-
Τελικα η συνένωση εταιριών δεν ειναι πανάκεια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται, όπως νομίζαμε όλοι! Ο μερσέντες έχει προβλήματα με τους αμερικάνους, ενω παράτησε τελικά τη μιτσουμπίσι. Και βέβαια πριν λίγα χρόνια η BMW εγκατέλειψε τη ροβερ.
Μήπως οι συνεργασίες έχουν ενα βαθμό, περα από τον οποίο χάνεται ο έλεγχος, πάνω στο άγχος να τοποθετηθούν πολλά προϊόντα χωρίς αλληλοκαναβαλισμούς, οι μαρκετίστες και οι επιτροπές έχουν τον πρώτο λόγο και γίνονται δηλώσεις όπως των υπεύθυνων εξέλιξης της φίατ για το τιμόνι του στίλο, του στυλ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι ακριβώς αυτό μας ζητήσαν οι 'από πάνω'. Πιοι είναι αυτοί οι από πάνω, μάλλον σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
Άλλωστε, η τογιότα δήλωνε από την αρχή πως δεν θέλει να προχωρήσει σε 'συνενώσεις' φοβόμενη τα μπερδέματα, θυμάστε; -
Τελικα η συνένωση εταιριών δεν ειναι πανάκεια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από ότι φαίνεται, όπως νομίζαμε όλοι! Ο μερσέντες έχει προβλήματα με τους αμερικάνους, ενω παράτησε τελικά τη μιτσουμπίσι. Και βέβαια πριν λίγα χρόνια η BMW εγκατέλειψε τη ροβερ.
Μήπως οι συνεργασίες έχουν ενα βαθμό, περα από τον οποίο χάνεται ο έλεγχος, πάνω στο άγχος να τοποθετηθούν πολλά προϊόντα χωρίς αλληλοκαναβαλισμούς, οι μαρκετίστες και οι επιτροπές έχουν τον πρώτο λόγο και γίνονται δηλώσεις όπως των υπεύθυνων εξέλιξης της φίατ για το τιμόνι του στίλο, του στυλ, δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι ακριβώς αυτό μας ζητήσαν οι 'από πάνω'. Πιοι είναι αυτοί οι από πάνω, μάλλον σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
Άλλωστε, η τογιότα δήλωνε από την αρχή πως δεν θέλει να προχωρήσει σε 'συνενώσεις' φοβόμενη τα μπερδέματα, θυμάστε;
ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΜΕ ΠΗΛΙΝΕΣ ΡΟΔΕΣ