-
- Το δάπεδο του Bravo είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του αυτήν τη στιγμή. Επιπλέον, είναι μάλλον απίθανο να φορά ημιάκαμπτο πίσω. Τη θέση του για την 149 και την Duetto (εάν η Duetto βασιστεί στην 149) θα πάρει ανεξάρτητη ανάρτηση.
- Η πίσω κίνηση δεν καθιστά αυτομάτως ένα αυτοκίνητο καλό. Θυμίζω BMW Neue Klasse, δηλαδή 1502/1602/2002 (σκοτώστρα), E21 (επίσης), Ε30 (μέχρι το facelift σκοτώστρα), Ζ3 (κακοστημένη), Ε36 Compact (πίσω ανάρτηση από την Ε21, οπότε...), SLK (ΕΝΤΕΛΩΣ μέτριο στήσιμο και απαράδεκτο τιμόνι)... Αντιθέτως, παρά τις δυσμενείς (θεωρητικά πάντα) προοπτικές που δίνει η μπροστινή κίνηση, δεν θυμάμαι να υπήρξε καμμία προσθιοκίνητη Alfa που να είναι κακοστημένη. Ούτε η Alfasud, ούτε η 33, ούτε η 155 (που την έχει ένας απαιτητικός φίλος μου στα 1800 κ.εκ. και είναι ενθουσιασμένος από τη συμπεριφορά της), ούτε οι 147/156/GT, ενώ - για να τελειώνουμε μ'αυτό το παραμύθι - και οι 159/Brera είναι κορυφαίες σε οδική συμπεριφορά και κράτημα.
Με bold βάζω όσα έχω οδηγήσει. Μια εταιρεία που έχει μακρύ παρελθόν κακοστημένων αυτοκινήτων είναι τουλάχιστον αστείο να μου παριστάνει το θεματοφύλακα της πίσω κίνησης και να μου'ρχονται οι οπαδοί της και να απορρίπτουν κάτι καλοστημένο μόνο και μόνο επειδή είναι προσθιοκίνητο.
-
Πέραν του ότι το σχέδιο είναι ξεκάθαρα photoshop και δεν έχει καμμία σχέση με τις ελάχιστες σχεδιαστικές προτάσεις που διέρρευσαν, υπάρχουν ανακρίβειες:
- Μιλούν για τον 2.2 JTS, ο οποίος ή θα μπει στη 'δεύτερη γραμμή' ή θα αντικατασταθεί τελείως από τους 1.8 JTB (για την 159) και 2.0 JTB (Brera), οι οποίοι βέβαια θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι.
- Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα έχει το δάπεδο της 149. Αντιθέτως, έχει διαρρεύσει ότι θα φορά την επερχόμενη μεσαία πλατφόρμα της Alfa Romeo, η οποία θα εξελιχθεί - πάντα σύμφωνα με τις λίγες διαρροές που υπάρχουν - από κοινού με τη Maserati και θα είναι πισωκίνητη, ενώ σ'αυτήν την πλατφόρμα λέγεται ότι θα βασίζεται η αντικαταστάτρια της GT.
-
προσωπικα δε γνωριζω αν θα ειναι πισωκινητη(που μαλλον δε θα ειναι)ωστοσο ελπιζω να ειναι οδηγικα μια Αλφα Ρομεο χωρις πολλα παραπανισια κιλα..
-
Επειδή έχω οδηγήσει και τη 'νέα ράτσα' Alfa Romeo (που βγήκε πιο 'τροφαντή' ελέω προδιαγραφών EuroNCAP), σε πληροφορώ πως οι ρητορείες περί βάρους πάνε περίπατο με το που θα τις οδηγήσεις. Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και σε βάζουν στο παιχνίδι, αρκεί να έχουν τα σωστά μοτέρ επάνω τους. Γκρινιάξαμε για τα 1600 κιλά των 159/Brera και τους 2+ τόννους της πανάσχημης Cayenne (άσε που το εν λόγω αμάξι είναι μια από τις μεγαλύτερες ενδείξεις ότι ο κάτοχός του είναι γαϊδούρι ξεκαπίστρωτο) τους κάναμε γαργάρα, γιατί είναι πορσικό και θα μας το βάζουν πρώτη μούρη στο κωλάδικο οι μπράβοι...
-
ο πατερας μου τυγχανει να εχει την 159 2,2..το αμαξι πηγαινει πολυ καλα για τη κατηγορια του και ουσιαστικη υστερηση στο γκαζι δε νιωθεις πουθενα..ωστοσο αμφιβαλλω αν αυτο συμβαινει στις 2 μικροτερες εκδοσεις...το ιδιο πιστευω(χωρις να την εχω οδηγησει)και στη μπρερα..ενα καθ ολα αξιολογο αμαξι που ομως στην entry level εκδοση του,λειπει το γκαζι σε σχεση παντα με αυτα που προσφερει ο ανταγωνισμος.. ολα αυτα ομως ελπιζω να λυθουν με τους JTB,οποτε αποφασισουν να τους βγαλουν..
