Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αισθητήρας στο κάθισμα. Ποοοσο;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αισθητήρας στο κάθισμα. Ποοοσο;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    25
    615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ast last edited by

      ..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

      Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ast last edited by

        ..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

        Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ast last edited by

          ..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

          Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            insanedriver last edited by

            Για τι αμάξι μιλάμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              ast last edited by

              Sorry, Mazda 6

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                insanedriver last edited by

                Στα bmw τουλάχιστον ο αισθητήρας στο κάθισμα είναι μια μεγάλη ''ζελατίνα'' με ''επαφές'' που όταν υπάρχει βάρος κλείνει το κύκλωμα.

                Σαν ανταλλακτικό κοστίζει γύρω στα 100 ευρώ και τα περισσότερα χρήματα που σου παίρνουν είναι για το λύσιμο της επένδυσης του καθίσματος κτλπ.

                Εγώ το είχα πάει σε συνεργαζόμενο ταπετσέρι της bmw και μου πήρε 60-80 ευρώ εργασία αν θυμάμαι. Στην bmw θα μου ζητάγανε σίγουρα 150+ ευρώ για την εργασία αυτή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Z
                  zardoz last edited by

                  Γιατί δεν βάζεις την κλασική 'αντίσταση' να φαίνεται ότι πάντα είναι
                  επιβάτης εντός? Οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν.

                  Και ΠΟΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ αισθητήρας ? Για τον οδηγό είναι ημιάχρηστο,
                  κάνε το αντίσταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    doom1983 last edited by

                    [quote='ast']..και πάνω που έλεγα πως -φτου φτου- το 6αρι που έχουμε στην οικογένεια δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβημα στα 3 χρονια και 3 μηνες που είναι στην κατοχή μας, άναψε ξαφνικά το λαμπάκι του αερόσακου, κι από τότε αναβοσβήνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

                    Στο σέρβις των 60.000 km που εγινε σήμερα είπαν στον πατέρα μου πως είναι πρόβλημα στον αισθητήρα του καθίσματος, πως πάει φιξ με ενα κομματι του καθίσματος και κοστίζει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ρώτα κάναν έξω Mazdo - συνεργείο ή αν δεν βρεις με τίποτα, πας σε έναν μηχανικό-ηλεκτρολόγο Ρενό. Μπορεί να λυθεί το πρόβλημα με αστείο ποσό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • K
                        kilomeater last edited by

                        Ο χρήστης zardoz έγραψε:
                        Γιατί δεν βάζεις την κλασική 'αντίσταση' να φαίνεται ότι πάντα είναι
                        επιβάτης εντός? Οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν.

                        Και ΠΟΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ αισθητήρας ? Για τον οδηγό είναι ημιάχρηστο,
                        κάνε το αντίσταση.

                        Δε νομίζω οτι υπάρχει και στο κάθισμα του οδηγού αυτός ο αισθητήρας
                        (τι θα εξυπηρετούσε?)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          ast last edited by

                          Λοιπόν, την Παρασκευή που πέρασε έστειλα ένα πολύ εμπεριστατωμένο e-mai στη Mazda Ευρωπης, με όλα μου τα στοιχεία, περιγραφή όλου του περιστατικού λεπτομερώς και τον VIN κι εχτές μου απάντησε η supervisor του Customer Relationship Centre πως επικοινώνησε με την ΕΛΜΑ και θα έχω σύντομα νέα.

                          Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από την ΕΛΜΑ να παω το αμάξι στο σέρβις την Παρασκευή να το ξαναδούν.

                          Για να δούμε..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            ast last edited by

                            ..συνέχεια..

