άλλα πιο αξιόλογα αυτοκίνητα, με περισσότερο ξεκαθαρισμένη 'φιλοσοφία' (δε νομίζω να πιστεύεις ειλικρινά, πως μπορούν ν' ανταπεξέλθουν σε πραγματική χρήση εκτός δρόμου...). Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου, de gustibus ...κολοκυθόπιττα ...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Δεν ειναι τοσο μπροστα οσο φαινεται...δεν θα εχεις προβλημα!
Για τι χρηση θες το αυτοκινητο?Εγώ νομίζω οτι θα έχει πρόβλημα το δεξί πόδι με το χειρόφρενο απ'οτι φαίνεται... Μάλλον επειδή το αμάξι είναι δεξιοτίμονο στην ιαπωνία γιαυτό είναι έτσι...
Εχω πρόβλημα όταν πηγαίνω στο εξοχικό μου στην εύβοια γιατί περνάω από κάτι χωματόδρομους και ανηφόρες χωμάτινες που με δικίνητο σπινιάρουν οι τροχοί πολύ εύκολα. Εάν έχει βρέξει κιόλας σχεδόν αδύνατο να ανέβεις...... Γιαυτό σκέπτομαι για τετρακίνητο....
-
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
Aγαπητέ φίλε
εγώ θα προτιμούσα το SX4! Μόνο και μόνο για το λόγο οτι ζούμε στην Ελλάδα και φαντάζομαι οτι θα έχεις και κανα χωραφάκι στην άκρη, δύσκολοι καιροί έρχονται, μπορεί να χρειαστεί να το καλλιεργήσεις πού ξέρεις, έ, να μην έχεις ένα αμάξι που να μπορείς να το πετάξεις στην αράδα βρε αδερφέ?Πέρα από την πλάκα που έκανα , θα αγόραζα το SX4 γιά τους ίδιους λόγους αλλά διαφορετικά διατυπωμένους! Γιατί είναι crossover, γιατί ζούμε στην Ελλάδα και γιατί αρκετοί δρόμοι είναι χειρότεροι από αράδες χωραφιών!
χεχεχεχε Με πρόλαβες για το χωράφι...
-
Subaru και τα μυαλά στα κάγκελα!!! Καμία σχέση η τετρακίνηση του σουμπαρού με του σουζουκόφιατ, το προηγούμενο είχε καλή παθητική ασφάλεια κατά NHTSA οπότε θα έχει και αυτό, είναι φτιαγμένο ιαπωνία (το σουζούκι είναι νομίζω ευρώπη αλλά δεν κόβω το κεφάλι μου βοήθεια κανείς?) έχει 10 πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο και φυσικά κράτημα σουμπαρού. Είναι από τις λίγες φορές που είμαι τόσο κατηγορηματικός μεταξύ δύο τουτού και ας είναι το σουμπαρού αρκετά ακριβότερο (είναι?)
Το χειρόφρενο δεν νομίζω να σε ενοχλει στο πόδι αλλά θα μπερδεύεις στάνταρ τις κοντές με αυτό τουλάχιστον στην αρχή...
έντιτ: καλά θυμόμουνα πως είχε τις κοντές από την μεριά του οδηγού (τουλάχιστον το φόρεστερ). Δυστυχώς για αυτό ακριβώς το λόγο θα το μπερδεύεις με το χειρόφρενο!Με ένα πάντως τουρμπάκι και 130 ροπάτα αλογάκια ίσως μιλούσαμε για το ιδανικό μικρομεσαίο για την Έλλάδα...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Με παραπλήσιας απόδοσης κινητήρες και τα δύο, κάπου μειονεκτεί το ένα και πλεονεκτεί το άλλο: το Impreza είναι βαρύτερο, μακρύτερο, έχει αξιοπρεπές μεταξόνιο και ελαφρά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (απαράδεκτα και τα δύο στο θέμα αυτό, αν σκεφτούμε πως απευθύνονται σε οικογενειάρχες...). Στα 20 +/- χιλιάρικα, υπάρχουν κι άλλα πιο αξιόλογα αυτοκίνητα, με περισσότερο ξεκαθαρισμένη 'φιλοσοφία' (δε νομίζω να πιστεύεις ειλικρινά, πως μπορούν ν' ανταπεξέλθουν σε πραγματική χρήση εκτός δρόμου...). Βέβαια, αυτή είναι η γνώμη μου, de gustibus ...κολοκυθόπιττα ...Οχι φίλε δε το θέλω για πραγματικές συνθήκες εκτός δρόμου. Απλά για χωματόδρομο σχετικά στρωμένο αλλά με ανηφόρες που εύκολα χάνεις την πρόσφυση στους τροχούς...
