-
Φαίνεται να μοιάζει περισσότερο στο Auris.
Eδώ γίνεται του υβριδικού. -
Φαίνεται να μοιάζει περισσότερο στο Auris.
Eδώ γίνεται του υβριδικού. -
Φαίνεται να μοιάζει περισσότερο στο Auris.
Eδώ γίνεται του υβριδικού. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Eδώ γίνεται του υβριδικού.Έχουν για 'παρέα' τους και τον ανταγωνισμό ;
Με το Prius III τί γίνεται ;
-
Ό,τι facelift και να κάνει δε σώζεται..
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Ό,τι facelift και να κάνει δε σώζεται..Ναι αλλά σώζει τον πλανήτη
-
Και 2ο facelift...?? Μήπως είναι το ΙΙΙ που τα μηχανικά δοκιμάζονται στο ΙΙ
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ναι αλλά σώζει τον πλανήτηΚαλά... για το κατά πόσο σώζουν τον πλανήτη, και το πόσο πιο πολύ επιβαρύνει το περιβάλλον η κατασκευή ενός Prius σε σχέση με ένα Avensis είναι άλλη ιστορία...
@νδρέας
-
Σε αυτό παίζει να έχεις δίκιο πόσο μάλλον όταν ο ευρωπαίος μπορεί να αγοράσει τα διαπιστωμένα οικολογικότερα ντίζελ. Αυτό που όμως έκανε το πράιους ήταν να αλλάξει τη φιλοσοφία μας και ειδικά στην άλλη άκρη του ατλαντικού όπου έγινε μόδα. Προκειμένου η Αμερικάνα κυρία να έχει ένα βενζινοβόρο σούβ καλύτερα να έχει το πράιους!
-
Καλά... για το κατά πόσο σώζουν τον πλανήτη, και το πόσο πιο πολύ επιβαρύνει το περιβάλλον η κατασκευή ενός Prius σε σχέση με ένα Avensis είναι άλλη ιστορία...
Ποιά είναι αλήθεια αυτή η 'άλλη ιστορία....' ; (ουσιαστικό κι όχι ρητορικό το ερώτημά!)
Δεν θα είχε δημιουργηθεί ζήτημα από οικολογικές οργανώσεις;
Άλλωστε για ποιόν λόγο δύο απο τις πιο προηγμένες τεχνολογικά εταιρείες (HONDA-TOYOTA) να επένδυαν χρήμα και τεχνολογία σε ένα τομέα όπου αργά ή γρήγορα θα αποδεικνυόταν... 'άνθρακες ο θησαυρός'; (ρητορικό το ερώτημα!)
Και επίσης για ποιόν λόγο μπαίνουν στο υβριδικό παιχνίδι εταιρείες ευρωπαικές (PEUGEOT-RENAULT-PORSCHE-OPEL κ.α.), οι οποίες αν μη τι άλλο πρωτοπορούν στα '...διαπιστωμένα οικολογικότερα diesel';
[/quote] -
Ειδικα οταν το νεο εγροστασιο της Ταοτα που παραγει το Πριους ειναι το οικολογικοτερο εργοστασιο παραγωγης αυτοκινητων στον κοσμο!
Προφανως αναφερεσαι στις μπαταριες αλλα αυτες ανακοινωσε η ιδια η εταιρεια πως ευχαριστως οποιος θελησει στο τελος της ζωης του αυτοκινητου τις παιρνει πισω για ανακυκλωση! -
@JIM THEO
α. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο δεν είναι τόσο πρωτοποριακό. Υπάρχουν εργοστάσια (σε άλλους κλάδους) που είναι ακόμα πιο οικολογικά.
β. Για την ανακύκλωση των μπαταριών δεν είναι κάποιο φοβερό βήμα της Toyota αλλά υποχρέωση της. Τουλάχιστον για την Ευρώπη. Ας μην ξεχνάμε δε, ότι και το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό οπότε γιατί να πετάς κάτι που μπορείς να ανακυκλώσεις.
Η Toyota στο δικό της LCA (Ανάλυση Κύκλου Ζωής) με τα δεδομένα που παραθέτει καταδεικνύει ότι το Prius είναι λιγότερο ενεργοβόρο από το όχημα με το οποίο συγκρίνει.
Ακόμα όμως και αν σήμερα δεν είναι έτσι (που πολύ φοβάμαι ότι είναι, απλά κάποιοι επειδή δεν έχουν την τεχνολογία εφαρμόζουν το ρητό 'δώσε στο κοινό την πληροφόρηση ότι το συγκεκριμένο αγαθό είναι ήσσονος σημασίας ως ότου και εμείς να το αποκτήσουμε') το βήμα της Toyota είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ακόμα οι εξελίξεις στους συσσωρευτές είναι ραγδαίες τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα για τα υβριδικά.
@ all
Για τα diesel τώρα. Μιλώντας με καθηγήτρια του ΕΜΠ που η δουλειά της σχετίζεται άμεσα με μικροσωματίδια κατάλαβα και το απίστευτο μέγεθος του προβλήματος. Ακόμα και τα φίλτρα σωματιδίων ίσως να μην είναι πανάκεια καθώς ναι μεν δεν θα έχουμε πια τα PM25 & PM10 αλλά το πρόβλημα μεταναστεύει σε ακόμα πιο μικρές διαμέτρους (PM2.5) όπου τα κλασσικά φίλτρα δεν δουλεύουν (εκεί απαιτείται πρακτικά πυρσός πλάσματος) λόγω των πολύ υψηλών πιέσεων έκχυσης του καυσίμου και των συνθηκών καύσης. Ιατρικά για τόσο fine dust δεν έχουμε στοιχεία αλλά όλοι φοβούνται (ακόμα και οι ειδικοί των εταιρειών) ότι θα είναι ακόμα χειρότερα τα δεδομένα. Λύσεις υπάρχουν π.χ. οι μηχανικοί της Merc και VW εργάζονται σε κινητήρες πολλαπλής λειτουργίας (αναφλεκτήρες και αυτανάφλεξη καυσίμου) με καύσιμο όμως τη βενζίνη και όχι το diesel αντίστοιχης απόδοσης με το diesel.
-
@christos.dimou δεν καταλαβα που διαφωνουμε αφου και στις δυο παραγραφους που αναφερεσαι στα λεγομενα μου συμφωνεις!
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
@christos.dimou δεν καταλαβα που διαφωνουμε αφου και στις δυο παραγραφους που αναφερεσαι στα λεγομενα μου συμφωνεις!Μα δεν διαφώνησα. Απλά συμπλήρωσα.....
-
E, όχι ρε παιδιά, μαλώστε λίγο!!! Τσάμπα το ποπ-κορν που έψησα;
-
Το 'plug in' υβριδικό που ανακοινωσε αναφέρεται στην 3η γενιά του Prius ή καμία σχέση?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το 'plug in' υβριδικό που ανακοινωσε αναφέρεται στην 3η γενιά του Prius ή καμία σχέση?Μάλλον από τα μέσα του 2008 στην Αμερική θα υπάρχει η δυνατότητα να αγοράζεις από την Toyota το Prius ΙΙ με πρίζα όπως τουλάχιστον αναφέρεται στο Internet. Σήμερα στην Καλιφόρνια με 2,000 $ μπορείς να κάνεις retrofit (και νομίζω ότι η Toyota δεν έχει αντιρήσεις).
Ίσως όμως να περιμένουμε και το 2009 όπου θα εμφανιστεί τελικά το ΙΙΙ (υπάρχουν κάποια θέματα να λυθούν ακόμα).
Toyota Prius facelift