-
Την 159 1.8 δεν θα την έπαιρνα με τίποτα. Η Brera 2.2 ίσως και να μη θέλει τουρμπάτο κινητήρα. Νομίζω πως ένα κιβώτιο με κοντύτερες ενδιάμεσες σχέσεις θα έκανε πολύ καλή δουλειά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει και τη 'νέα ράτσα' Alfa Romeo (που βγήκε πιο 'τροφαντή' ελέω προδιαγραφών EuroNCAP), σε πληροφορώ πως οι ρητορείες περί βάρους πάνε περίπατο με το που θα τις οδηγήσεις. Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και σε βάζουν στο παιχνίδι, αρκεί να έχουν τα σωστά μοτέρ επάνω τους. Γκρινιάξαμε για τα 1600 κιλά των 159/Brera και τους 2+ τόννους της πανάσχημης Cayenne (άσε που το εν λόγω αμάξι είναι μια από τις μεγαλύτερες ενδείξεις ότι ο κάτοχός του είναι γαϊδούρι ξεκαπίστρωτο) τους κάναμε γαργάρα, γιατί είναι πορσικό και θα μας το βάζουν πρώτη μούρη στο κωλάδικο οι μπράβοι...Το ενα ειναι 'κούρσα' και το άλλο φορτηγο.Πώς τα συγκρινεις απ'ευθειας αναμεταξύ τους;
Εσενα τα 1600 κιλά δε θα σου άρεσε αν ήταν 1000;Θα σε χαλούσε;Ξερεις πολλά πλεονεκτηματα που να οφείλονται στα πολλά κιλά ενος αυτοκινήτου;
Εσυ δεν κατηγορούσες μεχρι πρόσφατως τους αμερικάνους για τα βαρεια τους αυτοκίνητα;Πώς τωρα εμφανιζεσαι σαν υπέρμαχος των 1600 κιλών ανα αυτοκινητο;Μηπως σε καθοδηγει ο οπαδισμος; -
Θα προτιμούσα σαφέστατα να ήταν 1000 τα κιλά (αν και πολύ πιο ρεαλιστικά είναι για τέτοιο μέγεθος αμαξώματος και τέτοια πακέτα εξοπλισμού τα 1300-1400) και θεωρώ απαράδεκτο το ότι αναγκασθήκαμε να ανεχόμαστε την διαρκή αύξηση της μάζας των αυτοκινήτων για χάρη της υποχονδριακής μανίας με την παθητική ασφάλεια. Δυστυχώς όμως, σήμερα δεν παίρνεις αμάξι της μεσαίας κατηγορίας που να μη ζυγίζει 1500-1700 κιλά (πραγματικά και όχι κατά DIN ή ISO), ακριβώς λόγω της τρομολαγνείας περί παθητικής ασφάλειας, η οποία άκριτα αναπαράγεται από τον Τύπο και έχει προωθηθεί ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του '80. Όταν λοιπόν τα αστέρια του EuroNCAP γίνονται βασικότατο κριτήριο αγοράς για μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, θα αναγκασθούν αρκετοί κατασκευαστές να γίνουν 'βασιλικότεροι του βασιλέως' και να βγάλουν αμάξια πολύ βαρύτερα απ'ό,τι θα ήθελαν. Το θέμα είναι όμως αν τελικά το όλο αποτέλεσμα είναι καλό ή όχι. Αν είναι σωστό σαν αυτοκίνητο (και ως αυτοκίνητα δεν εννοώ τα εκτρωματικά φορτηγά/τρακτέρ με τα οποία κάνουν φιγούρα και καβαλάνε πεζοδρόμια οι κρετίνοι) και μου αρέσει ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ, το βάρος θα περάσει σε δεύτερη μοίρα. Ωστόσο, όπως είπα, σήμερα με τέτοιους κανόνες (βάρος = ποιότητα κι ασφάλεια, η κλασσική ισότητα του γερμανόφιλου) παίζουμε. Χορεύουμε λοιπόν όλοι κατά πώς βαράει η αγορά (δηλαδή ο μέσος - συνήθως απληροφόρητος και χειραγωγούμενος - 'αγοραστής') το νταούλι.
-
Το θεωρεις απαραδεκτο,κι'όμως το επικροτεις με τη σταση σου.Τα αυτοκινητα αυτα (όλα,όχι τα συγκεκριμενα) θα ητανε πολύ ανωτερα σε όλους τους τομεις εαν ζυγιζανε λιγοτερο.Αντι λοιπών να επιβραβευουμε τα εξτρα βαρος,καλύτερα θα ηταν να το αντιμετωπίζαμε με δυσφορία,εαν τουλάχιστον θεωρούμε τους εαυτούς μας λάτρεις του αυτοκινητου.
Εαν όπως λές,σου αρεσει ενω ζυγιζει όσο μια μαούνα,φαντασου πόσο περισσοτερο θα σου άρεσε αν ήταν ελαφρυτερο.