Πάντως και μένα με προβληματίζει ο πολύ μικρός χώρος αποσκευών και στα δύο...
Το TERIOS είναι πολύ καλή επιλογή αλλά το θεωρώ απαράδεκτα ακριβό και πωλείται και 35% ακριβότερα σε σχέση με την ευρώπη. Δε θέλω να με πιάσουν κότσο....
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Subaru και τα μυαλά στα κάγκελα!!! Καμία σχέση η τετρακίνηση του σουμπαρού με του σουζουκόφιατ, το προηγούμενο είχε καλή παθητική ασφάλεια κατά NHTSA οπότε θα έχει και αυτό, είναι φτιαγμένο ιαπωνία (το σουζούκι είναι νομίζω ευρώπη αλλά δεν κόβω το κεφάλι μου βοήθεια κανείς?) έχει 10 πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο και φυσικά κράτημα σουμπαρού. Είναι από τις λίγες φορές που είμαι τόσο κατηγορηματικός μεταξύ δύο τουτού και ας είναι το σουμπαρού αρκετά ακριβότερο (είναι?)Το χειρόφρενο δεν νομίζω να σε ενοχλει στο πόδι αλλά θα μπερδεύεις στάνταρ τις κοντές με αυτό τουλάχιστον στην αρχή...
Με ένα πάντως τουρμπάκι και 130 ροπάτα αλογάκια ίσως μιλούσαμε για το ιδανικό μικρομεσαίο για την Έλλάδα...
Αγαπητέ οι τιμές είναι ίδιες ακριβώς και στα δύο. Από την άλλη οι 10 πόντοι δε νομίζω πως κάνουν τη διαφορά γιατί στο SX4 που έχω κάνει τεστ έχει πολύ καλούς χώρους στο εσωτερικό και μάλλον πίσω κάθονται καλύτερα εάν κρίνω από την φώτο του ιμπρέζα που έχει και τεράστιο κεντρικό τούνελ..... Στο χώρο αποσκευών το ιμπρέζα έχει 30 λίτρα παραπάνω βέβαια..
Για τουρμπάτο κινητήρα ούτε λόγος, δε θέλω πατέντες όπως αυτές που έκανε η ελληνική αντιπροσωπεία της σουμπαρού και τα έκανα κουλουβάχατα με την αξιοπιστία... Και γενικά είμαι κατά του τούρμπο για πολλούς λόγους βασικά αξιοπιστίας και κόστους συντήρησης...
Δε το βλέπω και πολύ άνετο πίσω το ιμπρέζα.... -
Καλά το ελληνικό τούρμπο που είχαν βάλει στο 1600άρι όντως ήταν η χαρά του συνεργειά (εν αντιθέση με τα μάλλον σπάνια απείραχτα 2.0άρια) και το λένε όλοι οι μάστορες αυτό. Ελπίζουμε να το βάλει η ίδια η σουμπαρού όμως!
Το μεταξόνιο δεν το λέω για τους χώρους, αλλά για την σταθερότητα στο ταξίδι και τις πιο ήπιες αντιδράσεις. Επειδή τα σουμπαρού σχεδιάζονται εξ' αρχής για να είναι τετρακίνητα βάζουν το μοτέρ όσο το δυνατόν πιο πίσω μειώνοντας το χώρο αποσκευών. Για τον ίδιο λόγο Μπέμπες και μερσεντές έχουν τεράστια μεταξόνια και μικρούς χώρους. Στον δρόμο όμως είναι
Μία συμβουλή: οδήγησε τα και τα δύο και θα δεις πόσο εύκολη θα γίνει η απόφαση σου
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Καλά το ελληνικό τούρμπο που είχαν βάλει στο 1600άρι όντως ήταν η χαρά του συνεργειά (εν αντιθέση με τα μάλλον σπάνια απείραχτα 2.0άρια) και το λένε όλοι οι μάστορες αυτό. Ελπίζουμε να το βάλει η ίδια η σουμπαρού όμως!Το μεταξόνιο δεν το λέω για τους χώρους, αλλά για την σταθερότητα στο ταξίδι και τις πιο ήπιες αντιδράσεις. Επειδή τα σουμπαρού σχεδιάζονται εξ' αρχής για να είναι τετρακίνητα βάζουν το μοτέρ όσο το δυνατόν πιο πίσω μειώνοντας το χώρο αποσκευών. Για τον ίδιο λόγο Μπέμπες και μερσεντές έχουν τεράστια μεταξόνια και μικρούς χώρους. Στον δρόμο όμως είναι
Μία συμβουλή: οδήγησε τα και τα δύο και θα δεις πόσο εύκολη θα γίνει η απόφαση σου
Ναι σαφώς θα ζητήσω ένα τεστ ντραιβ στο ιμπρεζα. Στο SX έχω κάνει ήδη και γενικά έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Μόνο οι διπλές μπροστά πλευρικές κολώνες που περιορίζουν την ορατότητα στις στροφές είναι παραφωνία και ο πολύ μικρός χώρος αποσκευών...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μία συμβουλή: οδήγησε τα και τα δύο και θα δεις πόσο εύκολη θα γίνει η απόφαση σου
Aυτη ειναι η καλυτερη συμβουλη. Μια δοκιμη θα σου δωσει πολλες απαντησεις. Εμενα η δοκιμη μου αλλαξε τελειως και εκει που δεν ειχα σε καμια υποληψη το SEDICI / SX4 βρεθηκα να εχω SEDICI.
