-
Τα αεροπορικά κλείστηκαν.
Με GermanWings Θεσσαλονίκη-Κολωνία, κι από εκεί με τρένο στις γειτονικές Βρυξέλλες, όπου θα με φιλοξενίσει κολλητός φίλος και συνοδοιπόρος στην F1.Μετά βέβαια από αρκετά έξοδα όλη τη χρονιά, η συγκεκριμένη εκδρομή θα έχει έναν 'low-cost χαρακτήρα', που μου επιτρέπει το εισιτήριο να είναι μόνο σε General Admission Area, δηλαδή όχι σε εξέδρα. Επομένως, η αγαπημένη μου Eau Rouge αποκλείεται λόγω τιμής (
-
Τα αεροπορικά κλείστηκαν.
Με GermanWings Θεσσαλονίκη-Κολωνία, κι από εκεί με τρένο στις γειτονικές Βρυξέλλες, όπου θα με φιλοξενίσει κολλητός φίλος και συνοδοιπόρος στην F1.Μετά βέβαια από αρκετά έξοδα όλη τη χρονιά, η συγκεκριμένη εκδρομή θα έχει έναν 'low-cost χαρακτήρα', που μου επιτρέπει το εισιτήριο να είναι μόνο σε General Admission Area, δηλαδή όχι σε εξέδρα. Επομένως, η αγαπημένη μου Eau Rouge αποκλείεται λόγω τιμής (
-
Τα αεροπορικά κλείστηκαν.
Με GermanWings Θεσσαλονίκη-Κολωνία, κι από εκεί με τρένο στις γειτονικές Βρυξέλλες, όπου θα με φιλοξενίσει κολλητός φίλος και συνοδοιπόρος στην F1.Μετά βέβαια από αρκετά έξοδα όλη τη χρονιά, η συγκεκριμένη εκδρομή θα έχει έναν 'low-cost χαρακτήρα', που μου επιτρέπει το εισιτήριο να είναι μόνο σε General Admission Area, δηλαδή όχι σε εξέδρα. Επομένως, η αγαπημένη μου Eau Rouge αποκλείεται λόγω τιμής (
-
Θα σου προτεινα την Pouhon για την Παρασκευη - Σαββατο ....ειναι ΙΜΟ η πιο δυσκολη και τεχνικη στροφη (πλεον) της πιστας
Και για τον αγώνα ...να πας απο τα ξημερωματα να πιάσεις θεση στο τερμα της ευθεiας και μπροστα απο την Les Combes.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Η οθόνη εξυπηρετεί στο να καταλάβουμε την πλοκή; Είναι απαραίτητη;Οποιαδήποτε γνώμη-πληροφορία καλοδεχούμενη!
H oθονη μετραει πολυ.Παντως αν δε καταφερεις να βρεις απεναντι απο οθονη,θα σου προτεινα να νοικιασεις,αν μπορεις, το Κangaroo TV(=60 ευρω νομιζω το τριημερο).Αξιζει τρελλα...
Για θεση θα ηταν γαμω,αν μπορουσες να κατσεις στο βουνο απο τη μεσα πλευρα της Rivage.Pouhon που ειχα ψαξει,ηταν μακρια αν καθοσουν εξεδρα,τωρα δε ξερω πως θα ναι της γενικης εισοδου
-
Εγω θα εψαχνα να κατσω καπου οπου να περνανε πολυ αργα ωστε να τα βλεπω καλα!
-
Φιλε το εχω ψαξει κι εγω και θα προσπαθησω να σε βοηθησω.
Γιγαντοοθονη ειναι ψιλο-must ειδικα επειδη ο γυρος ειναι 2 λεπτα και χωρις δε θα ξερεις τι γινεται στα υπολοιπα 1.50. Μεταξυ γρηγορου και αργου συμφωνω με το Thanix, οποτε εχω κατσει σε αργο σημειο το εχω φχαριστηθει περισσοτερο για διαφορους λογους.
