-
εχω ακουσει καποιες φορες να βαζουν τη μια φλαντζα πανω στην αλλη για να μειωσουν συμπιεση...θελω να ρωτησω αυτο μπορει να γινει σε ολες τις μεταλλικες φλαντζες ? ή υπαρχουν καποιοι παραγοντες για να το κανεις ?
πχ ο σχεδιασμος τις φλαντζας
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
....αλλα στο τωρινο μου συνεχεια αυτη η ενδειξη αναβοσβηνει
δεν σε αφηνει να χαρεις...απενεργοποιησε το αν γινεται (σλκ 2λ εχεις... αν θυμαμαι)
εκτος αν το πιεζεις πολυ το πισωκινητο σου για να παιξεις η τα λαστιχα σου ειναι σαπια (δεν ειναι κακο αυτο)Ναι ακριβως το slk εχω το 2λιτρο.....το απενεργοποιω οταν θελω να παιξω αλλα τωρα επειδη εβαλα καινουρια λαστιχα οδηγω ''με γραμμες'' γιατι τα λυπαμαι ακομα....αλλα και παλι οταν μπεις σχετικα γρηγορα θα σε κοψει
Ενα αλλο ''κουλο'' που κανει ειναι οταν κανεις αναστροφη γρηγορα, μπαινει, αλλα δεν εχει καταλαβει οτι εχεις ηδη ισιωσει το τιμονι και εξακολουθει στην ευθεια για μερικα δευτερα να μην εχεις γκαζι (δηλ λογω του esp το γκαζι δεν ακουει στο πατημα)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το έκοψε.
Μόνο με όργανα και μετρήσεις βλέπεις τη διαφορά.
Κυρίως στην 1η και 2α ταχύτητα.Σιγά μη το καταλάβεις από το τράβηγμα.
Καταλαβαίνεις διαφορά με το ρεζερβουάρ γεμάτο ή μισό;Όντως δεν καταλαβαίνεις διαφορά με το ρεζερβουάρ. Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;
-
Ο χρήστης sakk έγραψε:
καθε μερα που το παιρνω μετα απο 10 λεπτα μου ξεκιναει ..
ή ανάβεις το a/c ή δεν έχει νερό.
Οχι δεν λειτουργω ac και εχει νερο
η ερωτηση ειναι η εξης: αν ειναι φυσιολογικο να μου ξεκιναει το βεντιλατερ να δουλευει μεχρι να σβησω τον κινητηρα , και το πρωι με το που θα το παρω μετα απο λιγο να ξεκιναει να ψυχει παλι , μηπως επειδη κανω συντομες διαδρομες δεν καταφερνει να ψυξει και ξεκιναει παλι την αλλη μερα το πρωι ? και κατι ακομα ποσο λειτουργει αυτη η ψυξη περιπου , εμανε μου το κανει για κανα εικοσαλεπτο περιπου .Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να δει μήπως υπάρχει πρόβλημα με τη φούσκα του βεντιλατέρ. Το βεντιλατέρ έχει έναν θερμοστάτη. Όταν ανέβει η θερμοκρασία του νερού από κάποιους βαθμούς και πάνω ανάβει και όταν πέσει σβήνει. Σε εσενα ίσως εκεί υπάρχει πρόβλημα
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
... Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;Δεν μετράει η ζάντα αλλά η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα και ελαστικό).
Ανάλογα με το τι θα βάλεις η απόκλιση μπορεί να μεγαλώσει ή να μικρύνει ή και να αντιστραφεί (να χάνει αντί να κερδίζει). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Όταν βάζεις μεγαλύτερη ζάντα το κοντέρ έχει μεγαλύτερη απόκλιση;
Δεν μετράει η ζάντα αλλά η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα και ελαστικό).
Ανάλογα με το τι θα βάλεις η απόκλιση μπορεί να μεγαλώσει ή να μικρύνει ή και να αντιστραφεί (να χάνει αντί να κερδίζει).Κατάλαβα
-
Ραλλακιδες ...
Μήπως μπορώ να βάλω διάμετρο σωλήνα 48αρα στο κεντρικό πι του ρολ μπαρ ? προορίζεται για αγωνιστικό... -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
καθε μερα που το παιρνω μετα απο 10 λεπτα μου ξεκιναει ..
ή ανάβεις το a/c ή δεν έχει νερό.
Οχι δεν λειτουργω ac και εχει νερο
η ερωτηση ειναι η εξης: αν ειναι φυσιολογικο να μου ξεκιναει το βεντιλατερ να δουλευει μεχρι να σβησω τον κινητηρα , και το πρωι με το που θα το παρω μετα απο λιγο να ξεκιναει να ψυχει παλι , μηπως επειδη κανω συντομες διαδρομες δεν καταφερνει να ψυξει και ξεκιναει παλι την αλλη μερα το πρωι ? και κατι ακομα ποσο λειτουργει αυτη η ψυξη περιπου , εμανε μου το κανει για κανα εικοσαλεπτο περιπου .Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να δει μήπως υπάρχει πρόβλημα με τη φούσκα του βεντιλατέρ. Το βεντιλατέρ έχει έναν θερμοστάτη. Όταν ανέβει η θερμοκρασία του νερού από κάποιους βαθμούς και πάνω ανάβει και όταν πέσει σβήνει. Σε εσενα ίσως εκεί υπάρχει πρόβλημα
Σε ευχαριστώ
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
εχω ακουσει καποιες φορες να βαζουν τη μια φλαντζα πανω στην αλλη για να μειωσουν συμπιεση...θελω να ρωτησω αυτο μπορει να γινει σε ολες τις μεταλλικες φλαντζες ? ή υπαρχουν καποιοι παραγοντες για να το κανεις ?πχ ο σχεδιασμος τις φλαντζας
Βασικά αυτό γίνεται με όλες τις φλάντζες ανεξάρτητα σχεδιασμου αλλά ειναι λύση αναγκης είτε παπαδιστική. Ο λόγος είναι ότι αυξάνονται οι πιθανότητες για αστοχία στο μέλλον από φλάντζα καθώς έχεις μεγαλώσει την επιφανεία που καλύπτουν κάνοντας τες πιο ευπαθεις.
Σαφως η ποιότητα και το είδος (πχ μεταλικές) παιζουν και αυτές ρόλο στην αντοχή.
-
έχετε κάποιο τρόπο να αφαιρεθεί γύρω στα 200ml λάδι απο το μοτέρ?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
έχετε κάποιο τρόπο να αφαιρεθεί γύρω στα 200ml λάδι απο το μοτέρ?Να βαλεις αυτον που εκανε το λαθος να το αφαιρεσει σταγονα-σταγονα σκουπιζοντας την βεργα.
-
ανοιξε την ταπα απο κατω και λιγο παραπανω να χυθει δεν πειραζει προσθετεις λιγο μετα...
-
το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...
Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.
ευχαριστω
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...
Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.
μήπως γνωρίζεις τι διάμετρο να ζητήσω?
-
Με 200ml παραπάνω η στάθμη δεν θα ανεβεί σημαντικά και δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Πόσο πιο ψηλά είναι η στάθμη στον δείκτη;Πρόβλημα υπάρχει (σοβαρό) αν η στάθμη ανέβει αρκετά και χτυπάει ο στροφαλοφόρος το λάδι και αφρίζει.
Φαίνονται στον δείκτη φυσαλίδες.
Αν κάνεις ταξίδι, το λάδι θα αφρίσει, θα γεμίσει ο στροφαλοθάλαμος και θα ανοίξει το κάρτερ, οι φλάντζες στροφάλου κλπ.Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
το κακο είναι ότι τη μ@λ@κια την έκανα εγώ..θα κανω αυτό που λέει ο iceman..θα το σηκώσω με το γρυλο,θα βγάλω τη τάπα και θα τη ξαναβάλω αμέσως...
Θα γινεις χαλια.Βρες αλφαδολαστιχο που θα χωραει στην σωληνα της βεργας,βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις.
μήπως γνωρίζεις τι διάμετρο να ζητήσω?
Αν θέλεις να αφαιρέσεις λάδι (μάλλον δεν χρειάζεται) τότε πήγαινε σε ένα συνεργείο που αλλάζει λάδι με μηχάνημα που ρουφάει λάδια και βγάλε 200 ml.
-
Στην πλαστική μπίλια του λεβιέ ταχυτήτων τι λιπαντικό μπαίνει; Γράσο λιθίου; Τώρα έχει κάτι άσπρο, το οποίο φυσικά έχει ψιλοξεραθεί.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βρες ένα λαστιχο..... βρες και μια συριγγα μεγαλη απο φαρμακειο και ...καταλαβες τι θα κανεις. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στην πλαστική μπίλια του λεβιέ ταχυτήτων τι λιπαντικό μπαίνει; Γράσο λιθίου; Τώρα έχει κάτι άσπρο, το οποίο φυσικά έχει ψιλοξεραθεί.Σου τρίζει και κολλάει το μοχλικό; Γράσο, είτε σε σπρέυ, είτε στερεό.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........