-
Θελω να θίξω ενα άλλο ζητημα του θεματος SX4-Impreza.
Απ'οτι βλεπω τα δυο αυτοκινητα εχουν την ιδια τιμη -18900 Ευρώ- και αυτο μου κανει εντυπωση.
Προτου μαθω την τιμη του Impreza θεωρουσα οτι το SX4 εχει συμφερουσα τιμη (βλ. μικρο SUV κλπ.) Τωρα που βλεπω οτι εχουν ιδια τιμη μου φαινεται πολυ ακριβο το SX4. Δηλαδη πως δικαιολογειται να εχει ιδια τιμη με το Impreza; Αφου υστερεί σε ενα σωρο τομεις και υπερτερει (μονο;) στο οτι εχει αυξημενο υψος που μπορει να βοηθησει σε αναζητησεις εκτος ασφαλτου.
-
Να προσθέσω στα + του sx4 ότι η τετρακίνηση είναι κατ'επιλογήν και όχι μόνιμη.Βεβαια κάποιος μπορεί να πει ότι η τετρακίνηση του impreza στο δρόμο ειναι καλύτερη . Σαφώς αλλά δεν θα πάρει κανείς το sx4 για να πλακώνεται στους δρόμους. Από την άλλη το impreza έχει κοντές. Διαλέγεις και πάιρνεις ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του. Και πιο ωραίο εσωτερικό κατά τη γνώμη μου.
-
Από επιδόσεις πως είναι το Impreza? Βλέπω αυτό το 0-100 σε 14' και προβληματίζομαι...
-
Ο χρήστης Panayiotis έγραψε:
Από επιδόσεις πως είναι το Impreza? Βλέπω αυτό το 0-100 σε 14' και προβληματίζομαι...Σιγουρα δεν προσφερεται για κοντρες κ για φαναρια .
Ειναι αυτοκινητο για ταξιδι με μεγαλες ταχυτητες .
Σε συμπεριφορα , τιμονι , θορυβους , παιρνει αριστα .
Πολυ δυνατο αμαξωμα , χαμηλο κεντρο βαρους .
Το χειροφρενο ειναι στο κεντρο κ οχι εκει που φαινεται στην φωτο .
2 ταχ 120
3 140
4 160
5 180-200 (κοντερισια )
καταναλωση 7,5 (οικον.οδηγ)
9,5 (160-180)
Στην Εγνατια το κοντερ εδειξε πολλες φορες πανω απο 200 -
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Από επιδόσεις πως είναι το Impreza? Βλέπω αυτό το 0-100 σε 14' και προβληματίζομαι...
Σιγουρα δεν προσφερεται για κοντρες κ για φαναρια .
Ειναι αυτοκινητο για ταξιδι με μεγαλες ταχυτητες .
Σε συμπεριφορα , τιμονι , θορυβους , παιρνει αριστα .
Πολυ δυνατο αμαξωμα , χαμηλο κεντρο βαρους .
Το χειροφρενο ειναι στο κεντρο κ οχι εκει που φαινεται στην φωτο .
2 ταχ 120
3 140
4 160
5 180-200 (κοντερισια )
καταναλωση 7,5 (οικον.οδηγ)
9,5 (160-180)
Στην Εγνατια το κοντερ εδειξε πολλες φορες πανω απο 200Συγνώμη, το 1.5 Impreza δεν έχεις; Είναι δυνατόν η δευτέρα να φτάνει τα 120;
Νομίζω τα νούμερα που βάζεις είναι καπως υπερβολικά...
Νέο SUBARU IMPREZA 1.5 Vs SUZUKI SX4 1.6