-
Είμαι πραγματιστής Ανδρέα. Βεβαίως, θεωρώ άκυρο το κράξιμο από συντάκτες και 'αντικειμενικούς' (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) που, ενώ κράζανε τις Alfa γιατί δεν είχαν 'βαριά, στιβαρή, ποιοτική και ασφαλή κατασκευή', τώρα τις κράζουν γιατί απέκτησαν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Από την άλλη, ΝΑΙ, θα μου άρεσε η 'νέα ράτσα' περισσότερο αν ήταν 1300 ή 1400 κιλά (όσο δηλαδή μια C5) αντί για 1600, γιατί θα ήταν ακόμα πιο κοφτερή στις αντιδράσεις της. Από την άλλη όμως... Η C5 με λιγότερα από 1400 κιλά βάρος ΕΙΝΑΙ μαούνα, ένα υποστροφικό κατασκεύασμα που δεν έχει ούτε το 10% της καλοζυγισμένης οδικής συμπεριφοράς της προκατόχου της και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ τύχη σε οποιαδήποτε έκδοση απέναντι σε οποιαδήποτε Alfa.
-
Διαβασα ενα συγκριτικο του Auto-typos μεταξυ 159/3αρας/c class και τι να πω?αγανακτησα απο τη μεροληψια και τη γερμανολαγνεια των συντακτων...εκει που ελεγε οτι η 159 ειναι καλη στο ταδε,με εμμεσο τροπο σου πετουσε οτι ειναι ιταλικο και εχει ακομη δουλεια για να φτασει τα αλλα δυο ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (σχεδον κατα λεξη το μεταφερω!!!!!!!!!)
Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα ελεος με αυτη την προκαταληψη..εδωσα την GT μου σε γνωστο με 3αρα κουοε 2λιτρη (η δικη μου ειναι 1. και αφου τρλαθηκε γενικα με το αυτοκινητο (χαρακτηριστικα επαναλαμβανε τι σπορ κυριλα ειναι αυτη ρε μλκ) το κανουμε βολτα (στο στρωσιμο ειμαι) και τον προκαλω σε μια ανοιχτη καμπη να μπει με οσα μπορουσε...μετα τη στροφη μου λεει τι μπροσθιοκινητο και μαλακιες το αμαξι ειναι οδηγκη εμειρια...
οποτε προκαλω τον οποιοδηποτε εχει την παραμικρη αμφιβολια για την Alfa Romeo απλα να κανει μια βολτα και τελος...το χαμογελο επιστρεφει...
-
Το εν λογω μοντελο προοριζεται για απελευθερωση στην αγορα ή ειναι απλα καποια σπουδη της εταιρειας?
-
Ποιο, η φωτογραφία στην ιστοσελίδα που μας δείξανε; Photoshop της κακιάς ώρας είναι. Η εταιρεία ξέρουμε ότι έχει στα σκαριά ένα ακόμα ανοιχτό αυτοκίνητο, αλλά πέραν τούτου δεν ξέρουμε τίποτα άλλο. Ούτε αν θα είναι μεγαλύτερο από τη Spider ούτε αν θα είναι μικρότερο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει και τη 'νέα ράτσα' Alfa Romeo (που βγήκε πιο 'τροφαντή' ελέω προδιαγραφών EuroNCAP), σε πληροφορώ πως οι ρητορείες περί βάρους πάνε περίπατο με το που θα τις οδηγήσεις. Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και σε βάζουν στο παιχνίδι, αρκεί να έχουν τα σωστά μοτέρ επάνω τους. Γκρινιάξαμε για τα 1600 κιλά των 159/Brera και τους 2+ τόννους της πανάσχημης** Cayenne (άσε που το εν λόγω αμάξι είναι μια από τις μεγαλύτερες ενδείξεις ότι ο κάτοχός του είναι γαϊδούρι ξεκαπίστρωτο)** τους κάναμε γαργάρα, γιατί είναι πορσικό και θα μας το βάζουν πρώτη μούρη στο κωλάδικο οι μπράβοι...Πρέπει να έχουμε ολόκληρο μαντρί μέσα στις πόλεις...
Ωραίοι αφορισμοί
-
βαρεθηκα να βλεπω μελλοντικα σχεδια για μοντελα της Αλφα ρομεο!
Κατι σαν φατε ματια αμαξια και χερια αδεια! -
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... get-168bhp
-
-
Ξέχνα την χοντροκώλα EDDIE και γέμιζε τον κουμπαρά.
-
On topic...
http://auto.in.gr/espionage/article/?aid=1231270429
Αυτό στην περίπτωση της Alfa Romeo Spider συνεπάγεται πιθανότατα την υιοθέτηση ενός κινητήρα MultiJet 1,4 λίτρων με ισχύ στους 120 ίππους.
Πολύ επιμένουν σε αυτή τη μούφα με το 1,4.
-
http://www.carscoops.com/2013/10/scoop- ... -mx-5.html
Κι άλλες φώτο.
Alfa Romeo Duetto....