                            Έφυγα από τον έλεγχο που ξαναδιαπιστώθηκε το πρόβλημα και περίπου ενάμιση μήνα μέτα (αρχές Νοεμβρίου) μου τηλεφώνησαν να ξαναπάω. Ξαναπήγα όντως, οπότε και με ενημέρωσαν πως εγκρίθηκε δωρεάν αντικατάσταση του αισθητήρα, φωτοτύπησαν την άδεια κυκλοφορίας και παρήγγειλαν το ανταλλακτικό. Σήμερα μου τηλεφώνησαν να πάω την Παρασκευή για να γίνει η αντικατάσταση.

                            Συμπέρασμα: με ένα απλό email πολλά γίνονται. Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Z
                              zardoz last edited by

                              Ο χρήστης ast έγραψε:

                              Συμπέρασμα: με ένα απλό email πολλά γίνονται. Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe.

                              Έχω εντυπωσιαστεί.

                              Στο tribute του κουμπάρου ΕΠΕΣΕ (και χάθηκε) στον πρώτο χρόνο το
                              καπάκι από τον ένα προβολέα ομίχλης ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΑΝ!, λές
                              και ήταν λογικό που ξεκόλλησε.

                              Μάλλον έπρεπε να στείλει email στον υπεύθυνο ξεκολλημένων καπακιών

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                ast last edited by

                                Στην ΕΛΜΑ πρέπει να είναι λιγο τσιπηδες.
                                Για αυτο κατευθειαν εστειλα στη Γερμανια και οχι στην Αθηνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe. Aυτά να τα βλέπουν κάποιοι μέσα στις αντιπροσωπείες που μόλις λήξει η εγγύηση κοιτάνε το ταβάνι και σφυρίζουν αδιάφορα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                    Μπράβο στο after sales service της Mazda Europe. Aυτά να τα βλέπουν κάποιοι μέσα στις αντιπροσωπείες που μόλις λήξει η εγγύηση κοιτάνε το ταβάνι και σφυρίζουν αδιάφορα.

                                    Μερικες φορες φταιει και η αγνοια των καταναλωτων...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο σωστός αντιπρόσωπος δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από την άγνοια του κατόχου του αυτοκινήτου. Τώρα θα μου πείς ότι ψάχνω να βρώ γωνία στο δεκάρικο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                        Ο σωστός αντιπρόσωπος δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από την άγνοια του κατόχου του αυτοκινήτου. Τώρα θα μου πείς ότι ψάχνω να βρώ γωνία στο δεκάρικο.

                                        Φιλε 21Quadra, ψάχνεις να βρεις γωνία στο δεκάρικο...
                                        (...και τα κατουρλια σου στη θαλασσα, και βελονα στα αχυρα...)

                                        Συμφωνω απολυτα περι σωστου και επαγγελματια αντιπροσωπου.

                                        Αλλα, αν δεν ξερεις και πως λειτουργουν τα πραματα γινεσαι πιο ευκολος στοχος.
                                        Παραδειγμα: Το προβλημα με τα μοτερ ηλεκτρονικου τιμονιου στα Punto 99-2002 ειναι γνωστο. Βαση αρ. πλαισιου, η FIAT ξερει ποσα μοτερ θα χαλασουν, και στελνει στους αντιπροσωπους της ανα τον κοσμο, την αναλογη ποσοτητα προκειμενου να εξυπηρετηθουν οι πελατες της, εστω και εκτος εγγυησης.
                                        Φυσικα ο εδω αντιπροσωπος στο χρεωνει 300

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Για το θέμα αυτό κάπου διάβασα ότι υπάρχει ανάκληση της Mazda...

                                          Άρα, η αντιπροσωπεία δεν υπερέβαλλε εαυτόν, αλλά έκανε απλά το καθήκον της.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            ast last edited by

                                            Οι 'Ελληνες 'δε γνώριζαν τίποτα', τόσο για το δικό μου θέμα, όσο και για το θέμα κάποιων μελών του Mazda 6 club που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
                                            Όσο για την αντικατάσταση, πάντα ως εγγύηση αναφέρεται και ποτέ ως ανάκληση. Στο νετ πάντως δεν κατόρθωσα να βρώ κάτι περί ανάκλησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr