-
..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει
-
..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει
-
..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει
-
Για τι αμάξι μιλάμε;
-
Sorry, Mazda 6
-
Στα bmw τουλάχιστον ο αισθητήρας στο κάθισμα είναι μια μεγάλη ''ζελατίνα'' με ''επαφές'' που όταν υπάρχει βάρος κλείνει το κύκλωμα.
Σαν ανταλλακτικό κοστίζει γύρω στα 100 ευρώ και τα περισσότερα χρήματα που σου παίρνουν είναι για το λύσιμο της επένδυσης του καθίσματος κτλπ.
Εγώ το είχα πάει σε συνεργαζόμενο ταπετσέρι της bmw και μου πήρε 60-80 ευρώ εργασία αν θυμάμαι. Στην bmw θα μου ζητάγανε σίγουρα 150+ ευρώ για την εργασία αυτή.
-
Γιατί δεν βάζεις την κλασική 'αντίσταση' να φαίνεται ότι πάντα είναι
επιβάτης εντός? Οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν.Και ΠΟΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ αισθητήρας ? Για τον οδηγό είναι ημιάχρηστο,
κάνε το αντίσταση. -
[quote='ast']..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει
-
Ρώτα κάναν έξω Mazdo - συνεργείο ή αν δεν βρεις με τίποτα, πας σε έναν μηχανικό-ηλεκτρολόγο Ρενό. Μπορεί να λυθεί το πρόβλημα με αστείο ποσό...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Γιατί δεν βάζεις την κλασική 'αντίσταση' να φαίνεται ότι πάντα είναι
επιβάτης εντός? Οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν.Και ΠΟΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ αισθητήρας ? Για τον οδηγό είναι ημιάχρηστο,
κάνε το αντίσταση.Δε νομίζω οτι υπάρχει και στο κάθισμα του οδηγού αυτός ο αισθητήρας
(τι θα εξυπηρετούσε?) -
Λοιπόν, την Παρασκευή που πέρασε έστειλα ένα πολύ εμπεριστατωμένο e-mai στη Mazda Ευρωπης, με όλα μου τα στοιχεία, περιγραφή όλου του περιστατικού λεπτομερώς και τον VIN κι εχτές μου απάντησε η supervisor του Customer Relationship Centre πως επικοινώνησε με την ΕΛΜΑ και θα έχω σύντομα νέα.
Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από την ΕΛΜΑ να παω το αμάξι στο σέρβις την Παρασκευή να το ξαναδούν.
Για να δούμε..
-
..συνέχεια..
Έφυγα από τον έλεγχο που ξαναδιαπιστώθηκε το πρόβλημα και περίπου ενάμιση μήνα μέτα (αρχές Νοεμβρίου) μου τηλεφώνησαν να ξαναπάω. Ξαναπήγα όντως, οπότε και με ενημέρωσαν πως εγκρίθηκε δωρεάν αντικατάσταση του αισθητήρα, φωτοτύπησαν την άδεια κυκλοφορίας και παρήγγειλαν το ανταλλακτικό. Σήμερα μου τηλεφώνησαν να πάω την Παρασκευή για να γίνει η αντικατάσταση.
Συμπέρασμα: με ένα απλό email πολλά γίνονται. Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Συμπέρασμα: με ένα απλό email πολλά γίνονται. Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe.
Έχω εντυπωσιαστεί.
Στο tribute του κουμπάρου ΕΠΕΣΕ (και χάθηκε) στον πρώτο χρόνο το
καπάκι από τον ένα προβολέα ομίχλης ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΑΝ!, λές
και ήταν λογικό που ξεκόλλησε.Μάλλον έπρεπε να στείλει email στον υπεύθυνο ξεκολλημένων καπακιών
-
Στην ΕΛΜΑ πρέπει να είναι λιγο τσιπηδες.
Για αυτο κατευθειαν εστειλα στη Γερμανια και οχι στην Αθηνα. -
Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe. Aυτά να τα βλέπουν κάποιοι μέσα στις αντιπροσωπείες που μόλις λήξει η εγγύηση κοιτάνε το ταβάνι και σφυρίζουν αδιάφορα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe. Aυτά να τα βλέπουν κάποιοι μέσα στις αντιπροσωπείες που μόλις λήξει η εγγύηση κοιτάνε το ταβάνι και σφυρίζουν αδιάφορα.Μερικες φορες φταιει και η αγνοια των καταναλωτων...
-
Ο σωστός αντιπρόσωπος δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από την άγνοια του κατόχου του αυτοκινήτου. Τώρα θα μου πείς ότι ψάχνω να βρώ γωνία στο δεκάρικο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ο σωστός αντιπρόσωπος δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από την άγνοια του κατόχου του αυτοκινήτου. Τώρα θα μου πείς ότι ψάχνω να βρώ γωνία στο δεκάρικο.Φιλε 21Quadra, ψάχνεις να βρεις γωνία στο δεκάρικο...
(...και τα κατουρλια σου στη θαλασσα, και βελονα στα αχυρα...)Συμφωνω απολυτα περι σωστου και επαγγελματια αντιπροσωπου.
Αλλα, αν δεν ξερεις και πως λειτουργουν τα πραματα γινεσαι πιο ευκολος στοχος.
Παραδειγμα: Το προβλημα με τα μοτερ ηλεκτρονικου τιμονιου στα Punto 99-2002 ειναι γνωστο. Βαση αρ. πλαισιου, η FIAT ξερει ποσα μοτερ θα χαλασουν, και στελνει στους αντιπροσωπους της ανα τον κοσμο, την αναλογη ποσοτητα προκειμενου να εξυπηρετηθουν οι πελατες της, εστω και εκτος εγγυησης.
Φυσικα ο εδω αντιπροσωπος στο χρεωνει 300 -
Για το θέμα αυτό κάπου διάβασα ότι υπάρχει ανάκληση της Mazda...
Άρα, η αντιπροσωπεία δεν υπερέβαλλε εαυτόν, αλλά έκανε απλά το καθήκον της.
-
Οι 'Ελληνες 'δε γνώριζαν τίποτα', τόσο για το δικό μου θέμα, όσο και για το θέμα κάποιων μελών του Mazda 6 club που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
Όσο για την αντικατάσταση, πάντα ως εγγύηση αναφέρεται και ποτέ ως ανάκληση. Στο νετ πάντως δεν κατόρθωσα να βρώ κάτι περί ανάκλησης.
Αισθητήρας στο κάθισμα. Ποοοσο;