Μεταξυ green και bronze χαλαρα να προτιμησεις bronze γιατι 1ον σου δινει περισσοτερες επιλογες καλυπτοντας ολη σχεδον πιστα και 2ον στη green το μονο σημειο που εισαι κοντα σε στροφη ειναι στο τελος της ευθειας αλλα ειναι ενα μονοπατι στο επιπεδο του δρομου και δεν εχει γιγαντοοθονη. Ακομα κι αν προλαβεις και κατσεις μετα τη Raidillon ή κοντα στην οθονη θα τα βλεπεις απλα να περνανε με 300+.
Αν τελικα κλεισεις bronze η 1η σου επιλογη πρεπει να ειναι το υψωμα γυρω απ'το καινουριο bus stop (αν επιτρεπεται να καθισεις εκει), που εχει ολα τα πλεονεκτηματα: οθονη - σχετικα κοντα - αργα - τα βλεπεις για μεγαλο διαστημα - προσπερασματα (στα gp2 & porsche ε? ) - κοντα στην εισοδο της πιστας. Το κομματι ομως που χωραει τον περισσοτερο κοσμο ειναι η πλαγια στην εξωτερικη της Pouhon που εχει και οθονη και ειναι αρκετα κοντα στο δρομο (σε αντιθεση με την εξεδρα που λεει ο iceman και ειναι στην εξοδο) αλλα οι ταχυτητες ειναι πολυ μεγαλες. Το κομματι πριν την Pouhon ειναι πολυ 'ατμοσφαιρικο' αλλα ειναι μονοπατι πισω απο φραχτη, και η εσωτερικη της Rivage που λεει ο iceman ειναι πολυ κοντα στο δρομο και σε υψωμα αλλα δεν εχει γιγαντοοθονη απεναντι. Επισης η πλαγια της Stavelot ειναι πολυ καλη περιπτωση αλλα μαλλον δεν εχει οθονη, αν θες να κατσεις εκει, στη Rivage ή αλλου ισως εξετασε τη λυση που προτεινει ο iceman αν σου περισσευουν λεφτα.
Eau Rouge λογικα δεν μπορεις να καθισεις αλλα αν δεν κανω λαθος μπορεις να τη χαρεις τσαμπα για λιγο απ'το merchandise
Τελος αν ταξιδευεις καθε μερα απο Βρυξελλες που ειναι αρκετα μακρια προσεχε 1ον την κινηση και 2ον οτι ειναι μεγαλη αποσταση (και ανηφορες) απο τη μια ακρη της πιστας πχ merchandise στην αλλη πχ Rivage ή Stavelot.
-
Κατατοπιστικότατος!
Σας ευχαριστώ πολύ, έχω ακόμα καιρό να το σκεφτώ, και οποιαδήποτε άλλη άποψη είναι ευπρόσδεκτη.
Και κάποιες ακόμα απορίες:
Φτάνοντας στην πίστα, φαντάζομαι ότι σε κάθε σημείο υπάρχουν κάποιες 'καλές' θέσεις. Αυτές πρέπει να πάμε από νωρίς για να τις πιάσουμε.
Ίσως κάνουμε μια βόλτα και μείνουμε όπου μας αρέσει.
Τι ώρα ανοίγει η πίστα και τι ώρα αρχίζουν οι υπόλοιπες δραστηριότητες;
Για να πάμε στην άλλη άκρη πρέπει να περπατήσουμε, ε;
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στις μετακινήσεις των θεατών πριν και στη διάρκεια του αγώνα; -
Φτάνοντας στην πίστα, φαντάζομαι ότι σε κάθε σημείο υπάρχουν κάποιες 'καλές' θέσεις. Αυτές πρέπει να πάμε από νωρίς για να τις πιάσουμε.
Ίσως κάνουμε μια βόλτα και μείνουμε όπου μας αρέσει.Ναι απλα επειδη θα ταξιδευετε απο μακρια ισως την Κυριακη να αρκεστειτε με ο,τι βρειτε ελευθερο, μιας και οι καλες θεσεις πιανονται νωρις απ'τους χιλιαδες που μενουν κοντα στην πιστα.
Τι ώρα ανοίγει η πίστα και τι ώρα αρχίζουν οι υπόλοιπες δραστηριότητες;
Λογικα η πιστα θα ανοιγει κατα τις 6-7, το προγραμμα στο περιπου:
THURSDAY
PITWALKFRIDAY
08:50 09:20 MINI CHALLENGE PRACTICE SESSION
10:00 11:30 FORMULA ONE FIRST PRACTICE SESSION
12:00 12:30 GP2 PRACTICE SESSION
14:00 15:30 FORMULA ONE SECOND PRACTICE SESSION
16:00 16:30 GP2 QUALIFYING SESSION
17:00 17:45 PORSCHE MOBIL 1 SUPERCUP PRACTICE SESSIONSATURDAY
09:30 10:00 MINI CHALLENGE QUALIFYING SESSION
11:00 12:00 FORMULA ONE THIRD PRACTICE SESSION
12:25 13:10 PORSCHE MOBIL 1 SUPERCUP QUALIFYING SESSION
14:00 15:00 FORMULA ONE QUALIFYING SESSION
15:40 GP2 PIT LANE OPEN
15:50 GP2 PIT LANE CLOSED
16:00* 17:15 GP2 FRIST RACE (26 LAPS)
17:45* 18:15 MINI CHALLENGE RACE (10 LAPS)SUNDAY
09:40 GP2 PIT LANE OPEN
09:50 GP2 PIT LANE CLOSED
10:00* 10:45 GP2 SECOND RACE (18 LAPS)
11:25* 12:00 PORSCHE MOBIL 1 SUPERCUP RACE (14 LAPS)
12:30 FORMULA ONE DRIVERS TRACK PARADE
12:45 13:15 FORMULA ONE STARTING GRID PRESENTATION
13:30 FORMULA ONE PIT LANE OPEN
13:45 FORMULA ONE PIT LANE CLOSED GRID FORMATION
13:46 FORMULA ONE NATIONAL ANTHEM
14:00* FORMULA ONE BELGIAN GRAND PRIX (44 LAPS)Για να πάμε στην άλλη άκρη πρέπει να περπατήσουμε, ε;
Ε ναι πως αλλιως?
Απλα υπαρχει τουνελ προς το εσωτερικο της πιστας & μονοπατι προς την Pouhon και επισης τουνελ κατω απ'την πιστα στην ευθεια και πριν τη rivage οποτε δε χρειαζεται να κανετε ολο το γυρο.
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στις μετακινήσεις των θεατών πριν και στη διάρκεια του αγώνα;
Ο περιορισμος ειναι οτι τη στιγμη που φευγετε απ'τη θεση σας πχ για τουαλετα ή για βολτα/ψωνια χανετε τη θεση και πρεπει να βρειτε αλλη.
-
σ' ευχαριστώ και πάλι
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Φιλε το εχω ψαξει κι εγω και θα προσπαθησω να σε βοηθησω.Γιγαντοοθονη ειναι ψιλο-must ειδικα επειδη ο γυρος ειναι 2 λεπτα και χωρις δε θα ξερεις τι γινεται στα υπολοιπα 1.50.
Πέρυσι που ήμουν στο Hungaroring πάντως σε συγκεκριμένη θέση στην εξέδρα και απέναντι από γιγαντοοθόνη μπορώ να πω ότι ελάχιστη πληροφόρηση μου έδινε. Ναι μεν έβλεπα τι γινόταν στην υπόλοιπη πίστα από άποψη κίνησης, δε διακρίνονταν όμως καθόλου τα γράμματα και έτσι όταν εμφανιζόταν η κατάταξη, οι χρόνοι, οι διαφορές, κτλ αυτά δεν ήταν εμφανή. Πρακτικά δηλαδή το ποιός ήταν μπροστά το ψιλομαντεύαμε θα έλεγα...
Παρόλα αυτά σε καμία περίπτωση δε μετανοιώνω που πήγα να παρακολουθήσω τον αγώνα. Το κλίμα πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν απλά απίστευτο!
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Για να πάμε στην άλλη άκρη πρέπει να περπατήσουμε, ε;
Υπάρχει κάποιος περιορισμός στις μετακινήσεις των θεατών πριν και στη διάρκεια του αγώνα;Ναι, έχει πολύυυ περπάτημα
Η κίνηση είναι ελεύθερη στους περιβάλλοντες χώρους απ' τη στιγμή που περνάς τον πρώτο έλεγχο, ενώ ακόμα και οι έλεγχοι στους χώρους των εξεδρών στη δική μας περίπτωση έπαψαν λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα, οπότε άτομα χωρίς θέσεις στις εξέδρες ήρθαν μέσα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά μπήκαν μπροστά μας και εμπόδιζαν την ορατότητα.
Εμείς όταν πήγαμε πέρυσι δεν είχαμε τα εισιτήρια στο χέρι, παρά μόνο το voucher αγοράς τους από το internet και χρειάστηκε να περπατήσουμε την πίστα γύρω γύρω για να βρούμε την λεγόμενη Gate 1, όπου και μπορούσαμε να προμηθευτούμε τα εισιτήρια. Να 'ναι καλά οι υπεύθυνοι ασφαλείας, κανείς από τους οποίους δεν ήξερε πού ήταν η πύλη που ψάχναμε. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να τρέχεις 1-2 χιλιόμετρα μέσα στις λάσπες ψάχνοντας κάτι δεν είναι ό,τι καλύτερο, ειδικά δεδομένου ότι ο αγώνας ξεκίναγε σχετικά σύντομα.
Ναι μεν φροντίσαμε να ξεκινήσουμε νωρίς για την πίστα, η κίνηση όμως προς αυτήν ήταν απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Η αστυνομία έφτασε να στέλνει τα αυτοκίνητα από χωματόδρομους και κατσάβραχα προς την πίστα, θέλοντας να διευκολύνει κάπως την πρόσβαση, έτσι όμως έγινα μάρτυρας μιας 911 GT2 που δε μπορούσε να συνεχίσει άλλο λόγω της ποιότητας του οδοστρώματος, ούτε όμως και να γυρίσει πίσω. Τραγελαφικές καταστάσεις, ακόμα και έτσι όμως το χαμόγελο της ικανοποίησης δεν έφευγε με τίποτα από το πρόσωπό μου -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Φιλε το εχω ψαξει κι εγω και θα προσπαθησω να σε βοηθησω.
Γιγαντοοθονη ειναι ψιλο-must ειδικα επειδη ο γυρος ειναι 2 λεπτα και χωρις δε θα ξερεις τι γινεται στα υπολοιπα 1.50.
Πέρυσι που ήμουν στο Hungaroring πάντως σε συγκεκριμένη θέση στην εξέδρα και απέναντι από γιγαντοοθόνη μπορώ να πω ότι ελάχιστη πληροφόρηση μου έδινε. Ναι μεν έβλεπα τι γινόταν στην υπόλοιπη πίστα από άποψη κίνησης, δε διακρίνονταν όμως καθόλου τα γράμματα και έτσι όταν εμφανιζόταν η κατάταξη, οι χρόνοι, οι διαφορές, κτλ αυτά δεν ήταν εμφανή. Πρακτικά δηλαδή το ποιός ήταν μπροστά το ψιλομαντεύαμε θα έλεγα...
aserf δεν εχεις κι αδικο...Να'ναι καλα οι υπευθυνοι τοτε που αλλαξαν τα γραφικα (το 2003?) που αντι να μεγαλωσουν το font...το μικρυναν!!!
Ωστε να φαινεται 10% περισσοτερος σπονσορας...και να μας στραβωσουν εμας μια και καλη
-
Έφτασε ο καιρός να φύγω!
Ευχαριστώ πολύ για τις πλήροφορίες όλους.
Τα εισιτήρια είναι Bronze τελικά, έκανα και κράτηση για Kangaroo TV, όλα είναι κανονισμένα.Εις το επανιδείν, και με τη νίκη οι Κόκκινοι!
-
-
Last info για το kangaroo tv...τιμή στη Μόντσα 50 μόνο για την Κυριακή και 75 για το διήμερο.
-
Λοιπόν, δε θα πω πολλά πράγματα, δηλώνω εθισμένος.
Από κοντά δεν έχει καμία σχέση με αυτό το οποίο φαίνεται στην ΤV.
Κάποιες φωτο:Ο Raikkonen στην εισοδο της Pouhon:
Αφου τέλειωσε ο αγώνας και άνοιξε η πίστα, ο γύρος με τα πόδια ήταν must.
Ετσι, η Eau Rouge:
Και τα κερμπ στο καινούριο bus stop (προσοχή στη λεπτομέρεια: δείτε ποσο το 'καβαλησανε')
Και φωτορεπορτάζ στα πιτς, την ώρα που μαζεύανε:
...και φυσικά..
και η 'καρτελοθήκη' της Ferrari:
Και επειδή είσα διαφορα γύρω από την πίστα..
SLR ανοιχτή για προμο της ΜΒ:
Αυτά, και περιμένω την επόμενη φορά!
-
Χαιλαιτ το συγκλονιστικο φιναλε του Porsche Supercup που κριθηκε κυριολεκτικα στην τελευταια στροφη! Και βεβαια μετα οι μαχες του Kubica που προσφερε ολο το θεαμα. Τα 6-7 προσπερασματα καπως αποζημιωσαν για τη διαφορα δυναμικοτητας των 4 πρωτων...
Την Πεμπτη στο pitwalk εκτυλιχθηκαν φαιδρες σκηνες με το Lewis να βγαζει τον αδερφο του βολτα με το καροτσακι δυστυχως πανω στην...ωρα αιχμης! Ξαφνικα αρχισαν να τρεχουν στον κατηφορο προς την Eau Rouge, με το γυμναστη & το senior στελεχος της McLaren (ξεχναω το ονομα του) να τους ανοιγουν δρομο, και φυσικα ολο το τσουρμο απο πισω να τους ακολουθει αλαλαζοντας!
Την Παρασκευη ο Yamamoto επαθε την πλακα της ζωης του ξεκινωντας τον 1ο του γυρο με τρομακτικο αναποδο στην Eau Rouge. Οι αλλοι κατευθειαν flat out.
Στο s ο Heidfeld κραταγε πολυ ωραια χαμηλες στροφες κατα το φρεναρισμα. Οι Toyota (ειδικα ο Trulli) εμπαιναν επανειλημμενα με πολλα στην εισοδο και εχαναν σημαντικα στην εξοδο προς την ευθεια.
Ολα χωρις εξαιρεση τα περασματα του Kimi ηταν αψογα, του Alonso επισης δυνατα. Αντιθετα ο Massa και ο Lewis εκαναν καμποσα λαθος περασματα χανοντας το apex ή και σπανιοτερα μπλοκαροντας. Ο Massa για τον παραπανω λογο μαλλον εχασε την pole καθως δεν ακουμπησε το κερμπ, ο Lewis επισης στον αγωνα εχασε εκει 2 φορες στην αρχη και μετα το 1ο pit stop. Τουλαχιστον στο practice προσφερε ενα απο τα θεαματικα αν οχι αποτελεσματικα περασματα του με το πλαι.
Παντως τελικα απογοητευσε καθως 4 γυρους που εμεινε εξω ελαφρυς δεν ψαλιδισε τη διαφορα παρα τις προσδοκιες των θεατων οπως και στα επισημα που μολις 1 γυρο βαρυτερος εχανε πολλα δεκατα στο μεσαιο τομεα (που βασικα ειναι σχεδον ολες οι στροφες). Συν οτι στην αρχη του q3 τον εφαγε ο Massa και πριν τον flying lap τα μπερδεψε και παγωσε τα λαστιχα του. Σημειωτεον οτι ο fm εχασε ολοκληρο session οπως και ο Alonso που μαλιστα υποτιθεται οτι πηγαινε μαζεμενα στον τελευταιο του flying lap.
Μετα στο podium δυστυχως επεσε πολυ γιουχαρισμα προς τον Alonso, μαλλον μονο εγω κι οι κανταδοροι του τον επιδοκιμαζαν... Ο Massa εψαχνε κοσμο απο κατω να τους φτυσει με τη σαμπανια...
Οταν προλαβω θα ανεβασω και κανενα βιντεακι.
-
Το παρακατω ειναι εξαιρετικα αφιερωμενο στον Phaethon (παρα τις διαφωνιες που εχουμε...)
Ανεβασα επιτελους και τα βιντεακια απ'το 4ημερο (7 σελιδες βγηκανε )
-
Μα δεν είναι σκέτη απόλαυση?
Υ.Γ. Thanks mate!
εκδρομή στο Spa